Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Nekem van bent, ráadásul éppen ilyen mint a fentebb linkelt típusspecifikus FK. Simán be tudtam szerelni mindenféle módosítás nélkül, és még a géptető sem vetemedik (szép is lenne, ez nem citrom bx műanyag motorháztatővel...), csak rendesen be kell állítani. Nekem egyedül annyi volt hogy azokat a habszivacs távtartó izéket az első sárvédők felső részének "árkaiból" el kellett távolítani, mert lecsukott állapotban oda fekszik be a teleszkóp, és enélkül tényleg elállt kissé a lámpa sarkánál.Képet sajnos nem tudok mert az autó 2km-re van tőlem egy garázsban.

Szia! Beszéltük a motorháztető teleszkóp beszerelését és említetted, hogy lefotózod neked hogyan van beszereleve. Ismerősömnek még mindig nem sikerült megoldania a beszerelést. Használod már az autót és le tudod akkor fotózni?

A választ előre is köszönöm!

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Szia! Beszéltük a motorháztető teleszkóp beszerelését és említetted, hogy lefotózod neked hogyan van beszereleve. Ismerősömnek még mindig nem sikerült megoldania a beszerelést. Használod már az autót és le tudod akkor fotózni?

A választ előre is köszönöm!

Üdv!

Bakker, elfelejtettem....

Még mindig nem használom ugyan az autót (majd csak áprilistól), de már voltam azóta a garázsban és lett volna alkalmam lefotózni, de kimaradt. Holnap megpróbálok időt szakítani rá.

Link to comment
Megosztás:

Na ezúttal nem felejtettem el, végre készültek képek a motorháztető-teleszkópról beszerelt állapotban.

Köszönöm az ismerősöm nevében is a képeket! Szerintem neki hiányos a készlete vagy más gyártóét használja és azért nem tudja, tudjuk felszerelni. Még 1x nagy respect a képekért!

Link to comment
Megosztás:

Kiszereltem. Plusz súly. :D

Barátom először bent hagyta. Majd miután a szerelőjére ráhozta a szívbajt, kiszerelte. Ő nyitotta a tetőt és mutogatott, a szerelő pedig nyúlt a kitámasztóért. A srác elengedte a tetőt, mire szegény szaki rémülten hátraugorva menekítette a kezeit. :w00t:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

Szerdán este megcsináltam a pillangó szelep tisztítást bár igaz sötét volt és nem szedtem ki a helyéről de megpróbáltam,szóval valamivel jobb lett a rángatás de még mindig mindig csinálja most tesztelgettem és 1500-as fordulat korül ha gyorsítani szeretnék akkor jön elő a rántás (2-3 Rántás(nem a főzelékbe)) abba marad és megy tovább.Üresbe ha lepadlózom szépen veszi a fordulatot. Mi lehet a baj? + ha valaki megtudná adni a cikszámát,árát,és hol leht kapni az EGR lezárólemeznek.VÁLASZOTOK ELŐRE IS KÖSZÖNÖM

Valaki valami???

Ha esetleg még nem oldódott meg, illetve másnak is lehet segítség:

Nekem Z16xe ugyanezt csinálta, és mivel van egy másik G-nk is(x16xe) tudtam próbálkozni csereberélni ezt-azt. Szóval: trafóhíd csere nem oldotta meg, viszont a másik autó gyerytáival már hibátlanul működött! :sneaky:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Segítséget kérnék.

Az autó : 1998-as Astra G 1.8 i 16V Sportive 3a.

126 ez km szervizkönyv, de az állapota is ezt tükrözi :icon1: .

Hiba : Bemelegedve, vagy kb fél óra használat után ingadozik a fordulatszám, de nem folyamatosan, engine check -

kigyullad -> motor leáll, de azonnal újraindítható.

Ezekkel egyidejűleg kifekszik a km óra mutató is és ugrál. Van e vajon összefüggés ?

Autó rendben, nem csörög, nem zörög, álom motorhang, fogyasztás OK.

Előre is köszönöm !

'G,.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Segítséget kérnék.

Az autó : 1998-as Astra G 1.8 i 16V Sportive 3a.

126 ez km szervizkönyv, de az állapota is ezt tükrözi :icon1: .

Hiba : Bemelegedve, vagy kb fél óra használat után ingadozik a fordulatszám, de nem folyamatosan, engine check -

kigyullad -> motor leáll, de azonnal újraindítható.

Ezekkel egyidejűleg kifekszik a km óra mutató is és ugrál. Van e vajon összefüggés ?

Autó rendben, nem csörög, nem zörög, álom motorhang, fogyasztás OK.

Előre is köszönöm !

'G,.

Szia!

Hibakód van? (villogtasd ki.)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Segítséget kérnék.

Az autó : 1998-as Astra G 1.8 i 16V Sportive 3a.

126 ez km szervizkönyv, de az állapota is ezt tükrözi :icon1: .

Hiba : Bemelegedve, vagy kb fél óra használat után ingadozik a fordulatszám, de nem folyamatosan, engine check -

kigyullad -> motor leáll, de azonnal újraindítható.

Ezekkel egyidejűleg kifekszik a km óra mutató is és ugrál. Van e vajon összefüggés ?

Autó rendben, nem csörög, nem zörög, álom motorhang, fogyasztás OK.

Előre is köszönöm !

'G,.

Halódó lambdaszonda pl. csinálhat ilyet. Hibakódot írd be ide, hátha abból több látszik.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet az Uraknak!

Friss vagyok nagyon a fórumon és egyből egy problémámra szeretnék az okosoktól segítséget kérni.Van egy Z16XE-s astra 4dr (2004)gép a családban.A probléma a következő:Csöpög belőle az olaj de csak ha meleg a motor,szétszedtük,főtengely szimeringnél meg is találtuk a hiba okát,kicseréltük (hozzá teszem nem gyárira de nem a gagyi fos fajtából).Nah gondoltuk minden oké de 60-70 km megtétele után megint megjelent egy tenyérnyi olaj folt...Valakinek van valami ötlete mi lehet a gond??Máshol keressük a problémát?Esetleg csak és kizárólag a gyári szimering ami megoldaná?Válaszokat elöre is köszönöm.

Üdv. Fefe

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.