Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Hali!

Igaz ugyan hogy nem klímás topic de remélem belefér a válasz. Ha DELPHI NX a komprid akkor sajna ezzel a hanggal együtt kell élned. Azért lett hangosabb mint előtte mert most hogy van gáz benne most "dolgozik" a klíma. És ugye akkor van hangja a komprinak meg akkor fogja a motort ha teszi a dolgát. Hűvösebb időben nekem is halk mert akkor nincsen dolga. De mikor jó meleg van akkor biza hangos. Sajna ezek a 2001 után gyártott nx komprik hangosak. Nem tom én sem hogy miért de engem is idegesít, de amennyibe a csere lenne azért elhallgatom.

Nem tudom milyen típus van benne, csak az volt számomra a fura, hogy az elmúlt 2 évben is használtam a klímát,hütöt is :) (valszeg nem volt teljesen feltöltve) és nem volt hangja. A klímás szerint fél töltet ment bele pluszba. Köszi a tippet, azért az megnyugtató, hogy valszeg akkor nem hibáról van szó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyat produkál a 2008-as évjáratú Opel Astra G Classikom (26e Km, Z14XE motorkód), hogy hol van hol nincs sebességjel (pl. 5 fokozatban, 2900 ford/perc-nél a mutató ingadozik 90 km/h és 60 km/h között)és ezzel együtt az össz km számláló és a napi számláló is hol mér hol nem ha mér is pontatlanul. Ha egyáltalán nincs sebességjel a motor rángat 4.-ig. Valaki valami megoldást tud erre a problémára?! Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyat produkál a 2008-as évjáratú Opel Astra G Classikom (26e Km, Z14XE motorkód), hogy hol van hol nincs sebességjel (pl. 5 fokozatban, 2900 ford/perc-nél a mutató ingadozik 90 km/h és 60 km/h között)és ezzel együtt az össz km számláló és a napi számláló is hol mér hol nem ha mér is pontatlanul. Ha egyáltalán nincs sebességjel a motor rángat 4.-ig. Valaki valami megoldást tud erre a problémára?! Köszönöm!

Szia!

Valószínű megadta magát a jeladó a bal első kerékagyban (esetleg ennek vezetéke, vagy csatlakozója szerencsés esetben). A baj csak az, hogy ez egybe van építve a kerékcsapággyal, és csak kompletten cserélhető.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyat produkál a 2008-as évjáratú Opel Astra G Classikom (26e Km, Z14XE motorkód), hogy hol van hol nincs sebességjel (pl. 5 fokozatban, 2900 ford/perc-nél a mutató ingadozik 90 km/h és 60 km/h között)és ezzel együtt az össz km számláló és a napi számláló is hol mér hol nem ha mér is pontatlanul. Ha egyáltalán nincs sebességjel a motor rángat 4.-ig. Valaki valami megoldást tud erre a problémára?! Köszönöm!

ABS visszajelző világít?

Link to comment
Megosztás:

Igen, huszonpárezer km-nél még nem szokott bekakálni.
Valóban nem lenne neki szabad. De miért hazudnék róla, mikor csak a segítségetek kértem?! Annyi van benne, csak jó édes apám megtörte a bal oldalát 2 éve és akkor még a szakszervízben ujragondolták az egész baloldalát jóformán tűzfalig... gondolom most jönnek elő a baleset után a dolgok amik akkor túlélték de már nem bírják ...
Link to comment
Megosztás:

Egy hosszabb út után észrevettem, hogy a bal első féltengely sebváltó felőli végénél olajos minden. Letörölgettem, hátha régebbi dolog, de most 200km menet után ránéztem és ismét ott a szivárgás nyoma. Az autónak ehhez a részéhez nem értek, mi lehet a gond? Szimmering?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2006-os 1.4 16V Twinport G Astrám. Pár órás állás után indításnál erős lánchangot lehet hallani a motorból, aztán kb 1-1,5 mp múlva elhalkul. Olyan mintha nem tartaná fent a hengerfejben az olajnyomást (legalábbis úgy halottam, fent kéne neki tartania). Ha ez így van, mi lehet az oka? Van aki azt mondta az olajszűrőben van egy membrán és az tartja fent. De az enyémben egy mezei papírszűrő van, mindenféle membrán nélkül. A tiétekben milyen szűrő van?

Link to comment
Megosztás:

Valóban nem lenne neki szabad. De miért hazudnék róla, mikor csak a segítségetek kértem?! Annyi van benne, csak jó édes apám megtörte a bal oldalát 2 éve és akkor még a szakszervízben ujragondolták az egész baloldalát jóformán tűzfalig... gondolom most jönnek elő a baleset után a dolgok amik akkor túlélték de már nem bírják ...

Hát akkor nem csodálkozom!

Először a kábeleket vizsgálnám meg, aztán ha az jó a kerékagy csere következik.

Link to comment
Megosztás:

Egy hosszabb út után észrevettem, hogy a bal első féltengely sebváltó felőli végénél olajos minden. Letörölgettem, hátha régebbi dolog, de most 200km menet után ránéztem és ismét ott a szivárgás nyoma. Az autónak ehhez a részéhez nem értek, mi lehet a gond? Szimmering?

Gyanús a féltengely szimmering. Nem nagy összeg...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2006-os 1.4 16V Twinport G Astrám. Pár órás állás után indításnál erős lánchangot lehet hallani a motorból, aztán kb 1-1,5 mp múlva elhalkul. Olyan mintha nem tartaná fent a hengerfejben az olajnyomást (legalábbis úgy halottam, fent kéne neki tartania). Ha ez így van, mi lehet az oka? Van aki azt mondta az olajszűrőben van egy membrán és az tartja fent. De az enyémben egy mezei papírszűrő van, mindenféle membrán nélkül. A tiétekben milyen szűrő van?

Nem a szűrőben van membrán, hanem egy olajos láncfeszítő dolgozik.

Nagyon sok múlik a megfelelő olajválasztáson, és a csereperióduson.

Link to comment
Megosztás:

Mit kell cserélni ha a hátsó tengelyre, tárcsaféket szeretnék applikálni ? "egyébként ABS es az autó"

Ezen gondolkodom én is! Körül jártam a témát.

Nem kell egész hidat cserélni!

Elég a csonkot cserélni (neked ABS-es) (4x100-as vagy 5x110-es attól függ a Tiéd melyik), viszont cserés a kézifék kötél, a fékcső, kell még féktuskó a betétekkel, féktárcsa.

Kb. ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Egy hosszabb út után észrevettem, hogy a bal első féltengely sebváltó felőli végénél olajos minden. Letörölgettem, hátha régebbi dolog, de most 200km menet után ránéztem és ismét ott a szivárgás nyoma. Az autónak ehhez a részéhez nem értek, mi lehet a gond? Szimmering?

Igen, ez astra betegség, féltengely szimering. Ahogy előttem írták, nem nagy összeg, de a csere drágább, a kivételhez spéci szerszám kell.

Link to comment
Megosztás:

Lehet EGR, de akár trafósor is... Csak 2ben csinálja? Szinte bármelyik boltban, mindenkivel le lehet beszélni, hogy felpróbálj egyet a helyszínen, ha jó akkor kifizeted és elviszed, ha nem akkor visszaadod,ha dobsz egy 1.000-est a segítségért, hogy megpróbálhattad akkor is megérte...

Sziasztok. abban tudna esetleg segíteni valaki, hogy az autóm 2 esbe mindig 2000 es fordulatnál megtorpan egy kicsit ,aztán megy rendesen.Ami volt cserélve, üzemanyagszűrő, olaj olajszűrő, levegőszűrő. EGR gyanús????avagy mi lehet még? Astra G z12xe 2001.

Link to comment
Megosztás:

Hello,

Az autóhoz (nemrég vettem) kaptam egy távirányító nélküli és egy távirányítós kulcsot. Távirányító nélkülit használtam mostanáig. Próbaképp kicseréltem az elemet, azonban nem tudtam tanítani - gyújtás rá, majd becsukott ajtóknál gomb nyomásra nem történt semmi. Ezért gondoltam, hogy lehet valami probléma a nyákkal (esetleg nem működik a vevő az autóban..?)

A mínusz láb el van válva az ónról, de kézzel ráfogva az elemtartó lábát, van kontakt (+ és - oldalon is). Megforraszthattam volna, de helyette inkább felhajtottam az elemtartó mínuszt, hogy benézzek a panelra. Valaki már dolgozhatott rajta előzőleg... A mínusz rész úgy tűnik több ponton is átmegy a panel másik oldalára (ahol van egy nagyobb közös rész), de egy kicsit 'koszos' a nyák. Hogy tudjam, hogy melyik érintkező szál hova megy a panelen, kellene egy kép a nyák mindkét oldaláról. Tudnátok egy makró képet csinálni referenciaként a panel 2 oldaláról?

Az enyém így néz ki (nagyítható, lementhető)

https://picasaweb.google.com/111846111859141765412/Taviranyito?authkey=Gv1sRgCNa7rZvG09q1zgE

Üdv

Link to comment
Megosztás:

A leírt hibákból meggyőzőésem, hogy AGR.... Attól, hogy le van falazva a csatorna, amin kersztül a kipuf.gázt visszavezetné, az elektonikája még beleavatkozik a motorvezérlésbe. (én is jártam "csak" lefalazott AGR-el és nem értettem, miért nem szűnik meg a hiba, amíg a péceli ismerőseim meg nem mutatták ahogy a TECH2-vel a szelepnek jelet adva, hogyan fulladozik, majd áll is le a motor.

A legjobb megoldás a "leprogramozás" vagyis AGR-t nem kezelő szoftverrel érdemes menni. Nem minden vezérlőegység veszi fel sajnos, de érdemes megpróbálni!

Sziasztok!

Van egy 2002-es G Astrám.

Kb 3 hónapja jelentkezett először a probléma: időnként rángat egyet az autó.

Ennyi a teljes probléma néha 5 kilométerenként néha 50 kilométerenként rángat egyet kettőt és aztán rendben megy tovább.

Nem függ különösebben a sebességtől vagy a fordulatszámtól sem. Attól sem, hogy hideg vagy meleg a motor.

Már legalább 3-4 szer jártam szervízben: AGR szelep le van heggesztve, AC pumpát kicserélték, diagnosztika semmilyen hibát nem tárol el, gyertyákat kicserélték, elvileg minden rendben.

Ha valakinek esetleg már volt hasonló problémája és tudja a megoldást, légyszi árulja el.

Előre is köszönöm szépen

Tamás

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Van egy Opel Astra G y1.7 isuzu motoros autóm, amelyik megmakacsolja magát megállás után nem indul vagy menet közben megáll és egy kis idő (kb. fél óra) múlva el lehet indítani. Nem tudom mi lehet a hiba oka..

Ha valaki hozzá tud szólni szívesen fogadnám a tanácsát :)

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.