imy Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Ezt a segítségedet is nagyon köszönöm! Még egyet szeretnék kérdezni, de megígérem, hogy mára az utolsó lesz, nem zaklatlak tovább. :rolleyes: Szóval: vettem hátra 2 db világítással ellátott kapaszkodót a plafonra. Tegnap ki akartam cserélni, de nem találtam kábelvégződéseket a gyári alatt. Honnan kellene bekábeleznem? Egészen a tükör fölötti lámpától? (Előre raktam a külső tükör belső burkolata alá csipogót, annak ott volt a vezetéke, csak össze kellett dugni...) Mivel Classic, ezért nincs kikábelezve pl ez sem... Igen valószínű onnan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
battyo Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 sziasztok a pillangószelepnél akarom megtisztítani, mert alapjárat sokszor 1-2percig ingadozik,de mivel nem nagyon értek motorikusan a kocsihoz,kérdezném hogy nincs-e esetleg olyan oldal ahol képekkel illusztrálva bevan mutatva hogy hogyan kell megbontani/megtisztítani ezt a részt? a motor 1.4 16szelep, zx14e ha minden igaz. köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 sziasztok a pillangószelepnél akarom megtisztítani, mert alapjárat sokszor 1-2percig ingadozik,de mivel nem nagyon értek motorikusan a kocsihoz,kérdezném hogy nincs-e esetleg olyan oldal ahol képekkel illusztrálva bevan mutatva hogy hogyan kell megbontani/megtisztítani ezt a részt? a motor 1.4 16szelep, zx14e ha minden igaz. köszi előre is Z14xe nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
battyo Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Z14xe nem? jah igen,csak elírtam :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Nálam detto ez a helyzet,de sokat is járok városban,üzemi hőfokot ritkán éri el Milyen olajat használtok amúgy?Én 10W-40 Castrol Magnatec-el járok,de a múltkor lapozgattam a szervízkönyvét(osztrák importból belgiumi gyártás 1.6 8V)az1. olajcserénél 5W-30 került bele,utána nem tudom,mert nincs több bejegyzés :rolleyes: Mobil1 0w30 Nekem azért szinte minden esetben eléri az üzemi hőfokot, mire elérem a célállomást, de ezzel együtt is rövidtávnak mondható. Nyáron én sem vettem észre, de télen sem olyan mindenkié. Ezért zavar.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Üdv Emberek! Folytószelepház kiszedésben vagyok éppen, de nem tudom leszedni róla a csatlakozót, eltörni meg nem akarom! Valaki tudna segíteni, h hogy az úristenbe jön le anélkül h eltörne??? Piszkáltam már mindennel, már egy szöget is megcsináltam kampósra hátha azzal be tudok nyúlni a csati alá és nem akadt ki! :rolleyes: z14xe Pls help!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Üdv Emberek! Folytószelepház kiszedésben vagyok éppen, de nem tudom leszedni róla a csatlakozót, eltörni meg nem akarom! Valaki tudna segíteni, h hogy az úristenbe jön le anélkül h eltörne??? Piszkáltam már mindennel, már egy szöget is megcsináltam kampósra hátha azzal be tudok nyúlni a csati alá és nem akadt ki! :rolleyes: z14xe Pls help!!! Sajnos nekem sikerült eltörni :huh: de hála istennek a pillanatragasztó jól megragasztotta a fülét. Viszont sajna nem sikerült megjegyeznem hogyan kell leszedni. De miután a villany kábelt leszedted még ott van a vízcső is :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Üdv Emberek! Folytószelepház kiszedésben vagyok éppen, de nem tudom leszedni róla a csatlakozót, eltörni meg nem akarom! Valaki tudna segíteni, h hogy az úristenbe jön le anélkül h eltörne??? Piszkáltam már mindennel, már egy szöget is megcsináltam kampósra hátha azzal be tudok nyúlni a csati alá és nem akadt ki! :rolleyes: z14xe Pls help!!! Sajnos nekem sikerült eltörni :huh: de hála istennek a pillanatragasztó jól megragasztotta a fülét. Viszont sajna nem sikerült megjegyeznem hogyan kell leszedni. De miután a villany kábelt leszedted még ott van a vízcső is :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Köszönöm! Sikerült a művelet! Jól megszívatott ez az ördögi csatlakozó. Azóta már kitakarítva, összerakva! :huh: Volt benne retek rendesen! Kíváncsi leeszek, h így is lámpázni fog-e!? Amúgy a vízcsöveket sikerült viszonylag gyorsan lekapni egy kombinált fogó és némi kézi erő segítségével. Kicsit már "összeértek" de egy határozott csavarintás után szépen lejött! :lol: Ja, ami a legszebb h a légszűrő felől jövő cső a toroknál, ahol a bilincs fogja, meg volt gyűrődve. Így lehet, h falsot szívott kicsit. :rolleyes: Csináltam pár képet, ha valakit érdekelne... Üdv: Norbi Link to comment Megosztás: More sharing options...
battyo Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Köszönöm! Sikerült a művelet! Jól megszívatott ez az ördögi csatlakozó. Azóta már kitakarítva, összerakva! :huh: Volt benne retek rendesen! Kíváncsi leeszek, h így is lámpázni fog-e!? Amúgy a vízcsöveket sikerült viszonylag gyorsan lekapni egy kombinált fogó és némi kézi erő segítségével. Kicsit már "összeértek" de egy határozott csavarintás után szépen lejött! :lol: Ja, ami a legszebb h a légszűrő felől jövő cső a toroknál, ahol a bilincs fogja, meg volt gyűrődve. Így lehet, h falsot szívott kicsit. :rolleyes: Csináltam pár képet, ha valakit érdekelne... Üdv: Norbi szia,engem érdekelnének a képek,mert énis takarítás előtt állok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Köszönöm! Sikerült a művelet! Jól megszívatott ez az ördögi csatlakozó. Azóta már kitakarítva, összerakva! :huh: Volt benne retek rendesen! Kíváncsi leeszek, h így is lámpázni fog-e!? Amúgy a vízcsöveket sikerült viszonylag gyorsan lekapni egy kombinált fogó és némi kézi erő segítségével. Kicsit már "összeértek" de egy határozott csavarintás után szépen lejött! :lol: Ja, ami a legszebb h a légszűrő felől jövő cső a toroknál, ahol a bilincs fogja, meg volt gyűrődve. Így lehet, h falsot szívott kicsit. :rolleyes: Csináltam pár képet, ha valakit érdekelne... Üdv: Norbi Szia! Éppen ma kezdtem el az Astrás weblapomat készíteni. Nagyon megköszönném, ha hozzájárulnál egy részletes, dokumentált fényképes leírással. Közkinccsé tenném! Köszi! https://sites.google.com/site/gastraokossagok/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Ok! Most el kell rohanjak, de este felé küldök képeket az oldal mailjára. Battyo! Dobj egy mailcímet PÜ-be, és Neked is elküldöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Ok! Most el kell rohanjak, de este felé küldök képeket az oldal mailjára. Battyo! Dobj egy mailcímet PÜ-be, és Neked is elküldöm! Ha a hozzám hasonló amatőröknek egy magyarázó leírást is készítenél annak örülnék nagyon! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Köszönöm! Sikerült a művelet! Jól megszívatott ez az ördögi csatlakozó. Azóta már kitakarítva, összerakva! :huh: Volt benne retek rendesen! Kíváncsi leeszek, h így is lámpázni fog-e!? Amúgy a vízcsöveket sikerült viszonylag gyorsan lekapni egy kombinált fogó és némi kézi erő segítségével. Kicsit már "összeértek" de egy határozott csavarintás után szépen lejött! :lol: Ja, ami a legszebb h a légszűrő felől jövő cső a toroknál, ahol a bilincs fogja, meg volt gyűrődve. Így lehet, h falsot szívott kicsit. :rolleyes: Csináltam pár képet, ha valakit érdekelne... Üdv: Norbi Ha esetleg, mégsem alszik el a lámpa, próbáld meg, ezt. 10 Font: 3700 Ft!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Na szóval! Sajnos nem jött be a folytószelep takarítás, továbbra is dobja a kódókat! :huh: De holnap megint szétkapom és csinálok jobb képeket. Illetve kezelésbe veszem az AGR-t is. Megtakarítom, levakolom oszt meglátjuk! :rolleyes: Szívesen készítek leírást is, de nem vagyok autószerelő. Maximum a tapasztalataimat megosztom Veletek! Érdekes cucc ez az EGR Cheater kütyü! Csak azt olvastam hogy Z22SE-be jó. Van ilyen használatban valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Jah, és továbbá is kíváncsi lennék, hogy ki szerint mi ez: P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-08 P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-08 P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation C-08 P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-08 P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-08 P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power C-09 P1550 Electronic Throttle Control Forced Idle C-09 P1550 Electronic Throttle Control Power Management C-09 P1550 Electronic Throttle Control Engine Stop C-09 Gázpedál????? Vagy ECU???? Mert én kizárt dolog, mert nem tudom! Valakinek valami tapasztalat? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balageaxe Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Szerintem ezek a hibák mind az elektromos gázpedállal kapcsolatosak. Jah, és továbbá is kíváncsi lennék, hogy ki szerint mi ez: P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-08 P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-08 P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation C-08 P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-08 P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-08 P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power C-09 P1550 Electronic Throttle Control Forced Idle C-09 P1550 Electronic Throttle Control Power Management C-09 P1550 Electronic Throttle Control Engine Stop C-09 Gázpedál????? Vagy ECU???? Mert én kizárt dolog, mert nem tudom! Valakinek valami tapasztalat? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Szerintem ezek a hibák mind az elektromos gázpedállal kapcsolatosak. Jellemzően ahogy már előttem írták gázpedál probléma vagy esetleg az oda vezető kábelköteg sérülése. De sajna az sincsen kizárva hogy az ecuban a csatlakozó átvezető szálak váltak le a panelról. Hatalmas tervezési hiba hogy a blokk oldalán van. Próbáld ki egy másik gázpedállal. Ha azzal is dobja akkor ki kéne mérni az oda vezető ereket szakadásra. És ha mindkettő jó akkor sajna ECU javítás/csere. Ha az utóbbival ért utol a végzet akkor WESS-t keresd ő javít ECU-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Szerintem ezek a hibák mind az elektromos gázpedállal kapcsolatosak. Jellemzően ahogy már előttem írták gázpedál probléma vagy esetleg az oda vezető kábelköteg sérülése. De sajna az sincsen kizárva hogy az ecuban a csatlakozó átvezető szálak váltak le a panelról. Hatalmas tervezési hiba hogy a blokk oldalán van. Próbáld ki egy másik gázpedállal. Ha azzal is dobja akkor ki kéne mérni az oda vezető ereket szakadásra. És ha mindkettő jó akkor sajna ECU javítás/csere. Ha az utóbbival ért utol a végzet akkor WESS-t keresd ő javít ECU-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Jah, és továbbá is kíváncsi lennék, hogy ki szerint mi ez: P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-08 P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-08 P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation C-08 P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-08 P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-08 P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power C-09 P1550 Electronic Throttle Control Forced Idle C-09 P1550 Electronic Throttle Control Power Management C-09 P1550 Electronic Throttle Control Engine Stop C-09 Gázpedál????? Vagy ECU???? Mert én kizárt dolog, mert nem tudom! Valakinek valami tapasztalat? :rolleyes: Nekem is ilyeneket dobált, mikor elszállt az ECU. Tönkremegy a gázpedál bemeneti jelénél. Ki kell próbálni egy másik gázpedállal, de én nem nagyon bízom benne. (Ha itt lennél a közelben, adnék egyet kölcsön. Vettem anno egy bontottat, de nem az volt a gond :huh: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve Január19, 2012 Megoszt Elküldve Január19, 2012 Sziasztok! Cserélnem kéne a kipufogót, a középső- és hátsó dobot egyaránt, ugyanis totál szétrohadtak a kettőt összekötő karimák és tartok tőle hogy egy idő után letörik... Még nem néztem körbe, de úgy tudom, többféle márka van, van valakinek tapasztalata melyiket lenne érdemes választani? És egyáltalán melyik a gyári:-)? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Üdv cimborák! Az utóbbi időben tapasztalok nagyobb gézadás és 3000-4000 fordulat körül ketyegő hangot a motorból. Ez eddig nem volt. Kifejezetten gyorsításkor erősödik. nem annyira tűnik természetesnek. Mi lehet ez? TWP szelep vagy idő szerű lenne már szelephézag állítás? Z16XEP 2005 117E km. tipp? kösz:frz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Sziasztok! Cserélnem kéne a kipufogót, a középső- és hátsó dobot egyaránt, ugyanis totál szétrohadtak a kettőt összekötő karimák és tartok tőle hogy egy idő után letörik... Még nem néztem körbe, de úgy tudom, többféle márka van, van valakinek tapasztalata melyiket lenne érdemes választani? És egyáltalán melyik a gyári:-)? Előre is köszönöm! Én most nemrég cseréltem BOSAL ra, most erre tellett Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozi86 Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Sziasztok! Cserélnem kéne az első motortartó bakot mert elöregedett a szilent. Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Szia! Éppen ma kezdtem el az Astrás weblapomat készíteni. Nagyon megköszönném, ha hozzájárulnál egy részletes, dokumentált fényképes leírással. Közkinccsé tenném! Köszi! https://sites.google...astraokossagok/ Most jövök a honlapodról. Amit eddig láttam tetszik. Jó ötletnek tartom. Remélem hosszú éveken át fog segítséget nyújtani a "rászorulóknak". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts