Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Mióta nálam van, 3éve, hidegebb időben folyton nyikorgott. Pár hónapja cseréltettem, azóta meg se nyikkant :lol:

Nálam is hideg időkbe nyikorog, mivel 2 éve sem lett cserélve ezért azt hittem hogy lengőkar szilentek majd miután az is cserélve lett a hang meg maradt arra gyanakodtam hogy lengéscsill. ,de haver meghallgatta +jó hideg időben aknán megrángattuk és sajna azt kell hogy mondjam hogy az UGY stab szilentek ennyit bírtak :D Űgyhogy bárki cserélni készül CSAK gyári!!!!!! Lehet kicsit drágább de az olcsót meg kétszer fizeti ki !!

Link to comment
Megosztás:

Nálam is hideg időkbe nyikorog, mivel 2 éve sem lett cserélve ezért azt hittem hogy lengőkar szilentek majd miután az is cserélve lett a hang meg maradt arra gyanakodtam hogy lengéscsill. ,de haver meghallgatta +jó hideg időben aknán megrángattuk és sajna azt kell hogy mondjam hogy az UGY stab szilentek ennyit bírtak :lol: Űgyhogy bárki cserélni készül CSAK gyári!!!!!! Lehet kicsit drágább de az olcsót meg kétszer fizeti ki !!

én 1.400ft-ért vettem a párat

Link to comment
Megosztás:

A 11,5 baros sűrítési végnyomás jónak mondható? Illetve kicsivel felette... x20xev...

hy

Üzemmeleg motornál, jó állapotú akkuval szívó motornál a kompresszió végnyomás el kell, hogy érje a 10 bar-t./ Ez az érték erősen típusfüggő, a gyárak megadják az elfogadható minimum értékét, ez általában 10 bar körül van, turbó motoroknál esetenként 7-8 bar környékén/.

Fontos, hogy a végnyomás két szélső értéke / legjobb és legrosszabb henger / közötti eltérés ne haladja meg az 1 bar-t.

link:

http://webcache.googleusercontent.com/sear...=clnk&gl=hu

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

hy

Üzemmeleg motornál, jó állapotú akkuval szívó motornál a kompresszió végnyomás el kell, hogy érje a 10 bar-t./ Ez az érték erősen típusfüggő, a gyárak megadják az elfogadható minimum értékét, ez általában 10 bar körül van, turbó motoroknál esetenként 7-8 bar környékén/.

Fontos, hogy a végnyomás két szélső értéke / legjobb és legrosszabb henger / közötti eltérés ne haladja meg az 1 bar-t.

link:

http://webcache.googleusercontent.com/sear...=clnk&gl=hu

Mennyi lehet a gyári érték? Akkor felesleges még a gyűrűzésen gondolkodnom? A legkisebb és legnagyobb érték közt 0,3 bar különbség van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot és sok hasznos infót szereztem.

Néhány napja világít/villog a kis sárga motor a műszerfalon.Kivillogtattam a hibát:

10és 3.Ez elméletileg:103 levegőmennyiség-mérés jel nagy.?

Mi a teendő ilyenkor?

Szia,

Négy számból áll a hibakód, közöttük kevés szünet van. Azaz, ha 0103 lenne, akkor 10 villogás, szünet, 1 villogás, szünet, 10 villogás, szünet, 3 villogás, hosszabb szünet lenne a sorrend. így olvasd ki és akkor tudunk jobban segíteni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, egy igen erdekes kerdessel fordulok tanacsert:

van egy kombi Astram 1,7 TDI 2001 es, es ujabban beragad a hosszufenyem. Mar csereltem kapcsolot vadi ujra de semmi valtozas. Es nem mindeg jelentkezik a problema. Ha meeg beragad akkor az isten tudja mikor kapcsol ki. Legutobb a biztositokakt kellett kivegyem, es meg 2 nap utan is, miutan probakepp visszadugtam oket meg mindeg egett a hosszufenyem.

Van aki azt mondja valami rele az oka a biztositektabalban de nem lehet pl valahol egy szakadas?

Van valami otletetek hol keressem? es mit tehetek ellene?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, egy igen erdekes kerdessel fordulok tanacsert:

van egy kombi Astram 1,7 TDI 2001 es, es ujabban beragad a hosszufenyem. Mar csereltem kapcsolot vadi ujra de semmi valtozas. Es nem mindeg jelentkezik a problema. Ha meeg beragad akkor az isten tudja mikor kapcsol ki. Legutobb a biztositokakt kellett kivegyem, es meg 2 nap utan is, miutan probakepp visszadugtam oket meg mindeg egett a hosszufenyem.

Van aki azt mondja valami rele az oka a biztositektabalban de nem lehet pl valahol egy szakadas?

Van valami otletetek hol keressem? es mit tehetek ellene?

Balról a második relé.Inkább, beégett. Nem szakadt, akkor nem menne.

Relays.jpg

Link to comment
Megosztás:

Cseréld át, mondjuk a kürt relével. Nincs akkora áram. (azért nem árt kicserélni)

Szia! Relével lehet baj, ha nem mindig szólal meg mindkét kürt? A mélyebb hangú néha elnémul. A csatlakozók meg vannak tisztítva, vezetékszakadást kizárnám, mert akkor egyik sem szólna.

Link to comment
Megosztás:

Szia! Relével lehet baj, ha nem mindig szólal meg mindkét kürt? A mélyebb hangú néha elnémul. A csatlakozók meg vannak tisztítva, vezetékszakadást kizárnám, mert akkor egyik sem szólna.

Mivel, párhuzamosan vannak kötve, így a mélyebb hangút cserélni kellene. Bellül, az érintkezők megégtek. Nem javítható! Csere.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra G 2005 Z16XEP 160.000 km

Elég nagy szarban vagyok. Ma kivillant a sárga kulcsos visszajelző lámpa. Gyorsításkor villog is. Itthon sikerült kiolvasnom a hibakódokat.

P0300 és

P0302 a tárolt hibák.

Eszerint a második hengernél ismételt gyújtáskimaradás van. Holnap reggel viszem a szervízbe a kocsit, de szeretnék előtte tőletek valami segítséget kapni, hogy mit csináljak, hogy ne húzzanak le hülyeségekkel. Trafóhíd hibás lehet? Kábelek? Olvastam itt visszább az AGR szelepet is. Lehet, egy egyszerű gyertyacsere is megoldja? Valakinek ugyanilyen motornál esetleg hasonló hiba?

Köszönöm: Dávid

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra G 2005 Z16XEP 160.000 km

Elég nagy szarban vagyok. Ma kivillant a sárga kulcsos visszajelző lámpa. Gyorsításkor villog is. Itthon sikerült kiolvasnom a hibakódokat.

P0300 és

P0302 a tárolt hibák.

Eszerint a második hengernél ismételt gyújtáskimaradás van. Holnap reggel viszem a szervízbe a kocsit, de szeretnék előtte tőletek valami segítséget kapni, hogy mit csináljak, hogy ne húzzanak le hülyeségekkel. Trafóhíd hibás lehet? Kábelek? Olvastam itt visszább az AGR szelepet is. Lehet, egy egyszerű gyertyacsere is megoldja? Valakinek ugyanilyen motornál esetleg hasonló hiba?

Köszönöm: Dávid

Hát ha már holnap reggel viszed,akkor túl sokat nem tehetünk.

Esélyes,igen a trafóhíd.De ahogy írtad is egy gyertyacserét próbából meg lehetne ejteni,hátha

megoldja.Trafóhídból csak gyárit!Nem olcsó ,de az biztosan tovább tart!

Link to comment
Megosztás:

Hát ha már holnap reggel viszed,akkor túl sokat nem tehetünk.

Esélyes,igen a trafóhíd.De ahogy írtad is egy gyertyacserét próbából meg lehetne ejteni,hátha

megoldja.Trafóhídból csak gyárit!Nem olcsó ,de az biztosan tovább tart!

Szia!

Köszönöm!

A gyári trafóhíd elég húzós.... :-((

muszáj holnap vinnem, mert két ünnep között hosszabb útra kell mennem, szóval fontos hogy készen legyen addigra.

De ha tényleg trafó lesz, akkor meginog a németekbe vetett bizalmam. Ennél azért többet kellene bírnia nem? Végső soron ha jól gondolom mozgó kopó alkatrész nincs is benne.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Köszönöm!

A gyári trafóhíd elég húzós.... :-((

muszáj holnap vinnem, mert két ünnep között hosszabb útra kell mennem, szóval fontos hogy készen legyen addigra.

De ha tényleg trafó lesz, akkor meginog a németekbe vetett bizalmam. Ennél azért többet kellene bírnia nem? Végső soron ha jól gondolom mozgó kopó alkatrész nincs is benne.

csak vigyázz, mert az "égéskimaradás", nem azonos a "gyujtás kimaradással" Attól, hogy nem robban attól lehet hogy gyújt

Előbbit sok mechanikai hiba is okozhatja, ..............pl szelepszorulás azaz kompresszióhiány

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem egy astra G van Z14XEP az a problémám,hogy az utóbbi időben mikor indulok váltásnál alacsony fordulaton nagyon furcsa hangok jönnek a motorból, ilyen rezonálós mély hang ! Ha emelem a fordulatot gázadással akkor elmúlik. szinte beleremeg a karosszéria. És inkább kívülről hallatszik nagyon!

Valószínű mehetek a Danubiuába mondjuk ott nagyon jók a tapasztalataim a jó múltkor az Ákos spórolt nekem egy ötvenest mert egy szervizben olyan dolgokat akartak kicseréltetni velem amit nem kellett, de Ők megnézték és csak le akartak húzni a noname szervizben. De hála a danubiának megúsztam!

Kérem aki tud megoldást a problémámban segítsen .

köszi

Link to comment
Megosztás:

Mivel, párhuzamosan vannak kötve, így a mélyebb hangút cserélni kellene. Bellül, az érintkezők megégtek. Nem javítható! Csere.

Köszönöm. Akkor meglátogatok egy közeli bontót.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! az a problémám hogy a ABS visszajelző világít és nem alszik el menet közbe se! kézifék reggelre befagyott és a fék is befogott! máskor kiolvadt és jó volt!most melegszik a balhátsó felni! mitől lehet?vagy mi lehet a baj!eddig nem világitott az abs visszajelző és a fék is gyengébben fog!tovább be lehet nyomni és nagyon gyengén fog!szerintem a bal oldal befog! köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! az a problémám hogy a ABS visszajelző világít és nem alszik el menet közbe se! kézifék reggelre befagyott és a fék is befogott! máskor kiolvadt és jó volt!most melegszik a balhátsó felni! mitől lehet?vagy mi lehet a baj!eddig nem világitott az abs visszajelző és a fék is gyengébben fog!tovább be lehet nyomni és nagyon gyengén fog!szerintem a bal oldal befog! köszönöm

Az alapprobléma az hogy befagyott a kézifék. Ezért világít az ABS visszajelződ (hiszen az a kerék lassabban forog mint azt a sebesség indokolná), és ezért melegszik a felni is. Télen nem használunk kéziféket ha leállítjuk az autót, hanem sebességben hagyjuk.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.