peter... Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Csütörtök este 10kor 600km megtétele és egész napos melo után nem kockáztattam mennyit bir az akksi még mentem vele minden működött de mivel volt 1 kút kiálltam oda és nem kockáztattam tovább....reggel 7ig várakozás aztán szerviz. Generátor ki csapágyak cseréje szabályozás szénkefék szabályozó csere... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 pontosan én se tudom,valahogy örvényt csinál ... ennyit tudok :D hogy kipuf gáz meg oda vagy sem fogalmam sincs :lol: Pedig benned bíztam. Most hülyén halok meg! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Pedig benned bíztam. Most hülyén halok meg! :lol: olvass vissza egykicsit én kérek ellnézést :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 olvass vissza egykicsit én kérek ellnézést :lol: Ja-ja, láttam. Most sokat fejlődtem! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 a fejleményeket oszd meg :lol: Nekem is van elképzelésem a javításról :D ügyes jószág a a vízivágó :devlish: :devlish: Először úgy volt, hogy összebuherálja a szaki, de aztán okosok lebeszéltek róla, mivel azért tört el a rudazat, mert alatta a szelep szorulhatott. És visszafelé hatva a szorulva járó szelep miatt törik el a rudazat. Ebből következve nem érdemes úgy javítani, hogy csak a műanyag rudazatot javítjuk, mert a szelep ettől még szorul és inkább örüljek, hogy nem tört a szelep, mert az bekerülve a motorba, csúnya dolgokat művelhet. A hiba leírása a következő volt. Kanyar után kigyorsításkor a motor befulladt, alig akart gyorsulni, majd sárga lámpa. Kinyomott kuplunggal lelassítottam, majd lámpa elaludt. Utána kb 80-al tudtam tovább menni, de e fölé nem igazán gyorsult, igaz nem is erőltettem. Illetve 90 körül már rángatott:-) Lassítás után alig akart gyorsulni. Gondolom fordulatszám függő ez a szelep nyítás zárás ezért volt az, hogy terhelésnél fulladt, de 3000/perc alatt viszonylag szépen ment. Valahol akörül nyit a szelep, onnan húz jobban a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Először úgy volt, hogy összebuherálja a szaki, de aztán okosok lebeszéltek róla, mivel azért tört el a rudazat, mert alatta a szelep szorulhatott. És visszafelé hatva a szorulva járó szelep miatt törik el a rudazat. Ebből következve nem érdemes úgy javítani, hogy csak a műanyag rudazatot javítjuk, mert a szelep ettől még szorul és inkább örüljek, hogy nem tört a szelep, mert az bekerülve a motorba, csúnya dolgokat művelhet. A hiba leírása a következő volt. Kanyar után kigyorsításkor a motor befulladt, alig akart gyorsulni, majd sárga lámpa. Kinyomott kuplunggal lelassítottam, majd lámpa elaludt. Utána kb 80-al tudtam tovább menni, de e fölé nem igazán gyorsult, igaz nem is erőltettem. Illetve 90 körül már rángatott:-) Lassítás után alig akart gyorsulni. Gondolom fordulatszám függő ez a szelep nyítás zárás ezért volt az, hogy terhelésnél fulladt, de 3000/perc alatt viszonylag szépen ment. Valahol akörül nyit a szelep, onnan húz jobban a motor. aha... gondolom a korom ahogy rakodik le .... attól beszorúl.. ez elég nagy baj lett volna ha beszalad a motorba...asszem valami keremia lap az.. talán az lehet a megoldás hogy ki kell nyitni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 aha... gondolom a korom ahogy rakodik le .... attól beszorúl.. ez elég nagy baj lett volna ha beszalad a motorba...asszem valami keremia lap az.. talán az lehet a megoldás hogy ki kell nyitni.. Bontott kerül bele, holnap megy érte a szerelőm, aztán majd meglátjuk a folytatást :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Csütörtök este 10kor 600km megtétele és egész napos melo után nem kockáztattam mennyit bir az akksi még mentem vele minden működött de mivel volt 1 kút kiálltam oda és nem kockáztattam tovább....reggel 7ig várakozás aztán szerviz. Generátor ki csapágyak cseréje szabályozás szénkefék szabályozó csere... Régebben tárgyaltuk már itt ezt a "szervóra meg nagyobb fogyasztókra leesik a fordulat" témát, de úgy emlékszem, hogy a megoldására nem nagyon született ötlet (ha rákeresel talán megtalálod). Leginkább arra hajlott a társaság, hogy "ez ilyen". Így látatlanban én annyit tudok találgatni, hogy lehet eddig se volt túl jó a töltésed és most hogy fel lett újítva a generátor és tölt rendesen, a motort is jobban megfogja. Nekem az 1.6-os is megérzi, ha nagyobb fogyasztót kapcsolok rá. Más ötletem nincs, hátha valaki más tud valami okosabbat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Bontott kerül bele, holnap megy érte a szerelőm, aztán majd meglátjuk a folytatást :lol: mennyiért sikerült szerezni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 mennyiért sikerült szerezni ? 30.000ért lesz egy. De többet sajna nem tudok holnap szól ha beszereli. Addig imádkozok, hogy jó legyen. Az új ára elég horror: 150.000-től fölfelé :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 30.000ért lesz egy. De többet sajna nem tudok holnap szól ha beszereli. Addig imádkozok, hogy jó legyen. Az új ára elég horror: 150.000-től fölfelé :D az egy jó szám az új ár is jó szám... amit én találtam,ahoz képest :lol: elötte azért legyen kafán átmosva :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Bontott kerül bele, holnap megy érte a szerelőm, aztán majd meglátjuk a folytatást :lol: helyesen döntöttél.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Folyik a hűtőm, a radiátornál, szemben jobbról, elölről! Milyen hibák szoktak ilyenkor lenni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Folyik a hűtőm, a radiátornál, szemben elölről! Milyen hibák szoktak ilyenkor lenni? :lol: Mármint hogy érted,ha elfolyik a víz? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Mármint hogy érted,ha elfolyik a víz? :lol: Igen! Folyik a hűtővíz, csak nem tudom (nem látom) hogy miért. Esetleg van valami típushiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Igen! Folyik a hűtővíz, csak nem tudom (nem látom) hogy miért. Esetleg van valami típushiba? Típushibáról én nem tudok,lehet valahol egy hegesztés repedt meg? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Típushibáról én nem tudok,lehet valahol egy hegesztés repedt meg? :lol: Remélem, csak a csonk, vagy a gumicső... Majd holnap kiderül. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Remélem, csak a csonk, vagy a gumicső... Majd holnap kiderül. Köszönöm. Egyik se jó... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Igen! Folyik a hűtővíz, csak nem tudom (nem látom) hogy miért. Esetleg van valami típushiba? Szia! Nem a vízpumpánál lévő műanyag csonk repedt el? Tipushiba astráknál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Szia! Nem a vízpumpánál lévő műanyag csonk repedt el? Tipushiba astráknál. Remélem nem... Úgy tűnik, a radiátor, és a gumicső csatlakozásánál folyik. Csak holnap lesz a szakinak idelye megnézni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Szia! Nem a vízpumpánál lévő műanyag csonk repedt el? Tipushiba astráknál. Csak az újabbaknál! :D Ebben még volt anyag!!!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Remélem nem... Úgy tűnik, a radiátor, és a gumicső csatlakozásánál folyik. Csak holnap lesz a szakinak idelye megnézni... Miért nem nézed meg? Ha az elektronikát ennyire vágod, ez nem nagy cucc... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Miért nem nézed meg? Ha az elektronikát ennyire vágod, ez nem nagy cucc... :D majd beforrasza a lukat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 majd beforrasza a lukat :lol: Lehet csak a cső van megrepedve, de a rosszabb ha a hűtő, de azt is meglehet próbálni megragasztani, vagy valahogy meghackelni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Lehet csak a cső van megrepedve, de a rosszabb ha a hűtő, de azt is meglehet próbálni megragasztani, vagy valahogy meghackelni... Holnap kiderül, hogy mi a baj. Ha a radiátor, akkor megforrasztom. (anno a Ladáét is megforrasztottam, a csőnél. Többé nem eresztett.) Hideg van, sötét, és nincs műhely. A szakinál, meg minden van. Fény, fűtés, szerszámok... és óradíj... Azért, így is mentem vele. 40 km, 10 l víz... :lol: Amikor elmegy a fűtés, akkor, már kevés víz van benne, olyankor meg kell állni, és utánna tölteni. Ebből adódik, hogy kell egy hűtővíz szint érzékelőt is csinálnom... De, nem ártana, a fékfolyadékot sem figyelni, és a mosónak a vizét... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts