Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

A karter csövet is nézd meg néha mert nekem a capuccinos pára oda fagy bele és jó kis jég dugot tud okozni.Egyszer kb 3-éve ki nyomta az olajat a nyomás a nivó pálcánál mert jég dugó volt a karter csőben.Egyébként én is jövő héten viszem az autót szervízbe a féltengely szimering miatt.

Pont most hétvégén szedtem le a vastag és a vékony karter csövet, főleg a vékony csőben volt dzsuva. Meg megnéztem a a levegőszűrő csövében lévő szenzort, gondolom az a légtömegmérő, az teljesen tiszta. De este jobban megnéztem, remélem nekem is csak a féltengely szimering ment ki.

Link to comment
Megosztás:

A karter csövet is nézd meg néha mert nekem a capuccinos pára oda fagy bele és jó kis jég dugot tud okozni.Egyszer kb 3-éve ki nyomta az olajat a nyomás a nivó pálcánál mert jég dugó volt a karter csőben.Egyébként én is jövő héten viszem az autót szervízbe a féltengely szimering miatt.

A 2 kartelgázcsőre oda kell figyelni, mert 4-5 év alatt amúgy is elöregednek. Nekem már kezd kirepedezni, Elek meg már cseréle is egyszer az egyiket.

Link to comment
Megosztás:

A 2 kartelgázcsőre oda kell figyelni, mert 4-5 év alatt amúgy is elöregednek. Nekem már kezd kirepedezni, Elek meg már cseréle is egyszer az egyiket.

Azt láttam,a vékony kezd repedezni, a vastagabbik teljesen jó állapotban van még, az enyémen.

Link to comment
Megosztás:

Pont most hétvégén szedtem le a vastag és a vékony karter csövet, főleg a vékony csőben volt dzsuva. Meg megnéztem a a levegőszűrő csövében lévő szenzort, gondolom az a légtömegmérő, az teljesen tiszta. De este jobban megnéztem, remélem nekem is csak a féltengely szimering ment ki.

Szerintem valami félreértés van. Azt írtad, hogy a motor és a váltó között folyik az olaj, és utána is kelett tölteni a motorolajat.

Nos ha ez a helyzet, akkor neked a főtengelyszimering folyik. Arra írtam korábban hogy nem egyszerű a cseréje.

Persze lehet hogy én értettem félre, a féltengely szimering csere valóbban egyszerűbb. De ha az a hiba, akkor nem a motorolaj folyik, hanem a váltóolaj.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem valami félreértés van. Azt írtad, hogy a motor és a váltó között folyik az olaj, és utána is kelett tölteni a motorolajat.

Nos ha ez a helyzet, akkor neked a főtengelyszimering folyik. Arra írtam korábban hogy nem egyszerű a cseréje.

Persze lehet hogy én értettem félre, a féltengely szimering csere valóbban egyszerűbb. De ha az a hiba, akkor nem a motorolaj folyik, hanem a váltóolaj.

Igazad van, azt írtam, hogy a motor olaj lehet, kevés volt a nívó pálcán, abból gondoltam. Holnap kiderül, hogy van e a váltóban olaj ha mégis féltengely szimering lenne, elég olajos minden, majd a szerelőm kinyomozza...

Link to comment
Megosztás:

Igazad van, azt írtam, hogy a motor olaj lehet, kevés volt a nívó pálcán, abból gondoltam. Holnap kiderül, hogy van e a váltóban olaj ha mégis féltengely szimering lenne, elég olajos minden, majd a szerelőm kinyomozza...

Reméljük hogy a féltengelynél lesz gond, az egyszerűbb és a pénztárcádat is jobban kíméli. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Igazad van, azt írtam, hogy a motor olaj lehet, kevés volt a nívó pálcán, abból gondoltam. Holnap kiderül, hogy van e a váltóban olaj ha mégis féltengely szimering lenne, elég olajos minden, majd a szerelőm kinyomozza...

Szia!

Kívánom,hogy legyen szerencséd a féltengely szimeringel.Én ugyanis hatalmasat szopok vele,Karácsony előtt lett megperselyezve (ÁLLÍTÓLAG,SZERELŐ SZERINT),ugyanis addig már egy párat megzabált,de azt vettem észre,hogy már megint taknyosodik a bal oldalon. Most már lövésem sincs mi lehet a problem.Amíg nem folyik orrba-szájba,addig hagyom (meg persze gyüjtök egy kis lóvét),figyelgetem,aztán ha kell utánna töltök,majd ha megvan a lé, vissza megyek a szerelőhöz,hogy most akkor mi van?

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Van egy 1999 1.4 16V ferdehátu Astrám.Azt vettem észre hogy a műszerfalból kattogó hang jön és ha a ventilátort bekapcsolom nem fújja egyenletesen a levegőt. Kiszettem a kesztyűtartót megnéztem a ventilátort és annak a tetején van valami szivacs egy rácsos fedél alatt ami akkor is mozog ha nem megy a ventilátor és ahogyan állítódik kattog,lehúztam a stekkert a kattogás megszünt ,működik a szellőzés is,Kérdésem az lenne tudja e valaki hogy az a szerkezet mi célt szolgál vagy hogy létfontosságú e ha nem működik?

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Van egy 1999 1.4 16V ferdehátu Astrám.Azt vettem észre hogy a műszerfalból kattogó hang jön és ha a ventilátort bekapcsolom nem fújja egyenletesen a levegőt. Kiszettem a kesztyűtartót megnéztem a ventilátort és annak a tetején van valami szivacs egy rácsos fedél alatt ami akkor is mozog ha nem megy a ventilátor és ahogyan állítódik kattog,lehúztam a stekkert a kattogás megszünt ,működik a szellőzés is,Kérdésem az lenne tudja e valaki hogy az a szerkezet mi célt szolgál vagy hogy létfontosságú e ha nem működik?

Előre is köszönöm!

Szerintem, neked DELPHI levegőztető rendszered van. https://sites.google...ed/delphi-servo

Ha mégis BEHR, akkor : https://sites.google...cled/behrupdate

Kicsit olvass vissza, visszatérő probléma.

Ha a belső állásban marad, be fog párásodni....

Módosítva : DarthVödör
Link to comment
Megosztás:

Hát ezt most nem igen értem,és mi van akkor ha egyszerűen kiiktatom az egészet,lehúzom a csatlakozót és nem kap áramot.Ezzel befolyásolom még valaminek a müködését,ártok valaminek ezzel,De igen DELPHI van bent

Ez a motor állítja a zsalut a külső levegő és a belső levegő keringetés között. Másnak a működését nem befolyásolja. Az sem egy élet-halál kérdés, ha nem csinálod meg, csak akkor manuálisan állítsd a zsalut külső levegőre, mert párásodni fogsz ha csak a belsőt kevergeti.

Link to comment
Megosztás:

Reméljük hogy a féltengelynél lesz gond, az egyszerűbb és a pénztárcádat is jobban kíméli. :icon1:

Kicserélték, szerencsére ott engedett. Már csak a rejtélyes hibakódot kéne kinyomoznom. Most törölve lett megint a hiba, kipróbálom, hogy csak benzinnel fogok menni, hátha a gáz miatt van valami. Lehet elállítódott valami ki tudja......

Link to comment
Megosztás:

Hát ezt most nem igen értem,és mi van akkor ha egyszerűen kiiktatom az egészet,lehúzom a csatlakozót és nem kap áramot.Ezzel befolyásolom még valaminek a müködését,ártok valaminek ezzel,De igen DELPHI van bent

Én is ugyan ebbe a cipőbe járok, 1x már sikerült "megjavítanom" kibírt 1 évet, aztán eltör 2centivel odébb. Most nekem is le van húzva a saru, én külső levegőn hagytam.

Megkérdeztem Opel szalonban házzal kompletten lehet csak venni talán 22eft ot mondtak rá :(

Azért az nagyon sok...

Link to comment
Megosztás:

Megkérdeztem Opel szalonban házzal kompletten lehet csak venni talán 22eft ot mondtak rá :(

Azért az nagyon sok...

az valóban sok...

két megoldás van..

egy elektromos megoldás.. ami vödör nagyúr csinált..

vagy

egy mechanikus amit én csináltam... csináltam egy új lapátot és tengelyt hozzá majd ráragaszt szivacsot... persze rozsdamentes anyagból :)

Link to comment
Megosztás:

Hy All

következő problémám lenne, Vásároltam Belgiumban egy picit sérült 2001 , Y17DT G astrát ma, a lakatosnál vettük észre hogy a hűtővízben olaj van, de a leeresztett motor olajban nem volt észlelhető víztől való hígulás. a motor -17c ban 1 hét állás után is elsőre indult, a teljesitményben gyengülést nem lehetett érezni, egyetlen tömítésnél sem engedi az olajat.

mi okozhatja a hibát ?

Link to comment
Megosztás:

az valóban sok...

két megoldás van..

egy elektromos megoldás.. ami vödör nagyúr csinált..

vagy

egy mechanikus amit én csináltam... csináltam egy új lapátot és tengelyt hozzá majd ráragaszt szivacsot... persze rozsdamentes anyagból :)

Ez jó megoldásnak tünik :)

Majd tavasszal tuningolok rajta én is valamit

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.