Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Köszi, de 5.000-el ez előtt volt csere. Ezt használom évek óta. Biztosan érdemes lecserélnem?

Ráadásul egy olajnyomás mérés és egy olajszvattyú csere is olajcserével jár - azt hiszem. Tehát nem kéne előtte is elpazazolni egy adag olajat.

Szerintem itt a szivattyú lesz a ludas.

De azért köszi! :)

a nyomást az olajgombánál mérik még ,tehát nincs akkor csere

a motornak üzem melegnek kell lenni ,és alapjáraton 1.5Bar a nyomás

Elküldve

Sziasztok!

Fater G Astráján a következőre panaszkodik: általában a reggeli első indításkor mintha a motor még pár másodpercig forgatná még az önindítót, mintha tovább kapna áramot. A gyújtáskapcsoló és az önindító tavaly lett cserélve. Mi lehet a probléma?

A válaszokat és a segítséget előre is köszönjük!

Üdv.: Tamás

Elküldve

Nem biztos, hogy a zárbetéted haldoklik. Ugyanez a hiba lehet a gyújtáskapcsoló betét miatt is. Velem előfordult, hogy benzinkúton esett szét a betét, és be is szorult a kulcs :D Néhány ezer forintos alkatrész, ha esetleg nem jönne össze a zárbetét kenése...

No, most már tényleg szinte biztos, hogy cserélni kell. Megkentem műszerolajjal is, de továbbra sem jó. Ráadásul a kulcs kivétele után nem ugrik vissza a betét így továbbra is áram alatt marad a kocsi, a kormányzár sem kattan be. Olyan mintha benne lenne hagyva a kulcs, bezárni sem lehet az ajtókat. Kézzel kell benyomni a betétet, akkor áll helyre.

Elküldve
Sziasztok! Egy olyan problémám lenne, hogy 5 ajtós g astrámon a csomagtér ajtó erős nyöszörgő hangot ad ki ha rosszabb úton megyek. Lebontottam az ajtó borítását és szivaccsal béleltem a problémásnak vélt területeket de nem segített. Valakinek volt már hasonló problémája? Esetleg valakinek van valami ötlete, hogy hogyan lehetne orvosolni a problémát? Köszi.

Nálam is ugyan ez volt a helyzet csak idő közben rá jöttem hogy a kalap tartóm mocorog!

Próbáld meg ha kiveszed és úgy is jön-e a nyöszörgős hang!

Elküldve
Sziasztok! Fater G Astráján a következőre panaszkodik: általában a reggeli első indításkor mintha a motor még pár másodpercig forgatná még az önindítót, mintha tovább kapna áramot. A gyújtáskapcsoló és az önindító tavaly lett cserélve. Mi lehet a probléma? A válaszokat és a segítséget előre is köszönjük! üdv.: Tamás

Ilyen kerregő hangot hallasz? mert nálam ez a probléma! állítólag száraz..vagy valami ilyesmit mondtak!

Elküldve

Köszönöm a tanácsot. Befújtam, de egyelőre még akad. Most úgy tudom elfordítani a kulcsot, hogy erősen próbálom elfordítani és közben óvatosan húzom kifelé.

Én nem fújtam be semmivel kétszer erőlködtem vele,abból egyszer erősen, azóta meg semmi! ennek kb 1éve!

Elküldve

Ilyen kerregő hangot hallasz? mert nálam ez a probléma! állítólag száraz..vagy valami ilyesmit mondtak!

Igen valami kerregő hangot hallok? De ha csak az a baj hogy száraz akkor talán kárt nem okoz.

Köszi

Elküldve

No, most már tényleg szinte biztos, hogy cserélni kell. Megkentem műszerolajjal is, de továbbra sem jó. Ráadásul a kulcs kivétele után nem ugrik vissza a betét így továbbra is áram alatt marad a kocsi, a kormányzár sem kattan be. Olyan mintha benne lenne hagyva a kulcs, bezárni sem lehet az ajtókat. Kézzel kell benyomni a betétet, akkor áll helyre.

Én tavaly jártam ezt végig. Mikor akadozott azt javasolták, hogy fújjam be valamivel. Hülye fejjel nem otthon csináltam. Attól fogva az eredeti kulccsal nem boldogultam. A tartalékkal játszottam egy órát, mire be tudtam indítani.

Elküldve

Sziasztok!

Fater G Astráján a következőre panaszkodik: általában a reggeli első indításkor mintha a motor még pár másodpercig forgatná még az önindítót, mintha tovább kapna áramot. A gyújtáskapcsoló és az önindító tavaly lett cserélve. Mi lehet a probléma?

A válaszokat és a segítséget előre is köszönjük!

Üdv.: Tamás

Nem az a baj, hogy tovább kap áramot. Nálam egy önindító-felújításl oldotta meg ezt a problémát. Két fogaskereket cseréltek, kenték, ~14ezer körül lett a vége. Vidd szakihoz

Elküldve

Nem az a baj, hogy tovább kap áramot. Nálam egy önindító-felújításl oldotta meg ezt a problémát. Két fogaskereket cseréltek, kenték, ~14ezer körül lett a vége. Vidd szakihoz

Először az övét is csak kenték de nem lett jobb ezért a nyáron ki lett cserélve az önindító, de azóta is csinálja.

Elküldve

Sziasztok!

Ma cseréltem (először, amióta nálam van) gyertyát (Z12XE) és sajnos a trafó takarófedelének karmai le vannak törve. Eddig valamilyen szilikon szerű anyaggal volt odarögzítve. Kérdésem, ha valaki már találkozott hasonló heyzettel: 300 fokig hőálló szilikon megfelelő lenne a visszarögzítésére? Vagy valamilyen speciálisabb anyag kellene?

(takarófedél csere nem megoldás, mert amibe beleakadna a szelepház fedélen, abból a pöcökből is hiányzik kettő :-( ).

Köszönöm előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa.

Elküldve

Sziasztok!

Ma cseréltem (először, amióta nálam van) gyertyát (Z12XE) és sajnos a trafó takarófedelének karmai le vannak törve. Eddig valamilyen szilikon szerű anyaggal volt odarögzítve. Kérdésem, ha valaki már találkozott hasonló heyzettel: 300 fokig hőálló szilikon megfelelő lenne a visszarögzítésére? Vagy valamilyen speciálisabb anyag kellene?

(takarófedél csere nem megoldás, mert amibe beleakadna a szelepház fedélen, abból a pöcökből is hiányzik kettő :-( ).

Köszönöm előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa.

Jó oda asima szilikon is valószínűleg...

De hogyan a fenébe tudták azt letörni.... :omg:

Elküldve

Sziasztok!

Ma cseréltem (először, amióta nálam van) gyertyát (Z12XE) és sajnos a trafó takarófedelének karmai le vannak törve. Eddig valamilyen szilikon szerű anyaggal volt odarögzítve. Kérdésem, ha valaki már találkozott hasonló heyzettel: 300 fokig hőálló szilikon megfelelő lenne a visszarögzítésére? Vagy valamilyen speciálisabb anyag kellene?

(takarófedél csere nem megoldás, mert amibe beleakadna a szelepház fedélen, abból a pöcökből is hiányzik kettő :-( ).

Köszönöm előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa.

Nálam dettó ugyanaz. Én csak visszatettem, rögzítés nuku...míg egy kanyarban le nem esett. Azóta a csomagtartóban pihen...megy a motor nélküle is. :icon1:
Elküldve

No, most már tényleg szinte biztos, hogy cserélni kell. Megkentem műszerolajjal is, de továbbra sem jó. Ráadásul a kulcs kivétele után nem ugrik vissza a betét így továbbra is áram alatt marad a kocsi, a kormányzár sem kattan be. Olyan mintha benne lenne hagyva a kulcs, bezárni sem lehet az ajtókat. Kézzel kell benyomni a betétet, akkor áll helyre.

Nekem egy az egyben ugyanezeket a problémákat produkálta.Szerintem biztos hogy kenési problémája van és szorul,a rugó ereje kevés és kézzel rásegítve ugrik csak vissza.Valszeg csak nem jut a megfelelő helyre az olaj.Én nem a zárba nyomattam az olajat , hanem a kulcs mindkét oldalára való csöpögtetéssel, sokszori ki-be húzogatással,nyomogatással,elfordítással próbálkoztam,mire teljesen megjavult.Persze zár és zár között vannak különbségek.
Elküldve

Sziasztok!

Az autómban utána kellene öntenem a kormányszervó folyadékot. Épp a minimum alatt van, de sajos 1 literesnél kisebbet nem találok. Nem folyik sehol, de az elműlt 6 év alatt ennyi elpárologhatott. Ez jó bele vajon? http://www.mullerauto.net/kategoriak/633-opel-elektromos-szervoolaj.html A hátsó lengéscsillapítón (az egyiken) látszik kis olajpára. A napokban megy gépre, meglátjuk kell-e cserélni. Ha igen, milyet ajánlatok? (tudom mindkettőt kell cserélni ha kell)

Előre is köszönöm a válaszokat.

Elküldve

Sziasztok!

Az autómban utána kellene öntenem a kormányszervó folyadékot. Épp a minimum alatt van, de sajos 1 literesnél kisebbet nem találok. Nem folyik sehol, de az elműlt 6 év alatt ennyi elpárologhatott. Ez jó bele vajon? http://www.mulleraut...szervoolaj.html A hátsó lengéscsillapítón (az egyiken) látszik kis olajpára. A napokban megy gépre, meglátjuk kell-e cserélni. Ha igen, milyet ajánlatok? (tudom mindkettőt kell cserélni ha kell)

Előre is köszönöm a válaszokat.

Én kb 1.5 éve öntettem utána szervizben, 2dl-t számláztak ki. Valahol valami minimális folyás volt, mondták ha jobban folyatja, akkor felújítás lesz, ami drága. Azóta kb ha fél dl hiányzik belőle... Szóval vagy vidd be egy szervizbe, vagy vegyél 1l olajat, úgy is eláll...

Elküldve

Nekem egy az egyben ugyanezeket a problémákat produkálta.Szerintem biztos hogy kenési problémája van és szorul,a rugó ereje kevés és kézzel rásegítve ugrik csak vissza.Valszeg csak nem jut a megfelelő helyre az olaj.Én nem a zárba nyomattam az olajat , hanem a kulcs mindkét oldalára való csöpögtetéssel, sokszori ki-be húzogatással,nyomogatással,elfordítással próbálkoztam,mire teljesen megjavult.Persze zár és zár között vannak különbségek.

Nálam a kenés évente 1x bevált, eddig jó, és ha szorul, akkor használ neki...

Elküldve

Én kb 1.5 éve öntettem utána szervizben, 2dl-t számláztak ki. Valahol valami minimális folyás volt, mondták ha jobban folyatja, akkor felújítás lesz, ami drága. Azóta kb ha fél dl hiányzik belőle... Szóval vagy vidd be egy szervizbe, vagy vegyél 1l olajat, úgy is eláll...

hy

monroe ,Sachs gátlót ajánlom ,a gázos kicsit keményebb az olajosnál,

Elküldve

nekem többen mondták hogy monroe-t ne vegyek :)

hogy mé azt nemtom :) ,de gondolom tapasztalatból

kapott bilstein :)

de ez legalább olyan mint ,hogy milyen olajat töltsek bele ..... :D :D

Elküldve

T Elek!

" tapasztalatból" - lenyomták a kocsi hátulját és elengedés után kettőt rugózott egy helyett? :wacko: :confused:

" milyen olajat" - csak is Castrol 10W40! :icon12: :icon13:

Elküldve

T Elek!

" tapasztalatból" - lenyomták a kocsi hátulját és elengedés után kettőt rugózott egy helyett? :wacko: :confused:

" milyen olajat" - csak is Castrol 10W40! :icon12: :icon13:

Kérlek ne szokj rá erre... :D

Elküldve

T Elek!

" tapasztalatból" - lenyomták a kocsi hátulját és elengedés után kettőt rugózott egy helyett? :wacko: :confused:

" milyen olajat" - csak is Castrol 10W40! :icon12: :icon13:

:D :D :D

komolyan mondom .... 2x megnéztem kiírta :)

egyébként meg nekem mindegy :)

a végén még kiderül hogy Te vagy T. mantec :)

Elküldve

Mi lehet a gondja a motornak, ha szityegő hang hallatszik? Lehet oka az esős idő? Múltkor még nem hallottam. Bocsánat a "láma" kérdésért, de gondolom tudjátok, milyen sziszegő hangra gondolok. :)

Ehhh, jó lenne már rendbetenni ezt a kocsit.....

Elküldve

Mi lehet a gondja a motornak, ha szityegő hang hallatszik? Lehet oka az esős idő? Múltkor még nem hallottam. Bocsánat a "láma" kérdésért, de gondolom tudjátok, milyen sziszegő hangra gondolok. :)

Ehhh, jó lenne már rendbetenni ezt a kocsit.....

:)

nézz rá a vákuumcsövekre ...

más ötletem nincs :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.