imy Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 Köszönöm a tanácsot! De még mindig nemértem, hogy a láncnak mi a köze az olajhoz ,de mindegy. akkor a lánc miatt nem jó az autó, vagy a feszítő csinálja? de ha a feszítő akkor a láncot is cserélni kell? Még mindig nem értem 1 ó elteltével is csinálja pedig meleg a moci. most az olajcsere után 1-2 mp. az még moindig nem jó? Tényleg nincs senki veszprém közeléből akinek megtudnám mutatni? persze nem ingyen gondoltam. Veszprém i szervíbe nem merem vinni!!! Lehet a feszítő is, mert nem jut időben oda olaj, vagy elengedi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 Lehet a feszítő is, mert nem jut időben oda olaj, vagy elengedi... És ezt hogy tudom kideríteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 És ezt hogy tudom kideríteni? Mi az évjárata a kocsidnak?(gyártási dátum) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Mi az évjárata a kocsidnak?(gyártási dátum) 2005.04.15 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Sziasztok! Ma észrevettem,hogy a pillangó szelep környékén olaj látható.Félve kérdezem mit jelenthet ez?...remélem nem nagy probléma?!...a motor mostanában alacson fordulaton felváltásnál 2-3 ba erőtlen és rezonál....(Astra g 1.4 16 v ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Sziasztok! Ma észrevettem,hogy a pillangó szelep környékén olaj látható.Félve kérdezem mit jelenthet ez?...remélem nem nagy probléma?!...a motor mostanában alacson fordulaton felváltásnál 2-3 ba erőtlen és rezonál....(Astra g 1.4 16 v ) Lehet hogy a kartelgázból származó olaj. Csinálj egy képet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 2005.04.15 Akkor nagyon esélyes a láncfeszítő is. Srácok nem emlékeztek, hogy pontosan mit okozott a rossz láncfeszítő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Lehet hogy a kartelgázból származó olaj. Csinálj egy képet... Sajnos most nemtudok,nem vagyok autó közelben.....a kartelből származó olaj normális?...és ha nem ez az ok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Srácok nem emlékeztek, hogy pontosan mit okozott a rossz láncfeszítő? asszem hogy a 19TR2328 -ig szerelt motorokban van Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 asszem hogy a 19TR2328 -ig szerelt motorokban van Akkor már csak egy motorszám kellene. Ez az adat mehetne a GYIK-ba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Sziasztok! Olyan "problémám lenne, hogy jobbra indexeléskor két kattanás között hallok egy olyan hangot, mintha egy -nem tudom jobban megfogalmazni- vékony lemezt pengetnének. Ez az indexrelé lehet? Mindig is így működött, csak nem figyeltem rá, vagy döglődik, és jobb ha beszerzek egy újat? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 asszem hogy a 19TR2328 -ig szerelt motorokban van moci számom Z14XEP 19ET4615 Ha a feszítő a rossz akkor a láncot is kell cserélni vagy elég a feszítőt? Leszedem a szelep fedelet akkor látom, hogy laza a lác? Egyébként csináltam az új olajjal is videót és ténnyleg egész türhető lett de egy pillanatra még mindig ott van a hang:-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 asszem hogy a 19TR2328 -ig szerelt motorokban van nem valami más? Mert a T az nincs jó hajen, az tuti! (enyim 2007-es, és E) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 nem valami más? Mert a T az nincs jó hajen, az tuti! (enyim 2007-es, és E) Pedig ez a szám az! Forgalmiba is ez van.19ET4615 MÉG AZT MEGTUDNÁD MONDANI, HOGY MEGTUDOM -E ÁLLAPÍTANi a lánc lazaságát , HOGY ha leszedem a szelepfedélt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Pedig ez a szám az! Forgalmiba is ez van.19ET4615 MÉG AZT MEGTUDNÁD MONDANI, HOGY MEGTUDOM -E ÁLLAPÍTANi a lánc lazaságát , HOGY ha leszedem a szelepfedélt? Én erre írtam: 19TR2328 (ezt írta MCelek, ami valószínűleg nem jó, mivel a T az nagyon hátul van az ABC-ben) Te meg a Tiedre: 19ET4615 Az enyim meg: 19NM10** Remélem érted! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Akkor már csak egy motorszám kellene. Ez az adat mehetne a GYIK-ba. majd ha a szakavatott ember rámondja hogy tuti ez :) én csak így gondolom Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Én erre írtam: 19TR2328 (ezt írta MCelek, ami valószínűleg nem jó, mivel a T az nagyon hátul van az ABC-ben) Te meg a Tiedre: 19ET4615 Az enyim meg: 19NM10** Remélem érted! Értem én! De ha a blokkon is ez a szám akkor nemtudok mást mondani!19ET4615 Majd lefényképezem még. De a láncról még mindig nem írtátok meg, ha leveszem a szelep fedelet látom-e a lazaságot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Értem én! De ha a blokkon is ez a szám akkor nemtudok mást mondani!19ET4615 Majd lefényképezem még. De a láncról még mindig nem írtátok meg, ha leveszem a szelep fedelet látom-e a lazaságot? mivel az E korábban van az ABC-ben mint a T ezért a Tiéd eléggé első szériás motor. Azaz a gyengébb minőségű mint a TR2329-től felfele ha leveszed a szelepfedelet nem látsz semmi érdemlegest szerintem: ha tényleg feszítő.... (a video alapján én arra tippelek ) akkor érdemes komplett vezérlést cserélni,mert annyi meg kell bontani a motort ,hogy ilyenkor már könnyen cserélhető a többi alkatrész is... a lényeg: bontani kell gazdagon ,hogy hozzá férjél a feszítőhöz.... (legalább annyira mintha komplett vezérlést cserélnél) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 mivel az E korábban van az ABC-ben mint a T ezért a Tiéd eléggé első szériás motor. Azaz a gyengébb minőségű mint a TR2329-től felfele ha leveszed a szelepfedelet nem látsz semmi érdemlegest szerintem: ha tényleg feszítő.... (a video alapján én arra tippelek ) akkor érdemes komplett vezérlést cserélni,mert annyi meg kell bontani a motort ,hogy ilyenkor már könnyen cserélhető a többi alkatrész is... a lényeg: bontani kell gazdagon ,hogy hozzá férjél a feszítőhöz.... (legalább annyira mintha komplett vezérlést cserélnél) És ez mennyibe fájna nekem? muszáj még cserélnem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 És ez mennyibe fájna nekem? muszáj még cserélnem? szerintem :)... hang alapján talán még korai halottam olyan z14xep (vagy x/z12xe) mocit ,hogy beindítás után kb 5-7sec ilyen hangja volt... és még ment :) egy ilyen vezérlés csere nem apró pénz.. sok a munkadíj kb 30-40e anyagok kb 50-60e (vezérlés készlet ,kazal tömítés (talán 4db),olaj+szűrő ) a döntés a Tiéd :) na ez már nem jó vagy,csak itt cserélnek vízpumpát is ,+30e kb (lehet így is ezek szerint hogy nem veszik le a deklit :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 mivel az E korábban van az ABC-ben mint a T ezért a Tiéd eléggé első szériás motor. Azaz a gyengébb minőségű mint a TR2329-től felfele ha leveszed a szelepfedelet nem látsz semmi érdemlegest szerintem: ha tényleg feszítő.... (a video alapján én arra tippelek ) akkor érdemes komplett vezérlést cserélni,mert annyi meg kell bontani a motort ,hogy ilyenkor már könnyen cserélhető a többi alkatrész is... a lényeg: bontani kell gazdagon ,hogy hozzá férjél a feszítőhöz.... (legalább annyira mintha komplett vezérlést cserélnél) Héé, de mondom nem jó a motorszám! Az enyém 2007/12 és 19NM10**, de te meg 19TR2329-t mondasz. Úgy tudom 2006-tól már jó a feszítő benne, vagy mégsem? Akkor az összes G-ben rossz van, ha a Te motorszámodat vesszük alapul! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Héé, de mondom nem jó a motorszám! Az enyém 2007/12 és 19NM10**, de te meg 19TR2329-t mondasz. Úgy tudom 2006-tól már jó a feszítő benne, vagy mégsem? Akkor az összes G-ben rossz van, ha a Te motorszámodat vesszük alapul! igazság az hogy G-nél nincs ilyen info,pedig volt... de van H-nál ,meriva-nál,corsa-nál..... én csak az tudom írni amit látok :) volt egy korábbi szám is ,de az már nem látszik... egyébként csereszabatos .. pl készletből egy létezik csak 6606022 ( de volt 6606023 is ,de ahová az kellet most már oda is csak 22est lehet kapni) lehet hogy inkább az olaj szűrővel függ össze.. (rövid tömzsi szűrős mocik a problémások) nincs igazság :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 igazság az hogy G-nél nincs ilyen info,pedig volt... de van H-nál ,meriva-nál,corsa-nál..... én csak az tudom írni amit látok :) volt egy korábbi szám is ,de az már nem látszik... egyébként csereszabatos .. pl készletből egy létezik csak 6606022 ( de volt 6606023 is ,de ahová az kellet most már oda is csak 22est lehet kapni) lehet hogy inkább az olaj szűrővel függ össze.. (rövid tömzsi szűrős mocik a problémások) nincs igazság :) Igen, azok a régebbi szériások. De ott az olajszűrőházzal nincs probléma, mint a hosszú vékonynál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Igen, azok a régebbi szériások. De ott az olajszűrőházzal nincs probléma, mint a hosszú vékonynál. nem csak neked folyik? egy kicsit jobban utána néztem... jelenleg két fajta feszítőt lehet kapni ... 5636457 és az újabbik 0636059 (ez van már az insignia-ba,J-astra,C-zafira stb) az a bizonyos TR2328-29 a váltás... régebben a 28as előtt is két fajta volt... ,volt az első szériás (lásd:rövid tömzsi szűrő, műanyagcsöcsös vízpumpa),és második... ezek szerint van harmadik szériás is a 29es-től Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 nem csak neked folyik? egy kicsit jobban utána néztem... jelenleg két fajta feszítőt lehet kapni ... 5636457 és az újabbik 0636059 (ez van már az insignia-ba,J-astra,C-zafira stb) az a bizonyos TR2328-29 a váltás... régebben a 28as előtt is két fajta volt... ,volt az első szériás (lásd:rövid tömzsi szűrő, műanyagcsöcsös vízpumpa),és második... ezek szerint van harmadik szériás is a 29es-től szóval egy kicsit megkeveredtem én is :blush: valamit elnyomtam :) az első szériás feszítő száma 0636376 és 0636378 ezeket váltotta a 5636457 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts