Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Köszönöm a tanácsot! De még mindig nemértem, hogy a láncnak mi a köze az olajhoz ,de mindegy. akkor a lánc miatt nem jó az autó, vagy a feszítő csinálja? de ha a feszítő akkor a láncot is cserélni kell? Még mindig nem értem 1 ó elteltével is csinálja pedig meleg a moci. most az olajcsere után 1-2 mp. az még moindig nem jó?

Tényleg nincs senki veszprém közeléből akinek megtudnám mutatni? persze nem ingyen gondoltam. Veszprém i szervíbe nem merem vinni!!!

Lehet a feszítő is, mert nem jut időben oda olaj, vagy elengedi...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma észrevettem,hogy a pillangó szelep környékén olaj látható.Félve kérdezem mit jelenthet ez?...remélem nem nagy probléma?!...a motor mostanában alacson fordulaton felváltásnál 2-3 ba erőtlen és rezonál....(Astra g 1.4 16 v )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma észrevettem,hogy a pillangó szelep környékén olaj látható.Félve kérdezem mit jelenthet ez?...remélem nem nagy probléma?!...a motor mostanában alacson fordulaton felváltásnál 2-3 ba erőtlen és rezonál....(Astra g 1.4 16 v )

Lehet hogy a kartelgázból származó olaj. Csinálj egy képet...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan "problémám lenne, hogy jobbra indexeléskor két kattanás között hallok egy olyan hangot, mintha egy -nem tudom jobban megfogalmazni- vékony lemezt pengetnének.

Ez az indexrelé lehet?

Mindig is így működött, csak nem figyeltem rá, vagy döglődik, és jobb ha beszerzek egy újat?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

asszem hogy a 19TR2328 -ig szerelt motorokban van

moci számom Z14XEP 19ET4615

Ha a feszítő a rossz akkor a láncot is kell cserélni vagy elég a feszítőt? Leszedem a szelep fedelet akkor látom, hogy laza a lác?

Egyébként csináltam az új olajjal is videót és ténnyleg egész türhető lett de egy pillanatra még mindig ott van a hang:-(

Link to comment
Megosztás:

Pedig ez a szám az! Forgalmiba is ez van.19ET4615

MÉG AZT MEGTUDNÁD MONDANI, HOGY MEGTUDOM -E ÁLLAPÍTANi a lánc lazaságát , HOGY ha leszedem a szelepfedélt?

Én erre írtam: 19TR2328 (ezt írta MCelek, ami valószínűleg nem jó, mivel a T az nagyon hátul van az ABC-ben)

Te meg a Tiedre: 19ET4615

Az enyim meg: 19NM10**

Remélem érted!

Link to comment
Megosztás:

Én erre írtam: 19TR2328 (ezt írta MCelek, ami valószínűleg nem jó, mivel a T az nagyon hátul van az ABC-ben)

Te meg a Tiedre: 19ET4615

Az enyim meg: 19NM10**

Remélem érted!

Értem én! De ha a blokkon is ez a szám akkor nemtudok mást mondani!19ET4615 Majd lefényképezem még.

De a láncról még mindig nem írtátok meg, ha leveszem a szelep fedelet látom-e a lazaságot?

Link to comment
Megosztás:

Értem én! De ha a blokkon is ez a szám akkor nemtudok mást mondani!19ET4615 Majd lefényképezem még.

De a láncról még mindig nem írtátok meg, ha leveszem a szelep fedelet látom-e a lazaságot?

mivel az E korábban van az ABC-ben mint a T

ezért a Tiéd eléggé első szériás motor. Azaz a gyengébb minőségű mint a TR2329-től felfele

ha leveszed a szelepfedelet nem látsz semmi érdemlegest

szerintem:

ha tényleg feszítő.... (a video alapján én arra tippelek )

akkor érdemes komplett vezérlést cserélni,mert annyi meg kell bontani a motort ,hogy ilyenkor már könnyen cserélhető a többi alkatrész is...

a lényeg:

bontani kell gazdagon ,hogy hozzá férjél a feszítőhöz.... (legalább annyira mintha komplett vezérlést cserélnél)

Link to comment
Megosztás:

mivel az E korábban van az ABC-ben mint a T

ezért a Tiéd eléggé első szériás motor. Azaz a gyengébb minőségű mint a TR2329-től felfele

ha leveszed a szelepfedelet nem látsz semmi érdemlegest

szerintem:

ha tényleg feszítő.... (a video alapján én arra tippelek )

akkor érdemes komplett vezérlést cserélni,mert annyi meg kell bontani a motort ,hogy ilyenkor már könnyen cserélhető a többi alkatrész is...

a lényeg:

bontani kell gazdagon ,hogy hozzá férjél a feszítőhöz.... (legalább annyira mintha komplett vezérlést cserélnél)

És ez mennyibe fájna nekem? muszáj még cserélnem?
Link to comment
Megosztás:

És ez mennyibe fájna nekem? muszáj még cserélnem?

szerintem :)...

hang alapján talán még korai

halottam olyan z14xep (vagy x/z12xe) mocit ,hogy beindítás után kb 5-7sec ilyen hangja volt... és még ment :)

egy ilyen vezérlés csere nem apró pénz..

sok a munkadíj kb 30-40e

anyagok kb 50-60e (vezérlés készlet ,kazal tömítés (talán 4db),olaj+szűrő )

a döntés a Tiéd :)

na ez már nem jó

vagy,csak itt cserélnek vízpumpát is ,+30e kb (lehet így is ezek szerint hogy nem veszik le a deklit :) )

Link to comment
Megosztás:

mivel az E korábban van az ABC-ben mint a T

ezért a Tiéd eléggé első szériás motor. Azaz a gyengébb minőségű mint a TR2329-től felfele

ha leveszed a szelepfedelet nem látsz semmi érdemlegest

szerintem:

ha tényleg feszítő.... (a video alapján én arra tippelek )

akkor érdemes komplett vezérlést cserélni,mert annyi meg kell bontani a motort ,hogy ilyenkor már könnyen cserélhető a többi alkatrész is...

a lényeg:

bontani kell gazdagon ,hogy hozzá férjél a feszítőhöz.... (legalább annyira mintha komplett vezérlést cserélnél)

Héé, de mondom nem jó a motorszám!

Az enyém 2007/12 és 19NM10**, de te meg 19TR2329-t mondasz.

Úgy tudom 2006-tól már jó a feszítő benne, vagy mégsem? Akkor az összes G-ben rossz van, ha a Te motorszámodat vesszük alapul!

Link to comment
Megosztás:

Héé, de mondom nem jó a motorszám!

Az enyém 2007/12 és 19NM10**, de te meg 19TR2329-t mondasz.

Úgy tudom 2006-tól már jó a feszítő benne, vagy mégsem? Akkor az összes G-ben rossz van, ha a Te motorszámodat vesszük alapul!

igazság az hogy G-nél nincs ilyen info,pedig volt... de van H-nál ,meriva-nál,corsa-nál.....

én csak az tudom írni amit látok :)

volt egy korábbi szám is ,de az már nem látszik...

egyébként csereszabatos ..

pl készletből egy létezik csak 6606022 ( de volt 6606023 is ,de ahová az kellet most már oda is csak 22est lehet kapni)

lehet hogy inkább az olaj szűrővel függ össze.. (rövid tömzsi szűrős mocik a problémások)

nincs igazság :)

Link to comment
Megosztás:

igazság az hogy G-nél nincs ilyen info,pedig volt... de van H-nál ,meriva-nál,corsa-nál.....

én csak az tudom írni amit látok :)

volt egy korábbi szám is ,de az már nem látszik...

egyébként csereszabatos ..

pl készletből egy létezik csak 6606022 ( de volt 6606023 is ,de ahová az kellet most már oda is csak 22est lehet kapni)

lehet hogy inkább az olaj szűrővel függ össze.. (rövid tömzsi szűrős mocik a problémások)

nincs igazság :)

Igen, azok a régebbi szériások.

De ott az olajszűrőházzal nincs probléma, mint a hosszú vékonynál.

Link to comment
Megosztás:

Igen, azok a régebbi szériások.

De ott az olajszűrőházzal nincs probléma, mint a hosszú vékonynál.

nem csak neked folyik?

egy kicsit jobban utána néztem...

jelenleg két fajta feszítőt lehet kapni ... 5636457 és az újabbik 0636059 (ez van már az insignia-ba,J-astra,C-zafira stb) az a bizonyos TR2328-29 a váltás...

régebben a 28as előtt is két fajta volt... ,volt az első szériás (lásd:rövid tömzsi szűrő, műanyagcsöcsös vízpumpa),és második...

ezek szerint van harmadik szériás is a 29es-től

Link to comment
Megosztás:

nem csak neked folyik?

egy kicsit jobban utána néztem...

jelenleg két fajta feszítőt lehet kapni ... 5636457 és az újabbik 0636059 (ez van már az insignia-ba,J-astra,C-zafira stb) az a bizonyos TR2328-29 a váltás...

régebben a 28as előtt is két fajta volt... ,volt az első szériás (lásd:rövid tömzsi szűrő, műanyagcsöcsös vízpumpa),és második...

ezek szerint van harmadik szériás is a 29es-től

szóval egy kicsit megkeveredtem én is :blush:

valamit elnyomtam :)

az első szériás feszítő száma 0636376 és 0636378 ezeket váltotta a 5636457 :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.