Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok! az a problémám hogy a ABS visszajelző világít és nem alszik el menet közbe se! kézifék reggelre befagyott és a fék is befogott! máskor kiolvadt és jó volt!most melegszik a balhátsó felni! mitől lehet?vagy mi lehet a baj!eddig nem világitott az abs visszajelző és a fék is gyengébben fog!tovább be lehet nyomni és nagyon gyengén fog!szerintem a bal oldal befog! köszönöm

Kézifék-kötél csere lesz! Ha egyszer már befolyt oda a víz akkor legközelebb is be fog. Három részből áll a kötél.

A középső leghosszabbat kell cserélni!

Ne hagyd, hogy rád beszéljék a többit is.

Link to comment
Megosztás:

Az alapprobléma az hogy befagyott a kézifék. Ezért világít az ABS visszajelződ (hiszen az a kerék lassabban forog mint azt a sebesség indokolná), és ezért melegszik a felni is. Télen nem használunk kéziféket ha leállítjuk az autót, hanem sebességben hagyjuk.

ha kicserélik akkor elalszik a ABS lámpa?

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek

Most vásároltam egy astra G 1.7Td caravan autót kérdésem az lenne hogy természetes dolognak számít hogy a hőfokmerő egység a beinditástól számított kb 10 perc múlva kezd el felfelé mozogni ?

Továbbá tudnátok Budapesten ajánlani egy jó szerelőt.

Köszönöm a segitséget

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek

Most vásároltam egy astra G 1.7Td caravan autót kérdésem az lenne hogy természetes dolognak számít hogy a hőfokmerő egység a beinditástól számított kb 10 perc múlva kezd el felfelé mozogni ?

Továbbá tudnátok Budapesten ajánlani egy jó szerelőt.

Köszönöm a segitséget

Nézd meg, hogy beindítás után 10 perccel melegszik-e a hűtő fele menő cső. Ha igen, akkor termosztát csere. Ha nem akkor minden jó.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek

Most vásároltam egy astra G 1.7Td caravan autót kérdésem az lenne hogy természetes dolognak számít hogy a hőfokmerő egység a beinditástól számított kb 10 perc múlva kezd el felfelé mozogni ?

Továbbá tudnátok Budapesten ajánlani egy jó szerelőt.

Köszönöm a segitséget

Ha eléri az üzemi hőfokot(85-90 fok)akkor normális

A dízel amúgy is lassabban melegszik

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem egy astra G van Z14XEP az a problémám,hogy az utóbbi időben mikor indulok váltásnál alacsony fordulaton nagyon furcsa hangok jönnek a motorból, ilyen rezonálós mély hang ! Ha emelem a fordulatot gázadással akkor elmúlik. szinte beleremeg a karosszéria. És inkább kívülről hallatszik nagyon!

Valószínű mehetek a Danubiuába mondjuk ott nagyon jók a tapasztalataim a jó múltkor az Ákos spórolt nekem egy ötvenest mert egy szervizben olyan dolgokat akartak kicseréltetni velem amit nem kellett, de Ők megnézték és csak le akartak húzni a noname szervizben. De hála a danubiának megúsztam!

Kérem aki tud megoldást a problémámban segítsen .

köszi

ugyhallottam, hogy az Ákos kilépett a Danubiából :D állitólag ma dolgozott utoljára....

:lol:

Link to comment
Megosztás:

köszönöm

1999 évjárat viszonylag alap a napfénytetőt leszámítva, a km 152.545 Tájékoztatási adat, a valós futás teljesítménye lényegesen több lehet. 2010 ben hozták be német országból azóta egy tulajdonosa volt.

mi a motorkódja a kocsinak? vagy hány kw?

az enyém 2003-as y17dt és lassan a 300.000 km-t éri el és valós :lol:

de szerintem megbízható motor nagyon

a hőfokmérő nekem sem ugrik fel hamar

pedig volt már termosztátcsere is benne

de hidegben 10km is mire beáll középre

ha meg állok alapjáraton minusz fokokban akkor még le is megy :D

de a céges 1.3cdti combóm ami vadi uj volt az is ugyanezt csinálta

Link to comment
Megosztás:

mi a motorkódja a kocsinak? vagy hány kw?

az enyém 2003-as y17dt és lassan a 300.000 km-t éri el és valós :lol:

de szerintem megbízható motor nagyon

a hőfokmérő nekem sem ugrik fel hamar

pedig volt már termosztátcsere is benne

de hidegben 10km is mire beáll középre

ha meg állok alapjáraton minusz fokokban akkor még le is megy :D

de a céges 1.3cdti combóm ami vadi uj volt az is ugyanezt csinálta

ez X17DTL "opel motor" 68 Le

Link to comment
Megosztás:

köszönöm

1999 évjárat viszonylag alap a napfénytetőt leszámítva, a km 152.545 Tájékoztatási adat, a valós futás teljesítménye lényegesen több lehet. 2010 ben hozták be német országból azóta egy tulajdonosa volt.

Ejj, de jól fogalmaztál, valóban találó: tájékoztató adat, csakhogy legyen valami :lol:

Olivers: a bemelegedésen ne is idegeskedj, én is szomorúan vettem tudomásul, hogy pontosan 10 km, mire bemelegszik.

Esetleg 8 km akkor, ha csuma hidegen hagyod a fűtőmotor tekerőjét, de az már lassan öngyilkosság a sofőrnek -5 fok körüli reggeli hidegben, ha csak nincs pl. ülésfűtésed, ami átveri a hőérzetedet. :D

Erről a régi X17DTL motorról tud valaki valami infót hasznosat, bármit?

Alig hallani/olvasni róla.

Link to comment
Megosztás:

Ejj, de jól fogalmaztál, valóban találó: tájékoztató adat, csakhogy legyen valami :lol:

Olivers: a bemelegedésen ne is idegeskedj, én is szomorúan vettem tudomásul, hogy pontosan 10 km, mire bemelegszik.

Esetleg 8 km akkor, ha csuma hidegen hagyod a fűtőmotor tekerőjét, de az már lassan öngyilkosság a sofőrnek -5 fok körüli reggeli hidegben, ha csak nincs pl. ülésfűtésed, ami átveri a hőérzetedet. :D

Erről a régi X17DTL motorról tud valaki valami infót hasznosat, bármit?

Alig hallani/olvasni róla.

Szerintem ez az a motor amihez mi gyártottuk az adagolót meg az injektorokat fehérváron a Densoban

V5 az adagoló tipusjele elektronikusan szabályozott

A motort Lengyelországban szerelték össze,oda szállitottuk a befecskendező szetteket(adagoló+4 inj.)

a 68Le-s a szívó változat,a turbós asszem 80Le

Ezek még Japán Isuzu motorok,egyszer még jártam is ott egy minőségi reklamáció miatt Tichyben(Ispol a gyár neve)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ez az a motor amihez mi gyártottuk az adagolót meg az injektorokat fehérváron a Densoban

V5 az adagoló tipusjele elektronikusan szabályozott

A motort Lengyelországban szerelték össze,oda szállitottuk a befecskendező szetteket(adagoló+4 inj.)

a 68Le-s a szívó változat,a turbós asszem 80Le

Ezek még Japán Isuzu motorok,egyszer még jártam is ott egy minőségi reklamáció miatt Tichyben(Ispol a gyár neve)

nem, ez turbós 68 LE és Opel motor nem isuzu, legalábbis egy opel szerelő srác ezt mondta, persze hozzátette azt is hogy nem a legfényesebb konstrukció

Link to comment
Megosztás:

nem, ez turbós 68 LE és Opel motor nem isuzu, legalábbis egy opel szerelő srác ezt mondta, persze hozzátette azt is hogy nem a legfényesebb konstrukció

Igazad van a 68Le is turbós,csak kisnyomású(DTL L=low DTH H=High)

Úgy tudom a Kadettekbe és az F Astrákba a turbós motorok Isuzuk voltak

Egyébként a Japán dízelek már akkor is jók voltak

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.