mantec Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 T davi! "... mit csináljak ..." Mondom: márkaszerviz, hiba leírása pontosan. Egy munkadíj kifizetése. És aztán addig kell visszajárni, amíg el nem múlik a hiba. És a szerelő a saját munkabéréből annyit próbálkozhat amennyit csak a fizetése elbír. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Az én autóm 6 éves. Eddig kizárólag gyári alkatrészek voltak benne (kivétel levegő- és pollenszűrő). Soha nem volt semmi hibája. A legutóbbi éves szervíznél, kb. egy hónapja NGK gyertyák kerültek bele, a szerelő tanácsára. Néhány nap után apró gyújtáskimaradások történtek, hibaüzenet nem volt. A második héten az motor leállt autópályán. A hibaüzenetek hasonlóak voltak mint nálad (0300; 0301; 0302;0303). Ilyen hibát jó eséllyel gyertya, vagy trafóhíd okozhat. Pár perces állás után az autó beindult, azóta hibamentes, mostmár kb. két hete. Remélem így is marad. Nem állítom, hogy az NGK gyertyák okozták de ha netán újra előjön akkor első körben ismét gyári gyertyák kerülnek bele. Ha azután is jelentkezik a hiba akkor azt hiszem trafó csere lesz. Sajnos nekem is hasonló rossz tapasztalatom volt az NGK gyertyákkal. Az üzletben a katalógus ezt hozta. Meg is vettem, be raktam és kb. 2000km-t kínlódtam vele. Rángatott, elment az alapjárat. Vissza a gyári Bosch és megszűnt a hiba. Ezután ugyanilyen gyertyákat vettem. Azóta minden OK. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 SZiasztok! A mai nap az autóm dobott egy sárgalámpát. Kivillogtattam: P0420 , Katalizátor átalakítási hatásfok (Bank1) nem megfelelő (kicsi) Tud valaki segíteni hogy mi okozhatja? És a kérdésem még hogy beindítás után nem alszik el a sárga, akkor az azt jelzi hogy folyamatos a hiba? Köszönöm előre is a segítségeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 SZiasztok! A mai nap az autóm dobott egy sárgalámpát. Kivillogtattam: P0420 , Katalizátor átalakítási hatásfok (Bank1) nem megfelelő (kicsi) Tud valaki segíteni hogy mi okozhatja? És a kérdésem még hogy beindítás után nem alszik el a sárga, akkor az azt jelzi hogy folyamatos a hiba? Köszönöm előre is a segítségeket! Nálam a katalizátor szétesésekor dobott ilyen kódot. El nem alvó sárga lámpa folyamatosan fennálló hibát jelez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 SZiasztok! A mai nap az autóm dobott egy sárgalámpát. Kivillogtattam: P0420 , Katalizátor átalakítási hatásfok (Bank1) nem megfelelő (kicsi) Tud valaki segíteni hogy mi okozhatja? És a kérdésem még hogy beindítás után nem alszik el a sárga, akkor az azt jelzi hogy folyamatos a hiba? Köszönöm előre is a segítségeket! amit tehetsz: -megnézni az egr-t -a lambdákat -nem-e fúj ki valahol -nincs eltömődve a kipuf rendszer a lambdát kivéve mindent megtudsz nézni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Katalizátorba érdemes benézni elemlámpával. Ha homogén méhsejt-szerű rácsozást látni, akkor valószínű jó a katalizátor, esetleg szondák adnak fals értéket, ha ilyesmit látsz: akkor baj van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 valszeg a katalizátornál lesz a gubanc :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Katalizátorba érdemes benézni elemlámpával. Ha homogén méhsejt-szerű rácsozást látni, akkor valószínű jó a katalizátor, esetleg szondák adnak fals értéket, ha ilyesmit látsz: akkor baj van. Sajnos egy éve már dobált hibát, nem emlékszem mik voltak, akkor kicseréltük a szondákat, mert azt hittük az öreg szondák a rosszak. Én is gyanakszom a katalizátorra mert egyszer kapott egy hosszútávon 3 hengerezést gyújtáskimaradás miatt ami nem