Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
hali

Szia,sikerult megoldanod a probelmadat ?,mivel nalam is ugyan ez a jelenseg kerult elo,annyiban kulmbozik,hogy2001-es 1.6 , 8 v ,tipusu az autom.

elore is kosszike a valaszt

Szia!

Ne vedd sértésnek, de ékezet nélkül alig lehet elolvasni amit írsz.

Lehet, hogy csak engem zavar...

Biztos, nem magyar ékezetes a laptop, de ez nem indok.

Amin most írok, azon sincs! Meg kell tanulni, hogy melyik jel alatt melyik betű található.

Megkérlek, figyeld a szerkesztőt is, rögtön aláhúzza, ha nem helyes a begépelt szöveg.

Köszönöm. :lol:

Elküldve

volna egy kis problémám a 13 éves astrammal. kezd a fényezés púposodni a hátsó sárvédô ivnél illetve rozsda folt megjelenni az ajtó alsó részénél. tavasszal ha sikerül lesz rá valamannyi pénzem lakatos munkára de addig csináljak vele valamit? és ha igen mit. lassan lehet az egészet lakatolni. törve nem voltak az elemek igy az idô vas foga kezdi kirágni magát.

Elküldve
volna egy kis problémám a 13 éves astrammal. kezd a fényezés púposodni a hátsó sárvédô ivnél illetve rozsda folt megjelenni az ajtó alsó részénél. tavasszal ha sikerül lesz rá valamannyi pénzem lakatos munkára de addig csináljak vele valamit? és ha igen mit. lassan lehet az egészet lakatolni. törve nem voltak az elemek igy az idô vas foga kezdi kirágni magát.

Túl sok mindent már nem nagyon lehet szerintem tenni. 2 hónap múlva reméljük tavaszodni kezd, akkor érdemes minél hamarabb javíttatni.

Régen, Ladás-koromban ha jól emlékszem gumiámmal (nem tudom, van-e még ilyen) kentük be belülről az alsó ajtóéleket, illesztéseket, hogy legalább ne haladjon olyan gyorsan a rozsda a lakatolásig.

Elküldve

sajnos kezdetét veszi az ördögi kör. apránként elem javitások olyan lesz most mintha hitelt fizetnék pár hónapig.1 hónapja a két hátsó rugó tört el most ez. mibe fájhat per elem javitása?

Elküldve

Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. Az ünnepek között történt 99-es évjáratú 1.4-es astra g kocsimmal, hogy vásárolni mentem. Mindenpöpec ,rádió megy világítás és egyéb elektronika okés. Kocsit leállítottam működő rádióval.

Vásárlás befejeztével a kocsi nem akart elindulni pedig mindenhol volt delej. Betettem a kulcsot elfordult de a "saját" hangján kívül még csak egy kattanást sem lehetett hallani a kocsi pedig nem indult. Fél óra tökölés után merész gondolatom támadt : gyújtás ráad->rádió kikapcsol-> gyújtás le->indít és a járgány ismét pöcc-röff megy. Ment egészen a mai napig ma ugyanez a szitu de hiába kapcsolom ki a rádiót úgy sem indul. Mi lehet a baj? Önindító? Gyújtáskapcsoló?

Köszi előre is a válaszokat.

Elküldve
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. Az ünnepek között történt 99-es évjáratú 1.4-es astra g kocsimmal, hogy vásárolni mentem. Mindenpöpec ,rádió megy világítás és egyéb elektronika okés. Kocsit leállítottam működő rádióval.

Vásárlás befejeztével a kocsi nem akart elindulni pedig mindenhol volt delej. Betettem a kulcsot elfordult de a "saját" hangján kívül még csak egy kattanást sem lehetett hallani a kocsi pedig nem indult. Fél óra tökölés után merész gondolatom támadt : gyújtás ráad->rádió kikapcsol-> gyújtás le->indít és a járgány ismét pöcc-röff megy. Ment egészen a mai napig ma ugyanez a szitu de hiába kapcsolom ki a rádiót úgy sem indul. Mi lehet a baj? Önindító? Gyújtáskapcsoló?

Köszi előre is a válaszokat.

Csereakksival próbáltad?

Elküldve

Sziasztok!

~2 hónapja vettem észre, hogy ha tartom a sebességet, nem egyentelesen megy az autó. Aprókat rángat. Akkor még csak bizonyos sebességnél (vagy fordulatnál?) csinálta (3as-ban, 50 fölött valaminvel) Ha gyorsítottam egy kicsit és ott tartottam a sebességet, megszűnni látszott a probléma.

Mostanra ez oda "fajult", hogy szinte mindegy mennyivel megyek, 90%-ban érezhető.

Van ötlet, hogy merre lehetne elindulni? Most volt műszakin, ZK értékek nem kirívóak.

165e km van a kocsiban

Köszönöm előre is.

Elküldve
Sziasztok!

~2 hónapja vettem észre, hogy ha tartom a sebességet, nem egyentelesen megy az autó. Aprókat rángat. Akkor még csak bizonyos sebességnél (vagy fordulatnál?) csinálta (3as-ban, 50 fölött valaminvel) Ha gyorsítottam egy kicsit és ott tartottam a sebességet, megszűnni látszott a probléma.

Mostanra ez oda "fajult", hogy szinte mindegy mennyivel megyek, 90%-ban érezhető.

Van ötlet, hogy merre lehetne elindulni? Most volt műszakin, ZK értékek nem kirívóak.

165e km van a kocsiban

Köszönöm előre is.

Folytószelep?Esetleg AGR?Vagy járasd meg prémiumbenzinnel és szeleptisztítóval

50-100 km-en át emelt(4000-4500) fordulaton,hogy

kitisztuljon a tüdeje!

Elküldve
Folytószelep?Esetleg AGR?Vagy járasd meg prémiumbenzinnel és szeleptisztítóval

50-100 km-en át emelt(4000-4500) fordulaton,hogy

kitisztuljon a tüdeje!

Mondjuk 2 éve alig járok vele hosszú távokat, lehet lekoszosodott... :lol:

A folytószelep tisztítás jó ötlet.

Elküldve
Sziasztok!

~2 hónapja vettem észre, hogy ha tartom a sebességet, nem egyentelesen megy az autó. Aprókat rángat. Akkor még csak bizonyos sebességnél (vagy fordulatnál?) csinálta (3as-ban, 50 fölött valaminvel) Ha gyorsítottam egy kicsit és ott tartottam a sebességet, megszűnni látszott a probléma.

Mostanra ez oda "fajult", hogy szinte mindegy mennyivel megyek, 90%-ban érezhető.

Van ötlet, hogy merre lehetne elindulni? Most volt műszakin, ZK értékek nem kirívóak.

165e km van a kocsiban

Köszönöm előre is.

Szia!

Nekem is ezt csinálta. Szívótorok tisztítással átmenetileg megszűnik, majd újra kezdi. Nekem tegnap sikerült megtudnom miért. Eltört a fojtószelepházon az a műanyag rudazat, ami nyitogatja a fojtószelepeket. Az egyik hengernél nem nyitotta és ezért torpangatott. Oválisra ki volt kopva a rudazaton a tengely furata.

http://kepfeltoltes.hu/view/120109/P090112...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/120109/P090112...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/120109/P090112...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/120109/P090112...ltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Sziasztok!

Az előző hozzászólásomhoz szeretnék gyors segítséget kérni.

Képet raktam fel. A szívótoroknál nekem tört el a rudazat. Lehet-e javítani? Cserealkatrész? Vagy új szívótorok.

Valaki tudna s.o.s. segíteni? Árakat esetleg? Z14XEP 2005

cikkszám 278 600 073?

Elküldve
Folytószelep?Esetleg AGR?Vagy járasd meg prémiumbenzinnel és szeleptisztítóval

50-100 km-en át emelt(4000-4500) fordulaton,hogy

kitisztuljon a tüdeje!

Nekem egyik sem jött be régen sem :lol:

Elküldve
Folytószelep?Esetleg AGR?Vagy járasd meg prémiumbenzinnel és szeleptisztítóval

50-100 km-en át emelt(4000-4500) fordulaton,hogy

kitisztuljon a tüdeje!

Régen volt róla szó, hogy akár a kopásban lévó kuplungtárcsa is okozhat rángatást.... 1-2 embernek ez megoldotta a gondját.. ha nekem elkezd rángatni, leveszem a gázról a lában kinyomom a kuplungot, kiengedem és utánna nem rángat, szóal lehet van benne vmi

Elküldve
Sziasztok!

Az előző hozzászólásomhoz szeretnék gyors segítséget kérni.

Képet raktam fel. A szívótoroknál nekem tört el a rudazat. Lehet-e javítani? Cserealkatrész? Vagy új szívótorok.

Valaki tudna s.o.s. segíteni? Árakat esetleg? Z14XEP 2005

cikkszám 278 600 073?

az új baromi drága mert csak egybe van komplett... kb 500eft

amit Te írtál az egy bosch szám

ez a szám kell neked

5850676

ez valamivel olcsóbb megoldás

http://www.ebay.de/itm/Saugrohr-Ansaugbruc...=item53e96e08b2

vagy műanyagost megkérdezni mit tud tenni ...

Elküldve
Köszi alakulóban van egy megoldás. Holnap kiderül:-)

a fejleményeket oszd meg :lol:

Nekem is van elképzelésem a javításról :D

ügyes jószág a a vízivágó :devlish: :devlish:

Elküldve

Egy kérdés: ez a rudazat mozgatja azokat a szelepeket, amit twinportnak hívnak?

Ezek zárják a levegő útját motorféknél, és engednek helyette kipufogógázt az egyik szelepre?

Jól tudom, vagy megint hülyeséget beszélek?

Elküldve

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem...Töltés jelző lámpácska jelzett, generátor kocogtatásra elmúlt. Majd 150km és a probléma ujra de akkor már otthagyott a pályán...(éjszakázás az M1-en majd reggel generátor komplett rendbetétel....Most a tőltésem jó viszont ablakfűtés vagy alapjáraton kormány elforgatásra a fordulAT leesik majd felpörög és visszaáll a normálisra...Pillangószelep kitakarít...Változás nincs! Fogyasztás jó 6.3L kicsit az olajat viszont eszegeti...Ötlet?? ( z12xe)

Elküldve

A szombati javítás után elvittem a gépet futómű állításra. Haver csinálta, az állítás után próba út, és mivel a kormány nem volt középen, következett egy újabb állítás. Utána már jó volt. Mindez 4500 pénz.

Elküldve
Egy kérdés: ez a rudazat mozgatja azokat a szelepeket, amit twinportnak hívnak?

Ezek zárják a levegő útját motorféknél, és engednek helyette kipufogógázt az egyik szelepre?

Jól tudom, vagy megint hülyeséget beszélek?

igen az mozgatja a twp-t

a többi nem talált :lol: :D

Elküldve
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem...Töltés jelző lámpácska jelzett, generátor kocogtatásra elmúlt. Majd 150km és a probléma ujra de akkor már otthagyott a pályán...(éjszakázás az M1-en majd reggel generátor komplett rendbetétel....Most a tőltésem jó viszont ablakfűtés vagy alapjáraton kormány elforgatásra a fordulAT leesik majd felpörög és visszaáll a normálisra...Pillangószelep kitakarít...Változás nincs! Fogyasztás jó 6.3L kicsit az olajat viszont eszegeti...Ötlet?? ( z12xe)

Kicsit pontosítsd légyzives: konkrétan milyen hibával hagyott ott a pályán? Mert töltés (és emiatt szervó) nélkül még gurul amíg az aksi bírja. És mit értesz a generátor "komplett rendbetételén"?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.