freeze Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 Üdv cimborák! Az utóbbi időben tapasztalok nagyobb gézadás és 3000-4000 fordulat körül ketyegő hangot a motorból. Ez eddig nem volt. Kifejezetten gyorsításkor erősödik. nem annyira tűnik természetesnek. Mi lehet ez? TWP szelep vagy idő szerű lenne már szelephézag állítás? Z16XEP 2005 117E km. tipp? kösz:frz Na, úgy látom sikerül ennyi idő után bekérdezni lamer módjára :) Hangról kérdezni, látatlanban, hallatlanban :) ...nem is jött válasz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 hát elég sok minden lehet :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
szlaszlo Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 Sziasztok! Delphi típusú szellőztető ventillátorom időként nem működik. Szétszerelés után nagyon vizes volt, arra gyanakszom ez lehet az oka. Azonban száraz időben is előfordult már, hogy nem működött, lehet azért mert nem volt ideje kiszáradni. Nem tudom normális-e ez a beázás, mindenesetre szétszereltem a szélvédő alatt a beömlőt is. Amit ott találtam kérdéseket vetett fel bennem. Egy GM kóddal ellátott műanyag elemet találtam (lásd képeken), ami sehogy sem akar odailleni. Remélem tudtok segíteni, hova és hogyan kell elhelyezni, egyáltalán ide való-e. Lehet ez a "lemez" miatt ázik be? A képeket a linket megnyitva megnézhetitek: https://picasaweb.go...CNuvtISJ-ZbAUg# Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 Sziasztok! Delphi típusú szellőztető ventillátorom időként nem működik. Szétszerelés után nagyon vizes volt, arra gyanakszom ez lehet az oka. Azonban száraz időben is előfordult már, hogy nem működött, lehet azért mert nem volt ideje kiszáradni. Nem tudom normális-e ez a beázás, mindenesetre szétszereltem a szélvédő alatt a beömlőt is. Amit ott találtam kérdéseket vetett fel bennem. Egy GM kóddal ellátott műanyag elemet találtam (lásd képeken), ami sehogy sem akar odailleni. Remélem tudtok segíteni, hova és hogyan kell elhelyezni, egyáltalán ide való-e. Lehet ez a "lemez" miatt ázik be? A képeket a linket megnyitva megnézhetitek: https://picasaweb.go...CNuvtISJ-ZbAUg# Előre is köszönöm a segítséget! Pedig van ott valami valahogy, csak már régen szedtem szét az enyimet. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január23, 2012 Megoszt Elküldve Január23, 2012 Remélem tudtok segíteni, hova és hogyan kell elhelyezni, egyáltalán ide való-e. Lehet ez a "lemez" miatt ázik be? A képeket a linket megnyitva megnézhetitek: https://picasaweb.go...CNuvtISJ-ZbAUg# Előre is köszönöm a segítséget! Fordíts rajta 180°-ot a középső képen látható állapothoz képest. Tehát amelyik fele azon a képen a lengéscsillapító irányába néz, az legyen a szélvédő felé és fordítva. Úgy jónak kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január23, 2012 Megoszt Elküldve Január23, 2012 Sziasztok! Delphi típusú szellőztető ventillátorom időként nem működik. Szétszerelés után nagyon vizes volt, arra gyanakszom ez lehet az oka. Azonban száraz időben is előfordult már, hogy nem működött, lehet azért mert nem volt ideje kiszáradni. Nem tudom normális-e ez a beázás, mindenesetre szétszereltem a szélvédő alatt a beömlőt is. Amit ott találtam kérdéseket vetett fel bennem. Egy GM kóddal ellátott műanyag elemet találtam (lásd képeken), ami sehogy sem akar odailleni. Remélem tudtok segíteni, hova és hogyan kell elhelyezni, egyáltalán ide való-e. Lehet ez a "lemez" miatt ázik be? A képeket a linket megnyitva megnézhetitek: https://picasaweb.go...CNuvtISJ-ZbAUg# Előre is köszönöm a segítséget! Úgy, ahogy tgabika76 írta. Az íves fele van felül! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szlaszlo Elküldve Január23, 2012 Megoszt Elküldve Január23, 2012 Úgy, ahogy tgabika76 írta. Az íves fele van felül! És hogyan kell rögzíteni, vagy csak befeszül és ennyi? Nem csúszkál el később? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szlaszlo Elküldve Január23, 2012 Megoszt Elküldve Január23, 2012 És hogyan kell rögzíteni, vagy csak befeszül és ennyi? Nem csúszkál el később? Találtam egy német fórumon róla egy képet, azt hiszem ti is így magyaráztátok: http://christoph-bräu.de/AstraG/Abeckung-Ansaugung.JPG Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
battyo Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Tegnap sikerült kitisztítanom a fojtószelepet és csöveket nagyjából,még jó hogy rászántam magam,mert az egyik cső elvolt repedve...tisztítás után hidegindításnál gyönyörűen tartja a fordulatot,nem ingadozik :) Kérdeznék valamit: az x14xe és a z14xe motor között mi a különbség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Tegnap sikerült kitisztítanom a fojtószelepet és csöveket nagyjából,még jó hogy rászántam magam,mert az egyik cső elvolt repedve...tisztítás után hidegindításnál gyönyörűen tartja a fordulatot,nem ingadozik :) Kérdeznék valamit: az x14xe és a z14xe motor között mi a különbség? Az x-es még bovdenes, a z-s már elektromos gázpedálos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
battyo Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Az x-es még bovdenes, a z-s már elektromos gázpedálos. köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 köszi! Ez nem a teljes lista, arról fogalmam sincs, de ez a legszembetűnőbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pepike73 Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Sziasztok, kiolvastuk a hibatárolmat volt 2 hibám, P0460 és a másik P0650 csak nem jegyeztem le, tudna valaki segiteni hogy mik is ezek a hibák.Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Sziasztok, kiolvastuk a hibatárolmat volt 2 hibám, P0460 és a másik P0650 csak nem jegyeztem le, tudna valaki segiteni hogy mik is ezek a hibák.Köszönöm. 460 üzemanyag szintérzékelő 650 hibajelző áramkör Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 460 üzemanyag szintérzékelő 650 hibajelző áramkör Az utóbbi az vajon a hibajelző áramkör hibás működésére utal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 igen, utalhat arra is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pepike73 Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Köszönöm a gyors válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Az utóbbi az vajon a hibajelző áramkör hibás működésére utal? azaz igazság hogy ennél többet így nem lehet mondani ha nem látsz semmilyen adatot ... ráadásul mint két kódnak több variánsa van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
red bull Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Sziasztok ! 301 hibakódom van 1-es henger gyujtás kimaradás ! minden gyertyám kormos és pöfög a kipufogóm ! Tudtok segíteni ?? Gyertyák ujjak ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Sziasztok ! 301 hibakódom van 1-es henger gyujtás kimaradás ! minden gyertyám kormos és pöfög a kipufogóm ! Tudtok segíteni ?? Gyertyák ujjak ! Vagy trafó, vagy pedig a szelepekkel van valami hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
red bull Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 A szelepeknek adtam spurit de nem segített ! Trafósorra pedig azt mondták nem biztos hogy hibás ! annyi hogy mostanában nagyonsokat rövid utakra használom sok hideg indítással ! lehet ez okozza ! Hibakódot házilag lehet törölni ??? Villogtatást tudom csak a törlést nem ! Anyi még mikor a pillangó szelep alá néztem nagyon fekete trutyis volt lent minden ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 A szelepeknek adtam spurit de nem segített ! Trafósorra pedig azt mondták nem biztos hogy hibás ! annyi hogy mostanában nagyonsokat rövid utakra használom sok hideg indítással ! lehet ez okozza ! Hibakódot házilag lehet törölni ??? Villogtatást tudom csak a törlést nem ! Anyi még mikor a pillangó szelep alá néztem nagyon fekete trutyis volt lent minden ! szerez csere trafót.. a hibakód törlődik,ha nem lesz már hiba ,de nem rögtön... majd eccercsak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
red bull Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Nem nagyon szedné szétt senki a kocsiját még 1 próba erejéig sem ! Ezért nagyon nehéz szerezni ! Máskép nem lehet kimérni a trafósort ! Volt vagy amper mérövel esetleg ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Nem nagyon szedné szétt senki a kocsiját még 1 próba erejéig sem ! Ezért nagyon nehéz szerezni ! Máskép nem lehet kimérni a trafósort ! Volt vagy amper mérövel esetleg ?? nincs ismerős? elég ha a motorkód stimmel.. fogalmam sincs... :) lehet hogy kilehet mérni... mit hova? és mennyi a jó érték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts