Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Köszi szépen. Úgy néz ki vezérműtengely-jeladó meghibásodás........Van valakinek tapasztalata már erről?????mennyibe kerül mondjuk utángyártott alkatrészbe??????

Most cserélte a szerelő a komplett vezérlést, elképzelhető, hogy az ő hibájából hibásodott meg????mert már ugya adta vissza az

autót h égve volt a műszerfalon a kis sárga motor ikon.....Vélemény????

Mindenképp először néz(es)d meg, hogy a jeladó rendesen a helyén van-e, ill. a csatlakozó rendesen vissza van-e dugva... Az utángyártottat (facet) nem ajánlom, nekem rossz tapasztalatom van vele. Szerintem ilyesmiből GM-et, igaz, húzós ára van.

Link to comment
Megosztás:

Akkor azért bontsd szét, hátha valami kábel, de eddig ilyet nem olvastam itt.

Másnem ezt találtam

Érdekesség képp, nekem olyan volt hogy se háttérvilágítás semmi. kihúztam a biztit meg vissza és jólett.... furcsaság az egészbe hogy ugyan azon a biztin van mint a rádió és az meg jóvolt....

Link to comment
Megosztás:

Érdekesség képp, nekem olyan volt hogy se háttérvilágítás semmi. kihúztam a biztit meg vissza és jólett.... furcsaság az egészbe hogy ugyan azon a biztin van mint a rádió és az meg jóvolt....

Akkor csak a kijelző buggyant meg, mert az mindig fesz alatt van. Csináltál egy resetet. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Érdekesség képp, nekem olyan volt hogy se háttérvilágítás semmi. kihúztam a biztit meg vissza és jólett.... furcsaság az egészbe hogy ugyan azon a biztin van mint a rádió és az meg jóvolt....

F1.34 20A valóban "reset"-elted a kijelzőt, és a rádiót. Ezt kbkbkb is kipróbálhatná. Hátha megjavul a kijelzője....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!!

De rég jártam itt! Általában a dízelesben írogattam párszor... Viszont most ide vetett a sors....

Van egy gondom a 2001-es G kombimmal. Rettentően párásodik a kocsi, a fűtés meg sem birkózik vele, csak ha kicsit megnyitom valamelyik ablakot. Első körben arra gondolok, hogy a belső levegő keringetés lehet beakadva, mert álló motornál gyújtás mellett hiába kapcsolom ki/be, semmi hang nem jön a műszerfal alól. Valami kis hangnak kellene lenni nem??? Esetleg volt már valakinél párás gond??? Jah Behr -es klímás cucc van benne

Ja és BUÉK utólag :-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!!

De rég jártam itt! Általában a dízelesben írogattam párszor... Viszont most ide vetett a sors....

Van egy gondom a 2001-es G kombimmal. Rettentően párásodik a kocsi, a fűtés meg sem birkózik vele, csak ha kicsit megnyitom valamelyik ablakot. Első körben arra gondolok, hogy a belső levegő keringetés lehet beakadva, mert álló motornál gyújtás mellett hiába kapcsolom ki/be, semmi hang nem jön a műszerfal alól. Valami kis hangnak kellene lenni nem??? Esetleg volt már valakinél párás gond??? Jah Behr -es klímás cucc van benne

Ja és BUÉK utólag :-)

DarthVödör oldalán megtalálod a probléma orvoslását.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!!

De rég jártam itt! Általában a dízelesben írogattam párszor... Viszont most ide vetett a sors....

Van egy gondom a 2001-es G kombimmal. Rettentően párásodik a kocsi, a fűtés meg sem birkózik vele, csak ha kicsit megnyitom valamelyik ablakot. Első körben arra gondolok, hogy a belső levegő keringetés lehet beakadva, mert álló motornál gyújtás mellett hiába kapcsolom ki/be, semmi hang nem jön a műszerfal alól. Valami kis hangnak kellene lenni nem??? Esetleg volt már valakinél párás gond??? Jah Behr -es klímás cucc van benne

Ja és BUÉK utólag :-)

Szia!

A levegőelosztás kapcsolója hova van állítva? Ha csak a szélvédőre, akkor a belső keringetés nem működik. Szerintem ezzel kezd az ellenőrzést.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

A levegőelosztás kapcsolója hova van állítva? Ha csak a szélvédőre, akkor a belső keringetés nem működik. Szerintem ezzel kezd az ellenőrzést.

ezt nem is értem mire írtad!? Attól nem párásodna...ahogy írta a csappantyú a gond....sajnos típushiba...

vedd ki a kesztyűtartót és már láthatod is hogy áll a csappantyú inkább kintről jöjjön a levegő, valamint nem tudom mikor volt pollenszűrő csere, mert az is okozhat gondot..azt is ellenőrizd milyen állapotban van...

Link to comment
Megosztás:

ezt nem is értem mire írtad!? Attól nem párásodna...ahogy írta a csappantyú a gond....sajnos típushiba...

vedd ki a kesztyűtartót és már láthatod is hogy áll a csappantyú inkább kintről jöjjön a levegő, valamint nem tudom mikor volt pollenszűrő csere, mert az is okozhat gondot..azt is ellenőrizd milyen állapotban van...

Arra, hogy ha abban az állásban van a kapcsoló, akkor nem is hallhatja a motor hangját, ha megnyomja a gombot.

Az enyémben nincs semmi gond a csappantyúval, pollenszűrő új, mégis úgy párásodik, hogy csak légkondival lehet eltüntetni a párát, ha már ketten ülünk a kocsiban. Szóval nem csak a csappantyú okozhatja ezt.

Link to comment
Megosztás:

Nah köszönöm az útbaigazítást, hétvégén meg is csinálom a leírtak szerint....

Azért azzal szerencsére tisztában vagyok hogy csak szélvédő módban kizárólag kívülről szopja a levegőt, tehát természetesen nem abban az állásban próbáltam....

Azért gondolom hogy technikai hiba van, mert munkába menet jövet nálam nem kettő, hanem 4-5 fő szokott csövezni az autóba, és soha ilyen gondom nem volt. Ez a párásodás gyakorlatilag hétfőről-keddre jött, tehát ez indokolja a műszaki gondot....

Thanks mégegyszer...majd referálok

Link to comment
Megosztás:

Nah köszönöm az útbaigazítást, hétvégén meg is csinálom a leírtak szerint....

Azért azzal szerencsére tisztában vagyok hogy csak szélvédő módban kizárólag kívülről szopja a levegőt, tehát természetesen nem abban az állásban próbáltam....

Azért gondolom hogy technikai hiba van, mert munkába menet jövet nálam nem kettő, hanem 4-5 fő szokott csövezni az autóba, és soha ilyen gondom nem volt. Ez a párásodás gyakorlatilag hétfőről-keddre jött, tehát ez indokolja a műszaki gondot....

Thanks mégegyszer...majd referálok

Valszeg egyébként nálam az történhetett, hogy (láb-szélvédő) állásban (ezt használom 95% ban) egyszer átkapcsoltam belső keringésre, és ott szaródott el. Tehát hiába hajtogatom csak szélvédő állásra, nem tudja visszahúzni, jába akarja!

Majd a vallatásnál úgyis kiderül....

Link to comment
Megosztás:

Arra, hogy ha abban az állásban van a kapcsoló, akkor nem is hallhatja a motor hangját, ha megnyomja a gombot.

Az enyémben nincs semmi gond a csappantyúval, pollenszűrő új, mégis úgy párásodik, hogy csak légkondival lehet eltüntetni a párát, ha már ketten ülünk a kocsiban. Szóval nem csak a csappantyú okozhatja ezt.

lehet, hogy nálad is belső keringetésen maradt a zsalu.... ezért párásodik.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Kicsit megijedtem a napokban, a véleményetekre lennék kíváncsi :lol:

2007.05. Egynégyes, twinport g astra, 50.000km-el. Mobil1 0w40 motorolajjal (10hónap-8e km az olajban) , sok városi rövidtávval ....hengerfejes lenne?

A hűtővíz nem olajos, viszont csökkent a mennyisége, ~2deci fagyállót után kellett töltenem, eddig egyszer.

Az olajbeöntő-nyílásnál ezt kellett látnom, csináltam pár képet.

Más gond nincs, egyenletes jár a motor, nem eszi az olajat, nem nőtt a fogyasztásom.

Bár az F astrám is hasonlóan nézett ki sokszor, de nem volt hengerfejes.

Remélem ez sem az.

Most figyelem a hűtővizet és letakarítottam a nyílást+sapkát és nézem mennyi idő múlva lesz olyan.

Ezen kívül mit tudok még tenni?

thumb-8629_4F03AADB.jpg

thumb-090B_4F03AADB.jpg

thumb-6225_4F03AADB.jpg

thumb-7783_4F03AADB.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.