Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

2005-ös G Astra Z14XEP tegnap vezérműtengely törést szenvedett. Bizonyos szériánál ez típushiba, volt is visszahívás, sajnos az enyém nem esett bele. Lehetséges valahol utánajárni annak, hogy milyen széria volt visszahívva és az enyém miért nem esett bele?

Az opel a méltányosságtól elzárkózott, tudtok tanácsot adni, hogy mit lehet még kezdeni?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2005-ös G Astra Z14XEP tegnap vezérműtengely törést szenvedett. Bizonyos szériánál ez típushiba, volt is visszahívás, sajnos az enyém nem esett bele. Lehetséges valahol utánajárni annak, hogy milyen széria volt visszahívva és az enyém miért nem esett bele?

Az opel a méltányosságtól elzárkózott, tudtok tanácsot adni, hogy mit lehet még kezdeni?

Köszönöm!

Szia,

az érintett alvázszámokat megtalálod ebben a hozzászólásban:

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=753&view=findpost&p=800277

Link to comment
Megosztás:

Gyanítom, hogy egy banális érintkezési hibával van dolgod. Ellenőrizd a kerékcsapágynál a csatit!

kösz a választ. ma reggel levettem a kereket jobb elöl, megnéztem a csatit semmit nem lehet látni rajta de azota nem jöt ki a jelzés de ugy hallom és olvasom hogy a b- vekinél is elöjön a nyári melegbe az ABS jel a müszerfalon irta az egyik forumozo rossz csapágy vigyem vissza , a beszerelt dolgot már nehéz visszavinni de barátos az autoboltos még gagyit nem kaptam töle, de azért kösz a tanácsot.
Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

voltam ismét szerelőnél.

mindenkinek igaza volt,aki hozzászólt a hibámhoz.

nos a helyzet a következő.van egy nagyon jó kis szerelési könyvem (450oldal).abban is feltünteti h csak a Z14XE motorkoddal rendelkező,98-tól 2005ig szerelt autókra kell.hiány féltengely csukló hibát okozhat.nos kicseréltük a féltengelyt,váltóba lecseréltük az olajat.rázás nem szünt meg de már nem 130nál hanem csak 160nál kezdi el.tovább mentünk .kormány mozgatás közben(álltó helyben,járó motor nélkül)nagyon enyhe halk koppanás balra fordításnál.szervó olaj szint ellenőrzés,olaj cser,és a végén kiderült h a fogasléc mozog egy picit.és mivel gyári mérettől eltérő szélesebb gumik vannak rajta ezért a gumi megvezetésének köszönhetően a fogasléc ide oda mozgott és átadta a kormánynak.innen tovább nem tudok fejleményt mondani mert sajnos nem volt még alkalmam 160al menni :D

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

voltam ismét szerelőnél.

mindenkinek igaza volt,aki hozzászólt a hibámhoz.

nos a helyzet a következő.van egy nagyon jó kis szerelési könyvem (450oldal).abban is feltünteti h csak a Z14XE motorkoddal rendelkező,98-tól 2005ig szerelt autókra kell.hiány féltengely csukló hibát okozhat.nos kicseréltük a féltengelyt,váltóba lecseréltük az olajat.rázás nem szünt meg de már nem 130nál hanem csak 160nál kezdi el.tovább mentünk .kormány mozgatás közben(álltó helyben,járó motor nélkül)nagyon enyhe halk koppanás balra fordításnál.szervó olaj szint ellenőrzés,olaj cser,és a végén kiderült h a fogasléc mozog egy picit.és mivel gyári mérettől eltérő szélesebb gumik vannak rajta ezért a gumi megvezetésének köszönhetően a fogasléc ide oda mozgott és átadta a kormánynak.innen tovább nem tudok fejleményt mondani mert sajnos nem volt még alkalmam 160al menni :D

add kölcsön egy kis időre nekem :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2005-ös G Astra Z14XEP tegnap vezérműtengely törést szenvedett. Bizonyos szériánál ez típushiba, volt is visszahívás, sajnos az enyém nem esett bele. Lehetséges valahol utánajárni annak, hogy milyen széria volt visszahívva és az enyém miért nem esett bele?

Az opel a méltányosságtól elzárkózott, tudtok tanácsot adni, hogy mit lehet még kezdeni?

Köszönöm!

amennyiben vezetett szervizkönyves az autód, akkor a GM ki szokta javitani méltányosságból az autókat.

amennyiben nem akkor sajnos így jártál....

ha átküldöd az alvázszámodat, akkor megnézem neked a lehetőségeket........

Link to comment
Megosztás:

urak. amiota az OPEL elsökerekes hajtást alkalmaz azota a hosszabbik féltengelyen van rezgéscsillapito már a kocka KADETTen is volt, ugyhogy szerintem elvesztettétek .

De az EPC-ben sincs bent, tehát nem is építették be! :excl:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Sajna a hűtőrendszerrel továbbra sem boldogulok, pedig már speckó hűtőkkel foglalkozó szakival is konzultáltam, de ő sem tudott egyenlőre semmi okosat mondani :angry:

Amennyiben fel tudnátok dobni ide vagy priviben az e-mail címemre küldeni Astra G 2000-es TD motorhoz klímás hűtési rendszer sémát, nagyot tudnátok segíteni - nekem olyan gagyi van, hogy abból semmit sem lehet kibogarászni.

Előre is köszönettel!

Link to comment
Megosztás:

Ez egy kartelgázcső volt fénykorában:

És így oldottam meg ideiglenesen: ( gumicső rádug, a vége egy textiliával lezárva, a folytóháznál pedig ledugóztam)

Szerintetek így lehet használni addig amíg megjön a másik? Elvileg nem lehet gondja, szerintem. Vélemény?

Amúgy a vékonyat tavasszal cseréltem, mert eléggé ki volt repedve, erre meg ez eldurranik... 4.5 év 79e km...

vastag kartelgázcső cserélve. Megjött az új. Ez is új anyagból van, (mint a vékony), sokkal rugalmasabb és más gyártja, és más a cikkszáma... És alakra is más, egész vékony, nem vastagodik ki, mint a másik... Lehet rájöttek, hogy amit beletettek kuka lesz pár év alatt? :)

Link to comment
Megosztás:

Elemnek semmi köze nincs az indítási nehézséghez. A kulcsban lévő chipből egy azonosítót olvas ki, de ott a chip megtáplálása, és a kommunikáció 2 különböző rádiófrekvencián történik...

Nincs eltárolt hibád az ECU-ban?

Hát azt sem tudom mi a z ECU? és mit keressek?Meg hogyan?
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.