uhuhu Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 azt beszélik hogy ez teknika baromi jó... de szerintem nem erre gondolt.. valami ilyesmire : http://www.webautoshop.hu/id/00503_XADO_Vi..._moso_____20_ml vagy erre :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 vagy erre :lol: mindhárom megoldás jó lehet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
j_szilard Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Köszi a segítséget! Ezek nem olyan drága megoldások csak annyi hogy újabb olajba kell befektetnem a lovét..... A franc gondolta hogy ezeknél a g astraknál ilyen típus hibák vannak! Pedig ettől a 3 dologtól eltekintve teljesen megvagyok elégedve a kocsival,amióta megvettem semmit nem kellet cserélni(kopó alkatrész) pedig 2x már volt műszakin.... a hibavisszajelző meg mindig ég mert már megszoktam és nem idegesít,meg ha gondol 1-et el is alszik magától aztán újra kivillan :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 mindhárom megoldás jó lehet :lol: Ez a Pro-Tec jónak tűnik!3000 ft-ba kerül egy kezelés,tavasszal lehet kipróbálom olajcserekor. Megérdemli a gép! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 azt beszélik hogy ez teknika baromi jó... de szerintem nem erre gondolt.. valami ilyesmire : http://www.webautoshop.hu/id/00503_XADO_Vi..._moso_____20_ml Ez azért elég hihetetlen. :lol: A VitaFlush olajtisztító használata a távozó fémrészecskék akár 60-70%-át visszaépítheti a csapágyakba,hengerfalra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Ez azért elég hihetetlen. :D A VitaFlush olajtisztító használata a távozó fémrészecskék akár 60-70%-át visszaépítheti a csapágyakba,hengerfalra. nem az volt a lényeg :devlish: de majd úgyis megkapjuk mert ez mind sz@r :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 mindhárom megoldás jó lehet :devlish: Ez a Pro-Tec jónak tűnik!3000 ft-ba kerül egy kezelés,tavasszal lehet kipróbálom olajcserekor. Megérdemli a gép! :devlish: Ez azért elég hihetetlen. :D A VitaFlush olajtisztító használata a távozó fémrészecskék akár 60-70%-át visszaépítheti a csapágyakba,hengerfalra. Ez mind sz@r!!!!!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Ez mind sz@r!!!!!! :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 :D :lol: :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 nem az volt a lényeg :D de majd úgyis megkapjuk mert ez mind sz@r :lol: Tuti jók ezek a löttyök? Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Rövid távra bicaj, vagy lábbusz kell :D melóhely nekem 3,5 km-re van, gyalog is megvan 30 perc alatt. Míg leszedet a jeget a kocsiról, már félúton vagy Köszi mindenkinek a véleményeket :devlish: Akkor 1-2 kiegészítő információ: A rövidtáv konkrétabban azt jelenti, hogy melóba 12,5km. Ez ugyebár vissza is annyit jelent. Ennyi idő alatt azért bőven bemelegszik, még így télen is. Aztán vannak 3-5 km-es szakaszok is, amikor edzésre vagy vásárolni megyek vele. Ritkán előfordul, hogy csak annyira indítom be, hogy beálljak vele a szüleimhez az udvarba, ez 1 percet és 200métert jelent. (Lakótelepen lakom és ott áll a parkolóban, de estére beállok vele anyuékhoz) Dinamikusan használom, bár váltok 4.-ket is, de azért sokszor húzatom 3-4 ezerig, persze csak , ha már 90fok körül van a víz. 2havonta pedig Budapest-Szolnok oda vissza 2x100km, na ott meg pláne meghajtom :lol: Ezek ellenére, vagy éppen ezért (?) olyan amilyen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Köszi mindenkinek a véleményeket :D Akkor 1-2 kiegészítő információ: A rövidtáv konkrétabban azt jelenti, hogy melóba 12,5km. Ez ugyebár vissza is annyit jelent. Ennyi idő alatt azért bőven bemelegszik, még így télen is. Aztán vannak 3-5 km-es szakaszok is, amikor edzésre vagy vásárolni megyek vele. Ritkán előfordul, hogy csak annyira indítom be, hogy beálljak vele a szüleimhez az udvarba, ez 1 percet és 200métert jelent. (Lakótelepen lakom és ott áll a parkolóban, de estére beállok vele anyuékhoz) Dinamikusan használom, bár váltok 4.-ket is, de azért sokszor húzatom 3-4 ezerig, persze csak , ha már 90fok körül van a víz. 2havonta pedig Budapest-Szolnok oda vissza 2x100km, na ott meg pláne meghajtom :lol: Ezek ellenére, vagy éppen ezért (?) olyan amilyen.... Az rövid táv, én is 12km-es szakaszokon járok, és ilyen, ha Bp oda vissza 2*250km, akkor eltűnik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 No most lementem belenéztem én is. Nekem semmi ilyesmi nincs, nem is volt soha... 93e km. 10 ezrenként oilcsere, eddig kb fele-fele arányban GM 5w30 meg Castrol 5w30 cserélődött benne. Amióta megvan azóta én is 12km-re járok vele dolgozni, illetve kb egy hónapja már csak 10. Hazafele mondjuk mélygarázsból indulok (tehát nem 1 fokról melegszik hanem kb 16ról). És 98%-ban itt használom pesten, ritkán tévedek pályára... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 No most lementem belenéztem én is. Nekem semmi ilyesmi nincs, nem is volt soha... 93e km. 10 ezrenként oilcsere, eddig kb fele-fele arányban GM 5w30 meg Castrol 5w30 cserélődött benne. Amióta megvan azóta én is 12km-re járok vele dolgozni, illetve kb egy hónapja már csak 10. Hazafele mondjuk mélygarázsból indulok (tehát nem 1 fokról melegszik hanem kb 16ról). És 98%-ban itt használom pesten, ritkán tévedek pályára... 12km országút, és 12km város nem ugyanaz... Nekem hőmérséklet függő, de 5-7km amíg eléri az üzemi hőfokot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Úgy látom, elég sokan használjuk 10-12 km-ről bejárni az autót. Nekem tán egyszer volt nagyon enyhén habos a sapka, de akkortájt nagyon kemény mínuszok jártak. Egy átlagos télen én nem találkozom ezzel. Különben GM-LL-... 5W30 Liqui Moly-t használok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 12km országút, és 12km város nem ugyanaz... Nekem hőmérséklet függő, de 5-7km amíg eléri az üzemi hőfokot. Nem vagyok benne biztos hogy sok különbség van. Vagy városban ácsorogsz minden lámpánál és nem forog a motor, vagy mész stabilan fordulaton akkor meg hűt a menetszél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Nem vagyok benne biztos hogy sok különbség van. Vagy városban ácsorogsz minden lámpánál és nem forog a motor, vagy mész stabilan fordulaton akkor meg hűt a menetszél... Igen, de akkor is több üzemanyagot égetsz el, mint én 90-el 5-ben állandó tempóval. Te ácsorogsz, illetve 2-3-4-ben lassan mész. Kisebb a menetszél is. Én jó ha 10 percet megyek csak 2-3 fokkal melegebb garázsból, mint a küldő hőmérséklet. Ma délután bementem a városba vásárolni, munkahelyem aváros szélén van, és 3.5km múlva üzemi meleg volt...Ha hazamegyek, akkor jóval több... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Úgy látom, elég sokan használjuk 10-12 km-ről bejárni az autót. Nekem tán egyszer volt nagyon enyhén habos a sapka, de akkortájt nagyon kemény mínuszok jártak. Egy átlagos télen én nem találkozom ezzel. Különben GM-LL-... 5W30 Liqui Moly-t használok... Nálam Castrol Edge 0W-30 van benne. Ha hosszabb távon megyek az a fehér cucc is eltűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 T PGA! LIQUI MOLY Leichtlauf Special LL 5W-30 lesz az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Sziasztok!!! Megvolt a fűtészsalu motor kiépítés, a motor van meghalva benne. Már nekiálltam Upgradelni DarthVödör részletes leírása alapján. Tényleg rettentő baca egy megoldás gyárilag. A jó öreg F-es vákumos mozgatóját nyugodtan átvehették volna...... Kikötöttem addig zárt állapotban, azóta no párásodás :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Sziasztok!!! Megvolt a fűtészsalu motor kiépítés, a motor van meghalva benne. Már nekiálltam Upgradelni DarthVödör részletes leírása alapján. Tényleg rettentő baca egy megoldás gyárilag. A jó öreg F-es vákumos mozgatóját nyugodtan átvehették volna...... Kikötöttem addig zárt állapotban, azóta no párásodás :-) Szerintem meg két mikrokapcsoló vagy vmi kis célelektronika igazán beleférhetett volna a költségvetésbe. De az előbbi filléres tétel lett volna. Fordoknál be is van építve a klímás escortokba az újjabbaknál meg van egy időzítő ami 8-10 mp ig tartja kint a feszt. Ez is teljesen korrekt. Ilyenkor is a kis motor kapja feszt már feszülő állapotban de hát 5 mp ig kapni vagy amíg gyújtáson van nem mind1. Nekem vmi ilyesmi upgrade tetszene mert Darth Vödör megoldása is nagyon jó, csak én úgy érzem nem tudnám üzembiztosra megcsinálni utólag a mikrokapcsolók rögzítését. Ezért lenne jó vmi időzítő elektronika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 T PGA! LIQUI MOLY Leichtlauf Special LL 5W-30 lesz az. Ez így igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Szerintem meg két mikrokapcsoló vagy vmi kis célelektronika igazán beleférhetett volna a költségvetésbe. De az előbbi filléres tétel lett volna. Fordoknál be is van építve a klímás escortokba az újjabbaknál meg van egy időzítő ami 8-10 mp ig tartja kint a feszt. Ez is teljesen korrekt. Ilyenkor is a kis motor kapja feszt már feszülő állapotban de hát 5 mp ig kapni vagy amíg gyújtáson van nem mind1. Nekem vmi ilyesmi upgrade tetszene mert Darth Vödör megoldása is nagyon jó, csak én úgy érzem nem tudnám üzembiztosra megcsinálni utólag a mikrokapcsolók rögzítését. Ezért lenne jó vmi időzítő elektronika. Azért lett végálláskapcsoló, mert ezt bárki meg tudja csinálni. Először, én is elektronikán gondolkodtam, de annak a költsége, kivitelezése (NYÁK), bekötése, kb 3 szorosa! Időzítő, mind két szálat figyelni a bemeneten, a kimenetre 1A minimum, és még meg is kell fordítani. Minél bonyolultabb valami, annál könnyebben romlik (romolhat) el. És ha elromlik, vagy nem működteti a zsalut, vagy rajtamarad a feszültség, ugyan ott vagyunk, ahol eddig... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Azért lett végálláskapcsoló, mert ezt bárki meg tudja csinálni. Először, én is elektronikán gondolkodtam, de annak a költsége, kivitelezése (NYÁK), bekötése, kb 3 szorosa! Időzítő, mind két szálat figyelni a bemeneten, a kimenetre 1A minimum, és még meg is kell fordítani. Minél bonyolultabb valami, annál könnyebben romlik (romolhat) el. És ha elromlik, vagy nem működteti a zsalut, vagy rajtamarad a feszültség, ugyan ott vagyunk, ahol eddig... :lol: Te megtudod nekem csinálni üzembiztosra? Mert ha igen és vállalod akkor írj privibe aztán megegyezünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eimi Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Üdvözlök mindenkit! Egy kis segítséget kérnék! Van egy 99-es X14 xe motorkódú astrám, most van benne közel 260e km. A napokban olyat csinált, hogy indulás után pár méteren belül megállt. Akkor kivettem az üa szivattyút mert nem hallottam, hogy ment volna. ( relé rövidre zárva) Kivéve elindult. Összeraktam, ment az autó a mai napig! Ma kicseréltem a szivattyút! Megint ment az autó. Ha már szerelgetek megtakarítottam az akku sarukat, az EGR-t. Visszatéve a sarukat nem indult be!. És azóta sem. Lenne egy konkrétkérdésem a hibakód olvasással, bár tudom, hogy ez minden napos téma. Tehát az enyémen nem elég a féket-gázt nyomni a gyujtással. Ugye össze kell zárnom a diag csatlakozó 5-6 szegmensét? És ekkor nyomni kell a féket gázt, vagy magától villogja ki a hibakódokat ha van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts