Mc-elek Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 Én úgy vettem le EPC-ből hogy a régebbit már nem lehet kapni, ezért nem is írtam annak a cikkszámát... :blush: az 0815031 ,annak az új száma 5815015 én azért raktam be mert nem tudni a váz számát :) lehet kapni a 5815015 és a 0815037 is ,csergőnél van :)
Zachi Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 ... Ha már így adódott, lehet, h kapna egy nagyobb teljesítményűt... :) Khmmm... Milyen megfontolásból?
tgabika76 Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 Khmmm... Milyen megfontolásból? Hát... van neki tengely, chip, gondolom azért. Bár sztem eléggé túlméretezettek a gyáriak is ha nem tévedek.
uhuhu Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 Heló, sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget illetve infórmációt kapni arról hogy ha alkatrészt rendelek az autómhoz online webshop-on keresztül, melyik opciót kellene kiválasztanom az alábbiak közül,mert némi ellent mondásba keveredek. egy Astra G 1.4 Twinport-ról van szó! OPEL ASTRA G Hatchback (F48_, F08_) 1.4 16V 1998/02 2005/01 X 14 XE, Z 14 XE 1.4 Benzin 4 1389 Ccm 66 KW 90 LE Ferdehátú OPEL ASTRA G Hatchback (F48_, F08_) 1.4 2003/09 2009/12 Z 14 XEP 1.4 Benzin 4 1364 Ccm 66 KW 90 LE Ferdehátú Forgalmiban szereplő adatok: gyártási év: 2005 motorkód: Z14XEP............. alvázszám: .......F48................ hengerürtartalom: 1364ccm teljesítmény: 66 Kw típus: ASTRA GCC 1.4 pedig le is írtad a választ.... beszinezem neked :)
Lazlo Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 pedig le is írtad a választ.... beszinezem neked oké köszönöm! csak ott vagyok eltévedve hogy mikor vásároltam azt mondták hogy 16 szelep, amit álltalában így jeleznek 16V de ott más volt a motorkód! vagy jól átbasztak?
Mc-elek Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 pedig le is írtad a választ.... beszinezem neked :) most használtam és látom működik :D
Mc-elek Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 oké köszönöm! csak ott vagyok eltévedve hogy mikor vásároltam azt mondták hogy 16 szelep, amit álltalában így jeleznek 16V de ott más volt a motorkód! vagy jól átbasztak? a Tied is 16V ,neked az a lényeg hogy Z14XEP-hez kérjed az alkatrészt
Alex75 Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 Hát... van neki tengely, chip, gondolom azért. Bár sztem eléggé túlméretezettek a gyáriak is ha nem tévedek. Igen, így van, még egyszer köszi a közreműködést! :) Kettővel szemezgetek: http://extremeauto.a...chtext=JBV138D3 3bar-on, 85L/h és 3,8 bar-on dolgozik, amit sikerült róla kideríteni ill. http://extremeauto.a...chtext=JBD138D4 3bar-on 90L/h, viszont 4bar-on dolgozik(?) Ennek elegendőnek kell lenni, xer-hez is ezeket hozza. ELEK: http://a7.sphotos.ak...426051636_n.jpg
Lazlo Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 a Tied is 16V ,neked az a lényeg hogy Z14XEP-hez kérjed az alkatrészt rendben, köszönöm még egyszer! és ha már így itt vagyunk még egy kérdés! ha eléri az üzemi hőmérsékletet az autóm frankón dizeles hangja van! már próbálkoztam nagyon drága olajjal de nem szünt meg a zaj! sok "okoskodó illetve sokat tudó" ismerőseim különböző verziokkal álltak elő mint pl: hidrótőke, lánc, szívótorok stb esetleg? szerelőknél is jártam ők meg találgattak persze amit megértek mert nem láttak bele mert arra nem volt pénzem :)
uhuhu Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 az a helyzet hogy ez mind lehet, sajnos így mi ezt nem halljuk.... érdemes lenne egy értelmes szervizt felkeresni, ahol láttak - hallottak már ilyet. ( lánc lesz )
Mc-elek Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 rendben, köszönöm még egyszer! és ha már így itt vagyunk még egy kérdés! ha eléri az üzemi hőmérsékletet az autóm frankón dizeles hangja van! már próbálkoztam nagyon drága olajjal de nem szünt meg a zaj! sok "okoskodó illetve sokat tudó" ismerőseim különböző verziokkal álltak elő mint pl: hidrótőke, lánc, szívótorok stb esetleg? szerelőknél is jártam ők meg találgattak persze amit megértek mert nem láttak bele mert arra nem volt pénzem :) valszeg láncfeszítő vagy lánc vagy mindkettő mennyi km van benne?
Lazlo Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 valszeg láncfeszítő vagy lánc vagy mindkettő mennyi km van benne? 84000km gyertya, szűrők, olajak voltak cserélve csak
Lazlo Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 az a helyzet hogy ez mind lehet, sajnos így mi ezt nem halljuk.... érdemes lenne egy értelmes szervizt felkeresni, ahol láttak - hallottak már ilyet. ( lánc lesz ) azért köszönöm
Mc-elek Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 84000km gyertya, szűrők, olajak voltak cserélve csak na majd egy hozzá értő helyen megmondják :)
imy Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 na majd egy hozzá értő helyen megmondják :) Még az évjáratot lenne jó tudni, mert ott volt egy széria, ahol el volt cseszve a láncfeszítő, és azért hallt be hamar a cucc. Lehet ez is az a széria. :smartass:
_Robi_ Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 Nekem olyant csinál hogy mikor hideg akkor teljesen jó viszont mikor megmelegszik picit halkan elkezd kopogni a motor. Több haver mondta meg szerelő hogy ez hidrotőke . De mitől csetteg a kis mocsok melegen. Az olajban kb 8-9ezer km van az olaj ami benne van 5W40es Q8 formula exel. De ugyanezt csinálta a korábbi gyári oillal is. De csak és kizárólag csak melegen ráadásul mikor már nagyon meleg a motor. Kérdés az hogy ez mitől lehet ez? Kopott tőke melegen hidegen is csettegne. Lehet hogy az olajfuratok kicsit turhásak? És vmikor nem kap rendesen oilt a tőke? Egy olajrendszer tisztítás segíthet?
Zachi Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 Nekem olyant csinál hogy mikor hideg akkor teljesen jó viszont mikor megmelegszik picit halkan elkezd kopogni a motor. Több haver mondta meg szerelő hogy ez hidrotőke . De mitől csetteg a kis mocsok melegen. Az olajban kb 8-9ezer km van az olaj ami benne van 5W40es Q8 formula exel. De ugyanezt csinálta a korábbi gyári oillal is. De csak és kizárólag csak melegen ráadásul mikor már nagyon meleg a motor. Kérdés az hogy ez mitől lehet ez? Kopott tőke melegen hidegen is csettegne. Lehet hogy az olajfuratok kicsit turhásak? És vmikor nem kap rendesen oilt a tőke? Egy olajrendszer tisztítás segíthet? Öreg szaki módszere: végy egy flakon fékolajt, töltsd be a motorolajhoz. Röviden járasd meg a motort, majd olaj le. Állítólag mindenhonnan minden mocskot leold. A fene tudja ... én nem biztos, hogy kipróbálnám. Talán valami régi konstrukción, mint Lada, stb.
imy Elküldve Február25, 2012 Elküldve Február25, 2012 Öreg szaki módszere: végy egy flakon fékolajt, töltsd be a motorolajhoz. Röviden járasd meg a motort, majd olaj le. Állítólag mindenhonnan minden mocskot leold. A fene tudja ... én nem biztos, hogy kipróbálnám. Talán valami régi konstrukción, mint Lada, stb. Én meg nem tenném bele...astrába nem, Ladának meg semmi sem árt... A fékolaj nem jó bizonyos anyagoknak...
Mc-elek Elküldve Február26, 2012 Elküldve Február26, 2012 ELEK: http://a7.sphotos.ak...426051636_n.jpg :D :D Jó pofa :)
j_szilard Elküldve Február26, 2012 Elküldve Február26, 2012 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy leszeretném zárni én is a szelepet és hogy az alábbi ötletem jó-e? 2003-as Z14XE a motorkód Van ugye az alátét és egy teljesen ugyanolyan mm-re pontos alátétet/tömítést ki esztergálok(mert ráérek munkaidőbe:) és csak a két torx csavar helyét hagyom meg,tehát középen ahol a "rudazat" van és a kipuf gáz megy ott semmi lyuk nem lesz. Vagy esetleg kicsit vastagabbra esztergáljam? Mert ugye nem egy vastag alátét ez..... Jó lesz ez így? Ahogy olvastam a hibajelzést kidobja,de már megszoktam mert világít a műszerfalon közel 2éve...... Tehát akkor programozni se kell,mert olvastam ilyenről is?
mantec Elküldve Február26, 2012 Elküldve Február26, 2012 T _Robi_! A Q8 Formula Excel 5W-40-nek semmilyen GM (Opel) jóváhagyása nincs ezért GM (Opel) motorba nem való. A Q8 (Kuvait Petroleum) GM (Opel) gyártóművi előírást (GM Dexos 2) teljesítő motorolaja: Q8 Formula Special G Long Life 5W-30.
Alex75 Elküldve Február26, 2012 Elküldve Február26, 2012 Nos, előbb-utóbb mindenkit érinteni fog, úgyhogy beírom, amit sikerült kideríteni: A gyári pumpát kiváltva kerestem alternatívát (lásd: olcsóbb, de elfogadható minőségű :)) Az Astrákat jellemzően ezekkel a benzinpumpával szerelték: -központi injektoroshoz (C ill. X motorkód) JBB2T8S1 -hengerenkénti injektoros (C ill. X motorkód) JBB249S3 JBB249Z3 (zavarszűrő ellenállással?) -hengerenkénit injektoros (Z motorkód, de a későbbi X is előfordulhat ilyennel: pl. X20XER G Astra) JBV138D3 JBD138D3 Ha pedig valaki tuningban gondolkodik, és ehhez szeretné a biztos üzemanyagellátást biztosítani: 4bar-os pumpa, az emelt benzinnyomással üzemelő hengerenkénti befecskendezéshez, kb. 120L/h-t tud 4baron kiszolgálni, tehát elegendő négy 350cc-s injektor 4 bar-os ellátásához
_Robi_ Elküldve Február26, 2012 Elküldve Február26, 2012 De irigylem azokat akik ilyen benzinárak mellet tuningolnak. Én legszívesebben még a mostani állapotot is felére venném hogy jóval kevesebbet fogyasszon a kocsi! Tényleg fordítva nem igaz? Ha csökkentem az üzemanyag nyomást akkor kevesebb lesz a fogyasztás :D Gondolom azért ez nem igy meg de azért ha már tuning akkor anti tuning is legyen :D
uhuhu Elküldve Február26, 2012 Elküldve Február26, 2012 no, ezért jó a gázositás. azzal a felére csökken a pénzmennyiség amit az autó felhasznál 100 km ként... :)
Alex75 Elküldve Február26, 2012 Elküldve Február26, 2012 De irigylem azokat akik ilyen benzinárak mellet tuningolnak. Én legszívesebben még a mostani állapotot is felére venném hogy jóval kevesebbet fogyasszon a kocsi! Tényleg fordítva nem igaz? Ha csökkentem az üzemanyag nyomást akkor kevesebb lesz a fogyasztás :D Gondolom azért ez nem igy meg de azért ha már tuning akkor anti tuning is legyen :D Nem lesz kevesebb, részterhelésnél a lamda jele alapján történik a befecskendezés, padlógáznál viszont elszegényedik a keverék, és károsodhat a motor. Valamennyit jelent, ha részterhelésen van elszegényítve (szoftveresen), a károsanyagkibocsájtás, ill. a teljesítmény rovására, de ez is csak decikben mérhető. Ha kénytelen vagy sokat használni az autót, inkább gázosíts, akár még hitelből is. Ha meg nem... Sajnos minden drágul... <_<
Recommended Posts