imy Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 z14xep-nél 0.6L/1000km az olajfogyasztás :lol: a gyár szerint .. én rengetegnek gondolom,de ha szerintük ez jó akkor nekem is... én nem tapasztalok fogyást Én is ezt írtam korábban. :D De a 6dl olaj az nagyon sok az biztos 1000km-re. Akkor már a szelepszár szimeringek, és a henger/dugó/gyűrű-n milyen kopás lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Én is ezt írtam korábban. :D De a 6dl olaj az nagyon sok az biztos 1000km-re. Akkor már a szelepszár szimeringek, és a henger/dugó/gyűrű-n milyen kopás lehet... Sztem Elek már 6dl/7e Km fogyásnál is szétszedné, gyári előírás ide vagy oda, jönne a béta.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Sztem Elek már 6dl/7e Km fogyásnál is szétszedné, gyári előírás ide vagy oda, jönne a béta.... :lol: :D ,nem bántom, jó motor ez. Egyébként nemtudom hogy hogyan értik azt az adatot ,szerintem maxra gondolhattak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steven88 Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Mondjuk ezt mondhattad volna hamarabb is, hogy még csak nem is opelről van szó! Ha külön tartálya van, akkor öntögetheted bele az olajat, DE(!) ez az állapot csak romlani fog! Egy idő után már minden sarkon fel kell önteni, tehát nem sok értelme van. Felújítást nem ajánlom, ideig óráig lesz jó, mintahogy már előttem írták. Csere a legtisztább módja! Köszönöm a választ. Milyen olaj való bele? És akkor csak beleöntöm és kész? Nem kell ilyenkor légteleniteni? Mert januárig állandóan légteleniteni egy kicsit szar lenne, az alkatrészt már megrendeltem, de csak januárra igérik :/ nekem meg addig kell a verda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 :lol: ,nem bántom, jó motor ez. Egyébként nemtudom hogy hogyan értik azt az adatot ,szerintem maxra gondolhattak. Nyílván túlbiztosítják magukat a gyárak. Többi gyártmánynál is ilyen magas értékek vannak megadva. Szerintem 0.6l/1000km-nél már megette a fene azt a blokkot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Köszönöm a választ. Milyen olaj való bele? És akkor csak beleöntöm és kész? Nem kell ilyenkor légteleniteni? Mert januárig állandóan légteleniteni egy kicsit szar lenne, az alkatrészt már megrendeltem, de csak januárra igérik :/ nekem meg addig kell a verda. Légteleníteni akkor kell, mikor már lelevegősödik, tehát mikor már nem tudsz váltani. Figyelni kell a tartályt, és ne hagyd hogy teljesen kifogyjon. Ne csak akkor önts bele, mikor már nem tudsz váltani. Hogy milyen kell bele, arról lövésem sincs. Én valami olcsót tennék bele, úgyis elfolyik a fenébe. Ha meg megjön az alkatrész, akkor vegyél bele valami normálisat, és azzal öntsd fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Sziasztok! Egy 2003-as Astra G 1.2-vel gurulok és tegnap felvillant a Check Engine lámpám. Valószínűleg a következő problémához van köze: Amint beindítom a motort a hűtő felbúg és le se áll amíg az autót le nem állítom, cserébe meg se mozdul a hőfokjelző és 10 km után is max langyos levegőt fúj. Pár km után megálltam és láttam hogy kevés víz van benne, ezt pótoltam, de a fenn írt probléma megmaradt. Termosztát?Hőfokjeladó? Vagy esetleg valami más? Köszönöm előre a segítséget! Üdv Szia! Először is, villogtasd ki a hibát. A termosztát, teljesen normál, mindennapi hiba. (csere, de ne csak betétet! Wahle) A ventilátor, valószínűleg, (AC) a nyomás érzékelő érintkező hibájából pörög. Nem kell cserélni, csak az érintkezőt megtisztítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Szia! Először is, villogtasd ki a hibát. A termosztát, teljesen normál, mindennapi hiba. (csere, de ne csak betétet! Wahle) A ventilátor, valószínűleg, (AC) a nyomás érzékelő érintkező hibájából pörög. Nem kell cserélni, csak az érintkezőt megtisztítani. hello Ezt a hiba villogtatást hogy kell csinálni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 hello Ezt a hiba villogtatást hogy kell csinálni ? Így! Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Köszönöm a választ. Milyen olaj való bele? hy fékolaj kell bele dot4-vagy dot -5 ös,amijet kapsz,vegyél bele új munkahengert mert a felujitás nem sokáig lessz jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Köszi! Majd ünnepek után kicserélem akkor. Most már csak ezt mutatja: - -°C :lol: Néztem neten majdnem 5 ezerbe kerül az a kis jeladó. Hőmérőnek kicsit drága :D A cromaxnál 2500 körül van. Ott vettem én is a nyáron, működik tökéletesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 hy fékolaj kell bele dot4-vagy dot -5 ös,amijet kapsz,vegyél bele új munkahengert mert a felujitás nem sokáig lessz jó! DOT5 nem való bele.... Amiről te beszélsz az a DOT5.1! Nem mind1!... Viszont a DOT5.1 teljesen feleslegesen sokkal drágább, gondolom nem hegyen laksz vagy versenypályán, így a DOT4 tökéletes!!:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
steven88 Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Légteleníteni akkor kell, mikor már lelevegősödik, tehát mikor már nem tudsz váltani. Figyelni kell a tartályt, és ne hagyd hogy teljesen kifogyjon. Ne csak akkor önts bele, mikor már nem tudsz váltani. Hogy milyen kell bele, arról lövésem sincs. Én valami olcsót tennék bele, úgyis elfolyik a fenébe. Ha meg megjön az alkatrész, akkor vegyél bele valami normálisat, és azzal öntsd fel. De mégis mi az a olcsó. Milyen sürüségű? Gondolom nem motorolaj kell bele :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Volt a kezemben AGR, de igazán nem tűnt szétszedhetőnek, marad a bontás. Üdv Xenof Link to comment Megosztás: More sharing options...
steven88 Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Köszönöm a választ. Milyen olaj való bele? hy fékolaj kell bele dot4-vagy dot -5 ös,amijet kapsz,vegyél bele új munkahengert mert a felujitás nem sokáig lessz jó! Köszönöm :D akkor veszek olajat holnap :lol: pedál mögött a főmunkahenger van vagy a munkahenger? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Köszönöm :D akkor veszek olajat holnap :lol: pedál mögött a főmunkahenger van vagy a munkahenger? Pedálnál van a főmunkahenger, alul a munkahenger. Legalábbis így szokták mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xXxGáborxXx Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 A cromaxnál 2500 körül van. Ott vettem én is a nyáron, működik tökéletesen. Na az már sokkal barátibb :lol: köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Így! Inkább veszek egy op-com ot jobban járok ugy érzem mint számolgatni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve December26, 2011 Megoszt Elküldve December26, 2011 Inkább veszek egy op-com ot jobban járok ugy érzem mint számolgatni :lol: Azért 10-ig nem olyan nehéz. :D Tény és való, hogy nem is lehet minden hibát kivillogtatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
littlemole Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Szia! Először is, villogtasd ki a hibát. A termosztát, teljesen normál, mindennapi hiba. (csere, de ne csak betétet! Wahle) A ventilátor, valószínűleg, (AC) a nyomás érzékelő érintkező hibájából pörög. Nem kell cserélni, csak az érintkezőt megtisztítani. Szia köszönöm a segítséget!Ha megvan a kód azt hol tudom megnézni, hogy mit jelent? Thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
littlemole Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Hali! megvan a kód: 0115, ami egy külföldi hibalistában: Intake Coolant Temperature Sensor, azaz a vízhőmérséklet jeladó vagy hőgomba. Ami valós, mert egy jóideje meg se moccan a vízhőm. jelző. Elég egyelőre ezt kicserélni vagy essek neki a termosztátnak is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Hali! megvan a kód: 0115, ami egy külföldi hibalistában: Intake Coolant Temperature Sensor, azaz a vízhőmérséklet jeladó vagy hőgomba. Ami valós, mert egy jóideje meg se moccan a vízhőm. jelző. Elég egyelőre ezt kicserélni vagy essek neki a termosztátnak is? Hideg, az még lesz. A motornak, meg neked sem jó, ha hidegben autózol. Szerintem ess neki a termosztátnak. Ott van a végén a hőmérő is. Ha már meleg van az autóban, szerintem leveszi a 0115 hibát is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Hideg, az még lesz. A motornak, meg neked sem jó, ha hidegben autózol. Szerintem ess neki a termosztátnak. Ott van a végén a hőmérő is. Ha már meleg van az autóban, szerintem leveszi a 0115 hibát is. Igen, de akkor most melegszik a víz, vagy sem? Valószínű melegszik, csak a jeladó nem ad jelet, és inkább hűt a ventivel, minthogy megsüsse a motort. A mutató az egy dolog... Ha melegszik a kisvízkör, és a nagy nem, akkor termosztát jó, jeladó kuka. sztem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Igen, de akkor most melegszik a víz, vagy sem? Valószínű melegszik, csak a jeladó nem ad jelet, és inkább hűt a ventivel, minthogy megsüsse a motort. A mutató az egy dolog... Ha melegszik a kisvízkör, és a nagy nem, akkor termosztát jó, jeladó kuka. sztem... De nem melegszik. "max langyos levegőt fúj" Link to comment Megosztás: More sharing options...
littlemole Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 De nem melegszik. "max langyos levegőt fúj" Na ezaz, mert pl tegnap fújt forrót is kb 10 perc után. Elsőre kicserélem a jeladót, hátha csak az őrjítette meg a rendszert, viszont ha továbbra is langyosat fúj, akkor úgy teszek ahogy mondtad és kicserélem a termosztátot is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts