Barna Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 P1112 Bemenet kiiktatás, mágnes szelep működtető hiba. ez az a mágnes szelep vagy motor vagy minek hívjam ami mozgatja a twinport-ot... vagy szorul valami vagy haldoklik a mozgató bizbasz ... szerintem Igen, ez a másik amit találtam P1112-re... akkor most melyik, Twinport szelep, vagy légtömegmérő alacsony fesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Na majd meglátjuk. :D Merre tanyázol? Szívesen segítek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Üdv Mindenkinek! Segítsetek! Jelenség: Aksi lemerül inditózás közben (hideg hajnal), aksi feltölt (napközben), motor (Z14XE) pöcre indul (kevésbé enyhe este) de a motorvezérlő elektronika hiba lámpa folyamatosan világít és a motor csak alapjáraton jár hiba nyomom a gázt. Mi történt? aki tudja segítsen! Köszönöm! Imre Villogtasd ki a hibát! így kell! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imi972 Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Villogtasd ki a hibát! így kell! 1-5-2-6 villogást számoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Igen, ez a másik amit találtam P1112-re... akkor most melyik, Twinport szelep, vagy légtömegmérő alacsony fesz? twp legalább is a z14xep-nél.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 1-5-2-6 villogást számoltam. fojtószelep vezérlés alsó pozíció nincs betanulva Link to comment Megosztás: More sharing options...
imi972 Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 fojtószelep vezérlés alsó pozíció nincs betanulva Aha... :blink: És ilyenkor mi a teendőm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 fojtószelep vezérlés alsó pozíció nincs betanulva Aszondják külföldi fórumon, hogy elkoszolódott fojtószelep okozhat ilyen hibát (nem tud visszamenni alsó poziba), le kell venni kipucolni és valószínűleg megoldódik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Aha... :blink: És ilyenkor mi a teendőm? meg kell próbálni kitakarítani... ahogy Barna is írja .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Merre tanyázol? Szívesen segítek! Lázárfalva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Lázárfalva. Ha kell egy kis szellemi iránymutatás, akkor holnap éppen ott vagyok. Egyébként nem egy nagy dolog kicserélni az égőt. (Néhány csavar kitekerése meg egy kallantyú fordítás) Én éppen akkor jártam így, amikor novemberben megvettem az autót. A kereskedőtől egyből a szervízbe vezetett az út mert nem látszódott a km állás. Ha már ki van szedve a műszerfal akkor már érdemes a vonóhorognak is betenni az égőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Aszondják külföldi fórumon, hogy elkoszolódott fojtószelep okozhat ilyen hibát (nem tud visszamenni alsó poziba), le kell venni kipucolni és valószínűleg megoldódik. Stofl cartárs honlapján le is van írva, hogyan kell: https://sites.google.com/site/gastraokossagok/motor-reszegysegek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 twp legalább is a z14xep-nél.. Köszi a sok hozzászólást. Aki kiolvasta a hibakódot, ő is a twinport szelepet mondta, hogy azzal lehet valami, mutatta is, hogy hol van a motor jobb oldalán.... Kérdeztem, hogy ez mennyire gázos dolog, foglalkozzak e vele vagy annyira nem vészes. Ő azt mondta, hogy igazából vagy alacsony vagy magasabb fordulaton, nem lesz esetleg olyan nyomatéka a motornak mint kéne. Mert ez a "szelep" nem kapcsol át abba az állásba, alacsony és magas, fordulaton is máshonnan szívja a levegőt a motor, így magyarázta nagyjából. De engem akkor is zavar, hogy bejelez, abba bele sem merek gondolni, hogy egy ilyen kis kütyü mennyibe kerül. Valakinek ment már ez a twinport akármi tönkre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Röviden magyarul a légtömegmérőddel van a gond, érdemes leszedni, kontaktokat megtisztítani, esetleg a rácsozatát is lefújni, majd vissza. Ha nem javul, kellene egy csere próba egy másik Z14XEP-ről. Ez nem a hideg miatt van, hanem mert valami nem kóser a légtömegmérő körül (remélhetőleg a légtömegmérőnél és nem az ECUnál) Köszi a választ, meg fogom nézni ezt is, hátha látok valamit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 P1112 Bemenet kiiktatás, mágnes szelep működtető hiba. ez az a mágnes szelep vagy motor vagy minek hívjam ami mozgatja a twinport-ot... vagy szorul valami vagy haldoklik a mozgató bizbasz ... szerintem Kellett neked az e-bay-en nézegetned a szívó oldalt. :) Vagy tudsz valamit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Köszi a sok hozzászólást. Aki kiolvasta a hibakódot, ő is a twinport szelepet mondta, hogy azzal lehet valami, mutatta is, hogy hol van a motor jobb oldalán.... Kérdeztem, hogy ez mennyire gázos dolog, foglalkozzak e vele vagy annyira nem vészes. Ő azt mondta, hogy igazából vagy alacsony vagy magasabb fordulaton, nem lesz esetleg olyan nyomatéka a motornak mint kéne. Mert ez a "szelep" nem kapcsol át abba az állásba, alacsony és magas, fordulaton is máshonnan szívja a levegőt a motor, így magyarázta nagyjából. De engem akkor is zavar, hogy bejelez, abba bele sem merek gondolni, hogy egy ilyen kis kütyü mennyibe kerül. Valakinek ment már ez a twinport akármi tönkre? Ja, pont valamelyik nap linkelgette Elek a komplett szívóoldalakat. Itt van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Amit nem tudunk... Hogy mennyi km van a kocsiba.. Ahogy nézem kb 200-250ekm nél jön elő,lehet hogy csak a elektromos gond van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Amit nem tudunk... Hogy mennyi km van a kocsiba.. Ahogy nézem kb 200-250ekm nél jön elő,lehet hogy csak a elektromos gond van... 132ekm van most benne, gáz 1,5 éve Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 Szép napot mindenkinek. A külső visszapillantó tükrök állítása után érdeklődnék. Az állító kart nem tudom úgy mozgatni(felfelé irány), hogy többet lássaka a tökrökben, mert olyan mintha addig engedné vagy elérné azt a pontot ameddig mozgatni lehet. Lefelé sokat mozog. Lehet kezdeni ezzel a problémával valamit? Válaszotokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 132ekm van most benne, gáz 1,5 éve akkor meg lehet hogy korai ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 Szia Delphi rendszerű,led nem világít,háttárfény működik.Ma teszteltem megint,és az történt hogy amikor kapcsolgatom a ventilátor fokozatot,akkor véletlenszerűen kialszanak,a ledek(azért ledek mert a klíma és a belsőlevegőt is bekapcsoltam)és a relék is kikapcsolnak,olyankor,hol mikor 2. re kapcsolom,hol meg ha 0. ra.Az az érdekes hogy van hogy kikapcsolni nem tudom az ablakfűtést,akkor kapcsolgatom a ventilátort és kikapcsol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 BEHR vagy DELPHI a levegőztető rendszer? A hátsó ablakfűtés LED világít? A háttérvilágítás működik? A BEHR, "dupla" egybe csatlakozós, a DELPHI kettő egy soros. (ami a képen volt) Ha nem világít semmi, akkor nincs test! (kontakt hibás, a test csatlakozó, vagy a test szál) Szia Delphi rendszerű,led nem világít,háttárfény működik.Ma teszteltem megint,és az történt hogy amikor kapcsolgatom a ventilátor fokozatot,akkor véletlenszerűen kialszanak,a ledek(azért ledek mert a klíma és a belsőlevegőt is bekapcsoltam)és a relék is kikapcsolnak,olyankor,hol mikor 2. re kapcsolom,hol meg ha 0. ra.Az az érdekes hogy van hogy kikapcsolni nem tudom az ablakfűtést,akkor kapcsolgatom a ventilátort és kikapcsol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mcgolyo Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 sziasztok. Nekem egy 2001- es , 8 szelepes benzines opel astra karavánom van. Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok,hogy indittás után mikor eléri az üzemi hőfokot az auto még akkor sem esik vissza a fordulatszám megadott 650 700 kozé, hanem majdnem 1000 en marad. ha megálittom az autót ,és ujbol indittom akkor leesik a normal fordulatszamra,es kérdesem az lenne,hogy mitöl lehet ? , vagy netán normális jelensége ez ? előre is kőssz a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 sziasztok. Nekem egy 2001- es , 8 szelepes benzines opel astra karavánom van. Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok,hogy indittás után mikor eléri az üzemi hőfokot az auto még akkor sem esik vissza a fordulatszám megadott 650 700 kozé, hanem majdnem 1000 en marad. ha megálittom az autót ,és ujbol indittom akkor leesik a normal fordulatszamra,es kérdesem az lenne,hogy mitöl lehet ? , vagy netán normális jelensége ez ? előre is kőssz a választ. Lehet, hogy a hideghez van köze, mert többen is írták ezt a jelenséget az utóbbi napokban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Hy all Az Y17DT légszűróhaza, melyik motorkódú egységekkel egyezik ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts