gezoli Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Sziasztok! az a problémám hogy a ABS visszajelző világít és nem alszik el menet közbe se! kézifék reggelre befagyott és a fék is befogott! máskor kiolvadt és jó volt!most melegszik a balhátsó felni! mitől lehet?vagy mi lehet a baj!eddig nem világitott az abs visszajelző és a fék is gyengébben fog!tovább be lehet nyomni és nagyon gyengén fog!szerintem a bal oldal befog! köszönöm Kézifék-kötél csere lesz! Ha egyszer már befolyt oda a víz akkor legközelebb is be fog. Három részből áll a kötél. A középső leghosszabbat kell cserélni! Ne hagyd, hogy rád beszéljék a többit is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kistom85 Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Köszönöm a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kistom85 Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Az alapprobléma az hogy befagyott a kézifék. Ezért világít az ABS visszajelződ (hiszen az a kerék lassabban forog mint azt a sebesség indokolná), és ezért melegszik a felni is. Télen nem használunk kéziféket ha leállítjuk az autót, hanem sebességben hagyjuk. ha kicserélik akkor elalszik a ABS lámpa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 ha kicserélik akkor elalszik a ABS lámpa? Mivel az okozza nálad, hogy befog a fék, és lassítja a kereket, a kerekek furdulatszáma nem egyezik meg és azért jelez, hogy nem OK! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Üdv Mindenkinek Most vásároltam egy astra G 1.7Td caravan autót kérdésem az lenne hogy természetes dolognak számít hogy a hőfokmerő egység a beinditástól számított kb 10 perc múlva kezd el felfelé mozogni ? Továbbá tudnátok Budapesten ajánlani egy jó szerelőt. Köszönöm a segitséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Üdv Mindenkinek Most vásároltam egy astra G 1.7Td caravan autót kérdésem az lenne hogy természetes dolognak számít hogy a hőfokmerő egység a beinditástól számított kb 10 perc múlva kezd el felfelé mozogni ? Továbbá tudnátok Budapesten ajánlani egy jó szerelőt. Köszönöm a segitséget Nézd meg, hogy beindítás után 10 perccel melegszik-e a hűtő fele menő cső. Ha igen, akkor termosztát csere. Ha nem akkor minden jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Üdv Mindenkinek Most vásároltam egy astra G 1.7Td caravan autót kérdésem az lenne hogy természetes dolognak számít hogy a hőfokmerő egység a beinditástól számított kb 10 perc múlva kezd el felfelé mozogni ? Továbbá tudnátok Budapesten ajánlani egy jó szerelőt. Köszönöm a segitséget Ha eléri az üzemi hőfokot(85-90 fok)akkor normális A dízel amúgy is lassabban melegszik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Ha eléri az üzemi hőfokot(85-90 fok)akkor normális A dízel amúgy is lassabban melegszik a 80 és 90 fokos osztás közt áll be stabilan Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 a 80 és 90 fokos osztás közt áll be stabilan Az jó. :lol: De a csöveket azért nézd meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Sziasztok! Nekem egy astra G van Z14XEP az a problémám,hogy az utóbbi időben mikor indulok váltásnál alacsony fordulaton nagyon furcsa hangok jönnek a motorból, ilyen rezonálós mély hang ! Ha emelem a fordulatot gázadással akkor elmúlik. szinte beleremeg a karosszéria. És inkább kívülről hallatszik nagyon! Valószínű mehetek a Danubiuába mondjuk ott nagyon jók a tapasztalataim a jó múltkor az Ákos spórolt nekem egy ötvenest mert egy szervizben olyan dolgokat akartak kicseréltetni velem amit nem kellett, de Ők megnézték és csak le akartak húzni a noname szervizben. De hála a danubiának megúsztam! Kérem aki tud megoldást a problémámban segítsen . köszi ugyhallottam, hogy az Ákos kilépett a Danubiából :D állitólag ma dolgozott utoljára.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 ugyhallottam, hogy az Ákos kilépett a Danubiából :devlish: állitólag ma dolgozott utoljára.... :lol: még egy utolso kérdés mára, a közép konzol burkolatot hogy tudom szétszedni ? mert le karbon fóliáznám :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 még egy utolso kérdés mára, a közép konzol burkolatot hogy tudom szétszedni ? mert le karbon fóliáznám :lol: Egy egész topic csak ezzel foglalkozik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve December22, 2011 Megoszt Elküldve December22, 2011 Üdv Mindenkinek Most vásároltam egy astra G 1.7Td caravan autót kérdésem az lenne hogy természetes dolognak számít hogy a hőfokmerő egység a beinditástól számított kb 10 perc múlva kezd el felfelé mozogni ? Gratula hozzá. Milyen évjárat, km, stb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Gratula hozzá. Milyen évjárat, km, stb? köszönöm 1999 évjárat viszonylag alap a napfénytetőt leszámítva, a km 152.545 Tájékoztatási adat, a valós futás teljesítménye lényegesen több lehet. 2010 ben hozták be német országból azóta egy tulajdonosa volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Olivers Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 köszönöm 1999 évjárat viszonylag alap a napfénytetőt leszámítva, a km 152.545 Tájékoztatási adat, a valós futás teljesítménye lényegesen több lehet. 2010 ben hozták be német országból azóta egy tulajdonosa volt. mi a motorkódja a kocsinak? vagy hány kw? az enyém 2003-as y17dt és lassan a 300.000 km-t éri el és valós :lol: de szerintem megbízható motor nagyon a hőfokmérő nekem sem ugrik fel hamar pedig volt már termosztátcsere is benne de hidegben 10km is mire beáll középre ha meg állok alapjáraton minusz fokokban akkor még le is megy :D de a céges 1.3cdti combóm ami vadi uj volt az is ugyanezt csinálta Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 mi a motorkódja a kocsinak? vagy hány kw? az enyém 2003-as y17dt és lassan a 300.000 km-t éri el és valós :lol: de szerintem megbízható motor nagyon a hőfokmérő nekem sem ugrik fel hamar pedig volt már termosztátcsere is benne de hidegben 10km is mire beáll középre ha meg állok alapjáraton minusz fokokban akkor még le is megy :D de a céges 1.3cdti combóm ami vadi uj volt az is ugyanezt csinálta ez X17DTL "opel motor" 68 Le Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 köszönöm 1999 évjárat viszonylag alap a napfénytetőt leszámítva, a km 152.545 Tájékoztatási adat, a valós futás teljesítménye lényegesen több lehet. 2010 ben hozták be német országból azóta egy tulajdonosa volt. Ejj, de jól fogalmaztál, valóban találó: tájékoztató adat, csakhogy legyen valami :lol: Olivers: a bemelegedésen ne is idegeskedj, én is szomorúan vettem tudomásul, hogy pontosan 10 km, mire bemelegszik. Esetleg 8 km akkor, ha csuma hidegen hagyod a fűtőmotor tekerőjét, de az már lassan öngyilkosság a sofőrnek -5 fok körüli reggeli hidegben, ha csak nincs pl. ülésfűtésed, ami átveri a hőérzetedet. :D Erről a régi X17DTL motorról tud valaki valami infót hasznosat, bármit? Alig hallani/olvasni róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Ejj, de jól fogalmaztál, valóban találó: tájékoztató adat, csakhogy legyen valami :lol: Olivers: a bemelegedésen ne is idegeskedj, én is szomorúan vettem tudomásul, hogy pontosan 10 km, mire bemelegszik. Esetleg 8 km akkor, ha csuma hidegen hagyod a fűtőmotor tekerőjét, de az már lassan öngyilkosság a sofőrnek -5 fok körüli reggeli hidegben, ha csak nincs pl. ülésfűtésed, ami átveri a hőérzetedet. :D Erről a régi X17DTL motorról tud valaki valami infót hasznosat, bármit? Alig hallani/olvasni róla. Szerintem ez az a motor amihez mi gyártottuk az adagolót meg az injektorokat fehérváron a Densoban V5 az adagoló tipusjele elektronikusan szabályozott A motort Lengyelországban szerelték össze,oda szállitottuk a befecskendező szetteket(adagoló+4 inj.) a 68Le-s a szívó változat,a turbós asszem 80Le Ezek még Japán Isuzu motorok,egyszer még jártam is ott egy minőségi reklamáció miatt Tichyben(Ispol a gyár neve) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Szerintem ez az a motor amihez mi gyártottuk az adagolót meg az injektorokat fehérváron a Densoban V5 az adagoló tipusjele elektronikusan szabályozott A motort Lengyelországban szerelték össze,oda szállitottuk a befecskendező szetteket(adagoló+4 inj.) a 68Le-s a szívó változat,a turbós asszem 80Le Ezek még Japán Isuzu motorok,egyszer még jártam is ott egy minőségi reklamáció miatt Tichyben(Ispol a gyár neve) nem, ez turbós 68 LE és Opel motor nem isuzu, legalábbis egy opel szerelő srác ezt mondta, persze hozzátette azt is hogy nem a legfényesebb konstrukció Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 nem, ez turbós 68 LE és Opel motor nem isuzu, legalábbis egy opel szerelő srác ezt mondta, persze hozzátette azt is hogy nem a legfényesebb konstrukció isuzu lesz az :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 isuzu lesz az :D Pedig én is Opel-nek hittem...mostanáig :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Pedig én is Opel-nek hittem...mostanáig :lol: szerintem még a J astraba szerelt 1.7es motor is isuzu... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Highstore Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 szerintem még a J astraba szerelt 1.7es motor is isuzu... nekem ezt mondták hogy X17 "opel motor" ez a kadett 4 hengeres motor blokkjára épül. Y17 "isuzu motor" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 nekem ezt mondták hogy X17 "opel motor" ez a kadett 4 hengeres motor blokkjára épül. Y17 "isuzu motor" ezen nem veszünk össze :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 nem, ez turbós 68 LE és Opel motor nem isuzu, legalábbis egy opel szerelő srác ezt mondta, persze hozzátette azt is hogy nem a legfényesebb konstrukció Igazad van a 68Le is turbós,csak kisnyomású(DTL L=low DTH H=High) Úgy tudom a Kadettekbe és az F Astrákba a turbós motorok Isuzuk voltak Egyébként a Japán dízelek már akkor is jók voltak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts