Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ezt a segítségedet is nagyon köszönöm!

Még egyet szeretnék kérdezni, de megígérem, hogy mára az utolsó lesz, nem zaklatlak tovább. :rolleyes:

Szóval: vettem hátra 2 db világítással ellátott kapaszkodót a plafonra. Tegnap ki akartam cserélni, de nem találtam kábelvégződéseket a gyári alatt. Honnan kellene bekábeleznem? Egészen a tükör fölötti lámpától?

(Előre raktam a külső tükör belső burkolata alá csipogót, annak ott volt a vezetéke, csak össze kellett dugni...)

Mivel Classic, ezért nincs kikábelezve pl ez sem... Igen valószínű onnan.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

a pillangószelepnél akarom megtisztítani, mert alapjárat sokszor 1-2percig ingadozik,de mivel nem nagyon értek motorikusan a kocsihoz,kérdezném hogy nincs-e esetleg olyan oldal ahol képekkel illusztrálva bevan mutatva hogy hogyan kell megbontani/megtisztítani ezt a részt? a motor 1.4 16szelep, zx14e ha minden igaz. köszi előre is

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

a pillangószelepnél akarom megtisztítani, mert alapjárat sokszor 1-2percig ingadozik,de mivel nem nagyon értek motorikusan a kocsihoz,kérdezném hogy nincs-e esetleg olyan oldal ahol képekkel illusztrálva bevan mutatva hogy hogyan kell megbontani/megtisztítani ezt a részt? a motor 1.4 16szelep, zx14e ha minden igaz. köszi előre is

Z14xe nem?

Link to comment
Megosztás:

Nálam detto ez a helyzet,de sokat is járok városban,üzemi hőfokot ritkán éri el

Milyen olajat használtok amúgy?Én 10W-40 Castrol Magnatec-el járok,de a múltkor lapozgattam a szervízkönyvét(osztrák importból belgiumi gyártás 1.6 8V)az1. olajcserénél 5W-30 került bele,utána nem tudom,mert nincs több bejegyzés :rolleyes:

Mobil1 0w30

Nekem azért szinte minden esetben eléri az üzemi hőfokot, mire elérem a célállomást, de ezzel együtt is rövidtávnak mondható.

Nyáron én sem vettem észre, de télen sem olyan mindenkié.

Ezért zavar....

Link to comment
Megosztás:

Üdv Emberek!

Folytószelepház kiszedésben vagyok éppen, de nem tudom leszedni róla a csatlakozót, eltörni meg nem akarom!

Valaki tudna segíteni, h hogy az úristenbe jön le anélkül h eltörne???

Piszkáltam már mindennel, már egy szöget is megcsináltam kampósra hátha azzal be tudok nyúlni a csati alá és nem akadt ki! :rolleyes:

z14xe

Pls help!!!

Link to comment
Megosztás:

Üdv Emberek!

Folytószelepház kiszedésben vagyok éppen, de nem tudom leszedni róla a csatlakozót, eltörni meg nem akarom!

Valaki tudna segíteni, h hogy az úristenbe jön le anélkül h eltörne???

Piszkáltam már mindennel, már egy szöget is megcsináltam kampósra hátha azzal be tudok nyúlni a csati alá és nem akadt ki! :rolleyes:

z14xe

Pls help!!!

Sajnos nekem sikerült eltörni :huh: de hála istennek a pillanatragasztó jól megragasztotta a fülét. Viszont sajna nem sikerült megjegyeznem hogyan kell leszedni. De miután a villany kábelt leszedted még ott van a vízcső is :S

Link to comment
Megosztás:

Üdv Emberek!

Folytószelepház kiszedésben vagyok éppen, de nem tudom leszedni róla a csatlakozót, eltörni meg nem akarom!

Valaki tudna segíteni, h hogy az úristenbe jön le anélkül h eltörne???

Piszkáltam már mindennel, már egy szöget is megcsináltam kampósra hátha azzal be tudok nyúlni a csati alá és nem akadt ki! :rolleyes:

z14xe

Pls help!!!

Sajnos nekem sikerült eltörni :huh: de hála istennek a pillanatragasztó jól megragasztotta a fülét. Viszont sajna nem sikerült megjegyeznem hogyan kell leszedni. De miután a villany kábelt leszedted még ott van a vízcső is :S

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

Sikerült a művelet! Jól megszívatott ez az ördögi csatlakozó. Azóta már kitakarítva, összerakva! :huh:

Volt benne retek rendesen! Kíváncsi leeszek, h így is lámpázni fog-e!?

Amúgy a vízcsöveket sikerült viszonylag gyorsan lekapni egy kombinált fogó és némi kézi erő segítségével. Kicsit már "összeértek" de egy határozott csavarintás után szépen lejött! :lol:

Ja, ami a legszebb h a légszűrő felől jövő cső a toroknál, ahol a bilincs fogja, meg volt gyűrődve. Így lehet, h falsot szívott kicsit. :rolleyes:

Csináltam pár képet, ha valakit érdekelne...

Üdv: Norbi

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

Sikerült a művelet! Jól megszívatott ez az ördögi csatlakozó. Azóta már kitakarítva, összerakva! :huh:

Volt benne retek rendesen! Kíváncsi leeszek, h így is lámpázni fog-e!?

Amúgy a vízcsöveket sikerült viszonylag gyorsan lekapni egy kombinált fogó és némi kézi erő segítségével. Kicsit már "összeértek" de egy határozott csavarintás után szépen lejött! :lol:

Ja, ami a legszebb h a légszűrő felől jövő cső a toroknál, ahol a bilincs fogja, meg volt gyűrődve. Így lehet, h falsot szívott kicsit. :rolleyes:

Csináltam pár képet, ha valakit érdekelne...

Üdv: Norbi

szia,engem érdekelnének a képek,mert énis takarítás előtt állok :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

Sikerült a művelet! Jól megszívatott ez az ördögi csatlakozó. Azóta már kitakarítva, összerakva! :huh:

Volt benne retek rendesen! Kíváncsi leeszek, h így is lámpázni fog-e!?

Amúgy a vízcsöveket sikerült viszonylag gyorsan lekapni egy kombinált fogó és némi kézi erő segítségével. Kicsit már "összeértek" de egy határozott csavarintás után szépen lejött! :lol:

Ja, ami a legszebb h a légszűrő felől jövő cső a toroknál, ahol a bilincs fogja, meg volt gyűrődve. Így lehet, h falsot szívott kicsit. :rolleyes:

Csináltam pár képet, ha valakit érdekelne...

Üdv: Norbi

Szia! Éppen ma kezdtem el az Astrás weblapomat készíteni. Nagyon megköszönném, ha hozzájárulnál egy részletes, dokumentált fényképes leírással.

Közkinccsé tenném!

Köszi!

https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

Sikerült a művelet! Jól megszívatott ez az ördögi csatlakozó. Azóta már kitakarítva, összerakva! :huh:

Volt benne retek rendesen! Kíváncsi leeszek, h így is lámpázni fog-e!?

Amúgy a vízcsöveket sikerült viszonylag gyorsan lekapni egy kombinált fogó és némi kézi erő segítségével. Kicsit már "összeértek" de egy határozott csavarintás után szépen lejött! :lol:

Ja, ami a legszebb h a légszűrő felől jövő cső a toroknál, ahol a bilincs fogja, meg volt gyűrődve. Így lehet, h falsot szívott kicsit. :rolleyes:

Csináltam pár képet, ha valakit érdekelne...

Üdv: Norbi

Ha esetleg, mégsem alszik el a lámpa, próbáld meg, ezt.

60040ec09a9b2c7fmed.jpg

10 Font: 3700 Ft!?

Link to comment
Megosztás:

Na szóval! Sajnos nem jött be a folytószelep takarítás, továbbra is dobja a kódókat! :huh:

De holnap megint szétkapom és csinálok jobb képeket. Illetve kezelésbe veszem az AGR-t is.

Megtakarítom, levakolom oszt meglátjuk! :rolleyes: Szívesen készítek leírást is, de nem vagyok autószerelő. Maximum a tapasztalataimat megosztom Veletek!

Érdekes cucc ez az EGR Cheater kütyü! Csak azt olvastam hogy Z22SE-be jó. Van ilyen használatban valakinek?

Link to comment
Megosztás:

Jah, és továbbá is kíváncsi lennék, hogy ki szerint mi ez:

P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-08

P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-08

P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation C-08

P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-08

P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-08

P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power C-09

P1550 Electronic Throttle Control Forced Idle C-09

P1550 Electronic Throttle Control Power Management C-09

P1550 Electronic Throttle Control Engine Stop C-09

Gázpedál?????

Vagy ECU????

Mert én kizárt dolog, mert nem tudom!

Valakinek valami tapasztalat? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ezek a hibák mind az elektromos gázpedállal kapcsolatosak.

Jah, és továbbá is kíváncsi lennék, hogy ki szerint mi ez:

P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-08

P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-08

P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation C-08

P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-08

P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-08

P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power C-09

P1550 Electronic Throttle Control Forced Idle C-09

P1550 Electronic Throttle Control Power Management C-09

P1550 Electronic Throttle Control Engine Stop C-09

Gázpedál?????

Vagy ECU????

Mert én kizárt dolog, mert nem tudom!

Valakinek valami tapasztalat? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ezek a hibák mind az elektromos gázpedállal kapcsolatosak.

Jellemzően ahogy már előttem írták gázpedál probléma vagy esetleg az oda vezető kábelköteg sérülése. De sajna az sincsen kizárva hogy az ecuban a csatlakozó átvezető szálak váltak le a panelról. Hatalmas tervezési hiba hogy a blokk oldalán van. Próbáld ki egy másik gázpedállal. Ha azzal is dobja akkor ki kéne mérni az oda vezető ereket szakadásra. És ha mindkettő jó akkor sajna ECU javítás/csere. Ha az utóbbival ért utol a végzet akkor WESS-t keresd ő javít ECU-t.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ezek a hibák mind az elektromos gázpedállal kapcsolatosak.

Jellemzően ahogy már előttem írták gázpedál probléma vagy esetleg az oda vezető kábelköteg sérülése. De sajna az sincsen kizárva hogy az ecuban a csatlakozó átvezető szálak váltak le a panelról. Hatalmas tervezési hiba hogy a blokk oldalán van. Próbáld ki egy másik gázpedállal. Ha azzal is dobja akkor ki kéne mérni az oda vezető ereket szakadásra. És ha mindkettő jó akkor sajna ECU javítás/csere. Ha az utóbbival ért utol a végzet akkor WESS-t keresd ő javít ECU-t.

Link to comment
Megosztás:

Jah, és továbbá is kíváncsi lennék, hogy ki szerint mi ez:

P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-08

P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-08

P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation C-08

P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-08

P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-08

P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power C-09

P1550 Electronic Throttle Control Forced Idle C-09

P1550 Electronic Throttle Control Power Management C-09

P1550 Electronic Throttle Control Engine Stop C-09

Gázpedál?????

Vagy ECU????

Mert én kizárt dolog, mert nem tudom!

Valakinek valami tapasztalat? :rolleyes:

Nekem is ilyeneket dobált, mikor elszállt az ECU.

Tönkremegy a gázpedál bemeneti jelénél.

Ki kell próbálni egy másik gázpedállal, de én nem nagyon bízom benne.

(Ha itt lennél a közelben, adnék egyet kölcsön. Vettem anno egy bontottat, de nem az volt a gond :huh: )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Cserélnem kéne a kipufogót, a középső- és hátsó dobot egyaránt, ugyanis totál szétrohadtak a kettőt összekötő karimák és tartok tőle hogy egy idő után letörik... Még nem néztem körbe, de úgy tudom, többféle márka van, van valakinek tapasztalata melyiket lenne érdemes választani? És egyáltalán melyik a gyári:-)? Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Üdv cimborák! Az utóbbi időben tapasztalok nagyobb gézadás és 3000-4000 fordulat körül ketyegő hangot a motorból. Ez eddig nem volt.

Kifejezetten gyorsításkor erősödik.

nem annyira tűnik természetesnek.

Mi lehet ez? TWP szelep vagy idő szerű lenne már szelephézag állítás?

Z16XEP 2005 117E km.

tipp?

kösz:frz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Cserélnem kéne a kipufogót, a középső- és hátsó dobot egyaránt, ugyanis totál szétrohadtak a kettőt összekötő karimák és tartok tőle hogy egy idő után letörik... Még nem néztem körbe, de úgy tudom, többféle márka van, van valakinek tapasztalata melyiket lenne érdemes választani? És egyáltalán melyik a gyári:-)? Előre is köszönöm!

Én most nemrég cseréltem BOSAL ra, most erre tellett

Link to comment
Megosztás:

Szia! Éppen ma kezdtem el az Astrás weblapomat készíteni. Nagyon megköszönném, ha hozzájárulnál egy részletes, dokumentált fényképes leírással.

Közkinccsé tenném!

Köszi!

https://sites.google...astraokossagok/

Most jövök a honlapodról. Amit eddig láttam tetszik. Jó ötletnek tartom. Remélem hosszú éveken át fog segítséget nyújtani a "rászorulóknak".

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.