Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2012. 05. 15. at 17:18, corsarulez írta:

Oké, ránézünk, köszi. :)

Vizes időben szokott ilyen lenni.

Esetleg még szíj vagy csapágy?

akár az is lehet

vagy egy kígyó :)

Elküldve
  On 2012. 05. 15. at 17:40, corsarulez írta:

:D :D Jöhet! Szeretem a kígyókat. ;) Múltkor az állatkertben meg lehetett fogni a gabonasiklókat - éltem az alkalommal. :)

aha :) :)

a kígyó megy a sikló felé .... :)

Elküldve
  On 2012. 05. 15. at 17:18, corsarulez írta:

Oké, ránézünk, köszi. :)

Vizes időben szokott ilyen lenni.

Esetleg még szíj vagy csapágy?

Egyértelműen a szíjfeszítő csapágy vagy maga a szíj adja ezt a sustorgó hangot. Valami oknál fogva vizet kap. Lehet hiányzik a generátor klimakompresszor alól védő burkolat. Jobb lenne pótolni mert a felverődő dzsuva sok mindent meg tud enni. Viszont akkor ha már küzdesz vele érdemes lenni kartervédőt venni. Az védi a teljes blokkot és akkor tuti nem úszik semmi ha kint "locspocs" van.

Elküldve
  On 2012. 05. 14. at 7:35, BéCsé írta:

Sziasztok!

Az autómban utána kellene öntenem a kormányszervó folyadékot. Épp a minimum alatt van, de sajos 1 literesnél kisebbet nem találok. Nem folyik sehol, de az elműlt 6 év alatt ennyi elpárologhatott. Ez jó bele vajon? http://www.mulleraut...szervoolaj.html A hátsó lengéscsillapítón (az egyiken) látszik kis olajpára. A napokban megy gépre, meglátjuk kell-e cserélni. Ha igen, milyet ajánlatok? (tudom mindkettőt kell cserélni ha kell)

Előre is köszönöm a válaszokat.

Köszönöm mindenkinek a hozászólását. Végül is nem lett lngéscsillapító csere, bőven a határértéken belül van. Nekem ugyan nem tetszik hogy kicsit olajos, szerintem ki is fogom cseréltetni rövidesen.

Mégegyszer kösz.

Elküldve

Sziasztok! 5 ajtós Astra G - vel autózok 6. éve probléma mentesen. Néhány hónapja egy kis vidéki benzinkútnál betankoltam valami "szmötyit", hazafelé, az autópályán elkezdett rángatni (gondolom dugulás), de nem állt le, a műszerfalon motort szimbolizáló kontroll lámpa kigyulladt, majd egy idő után kialudt. Azóta néhányszor még előfordult menet közben, de egy-egy megtorpanás után gurult tovább. Az elmúlt télen a Hungaroringen parkoltam egy éjszaka, és reggel nem indult (akkor volt Mogyoródon -17 fok), de a műszakiak segítségével bebikáztuk, igaz, hogy 8. alkalomra, de beindult. Vasárnap beálltam a házam udvarára, egy haveromnak kompresszorral felfújtam a bringája gumiját, és elfelejtettem kivenni az indítókulcsot, ráfordítva ott maradt az indítókapcsolóban. Másnap reggel természetesen nem indult, feltöltöttem az akkuumlátort fullra, de a visszaszerelés után sem indult, és azóta sem. Feltételezem, hogy az üzemanyag ellátásban kereshető a hiba, valószínűleg állandósult a dugulás. Mielőtt szervizbe vinném, szeretnék tőletek tanácsot kérni, hogy mit tudnék én házilag tenni, az esetleges elhárítás ügyében, mit vizsgáljak meg, hol kezdjem? Próbáltuk a haverokkal betolni, másik autóval behúzni, bebikázni, de semmi eredmény. Előre is kössz.

Elküldve
  On 2012. 05. 16. at 6:33, skin55 írta:

Sziasztok! 5 ajtós Astra G - vel autózok 6. éve probléma mentesen. Néhány hónapja egy kis vidéki benzinkútnál betankoltam valami "szmötyit", hazafelé, az autópályán elkezdett rángatni (gondolom dugulás), de nem állt le, a műszerfalon motort szimbolizáló kontroll lámpa kigyulladt, majd egy idő után kialudt. Azóta néhányszor még előfordult menet közben, de egy-egy megtorpanás után gurult tovább. Az elmúlt télen a Hungaroringen parkoltam egy éjszaka, és reggel nem indult (akkor volt Mogyoródon -17 fok), de a műszakiak segítségével bebikáztuk, igaz, hogy 8. alkalomra, de beindult. Vasárnap beálltam a házam udvarára, egy haveromnak kompresszorral felfújtam a bringája gumiját, és elfelejtettem kivenni az indítókulcsot, ráfordítva ott maradt az indítókapcsolóban. Másnap reggel természetesen nem indult, feltöltöttem az akkuumlátort fullra, de a visszaszerelés után sem indult, és azóta sem. Feltételezem, hogy az üzemanyag ellátásban kereshető a hiba, valószínűleg állandósult a dugulás. Mielőtt szervizbe vinném, szeretnék tőletek tanácsot kérni, hogy mit tudnék én házilag tenni, az esetleges elhárítás ügyében, mit vizsgáljak meg, hol kezdjem? Próbáltuk a haverokkal betolni, másik autóval behúzni, bebikázni, de semmi eredmény. Előre is kössz.

Úristen....

Elküldve
  On 2012. 05. 16. at 6:33, skin55 írta:
Sziasztok! 5 ajtós Astra G - vel autózok 6. éve probléma mentesen. Néhány hónapja egy kis vidéki benzinkútnál betankoltam valami "szmötyit", hazafelé, az autópályán elkezdett rángatni (gondolom dugulás), de nem állt le, a műszerfalon motort szimbolizáló kontroll lámpa kigyulladt, majd egy idő után kialudt. Azóta néhányszor még előfordult menet közben, de egy-egy megtorpanás után gurult tovább. Az elmúlt télen a Hungaroringen parkoltam egy éjszaka, és reggel nem indult (akkor volt Mogyoródon -17 fok), de a műszakiak segítségével bebikáztuk, igaz, hogy 8. alkalomra, de beindult. Vasárnap beálltam a házam udvarára, egy haveromnak kompresszorral felfújtam a bringája gumiját, és elfelejtettem kivenni az indítókulcsot, ráfordítva ott maradt az indítókapcsolóban. Másnap reggel természetesen nem indult, feltöltöttem az akkuumlátort fullra, de a visszaszerelés után sem indult, és azóta sem. Feltételezem, hogy az üzemanyag ellátásban kereshető a hiba, valószínűleg állandósult a dugulás. Mielőtt szervizbe vinném, szeretnék tőletek tanácsot kérni, hogy mit tudnék én házilag tenni, az esetleges elhárítás ügyében, mit vizsgáljak meg, hol kezdjem? Próbáltuk a haverokkal betolni, másik autóval behúzni, bebikázni, de semmi eredmény. Előre is kössz.

Igen, elég durva :omg: Én a helyedben üzemanyagszűrő cserével kezdeném, ha már koszos üzemanyagra gyanakodsz. Mondjuk mikor én tankoltam be dzsuvás benzint, a kontroll lámpa egyszer se villant be, viszont 50 volt a végsebességem lejtőn lefelé :D

Elküldve
  On 2012. 05. 16. at 14:07, bzsoltee írta:

Igen, elég durva :omg: Én a helyedben üzemanyagszűrő cserével kezdeném, ha már koszos üzemanyagra gyanakodsz. Mondjuk mikor én tankoltam be dzsuvás benzint, a kontroll lámpa egyszer se villant be, viszont 50 volt a végsebességem lejtőn lefelé :D

Én meg mielőtt szerszámért kiáltanék kiolvasnám/olvastatnám a hibakódot! ;)

De az akku ..., nos az már biztos nincs a helyzet magaslatán!

Elküldve

Sziasztok!

Műszaki előtti átvizsgálásra vittem az autót és bár már korábban is panaszkodtam rá, csak most mondták meg konkrétan, hogy a bal első trapézgömbfej cserére érett. Találtam SWAG márkájút elég jó áron. Van valakinek tapasztalata ezzel a gyártóval?

Elküldve
  On 2012. 05. 12. at 2:12, imy írta:

Nálam a zárt kellett megkenni, és elmúlt a hang.

Köszi a tippet. Megoldódott a probléma.

Elküldve

sziasztok!

olyan kérdésem lenne,hogy g astra y1,7 dt 2001-es isuzu motoros.

adagolon van-e mágnesszelep,vagy szelepek.

azvan vele ,hogy az adagoló nemnyom üzemanyagot meg nemis szív.

bemenö csöre raktam egy kis tartályt de abbolsem szivot semmit.

adagoló vezérlö jó.

elöre is köszi!

Elküldve
  On 2012. 05. 16. at 14:07, bzsoltee írta:

Igen, elég durva :omg: Én a helyedben üzemanyagszűrő cserével kezdeném, ha már koszos üzemanyagra gyanakodsz. Mondjuk mikor én tankoltam be dzsuvás benzint, a kontroll lámpa egyszer se villant be, viszont 50 volt a végsebességem lejtőn lefelé :D

Kössz, már mindegy, szervizben a bringa.

Elküldve

Sziasztok A tank ajtón lévő tömítés elért,lehet ezt valahogy orvosolni,és a tank ajtó felső része nem is zár rendesen,most kitakarítottam a belső tömítést mert nem folyt el a befolyó víz.Válaszokat köszönöm ! :)

Elküldve
  On 2012. 05. 15. at 17:40, corsarulez írta:

:D :D Jöhet! Szeretem a kígyókat. ;) Múltkor az állatkertben meg lehetett fogni a gabonasiklókat - éltem az alkalommal. :)

Ezen most jót nevettem! :D

Előre is bocs:

Egy haveromnak szavajárása,mikor már sok sört ivott,hogy:megyek megkönnyeztetem a gabonasiklót! :D :D

Elküldve
  On 2012. 05. 19. at 7:01, ASTRA G X16XEL írta:

Sziasztok A tank ajtón lévő tömítés elért,lehet ezt valahogy orvosolni,és a tank ajtó felső része nem is zár rendesen,most kitakarítottam a belső tömítést mert nem folyt el a befolyó víz.Válaszokat köszönöm ! :)

A tankajtón lehet állítani, az elért szigetelőgumi meg cserélhető.

Egyszer próbaképpen beugrottam egy Opel szervizbe, hogy biztos nincs ilyen filléres gumijuk, de volt. :) Szóval, van cikkszáma is, majd esetleg a többiek megmondják. Valami ezres körüli összeg volt.

Elküldve

A segítségeteket szeretném kérni: ma használtam a klímát, de bekapcsolás után furcsa hangot hallottam a motortér felől. A klíma hütött, de mintha nem lett volna tökéletes. Maximumra állítva sem volt hideg, csak hűvös a bejövő levegő. A kérdésem, hogy esetleg tölteni kellene a rendszert, valamint hogy lehet hangja a klimakompresszornak?

Köszönöm

Elküldve
  On 2012. 05. 19. at 20:22, szürkeastra írta:

A segítségeteket szeretném kérni: ma használtam a klímát, de bekapcsolás után furcsa hangot hallottam a motortér felől. A klíma hütött, de mintha nem lett volna tökéletes. Maximumra állítva sem volt hideg, csak hűvös a bejövő levegő. A kérdésem, hogy esetleg tölteni kellene a rendszert, valamint hogy lehet hangja a klimakompresszornak?

Köszönöm

Feltehetőleg kevés a gáz a rendszerben. Ezzel kezd a hiba feltárását.

Elküldve

Sziasztok! Az 1.2-es benzines 2001-es G astrám reggeli első, hidegindításnál csúnya kaparó hangot hallat. Ez kb 1 másodpercig hallható, a kulcs elfordítása után és a motor beindulásával egy időben. Feltételezem, hogy az önindító haldoklik. Ez mitől van? Mit takar egy önindító felújítás? Gondolom nem két forint. Köszi

Elküldve
  On 2012. 05. 19. at 7:01, ASTRA G X16XEL írta:

Sziasztok A tank ajtón lévő tömítés elért,lehet ezt valahogy orvosolni,és a tank ajtó felső része nem is zár rendesen,most kitakarítottam a belső tömítést mert nem folyt el a befolyó víz.Válaszokat köszönöm ! :)

Itt keresd ki a cikkszámát http://opeloem.com/opel/astra_g__zafira_a_1998_/

Ha megvan tedd közzé, kíváncsi vagyok rá.

Elküldve
  On 2012. 05. 19. at 20:27, nundee írta:

Feltehetőleg kevés a gáz a rendszerben. Ezzel kezd a hiba feltárását.

Vagy először mérd meg egy mezei szobahőmérővel. Nekem sem tűnt elég hidegnek a múltkor +30 fokban, de a mérés meggyőzött. Én így csináltam: alapjárat, klíma+belsőlevegőkeringtetés be, venti 2-s fokozat, hőmérő középső levegőrostély elé. 2 perc múlva 6 fokos kilépő levegő. De előtte lehetőleg ne napon álljon a kocsi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.