egészséges a katalizátornak, EGR szintén egy éves, gyári. még a kipuf rendszert tudom meglesni otthon hogy nem e lukas. Hosszútávon(autópálya, munkába járás, 40 Km) használom napi szinten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrax12xe Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 aha :) olajban bizonytalan vagyok :) hogy 10w40 vs 5w30 :) mantec megmondja :) elvileg az szokott lenni hogy X-es mociba (ami motorikus változtatás nélkül kapott Z-t ) , meg lehet próbálni az 5w30-at és nem fogy drasztikusan akkor maradhat . ha igen akkor 10w40 ez én véleményem :) stp motoröblítő kezelés után elég fekete olaj folyt ki a motorból(castrol 7000 km rel)utána castrol 10w40,de a csörgés megmaradt.Ki tudom venni a olajnyomásszabályzót a blokk oldalából lehet hogy ki kell azt is pucolni.Mi a vélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Hy All Hátsó szilent blokk van az ASTRA G Caravan ba mert sehol nem találok ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lamantin Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Idézés: ACRONKA - Dátum: 2012 június 04 - 22:35 Megoldódott a fenti probléma! Legutóbb valami olcsó olajszűrőt tettem bele, és a vákuum összeszívta. Most gyári van benne és egy hete hibátlan! GM Opel -olajszűrő + GM OEM -légszűrőbetét+ 5L GM 5W-30 Dexos2 motorolaj(hologramos) : 9400 Ft Ma vettem.... Lehet mással kisérletezgetni...de minek !!! :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 stp motoröblítő kezelés után elég fekete olaj folyt ki a motorból(castrol 7000 km rel)utána castrol 10w40,de a csörgés megmaradt.Ki tudom venni a olajnyomásszabályzót a blokk oldalából lehet hogy ki kell azt is pucolni.Mi a vélemény? pfff nem vagyok benne biztos ,de valami olyasmi rémlik hogy le kell venni hozzá az olajdeklit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 GM Opel -olajszűrő + GM OEM -légszűrőbetét+ 5L GM 5W-30 Dexos2 motorolaj(hologramos) : 9400 Ft Ma vettem.... Lehet mással kisérletezgetni...de minek !!! :omg: :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrax12xe Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 pfff nem vagyok benne biztos ,de valami olyasmi rémlik hogy le kell venni hozzá az olajdeklit... Nem oldalt van a főtengelyreteszelő csavarja mellett az olajdeklin? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrax12xe Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Nem oldalt van a főtengelyreteszelő csavarja mellett az olajdeklin? Na találtam rajzot http://opeloem.com/imgs/illustrations/OP/T98/E/OP_T98_E_9.png Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Nem oldalt van a főtengelyreteszelő csavarja mellett az olajdeklin? lehet hogy elbeszélünk egymás mellet :) két szelep van ami az olajpumpához tartozik túlnyomás szelep (ezt alulról kell szerelni ,és nem vagyok benne biztos hogy hozzá férni a dekli leszedése nélkül ) visszacsapó szelep (szerintem ez szerelhető nagyobb bontás nélkül) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Na találtam rajzot http://opeloem.com/imgs/illustrations/OP/T98/E/OP_T98_E_9.png erre gondoltam én is :) függőleges vagy vízszintesre gondolsz ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrax12xe Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 erre gondoltam én is :) függőleges vagy vízszintesre gondolsz ? A vízszintesre mert arra gondoltam mivel olajsaras volt a belseje lehet hogy a nyomás egy része visszamegy a karterba ezért csörög fent és a lánc Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 A vízszintesre mert arra gondoltam mivel olajsaras volt a belseje lehet hogy a nyomás egy része visszamegy a karterba ezért csörög fent és a lánc na :) az a visszacsapó :) szed ki ,próba cseresznye ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrax12xe Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 na :) az a visszacsapó :) szed ki ,próba cseresznye ;) Köszönöm holnap megírom mi volt vele Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Sziasztok, a véleményetekre lennék kíváncsi! Első- és hátsó főtengely szimeringet kell cseréltetnem, mert szivárog az olaj. Nem nagyon, de idegesít, hogy egy-egy csepp mindíg van az autó alatt. Valaki azt mondja nem érdemes ilyenkor még foglalkozni vele. Mit gondoltok megéri azt a nagy munkát? A szerelők elmondása szerint jobb ha kiveszik az egész motort, mint a helyén leveszik a váltót és úgy cserélik. Megéri ezt az egy napos melót? 30.000Ft árajánlatot kaptam a munkadíjra. Bizonytalan vagyok, mit tegyek, félek ettől a nagy munkától, nehogy valami bibi történjen a motor kivételénél- ill. visszarakásakor. Ti mit tennétek a helyemben? Válaszotokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Sziasztok! Csináltam egy videot a regeli első indításról! De csak reggel csinálja, vagy 4-5 óra elteltével. Ma fogom cserélni az olajat , szűrőt. De a véleményetekre kiváncsi lennék , hogy mi lehet ez a hang. Szerintem nem kapja fel az olajat egyből. Klikk: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Sziasztok, a véleményetekre lennék kíváncsi! Első- és hátsó főtengely szimeringet kell cseréltetnem, mert szivárog az olaj. Nem nagyon, de idegesít, hogy egy-egy csepp mindíg van az autó alatt. Valaki azt mondja nem érdemes ilyenkor még foglalkozni vele. Mit gondoltok megéri azt a nagy munkát? A szerelők elmondása szerint jobb ha kiveszik az egész motort, mint a helyén leveszik a váltót és úgy cserélik. Megéri ezt az egy napos melót? 30.000Ft árajánlatot kaptam a munkadíjra. Bizonytalan vagyok, mit tegyek, félek ettől a nagy munkától, nehogy valami bibi történjen a motor kivételénél- ill. visszarakásakor. Ti mit tennétek a helyemben? Válaszotokat előre is köszönöm! szerintem amíg nem fogy az olaj látványosan nincs értelme vagy rakj fel egy motorvédő burkolatot alulra megvan 14ből és nem fog csöpögni a földre Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Sziasztok, a véleményetekre lennék kíváncsi! Első- és hátsó főtengely szimeringet kell cseréltetnem, mert szivárog az olaj. Nem nagyon, de idegesít, hogy egy-egy csepp mindíg van az autó alatt. Valaki azt mondja nem érdemes ilyenkor még foglalkozni vele. Mit gondoltok megéri azt a nagy munkát? A szerelők elmondása szerint jobb ha kiveszik az egész motort, mint a helyén leveszik a váltót és úgy cserélik. Megéri ezt az egy napos melót? 30.000Ft árajánlatot kaptam a munkadíjra. Bizonytalan vagyok, mit tegyek, félek ettől a nagy munkától, nehogy valami bibi történjen a motor kivételénél- ill. visszarakásakor. Ti mit tennétek a helyemben? Válaszotokat előre is köszönöm! Nekem meg a szűrőháznál szivárog, nekem is 30e-et mondtak a szervizben, és akkor az nagyon kedvezményes ár... Én addig hagyom, amíg nagyon nem folyik, így egy olajcsere periódus alatt ha 2dl elcsöpög... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Sziasztok! Csináltam egy videot a regeli első indításról! De csak reggel csinálja, vagy 4-5 óra elteltével. Ma fogom cserélni az olajat , szűrőt. De a véleményetekre kiváncsi lennék , hogy mi lehet ez a hang. Szerintem nem kapja fel az olajat egyből. Klikk: Igen, ez nem kapja meg az olajat egyből. Nah ma én is csinálok neked egy videót, hogy nálam milyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts