Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Köszi, de 5.000-el ez előtt volt csere. Ezt használom évek óta. Biztosan érdemes lecserélnem?

Ráadásul egy olajnyomás mérés és egy olajszvattyú csere is olajcserével jár - azt hiszem. Tehát nem kéne előtte is elpazazolni egy adag olajat.

Szerintem itt a szivattyú lesz a ludas.

De azért köszi! :)

a nyomást az olajgombánál mérik még ,tehát nincs akkor csere

a motornak üzem melegnek kell lenni ,és alapjáraton 1.5Bar a nyomás

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fater G Astráján a következőre panaszkodik: általában a reggeli első indításkor mintha a motor még pár másodpercig forgatná még az önindítót, mintha tovább kapna áramot. A gyújtáskapcsoló és az önindító tavaly lett cserélve. Mi lehet a probléma?

A válaszokat és a segítséget előre is köszönjük!

Üdv.: Tamás

Link to comment
Megosztás:

Nem biztos, hogy a zárbetéted haldoklik. Ugyanez a hiba lehet a gyújtáskapcsoló betét miatt is. Velem előfordult, hogy benzinkúton esett szét a betét, és be is szorult a kulcs :D Néhány ezer forintos alkatrész, ha esetleg nem jönne össze a zárbetét kenése...

No, most már tényleg szinte biztos, hogy cserélni kell. Megkentem műszerolajjal is, de továbbra sem jó. Ráadásul a kulcs kivétele után nem ugrik vissza a betét így továbbra is áram alatt marad a kocsi, a kormányzár sem kattan be. Olyan mintha benne lenne hagyva a kulcs, bezárni sem lehet az ajtókat. Kézzel kell benyomni a betétet, akkor áll helyre.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Egy olyan problémám lenne, hogy 5 ajtós g astrámon a csomagtér ajtó erős nyöszörgő hangot ad ki ha rosszabb úton megyek. Lebontottam az ajtó borítását és szivaccsal béleltem a problémásnak vélt területeket de nem segített. Valakinek volt már hasonló problémája? Esetleg valakinek van valami ötlete, hogy hogyan lehetne orvosolni a problémát? Köszi.

Nálam is ugyan ez volt a helyzet csak idő közben rá jöttem hogy a kalap tartóm mocorog!

Próbáld meg ha kiveszed és úgy is jön-e a nyöszörgős hang!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Fater G Astráján a következőre panaszkodik: általában a reggeli első indításkor mintha a motor még pár másodpercig forgatná még az önindítót, mintha tovább kapna áramot. A gyújtáskapcsoló és az önindító tavaly lett cserélve. Mi lehet a probléma? A válaszokat és a segítséget előre is köszönjük! üdv.: Tamás

Ilyen kerregő hangot hallasz? mert nálam ez a probléma! állítólag száraz..vagy valami ilyesmit mondtak!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a tanácsot. Befújtam, de egyelőre még akad. Most úgy tudom elfordítani a kulcsot, hogy erősen próbálom elfordítani és közben óvatosan húzom kifelé.

Én nem fújtam be semmivel kétszer erőlködtem vele,abból egyszer erősen, azóta meg semmi! ennek kb 1éve!

Link to comment
Megosztás:

No, most már tényleg szinte biztos, hogy cserélni kell. Megkentem műszerolajjal is, de továbbra sem jó. Ráadásul a kulcs kivétele után nem ugrik vissza a betét így továbbra is áram alatt marad a kocsi, a kormányzár sem kattan be. Olyan mintha benne lenne hagyva a kulcs, bezárni sem lehet az ajtókat. Kézzel kell benyomni a betétet, akkor áll helyre.

Én tavaly jártam ezt végig. Mikor akadozott azt javasolták, hogy fújjam be valamivel. Hülye fejjel nem otthon csináltam. Attól fogva az eredeti kulccsal nem boldogultam. A tartalékkal játszottam egy órát, mire be tudtam indítani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fater G Astráján a következőre panaszkodik: általában a reggeli első indításkor mintha a motor még pár másodpercig forgatná még az önindítót, mintha tovább kapna áramot. A gyújtáskapcsoló és az önindító tavaly lett cserélve. Mi lehet a probléma?

A válaszokat és a segítséget előre is köszönjük!

Üdv.: Tamás

Nem az a baj, hogy tovább kap áramot. Nálam egy önindító-felújításl oldotta meg ezt a problémát. Két fogaskereket cseréltek, kenték, ~14ezer körül lett a vége. Vidd szakihoz

Link to comment
Megosztás:

Nem az a baj, hogy tovább kap áramot. Nálam egy önindító-felújításl oldotta meg ezt a problémát. Két fogaskereket cseréltek, kenték, ~14ezer körül lett a vége. Vidd szakihoz

Először az övét is csak kenték de nem lett jobb ezért a nyáron ki lett cserélve az önindító, de azóta is csinálja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma cseréltem (először, amióta nálam van) gyertyát (Z12XE) és sajnos a trafó takarófedelének karmai le vannak törve. Eddig valamilyen szilikon szerű anyaggal volt odarögzítve. Kérdésem, ha valaki már találkozott hasonló heyzettel: 300 fokig hőálló szilikon megfelelő lenne a visszarögzítésére? Vagy valamilyen speciálisabb anyag kellene?

(takarófedél csere nem megoldás, mert amibe beleakadna a szelepház fedélen, abból a pöcökből is hiányzik kettő :-( ).

Köszönöm előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma cseréltem (először, amióta nálam van) gyertyát (Z12XE) és sajnos a trafó takarófedelének karmai le vannak törve. Eddig valamilyen szilikon szerű anyaggal volt odarögzítve. Kérdésem, ha valaki már találkozott hasonló heyzettel: 300 fokig hőálló szilikon megfelelő lenne a visszarögzítésére? Vagy valamilyen speciálisabb anyag kellene?

(takarófedél csere nem megoldás, mert amibe beleakadna a szelepház fedélen, abból a pöcökből is hiányzik kettő :-( ).

Köszönöm előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa.

Jó oda asima szilikon is valószínűleg...

De hogyan a fenébe tudták azt letörni.... :omg:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma cseréltem (először, amióta nálam van) gyertyát (Z12XE) és sajnos a trafó takarófedelének karmai le vannak törve. Eddig valamilyen szilikon szerű anyaggal volt odarögzítve. Kérdésem, ha valaki már találkozott hasonló heyzettel: 300 fokig hőálló szilikon megfelelő lenne a visszarögzítésére? Vagy valamilyen speciálisabb anyag kellene?

(takarófedél csere nem megoldás, mert amibe beleakadna a szelepház fedélen, abból a pöcökből is hiányzik kettő :-( ).

Köszönöm előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa.

Nálam dettó ugyanaz. Én csak visszatettem, rögzítés nuku...míg egy kanyarban le nem esett. Azóta a csomagtartóban pihen...megy a motor nélküle is. :icon1:
Link to comment
Megosztás:

No, most már tényleg szinte biztos, hogy cserélni kell. Megkentem műszerolajjal is, de továbbra sem jó. Ráadásul a kulcs kivétele után nem ugrik vissza a betét így továbbra is áram alatt marad a kocsi, a kormányzár sem kattan be. Olyan mintha benne lenne hagyva a kulcs, bezárni sem lehet az ajtókat. Kézzel kell benyomni a betétet, akkor áll helyre.

Nekem egy az egyben ugyanezeket a problémákat produkálta.Szerintem biztos hogy kenési problémája van és szorul,a rugó ereje kevés és kézzel rásegítve ugrik csak vissza.Valszeg csak nem jut a megfelelő helyre az olaj.Én nem a zárba nyomattam az olajat , hanem a kulcs mindkét oldalára való csöpögtetéssel, sokszori ki-be húzogatással,nyomogatással,elfordítással próbálkoztam,mire teljesen megjavult.Persze zár és zár között vannak különbségek.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az autómban utána kellene öntenem a kormányszervó folyadékot. Épp a minimum alatt van, de sajos 1 literesnél kisebbet nem találok. Nem folyik sehol, de az elműlt 6 év alatt ennyi elpárologhatott. Ez jó bele vajon? http://www.mullerauto.net/kategoriak/633-opel-elektromos-szervoolaj.html A hátsó lengéscsillapítón (az egyiken) látszik kis olajpára. A napokban megy gépre, meglátjuk kell-e cserélni. Ha igen, milyet ajánlatok? (tudom mindkettőt kell cserélni ha kell)

Előre is köszönöm a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az autómban utána kellene öntenem a kormányszervó folyadékot. Épp a minimum alatt van, de sajos 1 literesnél kisebbet nem találok. Nem folyik sehol, de az elműlt 6 év alatt ennyi elpárologhatott. Ez jó bele vajon? http://www.mulleraut...szervoolaj.html A hátsó lengéscsillapítón (az egyiken) látszik kis olajpára. A napokban megy gépre, meglátjuk kell-e cserélni. Ha igen, milyet ajánlatok? (tudom mindkettőt kell cserélni ha kell)

Előre is köszönöm a válaszokat.

Én kb 1.5 éve öntettem utána szervizben, 2dl-t számláztak ki. Valahol valami minimális folyás volt, mondták ha jobban folyatja, akkor felújítás lesz, ami drága. Azóta kb ha fél dl hiányzik belőle... Szóval vagy vidd be egy szervizbe, vagy vegyél 1l olajat, úgy is eláll...

Link to comment
Megosztás:

Nekem egy az egyben ugyanezeket a problémákat produkálta.Szerintem biztos hogy kenési problémája van és szorul,a rugó ereje kevés és kézzel rásegítve ugrik csak vissza.Valszeg csak nem jut a megfelelő helyre az olaj.Én nem a zárba nyomattam az olajat , hanem a kulcs mindkét oldalára való csöpögtetéssel, sokszori ki-be húzogatással,nyomogatással,elfordítással próbálkoztam,mire teljesen megjavult.Persze zár és zár között vannak különbségek.

Nálam a kenés évente 1x bevált, eddig jó, és ha szorul, akkor használ neki...

Link to comment
Megosztás:

Én kb 1.5 éve öntettem utána szervizben, 2dl-t számláztak ki. Valahol valami minimális folyás volt, mondták ha jobban folyatja, akkor felújítás lesz, ami drága. Azóta kb ha fél dl hiányzik belőle... Szóval vagy vidd be egy szervizbe, vagy vegyél 1l olajat, úgy is eláll...

hy

monroe ,Sachs gátlót ajánlom ,a gázos kicsit keményebb az olajosnál,

Link to comment
Megosztás:

T Elek!

" tapasztalatból" - lenyomták a kocsi hátulját és elengedés után kettőt rugózott egy helyett? :wacko: :confused:

" milyen olajat" - csak is Castrol 10W40! :icon12: :icon13:

Link to comment
Megosztás:

T Elek!

" tapasztalatból" - lenyomták a kocsi hátulját és elengedés után kettőt rugózott egy helyett? :wacko: :confused:

" milyen olajat" - csak is Castrol 10W40! :icon12: :icon13:

:D :D :D

komolyan mondom .... 2x megnéztem kiírta :)

egyébként meg nekem mindegy :)

a végén még kiderül hogy Te vagy T. mantec :)

Link to comment
Megosztás:

Mi lehet a gondja a motornak, ha szityegő hang hallatszik? Lehet oka az esős idő? Múltkor még nem hallottam. Bocsánat a "láma" kérdésért, de gondolom tudjátok, milyen sziszegő hangra gondolok. :)

Ehhh, jó lenne már rendbetenni ezt a kocsit.....

:)

nézz rá a vákuumcsövekre ...

más ötletem nincs :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.