Alex75 Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Köszi szépen. Úgy néz ki vezérműtengely-jeladó meghibásodás........Van valakinek tapasztalata már erről?????mennyibe kerül mondjuk utángyártott alkatrészbe?????? Most cserélte a szerelő a komplett vezérlést, elképzelhető, hogy az ő hibájából hibásodott meg????mert már ugya adta vissza az autót h égve volt a műszerfalon a kis sárga motor ikon.....Vélemény???? Mindenképp először néz(es)d meg, hogy a jeladó rendesen a helyén van-e, ill. a csatlakozó rendesen vissza van-e dugva... Az utángyártottat (facet) nem ajánlom, nekem rossz tapasztalatom van vele. Szerintem ilyesmiből GM-et, igaz, húzós ára van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kbkbkb Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Háttérvilágítás van? Ha nincs, akkor: link Hátérvilágítás van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Hátérvilágítás van. Akkor azért bontsd szét, hátha valami kábel, de eddig ilyet nem olvastam itt. Másnem ezt találtam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Akkor azért bontsd szét, hátha valami kábel, de eddig ilyet nem olvastam itt. Másnem ezt találtam Érdekesség képp, nekem olyan volt hogy se háttérvilágítás semmi. kihúztam a biztit meg vissza és jólett.... furcsaság az egészbe hogy ugyan azon a biztin van mint a rádió és az meg jóvolt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Érdekesség képp, nekem olyan volt hogy se háttérvilágítás semmi. kihúztam a biztit meg vissza és jólett.... furcsaság az egészbe hogy ugyan azon a biztin van mint a rádió és az meg jóvolt.... Akkor csak a kijelző buggyant meg, mert az mindig fesz alatt van. Csináltál egy resetet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Érdekesség képp, nekem olyan volt hogy se háttérvilágítás semmi. kihúztam a biztit meg vissza és jólett.... furcsaság az egészbe hogy ugyan azon a biztin van mint a rádió és az meg jóvolt.... F1.34 20A valóban "reset"-elted a kijelzőt, és a rádiót. Ezt kbkbkb is kipróbálhatná. Hátha megjavul a kijelzője.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Hy All Astra G külső tükör burkolatot hogy tudom levenni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Hy All Astra G külső tükör burkolatot hogy tudom levenni ? Pattintós. Alá kell feszíteni kis csavarhúzóval. Óvatosan! Könnyen karcolódik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Létezett nem ABS-es hátsó tárcsafék? Elgondolkodtam rajta, hogy ki kellene cserélni a dobféket csak az autómban nincs ABS. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Létezett nem ABS-es hátsó tárcsafék? Elgondolkodtam rajta, hogy ki kellene cserélni a dobféket csak az autómban nincs ABS. ha nincs... másnem nem lesz bekötve :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 ha nincs... másnem nem lesz bekötve :lol: Ha komplett híd csere van akkor müszakin vajon mennyire tudják hogy adott autón nem tárcsa az eredeti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Ha komplett híd csere van akkor müszakin vajon mennyire tudják hogy adott autón nem tárcsa az eredeti? fogolmam sincs .. nemtudom milyen adatbázisuk van hogy rátudnak-e nézni vagy foglalkoznak-e vele.. szóval pasz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Ha komplett híd csere van akkor müszakin vajon mennyire tudják hogy adott autón nem tárcsa az eredeti? Ha valamiért gyanus lesz, adatbázisban utána tudnak nézni. x14xe nem volt hátsó tárcsával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Sziasztok!!!! De rég jártam itt! Általában a dízelesben írogattam párszor... Viszont most ide vetett a sors.... Van egy gondom a 2001-es G kombimmal. Rettentően párásodik a kocsi, a fűtés meg sem birkózik vele, csak ha kicsit megnyitom valamelyik ablakot. Első körben arra gondolok, hogy a belső levegő keringetés lehet beakadva, mert álló motornál gyújtás mellett hiába kapcsolom ki/be, semmi hang nem jön a műszerfal alól. Valami kis hangnak kellene lenni nem??? Esetleg volt már valakinél párás gond??? Jah Behr -es klímás cucc van benne Ja és BUÉK utólag :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Sziasztok!!!! De rég jártam itt! Általában a dízelesben írogattam párszor... Viszont most ide vetett a sors.... Van egy gondom a 2001-es G kombimmal. Rettentően párásodik a kocsi, a fűtés meg sem birkózik vele, csak ha kicsit megnyitom valamelyik ablakot. Első körben arra gondolok, hogy a belső levegő keringetés lehet beakadva, mert álló motornál gyújtás mellett hiába kapcsolom ki/be, semmi hang nem jön a műszerfal alól. Valami kis hangnak kellene lenni nem??? Esetleg volt már valakinél párás gond??? Jah Behr -es klímás cucc van benne Ja és BUÉK utólag :-) DarthVödör oldalán megtalálod a probléma orvoslását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 DarthVödör oldalán megtalálod a probléma orvoslását. Huhh, nagyon köszönöm a választű!!! Most viszont egy pancser kérdésem van: Merre találom DarthVödör oldalát? És azon belül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
adyy Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Sziasztok!!!! De rég jártam itt! Általában a dízelesben írogattam párszor... Viszont most ide vetett a sors.... Van egy gondom a 2001-es G kombimmal. Rettentően párásodik a kocsi, a fűtés meg sem birkózik vele, csak ha kicsit megnyitom valamelyik ablakot. Első körben arra gondolok, hogy a belső levegő keringetés lehet beakadva, mert álló motornál gyújtás mellett hiába kapcsolom ki/be, semmi hang nem jön a műszerfal alól. Valami kis hangnak kellene lenni nem??? Esetleg volt már valakinél párás gond??? Jah Behr -es klímás cucc van benne Ja és BUÉK utólag :-) Szia! A levegőelosztás kapcsolója hova van állítva? Ha csak a szélvédőre, akkor a belső keringetés nem működik. Szerintem ezzel kezd az ellenőrzést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Huhh, nagyon köszönöm a választű!!! Most viszont egy pancser kérdésem van: Merre találom DarthVödör oldalát? És azon belül? https://sites.google.com/site/opelccled/behrupdate itt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Szia! A levegőelosztás kapcsolója hova van állítva? Ha csak a szélvédőre, akkor a belső keringetés nem működik. Szerintem ezzel kezd az ellenőrzést. ezt nem is értem mire írtad!? Attól nem párásodna...ahogy írta a csappantyú a gond....sajnos típushiba... vedd ki a kesztyűtartót és már láthatod is hogy áll a csappantyú inkább kintről jöjjön a levegő, valamint nem tudom mikor volt pollenszűrő csere, mert az is okozhat gondot..azt is ellenőrizd milyen állapotban van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
adyy Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 ezt nem is értem mire írtad!? Attól nem párásodna...ahogy írta a csappantyú a gond....sajnos típushiba... vedd ki a kesztyűtartót és már láthatod is hogy áll a csappantyú inkább kintről jöjjön a levegő, valamint nem tudom mikor volt pollenszűrő csere, mert az is okozhat gondot..azt is ellenőrizd milyen állapotban van... Arra, hogy ha abban az állásban van a kapcsoló, akkor nem is hallhatja a motor hangját, ha megnyomja a gombot. Az enyémben nincs semmi gond a csappantyúval, pollenszűrő új, mégis úgy párásodik, hogy csak légkondival lehet eltüntetni a párát, ha már ketten ülünk a kocsiban. Szóval nem csak a csappantyú okozhatja ezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Nah köszönöm az útbaigazítást, hétvégén meg is csinálom a leírtak szerint.... Azért azzal szerencsére tisztában vagyok hogy csak szélvédő módban kizárólag kívülről szopja a levegőt, tehát természetesen nem abban az állásban próbáltam.... Azért gondolom hogy technikai hiba van, mert munkába menet jövet nálam nem kettő, hanem 4-5 fő szokott csövezni az autóba, és soha ilyen gondom nem volt. Ez a párásodás gyakorlatilag hétfőről-keddre jött, tehát ez indokolja a műszaki gondot.... Thanks mégegyszer...majd referálok Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Nah köszönöm az útbaigazítást, hétvégén meg is csinálom a leírtak szerint.... Azért azzal szerencsére tisztában vagyok hogy csak szélvédő módban kizárólag kívülről szopja a levegőt, tehát természetesen nem abban az állásban próbáltam.... Azért gondolom hogy technikai hiba van, mert munkába menet jövet nálam nem kettő, hanem 4-5 fő szokott csövezni az autóba, és soha ilyen gondom nem volt. Ez a párásodás gyakorlatilag hétfőről-keddre jött, tehát ez indokolja a műszaki gondot.... Thanks mégegyszer...majd referálok Valszeg egyébként nálam az történhetett, hogy (láb-szélvédő) állásban (ezt használom 95% ban) egyszer átkapcsoltam belső keringésre, és ott szaródott el. Tehát hiába hajtogatom csak szélvédő állásra, nem tudja visszahúzni, jába akarja! Majd a vallatásnál úgyis kiderül.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Arra, hogy ha abban az állásban van a kapcsoló, akkor nem is hallhatja a motor hangját, ha megnyomja a gombot. Az enyémben nincs semmi gond a csappantyúval, pollenszűrő új, mégis úgy párásodik, hogy csak légkondival lehet eltüntetni a párát, ha már ketten ülünk a kocsiban. Szóval nem csak a csappantyú okozhatja ezt. lehet, hogy nálad is belső keringetésen maradt a zsalu.... ezért párásodik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adyy Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 lehet, hogy nálad is belső keringetésen maradt a zsalu.... ezért párásodik. Nálam az működik, más lehet a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Hello! Kicsit megijedtem a napokban, a véleményetekre lennék kíváncsi :lol: 2007.05. Egynégyes, twinport g astra, 50.000km-el. Mobil1 0w40 motorolajjal (10hónap-8e km az olajban) , sok városi rövidtávval ....hengerfejes lenne? A hűtővíz nem olajos, viszont csökkent a mennyisége, ~2deci fagyállót után kellett töltenem, eddig egyszer. Az olajbeöntő-nyílásnál ezt kellett látnom, csináltam pár képet. Más gond nincs, egyenletes jár a motor, nem eszi az olajat, nem nőtt a fogyasztásom. Bár az F astrám is hasonlóan nézett ki sokszor, de nem volt hengerfejes. Remélem ez sem az. Most figyelem a hűtővizet és letakarítottam a nyílást+sapkát és nézem mennyi idő múlva lesz olyan. Ezen kívül mit tudok még tenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts