Mc-elek Elküldve Március25, 2012 Megoszt Elküldve Március25, 2012 Vagy kiment az izzó :D olyan sokáig világított!Én mindenesetre úgy tudom,hogy csak műszerrel lehet a légzsák hibát törölni! nálam az volt a szitu hogy kivettem az ülést odébb kellet állni... akkor világított majd ülés vissza és nem világított :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RazoR Elküldve Március25, 2012 Megoszt Elküldve Március25, 2012 Sziasztok! Kilyukadt a hűtőm, vennem kell egy újat és arra gondoltam, ha már veszek, akkor valami nagyobbat kéne belerakni a gépbe, az lenne a kérdésem, hogy mondjuk egy 2.0 astrának be lehet e rakni a hűtőjét az 1.6ba különösebb probléma nélkül??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Március25, 2012 Megoszt Elküldve Március25, 2012 Sziasztok! Kilyukadt a hűtőm, vennem kell egy újat és arra gondoltam, ha már veszek, akkor valami nagyobbat kéne belerakni a gépbe, az lenne a kérdésem, hogy mondjuk egy 2.0 astrának be lehet e rakni a hűtőjét az 1.6ba különösebb probléma nélkül??? Ennek szerinted mi értelme van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március25, 2012 Megoszt Elküldve Március25, 2012 Sziasztok! Kilyukadt a hűtőm, vennem kell egy újat és arra gondoltam, ha már veszek, akkor valami nagyobbat kéne belerakni a gépbe, az lenne a kérdésem, hogy mondjuk egy 2.0 astrának be lehet e rakni a hűtőjét az 1.6ba különösebb probléma nélkül??? Nem. Nincs így átjárás a hűtők között, 1.6-é csak 1.6-ba jó, dízelé a dízelbe, és így tovább, egyedül a 2.2-es hűtője jó a 2.0 Turbósba is, meg az 1.4 Twinporté az 1.6 Twinportba (de a sima 1.6-ba már nem!). Ja és még aszerint is meg van különböztetve hogy klímás vagy klíma nélküli az autód. Neked az X16XEL-be a bele valón kívül az X16SZR, a Z16SE és a Z16XE hűtője jó egyedül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március25, 2012 Megoszt Elküldve Március25, 2012 Ennek szerinted mi értelme van? Gondolom melegszik neki, de ha nagyobbat rakna bele, akkor meg túlhűtött lesz az autója, és az életben nem fogja elérni az üzemi hőfokot, tehát sokat fog fogyasztani. Ha nem jó a hűtés hatásfoka, én először a termosztátot nézném meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Március25, 2012 Megoszt Elküldve Március25, 2012 G astrák jellemzően túlhűtöttek. Ha melegszik akkor inkább a hűtőt kéne megnézni mennyire vízköves ill a termosztátot kiszerelni és fazékba megnézni hol nyit. De az is lehet hogy kicsit pörgősebb az üzem amiatt hevül a blokk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március25, 2012 Megoszt Elküldve Március25, 2012 Gondolom melegszik neki, de ha nagyobbat rakna bele, akkor meg túlhűtött lesz az autója, és az életben nem fogja elérni az üzemi hőfokot, tehát sokat fog fogyasztani. Ha nem jó a hűtés hatásfoka, én először a termosztátot nézném meg. Ha túlhűtőt lenne akkor a termosztátja nem jó. Nagyobb hűtővel max. gyorsabban visszahűl ha melegszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Ha túlhűtőt lenne akkor a termosztátja nem jó. Nagyobb hűtővel max. gyorsabban visszahűl ha melegszik. Valóban gyorsabban hűl vissza. De hova? Hát az üzemi hőfok alá, márpedig nem nem az a célja. A jó termosztát egy túlméretes hűtő mellett folyton nyitni-zárni fog, mégsem lesz a motor az üzemi hómérséklet közelében sem csak pillanatokra és már rögtön nyit, le is hűti. Tehát mégis csak túlhűtött lesz az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pippo Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Segítségeteket kérném az alábbi ügyben. Kb 2 hónapja arra lettem figyelmes, hogy az autóm melegen is és hideg-meleg indításnál is kopog. Jellegzetes fémes kopogás (valószinüleg hidrotőke) hallatszott. Az olajam elég fáradt volt, ezért gondoltam lecserélem.Jelzem eddig csak hidegen kopogott 1-2 percig de nem foglalkoztam különösebben vele.Szóval lecseréltem az olajat aztán úgy nézett ki beválik a dolog majd 1 hónap után (tegnap) egy 40km es út után beindítottam és már indításkor hallatszott a kemény kopogás, egyenletesen alapjáraton, és a fordulatszám emelkedésével egyenletesen gyorsult a hang.Hangosabb mint amit hidegen produkált eddig. Ma reggel beindítottam semmi kopogós hangja nem volt viszont mentem vele 20km-t és 30 perc után az indításnál ismét kopogott. Aztán út közben elhallgatott, és most sem csinálja.Lehetséges, hogy olajnyomás problémáim vannak, vagy pedig egyértelmű h cserélni kell a tőkéket??? Így meg h nem mindig csinálja nem tudom megmutatni a szerelőnek h mi a baja.Érdekelne hogy a tőkék ha rosszak mindig kopognak vagy pedig csak néha? Bármilyen véleményt vagy ötletet szivesen veszek és előre is köszönöm. üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Sziasztok! Astra G Z14XE A hiba 5 napja jelentkezett először. Az autó leállt és hiába indítóztam nem indult újra, félretoltam vártam vontatásra, kb. 1,5 órát ücsörögtem az autóban amikor sikerült beindítani. Előtte figyeltem, hallgattam az ac pumpa nem zúgott, mivel egyedül voltam így a relét nem tudtam ellenőrizni. Másnap hibakód kiolvasás, ac pumpa relé. Mivel némi közöm van elektronikához így nem rohantam relét venni, nézzük meg. Ac relé nincs beégve, és mivel elindult működik is, felvérteztem magam műszerrel és szerszámokkal. Autóztam tovább, Következő nap megint leállt, ac pumpa relére rámértem negatív nincs meg (ECU kapcsolja). Böngésztem a fórumot egy ehhez hasonló esetet találtam, ott ECU csere oldotta meg a problémát. Jelenleg úgy tudok autózni, hogy amíg nem melegszik fel a rendszer addig megy az autó, amint leáll, vagy várok 1,5 órát vagy áthidalom a relét. Kérdésem az lenne, hogy van valakinek ötlete vagy tapasztalata erre a dologra, már olyat is halottam szerelőtől, hogy ez típushiba.? Ténylegesen ECU probléma vagy valami érzékelő lehet a ludas (pl.: hőérzékelők)? Vagy túlmelegszik az ECU-ban valami és az okozza? Előre is köszönök minden segítséget. Zsolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
dobogep Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 a légtömegmérő az cserés ... nem javítható de közel sem biztos hogy az a baj :) gépen élőadatokat nézve sok minden kiderülne És hogy tudok biztosra menni hogy a légtömegmérő a rossz? Az számít valamit hogy csak akkor jön elő a hiba, ha bemelegszik a motor, és "terhelem"? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 És hogy tudok biztosra menni hogy a légtömegmérő a rossz? Az számít valamit hogy csak akkor jön elő a hiba, ha bemelegszik a motor, és "terhelem"? :) én ezt így látatlanba nem tudom biztosra mondani sok adatokat kellene átnézni hogy valójában mi a probléma Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Sziasztok! Astra G Z14XE A hiba 5 napja jelentkezett először. Az autó leállt és hiába indítóztam nem indult újra, félretoltam vártam vontatásra, kb. 1,5 órát ücsörögtem az autóban amikor sikerült beindítani. Előtte figyeltem, hallgattam az ac pumpa nem zúgott, mivel egyedül voltam így a relét nem tudtam ellenőrizni. Másnap hibakód kiolvasás, ac pumpa relé. Mivel némi közöm van elektronikához így nem rohantam relét venni, nézzük meg. Ac relé nincs beégve, és mivel elindult működik is, felvérteztem magam műszerrel és szerszámokkal. Autóztam tovább, Következő nap megint leállt, ac pumpa relére rámértem negatív nincs meg (ECU kapcsolja). Böngésztem a fórumot egy ehhez hasonló esetet találtam, ott ECU csere oldotta meg a problémát. Jelenleg úgy tudok autózni, hogy amíg nem melegszik fel a rendszer addig megy az autó, amint leáll, vagy várok 1,5 órát vagy áthidalom a relét. Kérdésem az lenne, hogy van valakinek ötlete vagy tapasztalata erre a dologra, már olyat is halottam szerelőtől, hogy ez típushiba.? Ténylegesen ECU probléma vagy valami érzékelő lehet a ludas (pl.: hőérzékelők)? Vagy túlmelegszik az ECU-ban valami és az okozza? Előre is köszönök minden segítséget. Zsolt Elég gyakran előfordul z14xe-nél ECU probléma. Nem nevezném típushibának, inkább csak gyenge pontja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dobogep Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 én ezt így látatlanba nem tudom biztosra mondani sok adatokat kellene átnézni hogy valójában mi a probléma Kiolvastam a hibakódot géppel, P0335-öt adta ki. Elvileg ez a Főtengelyhelyzet-jeladó. Valami ötlet? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Kiolvastam a hibakódot géppel, P0335-öt adta ki. Elvileg ez a Főtengelyhelyzet-jeladó. Valami ötlet? :) na látod lehet hogy az a baja :) biztosat gépre rakva lehet mondani ,szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Elég gyakran előfordul z14xe-nél ECU probléma. Nem nevezném típushibának, inkább csak gyenge pontja. Szia! Akkor Te is ECU hibának gondolod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Szia! Akkor Te is ECU hibának gondolod? Nem értek hozzá, hülyeséget nem mondok. Az biztos, hogy ennél a motorkódnál többünknek volt gondja vele különböző hibajelenségekkel. Talán érdemes lenne megvizsgáltatni egy hozzáértővel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RazoR Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Helló, A hűtő dologban igazatok van, ezt így végig sem gondoltam.....! Igazából az a baj, hogy kilyukadt és majdnem annyi lenne megjavíttatni mint egy új! Más! Mostanában, mikor kiszállok a kocsiból folyton megráz és nagyon idegesítő, mitől lehet ez és mi a megoldás? Olyan kis lógó gumiizét nem szívesen raknék a kocsimra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
piratson Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Helló, A hűtő dologban igazatok van, ezt így végig sem gondoltam.....! Igazából az a baj, hogy kilyukadt és majdnem annyi lenne megjavíttatni mint egy új! Más! Mostanában, mikor kiszállok a kocsiból folyton megráz és nagyon idegesítő, mitől lehet ez és mi a megoldás? Olyan kis lógó gumiizét nem szívesen raknék a kocsimra! Üdv! Sokat ficeregsz az ülésben :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Más! Mostanában, mikor kiszállok a kocsiból folyton megráz és nagyon idegesítő, mitől lehet ez és mi a megoldás? Olyan kis lógó gumiizét nem szívesen raknék a kocsimra! Én fogni szoktam az ajtókeretet addig amíg kiszállok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Helló, A hűtő dologban igazatok van, ezt így végig sem gondoltam.....! Igazából az a baj, hogy kilyukadt és majdnem annyi lenne megjavíttatni mint egy új! Más! Mostanában, mikor kiszállok a kocsiból folyton megráz és nagyon idegesítő, mitől lehet ez és mi a megoldás? Olyan kis lógó gumiizét nem szívesen raknék a kocsimra! Kevesebb műszálas cuccot hordj! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 (edited) On 2012. 03. 27. at 14:27, Zachi írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 vagy hibás a kers :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 vagy hibás a kers :D Ez lehet az ok sztem, mert az csak egy dolog hogy ráz, de a célegyenesben sem megy úgy mint kéne... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március27, 2012 Megoszt Elküldve Március27, 2012 Ez lehet az ok sztem, mert az csak egy dolog hogy ráz, de a célegyenesben sem megy úgy mint kéne... :D de az is lehet hogy 30éves orosz trolija van :) egyébként én is tapasztaltam susogós mackóalsóban :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts