tomibáttya Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Sziasztok! Valaki leírná vagy képet berakna az Opel Astra G levegő és pollenszűrő cseréjéről?????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Sziasztok! Valaki leírná vagy képet berakna az Opel Astra G levegő és pollenszűrő cseréjéről?????? https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal#TOC-Pollensz-r-utast-rsz-r-cser-je: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Ez így igaz! A külső rész lerohad, a belső pedig saválló(?)........ áááá dehogy :) csak ott a korom jobban védi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 Nekem van bent, ráadásul éppen ilyen mint a fentebb linkelt típusspecifikus FK. Simán be tudtam szerelni mindenféle módosítás nélkül, és még a géptető sem vetemedik (szép is lenne, ez nem citrom bx műanyag motorháztatővel...), csak rendesen be kell állítani. Nekem egyedül annyi volt hogy azokat a habszivacs távtartó izéket az első sárvédők felső részének "árkaiból" el kellett távolítani, mert lecsukott állapotban oda fekszik be a teleszkóp, és enélkül tényleg elállt kissé a lámpa sarkánál.Képet sajnos nem tudok mert az autó 2km-re van tőlem egy garázsban. Szia! Beszéltük a motorháztető teleszkóp beszerelését és említetted, hogy lefotózod neked hogyan van beszereleve. Ismerősömnek még mindig nem sikerült megoldania a beszerelést. Használod már az autót és le tudod akkor fotózni? A választ előre is köszönöm! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 Szia! Beszéltük a motorháztető teleszkóp beszerelését és említetted, hogy lefotózod neked hogyan van beszereleve. Ismerősömnek még mindig nem sikerült megoldania a beszerelést. Használod már az autót és le tudod akkor fotózni? A választ előre is köszönöm! Üdv! Bakker, elfelejtettem.... Még mindig nem használom ugyan az autót (majd csak áprilistól), de már voltam azóta a garázsban és lett volna alkalmam lefotózni, de kimaradt. Holnap megpróbálok időt szakítani rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Na ezúttal nem felejtettem el, végre készültek képek a motorháztető-teleszkópról beszerelt állapotban. Íme: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Na ezúttal nem felejtettem el, végre készültek képek a motorháztető-teleszkópról beszerelt állapotban. Köszönöm az ismerősöm nevében is a képeket! Szerintem neki hiányos a készlete vagy más gyártóét használja és azért nem tudja, tudjuk felszerelni. Még 1x nagy respect a képekért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Na ezúttal nem felejtettem el, végre készültek képek a motorháztető-teleszkópról beszerelt állapotban. Íme: http://pics.coldline...0302-2E5T8j.jpg http://pics.coldline...0302-ogbSQY.jpg http://pics.coldline...0302-xo5Hch.jpg Az eredeti kitámasztópálcát kiszerelted, vagy biztos ami biztos alapon meghagytad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Köszönöm az ismerősöm nevében is a képeket! Szerintem neki hiányos a készlete vagy más gyártóét használja és azért nem tudja, tudjuk felszerelni. Még 1x nagy respect a képekért! Szerelési leírást nem kapott hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Az eredeti kitámasztópálcát kiszerelted, vagy biztos ami biztos alapon meghagytad? Kiszereltem. Plusz súly. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Kiszereltem. Plusz súly. :D Barátom először bent hagyta. Majd miután a szerelőjére ráhozta a szívbajt, kiszerelte. Ő nyitotta a tetőt és mutogatott, a szerelő pedig nyúlt a kitámasztóért. A srác elengedte a tetőt, mire szegény szaki rémülten hátraugorva menekítette a kezeit. :w00t: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Szerelési leírást nem kapott hozzá? Leírást kapott, de nem érthető szerinte. Én meg nem láttam a papírost :D . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március2, 2012 Megoszt Elküldve Március2, 2012 Kiszereltem..... :D fűnyíró ,motorkód ?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Sziasztok! A képen látható két pici gumicső cikkszámát valaki megtudja írni? Esetleg hol kapható és mennyiért? Sajnos elöregedett és ki van repedezve. Köszönöm! A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 ez a ugyan az cső két vége? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 ez a ugyan az cső két vége? Igen! A szellőztető cső két vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Igen! A szellőztető cső két vége. talán... ami rávan dugva a szelepre 0822332 a másik 0824082 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lazlo Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Még az évjáratot lenne jó tudni, mert ott volt egy széria, ahol el volt cseszve a láncfeszítő, és azért hallt be hamar a cucc. Lehet ez is az a széria. :smartass: 2005 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 2005 Az a rossz széria... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chris16v Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 sziasztok Szerdán este megcsináltam a pillangó szelep tisztítást bár igaz sötét volt és nem szedtem ki a helyéről de megpróbáltam,szóval valamivel jobb lett a rángatás de még mindig mindig csinálja most tesztelgettem és 1500-as fordulat korül ha gyorsítani szeretnék akkor jön elő a rántás (2-3 Rántás(nem a főzelékbe)) abba marad és megy tovább.Üresbe ha lepadlózom szépen veszi a fordulatot. Mi lehet a baj? + ha valaki megtudná adni a cikszámát,árát,és hol leht kapni az EGR lezárólemeznek.VÁLASZOTOK ELŐRE IS KÖSZÖNÖM Valaki valami??? Ha esetleg még nem oldódott meg, illetve másnak is lehet segítség: Nekem Z16xe ugyanezt csinálta, és mivel van egy másik G-nk is(x16xe) tudtam próbálkozni csereberélni ezt-azt. Szóval: trafóhíd csere nem oldotta meg, viszont a másik autó gyerytáival már hibátlanul működött! :sneaky: Link to comment Megosztás: More sharing options...
overlord Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Sziasztok ! Segítséget kérnék. Az autó : 1998-as Astra G 1.8 i 16V Sportive 3a. 126 ez km szervizkönyv, de az állapota is ezt tükrözi :icon1: . Hiba : Bemelegedve, vagy kb fél óra használat után ingadozik a fordulatszám, de nem folyamatosan, engine check - kigyullad -> motor leáll, de azonnal újraindítható. Ezekkel egyidejűleg kifekszik a km óra mutató is és ugrál. Van e vajon összefüggés ? Autó rendben, nem csörög, nem zörög, álom motorhang, fogyasztás OK. Előre is köszönöm ! 'G,. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Sziasztok ! Segítséget kérnék. Az autó : 1998-as Astra G 1.8 i 16V Sportive 3a. 126 ez km szervizkönyv, de az állapota is ezt tükrözi :icon1: . Hiba : Bemelegedve, vagy kb fél óra használat után ingadozik a fordulatszám, de nem folyamatosan, engine check - kigyullad -> motor leáll, de azonnal újraindítható. Ezekkel egyidejűleg kifekszik a km óra mutató is és ugrál. Van e vajon összefüggés ? Autó rendben, nem csörög, nem zörög, álom motorhang, fogyasztás OK. Előre is köszönöm ! 'G,. Szia! Hibakód van? (villogtasd ki.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bami Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Kiszereltem. Plusz súly. :D Szia! Kellett valamit fúrni,vagy meglévő lyukakba kell rögzíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 Sziasztok ! Segítséget kérnék. Az autó : 1998-as Astra G 1.8 i 16V Sportive 3a. 126 ez km szervizkönyv, de az állapota is ezt tükrözi :icon1: . Hiba : Bemelegedve, vagy kb fél óra használat után ingadozik a fordulatszám, de nem folyamatosan, engine check - kigyullad -> motor leáll, de azonnal újraindítható. Ezekkel egyidejűleg kifekszik a km óra mutató is és ugrál. Van e vajon összefüggés ? Autó rendben, nem csörög, nem zörög, álom motorhang, fogyasztás OK. Előre is köszönöm ! 'G,. Halódó lambdaszonda pl. csinálhat ilyet. Hibakódot írd be ide, hátha abból több látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
para84 Elküldve Március5, 2012 Megoszt Elküldve Március5, 2012 Üdvözlet az Uraknak! Friss vagyok nagyon a fórumon és egyből egy problémámra szeretnék az okosoktól segítséget kérni.Van egy Z16XE-s astra 4dr (2004)gép a családban.A probléma a következő:Csöpög belőle az olaj de csak ha meleg a motor,szétszedtük,főtengely szimeringnél meg is találtuk a hiba okát,kicseréltük (hozzá teszem nem gyárira de nem a gagyi fos fajtából).Nah gondoltuk minden oké de 60-70 km megtétele után megint megjelent egy tenyérnyi olaj folt...Valakinek van valami ötlete mi lehet a gond??Máshol keressük a problémát?Esetleg csak és kizárólag a gyári szimering ami megoldaná?Válaszokat elöre is köszönöm. Üdv. Fefe Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts