RazoR Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Nem idegesíteni akarlak. Így semmiképpen ne használd az autót. Egy métert se menj vele. Én arra gondolok, hogy vagy hengerfej tömítés vagy repedés a blokkban. A benzinszag miatt lehet valami komplikáltabb. Ha ilyen gyorsan fogy a víz akkor szerintem nem csak tömítés. Ha nincs tócsa alatta, nem látsz folyást akkor valószínűleg az égéstérbe olajteknőbe megy minden... Ez nem jelent jót. Van tócsa alatta, de nem akkora, hogy elfollyon az összes víz 3 nap alatt! muszáj mennem vele, el kell jutnom a szerelőig!!! :D Vagy viszek magammal egy liter benzit és ahol megáll ott rálocsolom és zippot neki...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Sziasztok! Nem tudja valaki,hogy ezt a teleszkópot 2004 utáni astrákhoz is lehet valahol kapni?Azoknál már esetleg más a gépháztető,mert azt írta az illető aki árulja hogy csak 2004 előttiekbe jó? Üdv.! Ennek nagyon egyszerű az oka: ez egy FK gyártmányú teleszkóp, az FK pedig német cég, és mivel ott nem forgalmazták a Classic II-t, náluk 2004-ben véget ért a G Astra pályafutása. A dobozon pedig azért szerepel ez az évszám, mert ezzel arra utalnak hogy H Astrához (náluk ugye csak az volt 2005-től) már nem jó ez a teleszkóp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 sziasztok Szerdán este megcsináltam a pillangó szelep tisztítást bár igaz sötét volt és nem szedtem ki a helyéről de megpróbáltam,szóval valamivel jobb lett a rángatás de még mindig mindig csinálja most tesztelgettem és 1500-as fordulat korül ha gyorsítani szeretnék akkor jön elő a rántás (2-3 Rántás(nem a főzelékbe)) abba marad és megy tovább.Üresbe ha lepadlózom szépen veszi a fordulatot. Mi lehet a baj? + ha valaki megtudná adni a cikszámát,árát,és hol leht kapni az EGR lezárólemeznek.VÁLASZOTOK ELŐRE IS KÖSZÖNÖM Valaki valami??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Van tócsa alatta, de nem akkora, hogy elfollyon az összes víz 3 nap alatt! muszáj mennem vele, el kell jutnom a szerelőig!!! :D Vagy viszek magammal egy liter benzit és ahol megáll ott rálocsolom és zippot neki...... Én elhúzatnám inkább, de te tudod. Kívánom, hogy a lehető legolcsóbban megúszd! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Sziasztok! 1.6 16v X16XEL A tünet a következő: hidegen olyan 10km-en keresztül nem megy az egyik henger, nagyon benzin szag van a kocsiban, gyertyák már lettek cserélve. 3 nap alatt eltűnik belőle a víz!!! Jól sejtem hogy hengerfejes a kicsike????? A víz az olajban van ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chris16v Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Sziasztok! A következőben szeretném kérni a hozzáértők segítségét, tanácsát: Hozzám került egy 2002 1.6 16v(z16xe) motoros G astra. Alapvetően nagyon jó az autó, de van néhány probléma... A gyújtás rátétele után, indításkor mikor az önindító dolgozik, a műszerfal mutatói remegnek, ugrálnak. Ilyenkor kicsit nehezebben is indul.(ha melegen leállítom és újraindítok, már nem...) A másik, lényegesebb probléma a következő: Városban haladáskor, mikor a gázt csak finoman érintem, gurulok, majd enyhén gyorsítani kezdek, a motor enyhe rángatással felel. Lendületes haladásnál ez nem érezhető. Ezt mi okozhatja? Motorlámpa nem világít, próbaképp raktam rá egy másik trafóhidat, mivel van a családban még egy ugyanilyen G, de azzal is ugyanez a helyzet.... Akinek van hasonló tapasztalata, vagy ötlete, szívesen meghallgatom! Üdv, Chris Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 gyenge az akkumlátorod.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chris16v Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 gyenge az akkumlátorod.... Vadiúj van benn, mivel én is erre gondoltam és egyből cseréltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chris16v Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 gyenge az akkumlátorod.... A másik problémára van esetleg ötleted? Gyertyák tudnak ilyet csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Vadiúj van benn, mivel én is erre gondoltam és egyből cseréltem. Az még nem jelent semmit. Lehet, hogy mégis sz@r, bár inkább a generátortól kéne elindulni. Generátor, feszültségszabályozó, kábelek, kontaktusok, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chris16v Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Az még nem jelent semmit. Lehet, hogy mégis sz@r, bár inkább a generátortól kéne elindulni. Generátor, feszültségszabályozó, kábelek, kontaktusok, stb. Az az érdekes, hogy meleg motort leállítva, majd azonnal indítva nem csinálja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Az az érdekes, hogy meleg motort leállítva, majd azonnal indítva nem csinálja... Mi abban az érdekes? Gondolj bele! Minden üzemmeleg, nem csapódik le az üzemanyag a henger falán, motorolaj sincs ledermedve, kisebb a motor ellenállása, az akku is kapott valamennyi töltést ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 sziasztok Szerdán este megcsináltam a pillangó szelep tisztítást bár igaz sötét volt és nem szedtem ki a helyéről de megpróbáltam,szóval valamivel jobb lett a rángatás de még mindig mindig csinálja most tesztelgettem és 1500-as fordulat korül ha gyorsítani szeretnék akkor jön elő a rántás (2-3 Rántás(nem a főzelékbe)) abba marad és megy tovább.Üresbe ha lepadlózom szépen veszi a fordulatot. Mi lehet a baj? + ha valaki megtudná adni a cikszámát,árát,és hol leht kapni az EGR lezárólemeznek.VÁLASZOTOK ELŐRE IS KÖSZÖNÖM Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Az az érdekes, hogy meleg motort leállítva, majd azonnal indítva nem csinálja... Tipikusan ezt csinálja, mikor halódik az akksi. Lengenek a műszerek (nagy hidegben legtöbbünknek), villan az ABS visszajelző. Ha új az akksi, akkor lehet máshol van bibi az áramkörben (pl. saruk, testkábel). De lehet az önindítót kellene megvizsgálni. Szétszedni, megpucolni. Kéne egy szaki, áramot mérni indítózás közben. A rángatás meg lehet AGR, vagy folytószelepház koszolódás miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Tipikusan ezt csinálja, mikor halódik az akksi. Lengenek a műszerek (nagy hidegben legtöbbünknek), villan az ABS visszajelző. Ha új az akksi, akkor lehet máshol van bibi az áramkörben (pl. saruk, testkábel). De lehet az önindítót kellene megvizsgálni. Szétszedni, megpucolni. Kéne egy szaki, áramot mérni indítózás közben. A rángatás meg lehet AGR, vagy folytószelepház koszolódás miatt. Inkább az akksi kapocsfeszültségét. Ha gyenge, akkor ott látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Egy hete olajcsere, levegőszűrő csere, gyertya csere... Tegnap este 0300 és iszonyat rángatozás... Uj trafóhid vétel Beru márkájú...(?) Jelenleg minden ok... Nem tudom van-e jelentősége de amikor legutobb gyertyacsere volt akkor is ugyanigy szállt el a trafóhidam...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Egy hete olajcsere, levegőszűrő csere, gyertya csere... Tegnap este 0300 és iszonyat rángatozás... Uj trafóhid vétel Beru márkájú...(?) Jelenleg minden ok... Nem tudom van-e jelentősége de amikor legutobb gyertyacsere volt akkor is ugyanigy szállt el a trafóhidam...? Milyen gyertya került bele? Kezd el gyűjteni a pénzt gyári trafóhídra, mert a tapasztalatok szerint az utángyártottak nem hosszú életűek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Beru nem jó??? Kérdeztem itt a szakit h jo-e, erre ő azt mondta h na jo ezt meg se hallotta.... Ngk gyertya ment bele mint 6éve mindig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Sziasztok! Hibalámpa nélküli problémám van. Hidegen az auto az emelkedőn nem megy fel. Ahogy nyomom a gázpedált, úgy csökken a sebesség. Kuplung kinyom, motor leáll. rögtön nem is indul (forog, de nem jó a hangja). Kb. 10mp után nehezen beindul. Pörgetve (3000fordulat) nagy nehezen felmegy az emelkedőn (kb.2km) motorfékkel a lejtő alján (már elindul a hőfok mutató utána) már semmi baja. Benzinen és gázon is úgyan ez a jelenség. Az auto nem csak városban van használva. Rendszeresen megy benzinnel is. OPEL-ban leakarják szedni a hengerfejet (200eft-ért), mert szerintük lerakódás van a szelepnél.(74000km, 34000km gáz) Uhuhu javasolta a szeleptisztítót és új gyertyákkal a kiégetést (folyamatban) Ha nincs javulás akkor megyek hozzá. Ha valaki már hallott hasonlót, vagy van még ötlete szívesen veszem. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bami Elküldve Február25, 2012 Megoszt Elküldve Február25, 2012 Ennek nagyon egyszerű az oka: ez egy FK gyártmányú teleszkóp, az FK pedig német cég, és mivel ott nem forgalmazták a Classic II-t, náluk 2004-ben véget ért a G Astra pályafutása. A dobozon pedig azért szerepel ez az évszám, mert ezzel arra utalnak hogy H Astrához (náluk ugye csak az volt 2005-től) már nem jó ez a teleszkóp. Köszönöm, így már értem.Ezek szerint a gépháztető nem változott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február25, 2012 Megoszt Elküldve Február25, 2012 Úgy tűnik a benzinpumpám beadta a kulcsot. Nem tud vki egy gyári cikkszámot? Esetleg a gyári pumpa paramétereit? Ha már így adódott, lehet, h kapna egy nagyobb teljesítményűt... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február25, 2012 Megoszt Elküldve Február25, 2012 Úgy tűnik a benzinpumpám beadta a kulcsot. Nem tud vki egy gyári cikkszámot? Esetleg a gyári pumpa paramétereit? Ha már így adódott, lehet, h kapna egy nagyobb teljesítményűt... :) Gyári AC alkatrésszáma 93181359, katalógusszáma 58 15 015. Az árak nagyon szórnak, az echte gyári az ~105e Ft kiskeráron, de utángyártott már van 12e-ért is. Viszont fogalmam sincs melyiket érdemes venni, nincs tapasztalatom ilyenben. De ahogy mondtam személyesen is: http://www.ko-csi.hu http://www.acpumpa.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február25, 2012 Megoszt Elküldve Február25, 2012 Úgy tűnik a benzinpumpám beadta a kulcsot. Nem tud vki egy gyári cikkszámot? Esetleg a gyári pumpa paramétereit? Ha már így adódott, lehet, h kapna egy nagyobb teljesítményűt... :) 0815037 © Y2042871- © Y5052847- © Y8026165- © 1H000001- © 4G000001- © Y6- 5815015 -Y2042870 -Y5052846 -Y8026164 -Y6 -YH -YG Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február25, 2012 Megoszt Elküldve Február25, 2012 Én úgy vettem le EPC-ből hogy a régebbit már nem lehet kapni, ezért nem is írtam annak a cikkszámát... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lazlo Elküldve Február25, 2012 Megoszt Elküldve Február25, 2012 Heló, sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget illetve infórmációt kapni arról hogy ha alkatrészt rendelek az autómhoz online webshop-on keresztül, melyik opciót kellene kiválasztanom az alábbiak közül,mert némi ellent mondásba keveredek. egy Astra G 1.4 Twinport-ról van szó! OPEL ASTRA G Hatchback (F48_, F08_) 1.4 16V 1998/02 2005/01 X 14 XE, Z 14 XE 1.4 Benzin 4 1389 Ccm 66 KW 90 LE Ferdehátú OPEL ASTRA G Hatchback (F48_, F08_) 1.4 2003/09 2009/12 Z 14 XEP 1.4 Benzin 4 1364 Ccm 66 KW 90 LE Ferdehátú Forgalmiban szereplő adatok: gyártási év: 2005 motorkód: Z14XEP............. alvázszám: .......F48................ hengerürtartalom: 1364ccm teljesítmény: 66 Kw típus: ASTRA GCC 1.4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts