.totesz. Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 bölcsöt is és a váltót leszeded, kuplungot leszeded, lendkereket leszeded, alatta a szimering. csavarhuzóval kipattintod .... Jó tanácsok 1 profitól:D Gondolom ez neked ilyen gyorsan is menne:D Köszönöm az infót,Tavaszig azért várok vele,addig hadd csöpögjön szépen:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Jó tanácsok 1 profitól:D Gondolom ez neked ilyen gyorsan is menne:D Köszönöm az infót,Tavaszig azért várok vele,addig hadd csöpögjön szépen:D Csak nehogy azt vedd észre hogy nem fog a kuplungod és füstöljön mint a hülye :) Ugyan nem opelnál de előfordult már velem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Jó tanácsok 1 profitól:D Gondolom ez neked ilyen gyorsan is menne:D Köszönöm az infót,Tavaszig azért várok vele,addig hadd csöpögjön szépen:D :D ezt nem lehet otthon megcsinálni. még emelőn is egy háromnegyed nap.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
.totesz. Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 :D ezt nem lehet otthon megcsinálni. még emelőn is egy háromnegyed nap.... Akkor megint jól jár a szerelőm:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 beraktam az új égőt :) bruttó 1 perc :D és valójában nem éget ki hanem elvolt oxidálódva Link to comment Megosztás: More sharing options...
.totesz. Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 beraktam az új égőt :) bruttó 1 perc :D és valójában nem éget ki hanem elvolt oxidálódva Szerelőhöz kellett volna vinned:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Szerelőhöz kellett volna vinned:D igen én olyan vagyok :D de egyébként tanulságos volt látni hogy mennyire eltud oxidálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 de a csavart megnézted. ugye? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 de a csavart megnézted. ugye? :P megnéztem :D :D minden right :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Hali mindenki! Ma nálunk is iszonyatos hideg volt (Győr -16 C). A kocsim pöccre indult nem is volt gond, de sajna észrevettem egy anomáliát. Mikor beértem a melóhelyre és nézem milyen marha magas az alapjárat 1000rpm. Motor már majdnem full üzemmeleg volt mert kis hiján középen állt a mutató. Mivel ugyen nekem Z-s motor ezért ugye ebben már 1 hőgomba van tehát nem a másik van meghibásodva, ugyanis ebben nincsen második. Kérdésem mi okozhatja ezt nekem hogy üzemmelegen 1000 rpm az alapjárat. Ami még érdekes ha leállítom és visszaindítom akkor miután elindult lemegy 750-800 kürölire majd 5 mp elteltével vissza 1000re. Szívó szörcsögő hangot a motornál nem hallok vaccuum csöveket néztem ránézésre minden épp,. Mi lehet a balhé??? Mi okozza ezt, mi szabályoz rá? Segítsetek!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Hali mindenki! Ma nálunk is iszonyatos hideg volt (Győr -16 C). A kocsim pöccre indult nem is volt gond, de sajna észrevettem egy anomáliát. Mikor beértem a melóhelyre és nézem milyen marha magas az alapjárat 1000rpm. Motor már majdnem full üzemmeleg volt mert kis hiján középen állt a mutató. Mivel ugyen nekem Z-s motor ezért ugye ebben már 1 hőgomba van tehát nem a másik van meghibásodva, ugyanis ebben nincsen második. Kérdésem mi okozhatja ezt nekem hogy üzemmelegen 1000 rpm az alapjárat. Ami még érdekes ha leállítom és visszaindítom akkor miután elindult lemegy 750-800 kürölire majd 5 mp elteltével vissza 1000re. Szívó szörcsögő hangot a motornál nem hallok vaccuum csöveket néztem ránézésre minden épp,. Mi lehet a balhé??? Mi okozza ezt, mi szabályoz rá? Segítsetek!! Szia! Ugyanezt a jelenséget írtam le én is a cset topikba, ezek szerint nem egyedi esetekről van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Szia! Ugyanezt a jelenséget írtam le én is a cset topikba, ezek szerint nem egyedi esetekről van szó. Néha nálam is előfordul ez nagyobb hidegekben, már újkora óta. Hibajelzés sose volt, úgyhogy én a klasszikus kategóriát húzom rá: ez ilyenkor ilyen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Sziasztok!!! Bocsánat hogy így ideböfögök, de nem tudná valaki megmondani, hogy a féltengely anyát, illetve a kerékcsapágy felfogó csavarjait mekkora nyomatékkal illene lehúzni??? Első kerékcsapágy cserénél valami buktató jótanács esetleg, talpast ki kell akasztani??? Köszi a választ!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Sziasztok. Én is megírom a mai esetemet. Két napi udvaron állás után ma délelőtt -11 fokban az autó szokásosan beindult, és abban a pillanatban le is állt. Akartam újra indítani, de semmi. Az akksi gyorsan pörgette a motort. A sok próbálkozás alatt sem lassult. Néha-néha volt egy kis életjel, de semmi bíztató. Kb a 10.-ik hosszú próbára és teligázra beindult az autó. Bizonytalan alapjárattal, motorrángással, ez kb 15-20 másodperc alatt elmúlt és helyrejött. Ezután indulni akartam. R, kitolattam, 1 elindultam, 2-t nem veszi. Félreálltam. Se 1-es, se kettes. Csak 3-as 4-es vette be. egy perces egyhelyben állás után már vett minden sebességet. Ezután mentem az autóval 150 km-t. Ez alatt 3-szor álltam meg, indítottam újra, de minden rendben volt. Vajon mi lehetett a probléma? Történt egy másik érdekesség is. Múlt héten vezérszíj + vízpumpa csere volt az autón. A szervizben visszatöltöttük a fagyállót, kb 2 cm-nyi hiányzott a tartályból. Jól át lett forgatva nagy gázon, nem ment lejjebb. Ezután hazaértem (25km), megnéztem és láttam, hogy jócskán hiányzik a tartályból. Töltöttem bele 6dl-t, így pont a vonalra került a szint. A mai 150km után megnéztem a szintet újra és most 3 cm-el a vonal felett van... Mi lehet az oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Ha esetleg vki tudná... X20xev-nél a forgásirányt figyelembe véve hol helyezkedik el a feszítőgörgő? A főtengely tárcsa előtt (vezérműtengely-kerék-főtengelytárcsa) v. után (főtengelytárcsa-vízpumpa)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Sziasztok. Én is megírom a mai esetemet. Két napi udvaron állás után ma délelőtt -11 fokban az autó szokásosan beindult, és abban a pillanatban le is állt. Akartam újra indítani, de semmi. Az akksi gyorsan pörgette a motort. A sok próbálkozás alatt sem lassult. Néha-néha volt egy kis életjel, de semmi bíztató. Kb a 10.-ik hosszú próbára és teligázra beindult az autó. Bizonytalan alapjárattal, motorrángással, ez kb 15-20 másodperc alatt elmúlt és helyrejött. Ezután indulni akartam. R, kitolattam, 1 elindultam, 2-t nem veszi. Félreálltam. Se 1-es, se kettes. Csak 3-as 4-es vette be. egy perces egyhelyben állás után már vett minden sebességet. Ezután mentem az autóval 150 km-t. Ez alatt 3-szor álltam meg, indítottam újra, de minden rendben volt. Vajon mi lehetett a probléma? Történt egy másik érdekesség is. Múlt héten vezérszíj + vízpumpa csere volt az autón. A szervizben visszatöltöttük a fagyállót, kb 2 cm-nyi hiányzott a tartályból. Jól át lett forgatva nagy gázon, nem ment lejjebb. Ezután hazaértem (25km), megnéztem és láttam, hogy jócskán hiányzik a tartályból. Töltöttem bele 6dl-t, így pont a vonalra került a szint. A mai 150km után megnéztem a szintet újra és most 3 cm-el a vonal felett van... Mi lehet az oka? hy a fagyállo melegre tágul!!! ha visszahül jo lessz a szint" :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 hy a fagyállo melegre tágul!!! ha visszahül jo lessz a szint" :icon1: Igy igaz ez kérem fizika. Ezért van ráírva a kiegyenlítő tartályra hogy COLD és egy nyíl tehát hidegen kell a nyílig lenni a folyadéknak. De kicsit ha megy lejjebb feljebb nem szabad csodálkozni. Mondjuk 6dl elég sok bár ha le lett engedve akkor lehet a légdugó volt. Bár légteleníteni úgy kell hogy nincsen fennt a kiegyenlítő tartály fedele majd mikor a termosztát nyitott és már van fűtés akkor kicsit szint fölé öntöd max 1-2 cm. Aztán figyelés ha csökken pótolni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pulai1000 Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy észre vettem hogy a olaj szürőház alatti területen olajos az a terület itt olvasva forumot féltengely szimeringre gondolok.Ha igen mennyire súlyos hiba,és hol lehet megnézni a váltóolaj szintet, és körübelűl mennyibe kerül a megcsináltátása. köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli0524 Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Sziasztok!Segitségeteket kérném abban hogy van egy G astrám(z16xe) ,mióta beállt a nagy hideg meleg motornál is az alapjáratom nem áll be 800-ra hanem 1000-en tartja.Ha újrainditom akkor először 800 majd szép lassan az agy beállitja 1000-re és tartja.Két éve volt ilyen akkor kijátszottam a légtömegméröt és megtakaritottam és jó lett, tegnap szintén meglett takaritva,még a pillangószelepet is mert tiszta koksz volt a sok városozástól.Összerakás majd próba és jó lett ,utána mentem is vele egy pár km a városba, de ma reggel szintén csak 1000-re állitja be melegen is.Ebben kérnék tanácsot hogy szerintetek mi lehet a baj???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 egész pontosan csak 1 oldalt kellett volna visszalapoznod.... http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=225&view=findpost&p=872218 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pulai1000 Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 egész pontosan csak 1 oldalt kellett volna visszalapoznod.... http://www.opelforum...ndpost&p=872218 Ha nekem idézted köszönöm de nem derült ki hogy kb mennyibe kerül a megcsináltatás, és hogy mennyire sürgős lehet e vele így közlekedni, és hogy hol lehet megnézni a váltóolaj szintet köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy észre vettem hogy a olaj szürőház alatti területen olajos az a terület itt olvasva forumot féltengely szimeringre gondolok.Ha igen mennyire súlyos hiba,és hol lehet megnézni a váltóolaj szintet, és körübelűl mennyibe kerül a megcsináltátása. köszönöm. Z14XEP? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pulai1000 Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Igen pontosan itt folyik az olaj de z12xe 2003-as Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Igen pontosan itt folyik az olaj de z12xe 2003-as Akkor van egy rossz hírem.... Ott az olajszűrőház tömítése adta meg magát... Ha cseréni akarod, az egész elejét szét kell szedni(lökhárító, klíma, hűtők), egy műhelyben ez 3-4 órás művelet. Amíg nem folyik, addig én hozzá nem nyúlok. Az ennyimről készült a kép.(amúgy ez is szériahiba, munkatársamnak garanciában adta meg magát) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Akkor van egy rossz hírem.... Ott az olajszűrőház tömítése adta meg magát... Ha cseréni akarod, az egész elejét szét kell szedni(lökhárító, klíma, hűtők), egy műhelyben ez 3-4 órás művelet. Amíg nem folyik, addig én hozzá nem nyúlok. Az ennyimről készült a kép.(amúgy ez is szériahiba, munkatársamnak garanciában adta meg magát) Olajszűrőház tömítése? Az feljebb van, nem? A műanyag tető és az alu ház között, és minden olajcserénél az is cserés. Nekem is volt már rosszabb darab, ami miatt olajködös volt az a rész. A bekeretezett részen másnak kell lennie... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts