xXxGáborxXx Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Sziasztok! A külső hőmérséklet jelzőm tegnap 52 fokot mutatott. Este mikor jöttem haza melóból már majdnem 70-et... :D Gondolom a lökhárítóban lévő kis érzékelőt kell cserélni ugye? Boldog Karácsonyt Mindenkinek! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Sziasztok! A külső hőmérséklet jelzőm tegnap 52 fokot mutatott. Este mikor jöttem haza melóból már majdnem 70-et... :D Gondolom a lökhárítóban lévő kis érzékelőt kell cserélni ugye? Boldog Karácsonyt Mindenkinek! :lol: Valószínűleg igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xXxGáborxXx Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Valószínűleg igen. Köszi! Majd ünnepek után kicserélem akkor. Most már csak ezt mutatja: - -°C :lol: Néztem neten majdnem 5 ezerbe kerül az a kis jeladó. Hőmérőnek kicsit drága :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Köszi! Majd ünnepek után kicserélem akkor. Most már csak ezt mutatja: - -°C :lol: Néztem neten majdnem 5 ezerbe kerül az a kis jeladó. Hőmérőnek kicsit drága :D Írj a cromaxosoknak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Sziasztok! Astra G 2005 Z16XEP 160.000 km Elég nagy szarban vagyok. Ma kivillant a sárga kulcsos visszajelző lámpa. Gyorsításkor villog is. Itthon sikerült kiolvasnom a hibakódokat. P0300 és P0302 a tárolt hibák. Eszerint a második hengernél ismételt gyújtáskimaradás van. Holnap reggel viszem a szervízbe a kocsit, de szeretnék előtte tőletek valami segítséget kapni, hogy mit csináljak, hogy ne húzzanak le hülyeségekkel. Trafóhíd hibás lehet? Kábelek? Olvastam itt visszább az AGR szelepet is. Lehet, egy egyszerű gyertyacsere is megoldja? Valakinek ugyanilyen motornál esetleg hasonló hiba? Köszönöm: Dávid Szia Érdeklődnék, hogy sikerült e kideríteni mi volt az autód baja? Nálam is ez a jelenség (igaz nekem Z14XEP a motorkód) :lol: Nekem az AGR szelepet mondták 99%-ra, hogy az ragad be, csak nem tudom hogy ennél a tipusnál ki lehet e tisztítani, megjáratni ha meg lenne szorúlva. Az enyémen kinézetre, ilyen van, csak a kép miatt vágtam be a linket http://www.kipufogowebaruhaz.hu/astra/357-egr.html Hogy valaki ezt a fajtát ki tudta e már takarítani. Köszi a választ Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 haverom kocsijába beleraktam ezt a ceresit pára stop nevű páramentesitőt,hát nem hittem a szememnek.....1 nap alatt teli lett a tartály:) ugyhogy csak okosan:) tuti ötlet :lol: :D :devlish: ki próbálom.THX Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 tuti ötlet :lol: :D :devlish: ki próbálom.THX Majd írd meg a tapasztalatokat. Én is küzdök a párásodással, jó lenne valami megoldást találni rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 http://www.kipufogowebaruhaz.hu/astra/357-egr.html Hogy valaki ezt a fajtát ki tudta e már takarítani. Köszi a választ Üdv Az enyémben ez a típus van. Ezt is nagyon nehéz kitakarítani, de amit linkkeltél az nem lehet semmi! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Az enyémben ez a típus van. Ezt is nagyon nehéz kitakarítani, de amit linkkeltél az nem lehet semmi! :lol: Jaja, ezt leszerelni sem egyszerű sajnos :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Köszi! Akkor holnap meló után kipucoljuk! Hello Sikerült kitisztítanod az AGR szelepet? Látom nem mostani a hozzászólás, azóta csak megoldódott már. Nekem is ilyen motorkódú a kocsim. kinézetre ez a fajta van rajta http://www.zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipu...._s74_?gyakori= Csak ezt nem nagyon tudom elképzelni, hogy lehetne kiáztatni a koromtól :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Hello Sikerült kitisztítanod az AGR szelepet? Látom nem mostani a hozzászólás, azóta csak megoldódott már. Nekem is ilyen motorkódú a kocsim. kinézetre ez a fajta van rajta http://www.zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipu...._s74_?gyakori= Csak ezt nem nagyon tudom elképzelni, hogy lehetne kiáztatni a koromtól :lol: Hali! Abban a hozzászólásban hálistennek nem az én verdámról volt szó, hanem kollegám zafijáról. z16xe motoros (asszem). Abban egyszerűbbnek tűnik az AGR. Twinportból még nem szedtem ki soha, nem kellet. Elvileg ezek már jobban bírják. Még egy olyan is rémlik nekem, hogy a víz is bele van vezetve, de ezt csak halkan mondom, mert egyáltalán nem biztos.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Hali! Abban a hozzászólásban hálistennek nem az én verdámról volt szó, hanem kollegám zafijáról. z16xe motoros (asszem). Abban egyszerűbbnek tűnik az AGR. Twinportból még nem szedtem ki soha, nem kellet. Elvileg ezek már jobban bírják. Még egy olyan is rémlik nekem, hogy a víz is bele van vezetve, de ezt csak halkan mondom, mert egyáltalán nem biztos.... Csatlakozom, még nem nagyon volt Z14XEP EGR probléma a fórumon, másfelé kellene keresglélni, leszedése nagyon nem eccerű és nem is tisztítható úgy, mint a nem eletromos gázosoké... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Hali! Abban a hozzászólásban hálistennek nem az én verdámról volt szó, hanem kollegám zafijáról. z16xe motoros (asszem). Abban egyszerűbbnek tűnik az AGR. Twinportból még nem szedtem ki soha, nem kellet. Elvileg ezek már jobban bírják. Még egy olyan is rémlik nekem, hogy a víz is bele van vezetve, de ezt csak halkan mondom, mert egyáltalán nem biztos.... Z14XEP AGR-jébe nem megy víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Z14XEP AGR-jébe nem megy víz. Nem vitatkozni akarok, de így néz ki a Z14XEP EGR: Itt található: ...és benne van a vízkörben, mert a hűtővíz hűti ezt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Z14XEP AGR-jébe nem megy víz. Nem tudom nekem milyen változat van, de a motorkód Z14XEP és megy bele víz cső, plusz egy fém cső is, most néztem meg, hogy ne írjak hülyeséget. Nekem kb 1-2 hetente jelez a motor hibajelző lámpa, kiolvastattam a hibát, hozta az AGR, szelepet, meg gyújtás kimaradást is. A jelenség az volt korábban hidegen alig indut, meg össze vissza járt, úgy hallatszott mintha ment volna vagy 3henger, leállítottam, aztán megint beindítottam ekkor még nehezebben indult, kb harmadjára tért magához. Ahogy melegedett a motor annál egyenletesebben járt. Na ekkor mentem el kiolvastatni a hibát. Mostanában meg már nincs ez az egyenetlen idulás, inkább az a jellemző, hogy menet közben kezd el világítani a hibajelző lámpa, de az alapjárat is egyenletes, csak engem azért zavar, hogy mi okozhatja. A akku sarut le is szedem, hogy törlődjön a hiba. Igaz ez nem megoldás tudom... Az olajat azt eszi elég rendesen(10.000km-en kb 1,5-2L simán belemegy), abból is gondoltam, hogy hátha a több korom miatt szorul meg néha az AGR szelep. Ezért is érdeklődöm először, hogy valaki ezt a fajtát ki tudta e már valamennyire tisztítani, vagy csak csere lehetséges. Ha egyáltalán AGR lehet a ludas. GM gyári gyertyát cseréltem kb 18e km van még csak benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Nem tudom nekem milyen változat van, de a motorkód Z14XEP és megy bele víz cső, plusz egy fém cső is, most néztem meg, hogy ne írjak hülyeséget. Nekem kb 1-2 hetente jelez a motor hibajelző lámpa, kiolvastattam a hibát, hozta az AGR, szelepet, meg gyújtás kimaradást is. A jelenség az volt korábban hidegen alig indut, meg össze vissza járt, úgy hallatszott mintha ment volna vagy 3henger, leállítottam, aztán megint beindítottam ekkor még nehezebben indult, kb harmadjára tért magához. Ahogy melegedett a motor annál egyenletesebben járt. Na ekkor mentem el kiolvastatni a hibát. Mostanában meg már nincs ez az egyenetlen idulás, inkább az a jellemző, hogy menet közben kezd el világítani a hibajelző lámpa, de az alapjárat is egyenletes, csak engem azért zavar, hogy mi okozhatja. A akku sarut le is szedem, hogy törlődjön a hiba. Igaz ez nem megoldás tudom... Az olajat azt eszi elég rendesen(10.000km-en kb 1,5-2L simán belemegy), abból is gondoltam, hogy hátha a több korom miatt szorul meg néha az AGR szelep. Ezért is érdeklődöm először, hogy valaki ezt a fajtát ki tudta e már valamennyire tisztítani, vagy csak csere lehetséges. Ha egyáltalán AGR lehet a ludas. GM gyári gyertyát cseréltem kb 18e km van még csak benne. 1,5-2L??? Ez biztos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Nem vitatkozni akarok, de így néz ki a Z14XEP EGR: Itt található: ...és benne van a vízkörben, mert a hűtővíz hűti ezt is. Igen sajnos ilyen van rajta Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 1,5-2L??? Ez biztos? igen sajna, én öntöm bele, úgyhogy tudom :lol: Pedig nincs is hajtva, a 2. gazdája vagyok az első gazdája lehet hajtotta... 1,5L az a minimum :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Nem vitatkozni akarok, de így néz ki a Z14XEP EGR: Itt található: ...és benne van a vízkörben, mert a hűtővíz hűti ezt is. Bocs, hogy értetlenkedek :lol: De az alsó képen nincs rajta ez a hengeres szelep ház, esetleg lehetséges lenne letekerni erről az öntvény házról? Nekem mondjuk nagyon úgy néz ki, hogy egyben van, és nem lehet széttekerni ott. De mondjuk az lenne a jobbik verzió ha szét lehetne esetleg tekerni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 igen sajna, én öntöm bele, úgyhogy tudom :lol: Pedig nincs is hajtva, a 2. gazdája vagyok az első gazdája lehet hajtotta... 1,5L az a minimum :D Akkor ott nagy gáz van... sajna ez nincs összefüggésben az EGR-el, az olajkörhöz annak nincs köze... legfeljebb, hogy túl sok az elégetlen olaj ami rárakódott a kipufogógazból és emiatt már gallyra ment. Ekkora mértékű olajfogyasztásnál már kéken kellene füstölnie, azt tapasztalod? nem inkább elfolyik valahol az az olaj? Ez inkább dugattyú gyűrű vagy szelepszár szorulás lehet, mint EGR... Mondjuk ez már a katalizátornak sem tehet jót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Nem vitatkozni akarok, de így néz ki a Z14XEP EGR: Itt található: ...és benne van a vízkörben, mert a hűtővíz hűti ezt is. Azt hittem, csak az az elektromos része az, igen nekem is olyan van rajt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Bocs, hogy értetlenkedek :lol: De az alsó képen nincs rajta ez a hengeres szelep ház, esetleg lehetséges lenne letekerni erről az öntvény házról? Nekem mondjuk nagyon úgy néz ki, hogy egyben van, és nem lehet széttekerni ott. De mondjuk az lenne a jobbik verzió ha szét lehetne esetleg tekerni. Képpel NE idézz pls. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Akkor ott nagy gáz van... sajna ez nincs összefüggésben az EGR-el, az olajkörhöz annak nincs köze... legfeljebb, hogy túl sok az elégetlen olaj ami rárakódott a kipufogógazból és emiatt már gallyra ment. Ekkora mértékű olajfogyasztásnál már kéken kellene füstölnie, azt tapasztalod? nem inkább elfolyik valahol az az olaj? Ez inkább dugattyú gyűrű vagy szelepszár szorulás lehet, mint EGR... Mondjuk ez már a katalizátornak sem tehet jót... kéken nem füstöl még, de elég kormos a kipufogó vége, bezzeg tesóm astrajanak meg fémtiszta és már 10éves... én ezzel megszívtam, úgy tünik: Eladni nem nagyon akarom, mert tavaly szereltettem bele a gázt. Úgyhogy marad a gyakori olaj ellenörzés :lol: 5L olaj nem tart ki 10e km-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Képpel NE idézz pls. ok bocsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 Szia Érdeklődnék, hogy sikerült e kideríteni mi volt az autód baja? Nálam is ez a jelenség (igaz nekem Z14XEP a motorkód) :lol: Nekem az AGR szelepet mondták 99%-ra, hogy az ragad be, csak nem tudom hogy ennél a tipusnál ki lehet e tisztítani, megjáratni ha meg lenne szorúlva. Az enyémen kinézetre, ilyen van, csak a kép miatt vágtam be a linket http://www.kipufogowebaruhaz.hu/astra/357-egr.html Hogy valaki ezt a fajtát ki tudta e már takarítani. Köszi a választ Üdv trafóhíd csere volt ,és úgy néz ki hogy jó lett :D z14xep-nél nem jellemző az AGR szorulás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts