imy Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 Sziasztok! Egy információra lenne szükségem. Az első lámpát akarom polírozni és nem találom, hogy hol volt a leírás, pedig már találkoztam vele valamelyik topikban. A you tube-on találtam videót róla, de ott nem írták ki mivel kente be az 5., befejező fázisban. Valaki meg tudná mondani nekem mi az? Sima színtelen lakk esetleg? A választ előre köszönöm! UV álló lakk kell rá, mert különben a nap UV tartalma miatt egy idő után besárgul... Menj el olyan helyre ahol gépkocsi festékeket forgalmaznak, ott biztos tudnak adni valami jót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 UV álló lakk kell rá, mert különben a nap UV tartalma miatt egy idő után besárgul... Menj el olyan helyre ahol gépkocsi festékeket forgalmaznak, ott biztos tudnak adni valami jót. Hú ez gyors volt! Köszönöm! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 Hú ez gyors volt! Köszönöm! :lol: Nincs mit. ;) 2 villamosságtan példa között felnézek ide is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 Hello! Egy 1.2-es benzines 3ajtós Astra G tulajdonosa vagyok, és lenne 1-2 bosszantó probléma. A legnagyobb probléma a kocsival hogy indítás után, ha felmelegszik a motor, nagyobb gázadásnál/padlógáznál kigyullad a műszerfalon a sárga Check Engine lámpa, és a motornak teljesen elmegy az ereje (a fordulatszám sem emelkedik), egészen addig amíg fel nem engedem a gázpedált 1-2 másodpercre. utána "teljes erővel" dolgozik a motor, de ha nagyobb gázt adok ismételten lámpa felvillan, erő elmegy. Így csak negyedgázon tudok menni az autóval, ami megnehezíti az előzéseket, emelkedőkön való feljutásokat. Szerelőnél volt, hibakódolvasás után azt mondta Lambdaszonda csere, de a csere után is ugyanúgy előjön a probléma. Meg lenne még egy olyan apró, inkább csak bosszantó probléma, hogy a vezetőoldali ülés (első) nyikorog, főleg a jobb oldalon, a combom környékén. Esetleg szilikon spray vagy wd40 segítene rajta, és ha igen hova kéne fújni? :lol: A válaszokat előre is köszönöm! Üdv. Zoli! EGR Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Sziasztok! Tudom, hogy ez nem az olajos fórum, de mégis itt kérdezek. Olyan gondom van, hogy eddig 2féle olajat próbáltam az autóban (2001-es Z14XE, 130e km), Valvoline MaxLife 10W-40-et, ill. GM 10W-40-et. Eddig mindegyiknél az volt a gond, hogy 7-8ezer km-ig egy centet nem evett le a szintből a kocsi, de utána 1000km alatt ~5-8decit. Ennek mi lehet az oka? Tegyek bele sűrűbbet/hígabbat? Vagy más márka? Castrol Magnatec, Q8 Formula? Előre is köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Sziasztok! Tudom, hogy ez nem az olajos fórum, de mégis itt kérdezek. Olyan gondom van, hogy eddig 2féle olajat próbáltam az autóban (2001-es Z14XE, 130e km), Valvoline MaxLife 10W-40-et, ill. GM 10W-40-et. Eddig mindegyiknél az volt a gond, hogy 7-8ezer km-ig egy centet nem evett le a szintből a kocsi, de utána 1000km alatt ~5-8decit. Ennek mi lehet az oka? Tegyek bele sűrűbbet/hígabbat? Vagy más márka? Castrol Magnatec, Q8 Formula? Előre is köszönöm a válaszokat! Szia! Javaslom, hogy olvass bele az "olajos fórum"-ba. Minden kérdésedre választ kapsz, arra is, hogy az eddig használt olajaid miért nem valók a kocsidba. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Szia! Javaslom, hogy olvass bele az "olajos fórum"-ba. Minden kérdésedre választ kapsz, arra is, hogy az eddig használt olajaid miért nem valók a kocsidba. ;) Én nem értem, hogy miért a 10W-40-et teszik sokan a kocsiba, amikor nincs neki előírva. :lol: Pl hallotam olyat, ismerősnek beletették Opel márkaszervizbe a 10W-40-et szerviz4+ -ban... Oké, hogy olcsóbb, de hosszú távon nem lesz az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Én nem értem, hogy miért a 10W-40-et teszik sokan a kocsiba, amikor nincs neki előírva. :lol: Pl hallotam olyat, ismerősnek beletették Opel márkaszervizbe a 10W-40-et szerviz4+ -ban... Oké, hogy olcsóbb, de hosszú távon nem lesz az. Én nem hordom szervizbe, de azért tettem bele 10W-40-est mióta nálam van az autó (eddig 3alkalommal), mert több ismerősömnek, akiknek szintén ilyen verdája van, ilyet raknak bele a szervizben... ;) De igen, ahogy így olvasgatom, érdemesebb lenne átállnom 5w-sre Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 T bzsoltee! " ... több ismerősnek ... " Akkor sem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 T bzsoltee! " ... több ismerősnek ... " Akkor sem jó. Nekem mondhatja bárki, hogy így nem jó a 10w40 meg úgy nem jó. Megvettem a kocsit. 5w30 volt benne. Zabálta... kb 1.000 km alatt 8-9 decit. Váltottam 10w40-re (castrol magnatec)... azóta nem eszi az olajat. A legutolsó olajcsere óta már 8.000km-t mentem vele. Pont a hétvégén ellenőriztem a szintet. Egy csepp sem fogyott. 3 éve használom az autót. Ha jól emlékszek most volt a 3-ik olajcserém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 T bzsoltee! " ... több ismerősnek ... " Akkor sem jó. Nekem mondhatja bárki, hogy így nem jó a 10w40 meg úgy nem jó. Megvettem a kocsit. 5w30 volt benne. Zabálta... kb 1.000 km alatt 8-9 decit. Váltottam 10w40-re (castrol magnatec)... azóta nem eszi az olajat. A legutolsó olajcsere óta már 8.000km-t mentem vele. Pont a hétvégén ellenőriztem a szintet. Egy csepp sem fogyott. 3 éve használom az autót. Ha jól emlékszek most volt a 3-ik olajcserém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 T bzsoltee! " ... több ismerősnek ... " Akkor sem jó. Ahogy utánaolvastam, a műszaki leírás állítólag 3féle olajat említ: 5W-set, 10W-set, 15W-set. Egyik "ismerősömnek" az említettek közül ~250e km van a vasban, 10W-40-et használt mindig, és semmi baja. Tényleg nem kötözködésből, csak tényleg alaposan utána akarok járni, hogy az autóval vagy az olajjal van-e baj. Csak mert először arra gondoltam, hogy ha a 10-essel 8ezer km-ig nincs gond, akkor megpróbálom márkásabb 5-össel. Ha az se jó, akkor GM helyett jobb 10W-40-essel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Nekem mondhatja bárki, hogy így nem jó a 10w40 meg úgy nem jó. Megvettem a kocsit. 5w30 volt benne. Zabálta... kb 1.000 km alatt 8-9 decit. Váltottam 10w40-re (castrol magnatec)... azóta nem eszi az olajat. A legutolsó olajcsere óta már 8.000km-t mentem vele. Pont a hétvégén ellenőriztem a szintet. Egy csepp sem fogyott. 3 éve használom az autót. Ha jól emlékszek most volt a 3-ik olajcserém. Szerintem ha már az autónk színe egyezik, nekem is jó lesz a 10w40 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 T bzsoltee! Ez valami teljesítmény? Hogy valaki az "adott lehetőségek" közötti legrosszabb olajat használtatja az autójával és még büszke is rá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 T bzsoltee! Ez valami teljesítmény? Hogy valaki az "adott lehetőségek" közötti legrosszabb olajat használtatja az autójával és még büszke is rá? Nem büszke vagyok rá, sőt, mint olvashattad, gondom is van vele, ezért próbáltam tanácsot kérni, illetve tapasztalatokra vagyok kíváncsi...Ahogy olvasok vissza itt is, és az "olajosban" is, mindenki másra esküszik Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Az enyém szervíz könyvében az utolsó 3 10W40 es olaj volt. Én 5W40 tettem bele mikor megvettem majd utána 10W40-t. Nálam egyiket sem ette. Viszont a 10w vel télen -3 alatt pár másodpercig csettegtek a tőkék. Emiatt visszatértem az 5W re viszont így meg nyáron a tűzforró motornál kicsig kopognak a tőkék. Szal fene tudja mi lenne a jó. Mindenesetre 5W van előírva akkor ez marad. Bár ez az előírás nem egyértelmű mert a szerviz füzet hoz többet. Nekem a szerelő azt mondta hogy németországba jobb az 5W30 még a magyarországi kontinentális éghajlat miatt jobb a 10W. Én meg azt mondom hogy használat függő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 ne olajozzatok itt léci ;) van erre megfelelő hely :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 T _Robi_! A olajkövetelmény - kb 10 éve - nem viszkozitás érték, hanem a gyártóművi előírás megléte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Szerintem ha már az autónk színe egyezik, nekem is jó lesz a 10w40 :) Nem csak a színe.. :lol: Az avatarban látható pozíciója is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Nem csak a színe.. :lol: Az avatarban látható pozíciója is. ;) Na ugye, pláne! De neked jobb háttered van! A Royce-ot is használod? Milyen olajjal? :) :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Na ugye, pláne! De neked jobb háttered van! A Royce-ot is használod? Milyen olajjal? :lol: ;) :) Abba olaj se kell..... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gboy Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Hátsó futóműnél mi okozhatja a nyikorgást már kisebb útegyenetlenségnél is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Hátsó futóműnél mi okozhatja a nyikorgást már kisebb útegyenetlenségnél is? Ez elég becsapós, nálam is belülről tökre úgy hallatszott, hogy hátulról jön a zaj, de kiderült, hogy elöl nyekereg a kereszt-stabilizátor szilenteknél (a lengőkaroknál megtalálod őket). Befújkálás rövid ideig megoldja a problémát, de én inkább cseréltettem, max. pár ezer ft-os tétel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pippo Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Ez elég becsapós, nálam is belülről tökre úgy hallatszott, hogy hátulról jön a zaj, de kiderült, hogy elöl nyekereg a kereszt-stabilizátor szilenteknél (a lengőkaroknál megtalálod őket). Befújkálás rövid ideig megoldja a problémát, de én inkább cseréltettem, max. pár ezer ft-os tétel És neked megszünt a nyikorgás??? Csak mert ugyanez a problémám, de sokan azt mondják ha cseréled sem segít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve December17, 2011 Megoszt Elküldve December17, 2011 És neked megszünt a nyikorgás??? Csak mert ugyanez a problémám, de sokan azt mondják ha cseréled sem segít. Mióta nálam van, 3éve, hidegebb időben folyton nyikorgott. Pár hónapja cseréltettem, azóta meg se nyikkant :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts