Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Köszi a segítséget!

Ezek nem olyan drága megoldások csak annyi hogy újabb olajba kell befektetnem a lovét.....

A franc gondolta hogy ezeknél a g astraknál ilyen típus hibák vannak!

Pedig ettől a 3 dologtól eltekintve teljesen megvagyok elégedve a kocsival,amióta megvettem semmit nem kellet cserélni(kopó alkatrész) pedig 2x már volt műszakin....

a hibavisszajelző meg mindig ég mert már megszoktam és nem idegesít,meg ha gondol 1-et el is alszik magától aztán újra kivillan :lol:

Link to comment
Megosztás:

mindhárom megoldás jó lehet :devlish:

Ez a Pro-Tec jónak tűnik!3000 ft-ba kerül egy kezelés,tavasszal lehet kipróbálom olajcserekor.

Megérdemli a gép! :devlish:

Ez azért elég hihetetlen. :D

A VitaFlush olajtisztító használata a távozó fémrészecskék akár 60-70%-át visszaépítheti a csapágyakba,hengerfalra.

Ez mind sz@r!!!!!! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Rövid távra bicaj, vagy lábbusz kell :D

melóhely nekem 3,5 km-re van, gyalog is megvan 30 perc alatt. Míg leszedet a jeget a kocsiról, már félúton vagy

Köszi mindenkinek a véleményeket :devlish:

Akkor 1-2 kiegészítő információ:

A rövidtáv konkrétabban azt jelenti, hogy melóba 12,5km. Ez ugyebár vissza is annyit jelent. Ennyi idő alatt azért bőven bemelegszik, még így télen is.

Aztán vannak 3-5 km-es szakaszok is, amikor edzésre vagy vásárolni megyek vele.

Ritkán előfordul, hogy csak annyira indítom be, hogy beálljak vele a szüleimhez az udvarba, ez 1 percet és 200métert jelent. (Lakótelepen lakom és ott áll a parkolóban, de estére beállok vele anyuékhoz)

Dinamikusan használom, bár váltok 4.-ket is, de azért sokszor húzatom 3-4 ezerig, persze csak , ha már 90fok körül van a víz.

2havonta pedig Budapest-Szolnok oda vissza 2x100km, na ott meg pláne meghajtom :lol:

Ezek ellenére, vagy éppen ezért (?) olyan amilyen....

Link to comment
Megosztás:

Köszi mindenkinek a véleményeket :D

Akkor 1-2 kiegészítő információ:

A rövidtáv konkrétabban azt jelenti, hogy melóba 12,5km. Ez ugyebár vissza is annyit jelent. Ennyi idő alatt azért bőven bemelegszik, még így télen is.

Aztán vannak 3-5 km-es szakaszok is, amikor edzésre vagy vásárolni megyek vele.

Ritkán előfordul, hogy csak annyira indítom be, hogy beálljak vele a szüleimhez az udvarba, ez 1 percet és 200métert jelent. (Lakótelepen lakom és ott áll a parkolóban, de estére beállok vele anyuékhoz)

Dinamikusan használom, bár váltok 4.-ket is, de azért sokszor húzatom 3-4 ezerig, persze csak , ha már 90fok körül van a víz.

2havonta pedig Budapest-Szolnok oda vissza 2x100km, na ott meg pláne meghajtom :lol:

Ezek ellenére, vagy éppen ezért (?) olyan amilyen....

Az rövid táv, én is 12km-es szakaszokon járok, és ilyen, ha Bp oda vissza 2*250km, akkor eltűnik...

Link to comment
Megosztás:

No most lementem belenéztem én is.

Nekem semmi ilyesmi nincs, nem is volt soha... 93e km. 10 ezrenként oilcsere, eddig kb fele-fele arányban GM 5w30 meg Castrol 5w30 cserélődött benne.

Amióta megvan azóta én is 12km-re járok vele dolgozni, illetve kb egy hónapja már csak 10.

Hazafele mondjuk mélygarázsból indulok (tehát nem 1 fokról melegszik hanem kb 16ról).

És 98%-ban itt használom pesten, ritkán tévedek pályára...

Link to comment
Megosztás:

No most lementem belenéztem én is.

Nekem semmi ilyesmi nincs, nem is volt soha... 93e km. 10 ezrenként oilcsere, eddig kb fele-fele arányban GM 5w30 meg Castrol 5w30 cserélődött benne.

Amióta megvan azóta én is 12km-re járok vele dolgozni, illetve kb egy hónapja már csak 10.

Hazafele mondjuk mélygarázsból indulok (tehát nem 1 fokról melegszik hanem kb 16ról).

És 98%-ban itt használom pesten, ritkán tévedek pályára...

12km országút, és 12km város nem ugyanaz... Nekem hőmérséklet függő, de 5-7km amíg eléri az üzemi hőfokot.

Link to comment
Megosztás:

Úgy látom, elég sokan használjuk 10-12 km-ről bejárni az autót. Nekem tán egyszer volt nagyon enyhén habos a sapka, de akkortájt nagyon kemény mínuszok jártak. Egy átlagos télen én nem találkozom ezzel. Különben GM-LL-... 5W30 Liqui Moly-t használok...

Link to comment
Megosztás:

12km országút, és 12km város nem ugyanaz... Nekem hőmérséklet függő, de 5-7km amíg eléri az üzemi hőfokot.

Nem vagyok benne biztos hogy sok különbség van.

Vagy városban ácsorogsz minden lámpánál és nem forog a motor, vagy mész stabilan fordulaton akkor meg hűt a menetszél...

Link to comment
Megosztás:

Nem vagyok benne biztos hogy sok különbség van.

Vagy városban ácsorogsz minden lámpánál és nem forog a motor, vagy mész stabilan fordulaton akkor meg hűt a menetszél...

Igen, de akkor is több üzemanyagot égetsz el, mint én 90-el 5-ben állandó tempóval. Te ácsorogsz, illetve 2-3-4-ben lassan mész. Kisebb a menetszél is. Én jó ha 10 percet megyek csak 2-3 fokkal melegebb garázsból, mint a küldő hőmérséklet.

Ma délután bementem a városba vásárolni, munkahelyem aváros szélén van, és 3.5km múlva üzemi meleg volt...Ha hazamegyek, akkor jóval több...

Link to comment
Megosztás:

Úgy látom, elég sokan használjuk 10-12 km-ről bejárni az autót. Nekem tán egyszer volt nagyon enyhén habos a sapka, de akkortájt nagyon kemény mínuszok jártak. Egy átlagos télen én nem találkozom ezzel. Különben GM-LL-... 5W30 Liqui Moly-t használok...

Nálam Castrol Edge 0W-30 van benne. Ha hosszabb távon megyek az a fehér cucc is eltűnik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Megvolt a fűtészsalu motor kiépítés, a motor van meghalva benne. Már nekiálltam Upgradelni DarthVödör részletes leírása alapján. Tényleg rettentő baca egy megoldás gyárilag. A jó öreg F-es vákumos mozgatóját nyugodtan átvehették volna......

Kikötöttem addig zárt állapotban, azóta no párásodás :-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Megvolt a fűtészsalu motor kiépítés, a motor van meghalva benne. Már nekiálltam Upgradelni DarthVödör részletes leírása alapján. Tényleg rettentő baca egy megoldás gyárilag. A jó öreg F-es vákumos mozgatóját nyugodtan átvehették volna......

Kikötöttem addig zárt állapotban, azóta no párásodás :-)

Szerintem meg két mikrokapcsoló vagy vmi kis célelektronika igazán beleférhetett volna a költségvetésbe. De az előbbi filléres tétel lett volna. Fordoknál be is van építve a klímás escortokba az újjabbaknál meg van egy időzítő ami 8-10 mp ig tartja kint a feszt. Ez is teljesen korrekt. Ilyenkor is a kis motor kapja feszt már feszülő állapotban de hát 5 mp ig kapni vagy amíg gyújtáson van nem mind1. Nekem vmi ilyesmi upgrade tetszene mert Darth Vödör megoldása is nagyon jó, csak én úgy érzem nem tudnám üzembiztosra megcsinálni utólag a mikrokapcsolók rögzítését. Ezért lenne jó vmi időzítő elektronika.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg két mikrokapcsoló vagy vmi kis célelektronika igazán beleférhetett volna a költségvetésbe. De az előbbi filléres tétel lett volna. Fordoknál be is van építve a klímás escortokba az újjabbaknál meg van egy időzítő ami 8-10 mp ig tartja kint a feszt. Ez is teljesen korrekt. Ilyenkor is a kis motor kapja feszt már feszülő állapotban de hát 5 mp ig kapni vagy amíg gyújtáson van nem mind1. Nekem vmi ilyesmi upgrade tetszene mert Darth Vödör megoldása is nagyon jó, csak én úgy érzem nem tudnám üzembiztosra megcsinálni utólag a mikrokapcsolók rögzítését. Ezért lenne jó vmi időzítő elektronika.

Azért lett végálláskapcsoló, mert ezt bárki meg tudja csinálni.

Először, én is elektronikán gondolkodtam, de annak a költsége, kivitelezése (NYÁK), bekötése, kb 3 szorosa!

Időzítő, mind két szálat figyelni a bemeneten, a kimenetre 1A minimum, és még meg is kell fordítani.

Minél bonyolultabb valami, annál könnyebben romlik (romolhat) el.

És ha elromlik, vagy nem működteti a zsalut, vagy rajtamarad a feszültség, ugyan ott vagyunk, ahol eddig...

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért lett végálláskapcsoló, mert ezt bárki meg tudja csinálni.

Először, én is elektronikán gondolkodtam, de annak a költsége, kivitelezése (NYÁK), bekötése, kb 3 szorosa!

Időzítő, mind két szálat figyelni a bemeneten, a kimenetre 1A minimum, és még meg is kell fordítani.

Minél bonyolultabb valami, annál könnyebben romlik (romolhat) el.

És ha elromlik, vagy nem működteti a zsalut, vagy rajtamarad a feszültség, ugyan ott vagyunk, ahol eddig...

:lol:

Te megtudod nekem csinálni üzembiztosra? Mert ha igen és vállalod akkor írj privibe aztán megegyezünk.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlök mindenkit!

Egy kis segítséget kérnék!

Van egy 99-es X14 xe motorkódú astrám, most van benne közel 260e km. A napokban olyat csinált, hogy indulás után pár méteren belül megállt. Akkor kivettem az üa szivattyút mert nem hallottam, hogy ment volna. ( relé rövidre zárva)

Kivéve elindult.

Összeraktam, ment az autó a mai napig!

Ma kicseréltem a szivattyút! Megint ment az autó.

Ha már szerelgetek megtakarítottam az akku sarukat, az EGR-t. Visszatéve a sarukat nem indult be!. És azóta sem.

Lenne egy konkrétkérdésem a hibakód olvasással, bár tudom, hogy ez minden napos téma. Tehát az enyémen nem elég a féket-gázt nyomni a gyujtással. Ugye össze kell zárnom a diag csatlakozó 5-6 szegmensét?

És ekkor nyomni kell a féket gázt, vagy magától villogja ki a hibakódokat ha van?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.