tgabika76 Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 A 1550-es kód és hogy motorfék üzemben gyullad ki a check engine az nekem ismerős, én megpróbálkoznék egy fojtószelepház-tisztítással, nekem attól megjavult. Utána meg használd kicsit magasabb fordulaton, akkor nehezebben/egyáltalán nem koszolódik el újra. Én pl. városban soha nem kapcsolok 3. sebességfokozatnál feljebb, csak kb. 60-nál kapcsolom a negyediket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 A 1550-es kód és hogy motorfék üzemben gyullad ki a check engine az nekem ismerős, én megpróbálkoznék egy fojtószelepház-tisztítással, nekem attól megjavult. Utána meg használd kicsit magasabb fordulaton, akkor nehezebben/egyáltalán nem koszolódik el újra. Én pl. városban soha nem kapcsolok 3. sebességfokozatnál feljebb, csak kb. 60-nál kapcsolom a negyediket. Értem és köszönöm! Esetleg van valahol leírás vagy ilyesmi arról, hogy hogyan-mennyire kell a fojtószelep házat szétkapni, vagy majd adja magát? :rolleyes: Mit gondolsz/gondoltok az egr szelep lehetséges hibájáról? Olvastam régebben, hogy egyesek ezt a szelepet lezárták. Igazából az érdekelne, hogy ennek a manővernek hosszútávon mi a következménye? Illetve hogy ezt szoftveresen is le kell kapcsolni? Kösszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfcsaba Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 Kollégák! Végül ilyet vettem: http://racing-bazar.hu/egyeb/szerszam/opel...10_magyar_v1.44 Nagyon jó. És tényleg mindent tud. De nem akarok reklámozni, mindenki olyat vesz, amilyet csak akar. De ez nekem bejövős. Minden élőadatot látok benne, minden rendszert lát, kezel, egyszerű. Ja, és kis gázzal melegen is jól indul. Majd ha már nem fagy hozzá szerelés közben a kezem a motorhoz, akkor kipucolom a szívótorkot. További kellemest! Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 Kollégák! Végül ilyet vettem: http://racing-bazar.hu/egyeb/szerszam/opel...10_magyar_v1.44 Nagyon jó. És tényleg mindent tud. De nem akarok reklámozni, mindenki olyat vesz, amilyet csak akar. De ez nekem bejövős. Minden élőadatot látok benne, minden rendszert lát, kezel, egyszerű. Ja, és kis gázzal melegen is jól indul. Majd ha már nem fagy hozzá szerelés közben a kezem a motorhoz, akkor kipucolom a szívótorkot. További kellemest! Ez jónak tűnik! Mondd csak, szoftver is van hozzá? -most látom, h adnak hozzá cd-t! :rolleyes: Az élő adat azt jelenti, h nem csak rögzíti az értékeket, hanem menet közben pl egy laptopon figyelhető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 Értem és köszönöm! Esetleg van valahol leírás vagy ilyesmi arról, hogy hogyan-mennyire kell a fojtószelep házat szétkapni, vagy majd adja magát? :huh: Mit gondolsz/gondoltok az egr szelep lehetséges hibájáról? Olvastam régebben, hogy egyesek ezt a szelepet lezárták. Igazából az érdekelne, hogy ennek a manővernek hosszútávon mi a következménye? Illetve hogy ezt szoftveresen is le kell kapcsolni? Kösszi! Vagy még az jutott eszembe, h a döglő félben levő akksi miatt van? Magasabb fordulaton nincs baj, csak mikor tötymörgok. Lehet ez a baj? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfcsaba Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Igen, kaptam hozzá szoftvert, és igen, az élő adat azt jelenti, hogy az összes szenzor adatait menet közben is látom a laptopon. És itt az összes szenzor alatt az ÖSSZES szenzort értem. És állítólag minden opelt kezel, de ezt nem állítom, én csak egy 2002-es astra G-n próbáltam. Az alapjáratos hibalámpákhoz még annyit tennék hozzá, a régi kocsimon (matiz) volt egy olyan gondom, hogy szegény keveréket jelzett időnként, és sokat evett. Már darabokra szedtem rajta mindent, mire rájöttem mi baja. A generátor keveset töltött. És ezt nem jelezte az ECU. Így alapjáraton, ha ment a fűtés, meg a világítás, leesett a töltés annyira, hogy nem volt elég áram az AC pumpának. Egy egyszerű multiméterrel kiszűrhető hiba. Azon a kocsin le volt falazva az EGR, a következménye hosszú távon az volt, hogy nem volt vele többet gond. Ezen is le fogom falazni, ha normális idő lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Sziasztok A nyitva maradó hamust lehet valahogy javítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Szuper! Köszönöm az ötleteket!:rolleyes: Ez a kütyü meg nagyon tetszik. Lehet h én is beruházok egyre? :huh: Na megyek is bütykölni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Kollégák! Végül ilyet vettem: http://racing-bazar.hu/egyeb/szerszam/opel...10_magyar_v1.44 Nagyon jó. És tényleg mindent tud. De nem akarok reklámozni, mindenki olyat vesz, amilyet csak akar. De ez nekem bejövős. Minden élőadatot látok benne, minden rendszert lát, kezel, egyszerű. Ja, és kis gázzal melegen is jól indul. Majd ha már nem fagy hozzá szerelés közben a kezem a motorhoz, akkor kipucolom a szívótorkot. További kellemest! Ez ugyanaz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kdaniel90 Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Sziasztok! :lol: Egy 2003-as 1.4 16v sedanom van.Kb. 2 hónapja hideg motornál leállt az egyik henger és villogott a motorhiba visszajelzése.Ha leállítom és pár másodperc múlva újraindítok minden gond nélkül megy tovább.Ezt mindig az első 1-2 km-en játssza el ha addig nem akkor nem is jön elő a hiba.van amikor hetente 3x is előjön máskor meg 2 hétig gond nélkül megyek. A diagnosztika 2es henger gyújtáshibát ír.Új gyertyák vannak benne.Érdemes ilyenkor gyújtótrafót cserélni vagy más lehet az oka ?? :rolleyes: Valakinek esetleg tippje?? Előre is köszi :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Sziasztok! :lol: Egy 2003-as 1.4 16v sedanom van.Kb. 2 hónapja hideg motornál leállt az egyik henger és villogott a motorhiba visszajelzése.Ha leállítom és pár másodperc múlva újraindítok minden gond nélkül megy tovább.Ezt mindig az első 1-2 km-en játssza el ha addig nem akkor nem is jön elő a hiba.van amikor hetente 3x is előjön máskor meg 2 hétig gond nélkül megyek. A diagnosztika 2es henger gyújtáshibát ír.Új gyertyák vannak benne.Érdemes ilyenkor gyújtótrafót cserélni vagy más lehet az oka ?? :rolleyes: Valakinek esetleg tippje?? Előre is köszi :huh: Azért, mert ha gyújtáshibát észlel, akkor az adott hengert leállítja. (önvédelem) Lehet trafó, vagy ECU, vagy még más is. Nézesd meg valami hozzáértővel. Ha Bp környéki (közben néztem, hogy Szhelyi vagy...) vagy, akkor vesszel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 hali Szia,sikerült megoldanod a problémádat ?,mivel nálam is ugyanez a jelenség került elő,annyiban külömbözik,hogy 2001-es 1.6 , 8 v ,tipusú az autóm. elöre is kösszike a választ Hali! Egyelőre ugyanaz a helyzet :rolleyes: Ha letakarítom, majd egy 10km-es táv után megnézem, már megint ott a trutyi a sapkán, meg a beöntőnél körbe. Valószínű az lesz amit a többiek is mondanak, a sok városi rövidtáv miatt. Bár bennem felmerült egy olyan is, hogy az is "rásegíthet" erre a habosodásra a motorolajnál, ha kicsit több olaj van benne? Nívópálca max. jelzése felett kicsivel.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Hali! Egyelőre ugyanaz a helyzet :rolleyes: Ha letakarítom, majd egy 10km-es táv után megnézem, már megint ott a trutyi a sapkán, meg a beöntőnél körbe. Valószínű az lesz amit a többiek is mondanak, a sok városi rövidtáv miatt. Bár bennem felmerült egy olyan is, hogy az is "rásegíthet" erre a habosodásra a motorolajnál, ha kicsit több olaj van benne? Nívópálca max. jelzése felett kicsivel.... Asszem a te G astrád a világon a legszebb amit eddig láttam:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Asszem a te G astrád a világon a legszebb amit eddig láttam:) Ohh köszönöm :rolleyes: Pedig full gyári minden, csak a fólia meg a felni ami megdobja :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Hali! Egyelőre ugyanaz a helyzet :rolleyes: Ha letakarítom, majd egy 10km-es táv után megnézem, már megint ott a trutyi a sapkán, meg a beöntőnél körbe. Valószínű az lesz amit a többiek is mondanak, a sok városi rövidtáv miatt. Bár bennem felmerült egy olyan is, hogy az is "rásegíthet" erre a habosodásra a motorolajnál, ha kicsit több olaj van benne? Nívópálca max. jelzése felett kicsivel.... Én is voltam ezelőtt héten BP-en, az nekem 500km, és megint olyan a sapkám... De nyáron meg nem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Hali! Egyelőre ugyanaz a helyzet :rolleyes: Ha letakarítom, majd egy 10km-es táv után megnézem, már megint ott a trutyi a sapkán, meg a beöntőnél körbe. Valószínű az lesz amit a többiek is mondanak, a sok városi rövidtáv miatt. Bár bennem felmerült egy olyan is, hogy az is "rásegíthet" erre a habosodásra a motorolajnál, ha kicsit több olaj van benne? Nívópálca max. jelzése felett kicsivel.... Nálam detto ez a helyzet,de sokat is járok városban,üzemi hőfokot ritkán éri el Milyen olajat használtok amúgy?Én 10W-40 Castrol Magnatec-el járok,de a múltkor lapozgattam a szervízkönyvét(osztrák importból belgiumi gyártás 1.6 8V)az1. olajcserénél 5W-30 került bele,utána nem tudom,mert nincs több bejegyzés :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bogyika Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Sziasztok, új vagyok a fórumon, nemrég lettel Classic II Z14XEP tulaj. 2005-ös az autó, és olvastam a vezérműtengelyes problémát. A kérdésem az, hogy ha 6 G 004... az alv. számom (ezt nem találtam UHUHU listájában), akkor nem kell aggódnom a hiba miatt? Olvastam, hogy nem egy drága művelet, csak nem szívesen veszek ki 1 nap szabit miatta, ha az én autóm nem "veszélyeztetett". Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Sziasztok, új vagyok a fórumon, nemrég lettel Classic II Z14XEP tulaj. 2005-ös az autó, és olvastam a vezérműtengelyes problémát. A kérdésem az, hogy ha 6 G 004... az alv. számom (ezt nem találtam UHUHU listájában), akkor nem kell aggódnom a hiba miatt? Olvastam, hogy nem egy drága művelet, csak nem szívesen veszek ki 1 nap szabit miatta, ha az én autóm nem "veszélyeztetett". Ha nincs benne a listában, akkor nem volt rá visszahívás. DE! Itt lévő fórumozok közül sokan szétszedtük, és tudtunk utána húzni. Én is pl egy kipufogó oldali csavarnak... Most nyáron is ránéztem, akkor már nem volt fellazult csavar. Szóval ha van otthon torx készleted, és egy nyomaték kulcsod, akkor nem kell vinned sehova sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Sziasztok, új vagyok a fórumon, nemrég lettel Classic II Z14XEP tulaj. 2005-ös az autó, és olvastam a vezérműtengelyes problémát. A kérdésem az, hogy ha 6 G 004... az alv. számom (ezt nem találtam UHUHU listájában), akkor nem kell aggódnom a hiba miatt? Olvastam, hogy nem egy drága művelet, csak nem szívesen veszek ki 1 nap szabit miatta, ha az én autóm nem "veszélyeztetett". Ha engem kérdeznének ilyen helyzetben,akkor én a saját magam megnyugtatására biztos,hogy megnézetném.Inkább lessenek rá feleslegesen,mint hogy eltörjön a vez.tengely és utána javíttassam meg perlekedjek a gyárral a kár megtérítése érdekében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Sziasztok! A folytószelep-házzal kapcsolatban kérdeznék. Milyen tömítés kell alá? Esetleg használhatok erre a célra valami tömítő pasztát? Rendesen ki akarom takarítani, és ehhez le kell vennem! Kérdeztem több üzletben, de nem tudtak ilyen tömítést adni. Illetve az AGR lezárásánál mindkét nyílást le kell fedni a lemezzel, vagy a szelep "lukánál" hagyjam nyitva? Olvastam, h többen megcsinálták és faxa lett. Sztem én is lezárom! :rolleyes: Köszii! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bogyika Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Ha nincs benne a listában, akkor nem volt rá visszahívás. DE! Itt lévő fórumozok közül sokan szétszedtük, és tudtunk utána húzni. Én is pl egy kipufogó oldali csavarnak... Most nyáron is ránéztem, akkor már nem volt fellazult csavar. Szóval ha van otthon torx készleted, és egy nyomaték kulcsod, akkor nem kell vinned sehova sem. Köszönöm a gyors válszt/ segítséget! Abban tudsz esetleg segíteni, hogy hidegen mitől kattog? Igaz az, hogy ennél a motornál a láncfeszítőt az olajnyomás feszíti meg és amíg laza kattog, vagy ez mégis a tengelyleszorító lesz? Kb. olyan hang, mint a hidrotőke csattogás, csak ritkább és mélyebb a hangja. Csak hidegen és 1-2 percig csinálja, fokozatosan múlik el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Köszönöm a gyors válszt/ segítséget! Abban tudsz esetleg segíteni, hogy hidegen mitől kattog? Igaz az, hogy ennél a motornál a láncfeszítőt az olajnyomás feszíti meg és amíg laza kattog, vagy ez mégis a tengelyleszorító lesz? Kb. olyan hang, mint a hidrotőke csattogás, csak ritkább és mélyebb a hangja. Csak hidegen és 1-2 percig csinálja, fokozatosan múlik el. Jól írtad, nincs megfelelő olajnyomás (láncfeszítő, hidrótőke, ezeknek mind megfelelő olajnyomás kell). Nekem is ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Én is voltam ezelőtt héten BP-en, az nekem 500km, és megint olyan a sapkám... De nyáron meg nem... Ez a krém a hideg üzemben az olajba kicsapódó kondenzvíz miatt van. Az olaj fajtája is közrejátszhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Ez a krém a hideg üzemben az olajba kicsapódó kondenzvíz miatt van. Az olaj fajtája is közrejátszhat. Tudom, mert nem melegszik fel eléggé a motor. Gondolom, ha nem műanyag lenne a szelepfedél, hanem fém (fémnek jobb a hővezetése és jobban felmelegszik mint a műanyag) akkor nem csapódna ki annyira látványosan. Castrol edge 0W-30 van a kocsiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bogyika Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Jól írtad, nincs megfelelő olajnyomás (láncfeszítő, hidrótőke, ezeknek mind megfelelő olajnyomás kell). Nekem is ilyen. Ezt a segítségedet is nagyon köszönöm! Még egyet szeretnék kérdezni, de megígérem, hogy mára az utolsó lesz, nem zaklatlak tovább. :rolleyes: Szóval: vettem hátra 2 db világítással ellátott kapaszkodót a plafonra. Tegnap ki akartam cserélni, de nem találtam kábelvégződéseket a gyári alatt. Honnan kellene bekábeleznem? Egészen a tükör fölötti lámpától? (Előre raktam a külső tükör belső burkolata alá csipogót, annak ott volt a vezetéke, csak össze kellett dugni...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts