Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hali. Olyan kerdesem lenne h miert van az h a kocsim ha bemelegszik a motor ill. kicsit gyorsabban megyek vele pl. 90 km/h felett :lol: az alapärat hangosabb, kicsit mintha csorogne...Gondoltam a lancos vezerlesre h esetleg megnyult a lanc, de csak akkor csinalla ha bemelgszik, ill leallitaskor mintha a lanc beleerne valamibe ugy all le...... 1.2 es 2001 es G ASTRA 150.000 km-el.

kb. 3 honapja csinallja, de mas rendellenesseget nem tapasztaltam....

szerintetek.......

Hirtelen gázra csörög?Tehát mondjuk negyedikben vagy ötödikben 70-nél rálépsz a

gázra akkor jobban csörög,mert az szelepcsörgés szokott lenni!Olaj milyen van benne és mikor cserélted?

Elküldve

Sziasztok!

Egy 2005ös 1.4es twinport astra tulaja vagyok eddig hiba nélkül:) Csak olajat cseréltem rajta meg fékpofákat. Annyi gondom lenne hogy reggelente mikor indulok vele ránt a kuplung ezt olyan 3-4x eljátsza aztán már nem csinálja. Olvastam a fórumon hogy ez vmi gyári hiba lehet. Kérdezném érdemes kicseréltetni a kuplung szettet emiatt? Ha igen mit érdemes cserélni hogy ne legyen ez a jelenség? Köszönöm szépen a válaszaitokat:)

Elküldve
Sziasztok!

Egy 2005ös 1.4es twinport astra tulaja vagyok eddig hiba nélkül:) Csak olajat cseréltem rajta meg fékpofákat. Annyi gondom lenne hogy reggelente mikor indulok vele ránt a kuplung ezt olyan 3-4x eljátsza aztán már nem csinálja. Olvastam a fórumon hogy ez vmi gyári hiba lehet. Kérdezném érdemes kicseréltetni a kuplung szettet emiatt? Ha igen mit érdemes cserélni hogy ne legyen ez a jelenség? Köszönöm szépen a válaszaitokat:)

Ha nagyon zavar ki lehet cserélni a kuplungszerkezetet,de ha már nem garanciás akkor

nem lesz túl olcsó!

Látom 2005-ös a kocsid és Twinport.Vezérműtengely lefogató csavar ellenőrzésen

voltál már vele?

Elküldve
Ha nagyon zavar ki lehet cserélni a kuplungszerkezetet,de ha már nem garanciás akkor

nem lesz túl olcsó!

Látom 2005-ös a kocsid és Twinport.Vezérműtengely lefogató csavar ellenőrzésen

voltál már vele?

Igen voltam, hála a fórumnak!:lol: Rendszeres olvasója vagyok és amikor láttam hogy a lefogató csavarral akár bajok is lehetnek rögtön elvittem ellenőriztetni.

Kb. mennyibe fájhat ez a kuplungszerkezet csere? csak hozzávetőlegesen mire számítsak.

Elküldve
Igen voltam, hála a fórumnak!:lol: Rendszeres olvasója vagyok és amikor láttam hogy a lefogató csavarral akár bajok is lehetnek rögtön elvittem ellenőriztetni.

Kb. mennyibe fájhat ez a kuplungszerkezet csere? csak hozzávetőlegesen mire számítsak.

Azt hiszem a kuplungszett-kinyomócsapággyal 100 ezer ft.környékén van,plussz

a szerelés.Legalábbis most ahogy visszakerestem így írták,de lehet van

valaki aki pontosan tudja!

Elküldve
Azt hiszem a kuplungszett-kinyomócsapággyal 100 ezer ft.környékén van,plussz

a szerelés.Legalábbis most ahogy visszakerestem így írták,de lehet van

valaki aki pontosan tudja!

1hete javíttattam az autót, sok minden lett javítva/cserélve, ezért pontos összeget nem tudok, de ha jól emlékszem a Sachs kuplung szett 60ezer körül lehet. Amúgy 130ezer van az enyémben, de a szerelő szerint elég lett volna csak a tárcsát cserélni (1rugó el volt hajolva, 1pedig eltörve a régiben), a többi jó állapotban volt

Elküldve
Sziasztok!

Egy 2005ös 1.4es twinport astra tulaja vagyok eddig hiba nélkül:) Csak olajat cseréltem rajta meg fékpofákat. Annyi gondom lenne hogy reggelente mikor indulok vele ránt a kuplung ezt olyan 3-4x eljátsza aztán már nem csinálja. Olvastam a fórumon hogy ez vmi gyári hiba lehet. Kérdezném érdemes kicseréltetni a kuplung szettet emiatt? Ha igen mit érdemes cserélni hogy ne legyen ez a jelenség? Köszönöm szépen a válaszaitokat:)

Az enyém is ilyen új kora óta, de ez nem olyan, hogy nem lehetne elviselni...

Elküldve
Az enyém is ilyen új kora óta, de ez nem olyan, hogy nem lehetne elviselni...

Igen, nekem is ígymarad:). Köszönöm a válaszokat;)

Elküldve
Ha nagyon zavar ki lehet cserélni a kuplungszerkezetet,de ha már nem garanciás akkor

nem lesz túl olcsó!

Látom 2005-ös a kocsid és Twinport.Vezérműtengely lefogató csavar ellenőrzésen

voltál már vele?

:lol:

Szia! Kata vagyok! Van még egy Pepsid? A tengelycsavart meghúztad már? ;)

Elküldve
Hirtelen gázra csörög?Tehát mondjuk negyedikben vagy ötödikben 70-nél rálépsz a

gázra akkor jobban csörög,mert az szelepcsörgés szokott lenni!Olaj milyen van benne és mikor cserélted?

Ne vedd kötekedésnek, nem annak szánom... Ez nem lehet inkább detonációs égés miatti "csörgés"? Mert, ha terhelésre jelentkezik, fordulatszámtól függetlenül, és gázelvételre elhallgat, akkor inkább gyanakodnék erre, még a trabis, wartburgos korszakból sokan emlékezhetünk rá... Okozhatja sz@r minőségű üzemanyag, valamiért túl nagy előgyújtás, vagy a kopogásszenzor lelazulása, meghibásodása... Esetleg...

Elküldve
Hirtelen gázra csörög?Tehát mondjuk negyedikben vagy ötödikben 70-nél rálépsz a

gázra akkor jobban csörög,mert az szelepcsörgés szokott lenni!Olaj milyen van benne és mikor cserélted?

Hogy tud csörögni egy szelep? Mitől?

Elküldve
Ne vedd kötekedésnek, nem annak szánom... Ez nem lehet inkább detonációs égés miatti "csörgés"? Mert, ha terhelésre jelentkezik, fordulatszámtól függetlenül, és gázelvételre elhallgat, akkor inkább gyanakodnék erre, még a trabis, wartburgos korszakból sokan emlékezhetünk rá... Okozhatja sz@r minőségű üzemanyag, valamiért túl nagy előgyújtás, vagy a kopogásszenzor lelazulása, meghibásodása... Esetleg...

Kopogásos égés ,asszem így hívják pontosan és sokan (köztük én is) szelepcsörgésnek

tituláljuk.A Ladába ilyenkor régen 98-ast öntöttünk és "erősebb" lett tőle. :lol:

Elküldve
Én már cseréltem fényszórót. Az a két csavar fogja csak, viszont jól látod. A lökhárítót is le kell venni hozzá. A Lököst összesen 4 (vagy 6? :lol: ) csavar fogja. Közvetlen a motorháztető zár melletti részen 2 db. valamint az első kerékíveknél 2 vagy 4db.. Itt nem vagyok biztos. Már rég volt.

A fényszórót ne szedd szét, ha van rá mód, mivel be fog párásodni később. Próbáld meg valahogy kipiszkálni belőle forgatás közben.

Nekem a két felső fülön felül még alul is fogja 1 ...

Elküldve
Kopogásos égés ,asszem így hívják pontosan és sokan (köztük én is) szelepcsörgésnek

tituláljuk.A Ladába ilyenkor régen 98-ast öntöttünk és "erősebb" lett tőle. ;)

Ja, így már értem, akkor egyről beszélünk... :lol: Ez viszont nem tesz túl jót a motornak...

Elküldve
Kopogásos égés ,asszem így hívják pontosan és sokan (köztük én is) szelepcsörgésnek

tituláljuk.A Ladába ilyenkor régen 98-ast öntöttünk és "erősebb" lett tőle. :lol:

Ez a kopogás akkor szokott bekövetkezni ha nem volt meg a benzin oktánszáma és öngyulladással robbant be még a felső holtpont előtt, viszavágva a dugattyút,vagy túl nagy volt az előgyujtás

A "csörgés" nem a szelepektől volt hanem azért mert a még felfelé menő dugattyú kap egy hirtelen ütést amit átadva a dcsapszegnek jött a csilingelő hang

Elküldve
Hirtelen gázra csörög?Tehát mondjuk negyedikben vagy ötödikben 70-nél rálépsz a

gázra akkor jobban csörög,mert az szelepcsörgés szokott lenni!Olaj milyen van benne és mikor cserélted?

Igazából az alapjáratnak van ilyen csörgős zajos hangja, ami lényegesen hangosabb melegen, mint hidegen....castrol 10w 40 van benne 2 hónapja lett cserélve

Elküldve

Jah egyébként most rápróbáltam a kúton magasabb o. számú üzemanyagra, egyébként lehet h a rossz üzemanyagtól van, mert maszek kutnál tankoltam sokáig....valami tipp h mit cseréljek?

Elküldve
Igazából az alapjáratnak van ilyen csörgős zajos hangja, ami lényegesen hangosabb melegen, mint hidegen....castrol 10w 40 van benne 2 hónapja lett cserélve

Hááát,abba az 1,2-es Z-jelű motorba inkább 5W30 vagy hasonló kellene!

Elküldve
Igazából az alapjáratnak van ilyen csörgős zajos hangja, ami lényegesen hangosabb melegen, mint hidegen....castrol 10w 40 van benne 2 hónapja lett cserélve

Olajos topikban utána tudsz nézni, de 5W-30.

Elküldve
Jah egyébként most rápróbáltam a kúton magasabb o. számú üzemanyagra, egyébként lehet h a rossz üzemanyagtól van, mert maszek kutnál tankoltam sokáig....valami tipp h mit cseréljek?

Alapjáraton inkább a láncot hallhatod...

Elküldve
Alapjáraton inkább a láncot hallhatod...

Elvittem egy szakihoz, aki kapásból rávágta h meglazult a lánc, mivel a leállításnál is lehetett hallani egy fura hangot a lánc felől mintha a laza lánc bele érne (ilyen szalasztós hang) valamibe úgy állt le....

Elküldve

Sziasztok!

Tanácsra van szükségem, most, hogy már kellemetlenül hideg van felfigyeltem arra, hogy a szivargyújtó környékéről befúj a menetszél, nem állandóan de annyit igen, hogy tök hideg a kézifék kar és a váltó ill. a kézifék alatti doboz.

Honnan jöhet a levegő és hogyan kell szétszedni azt a részt hozzá?

Elküldve
Elvittem egy szakihoz, aki kapásból rávágta h meglazult a lánc, mivel a leállításnál is lehetett hallani egy fura hangot a lánc felől mintha a laza lánc bele érne (ilyen szalasztós hang) valamibe úgy állt le....

Nem tudom, abban az 1.2-esben hogy van feszítve a lánc, de ha úgy mint az 1.4 twp-ban, akkor olajnyomás spanol.

Ebben az esetben a rosszul megválasztott olajtól csöröghet. Indításkor nekem is csinált ilyet régebben.

Tegyél bele valami normális minőségű 5w30-at.

Elküldve
Sziasztok!

Tanácsra van szükségem, most, hogy már kellemetlenül hideg van felfigyeltem arra, hogy a szivargyújtó környékéről befúj a menetszél, nem állandóan de annyit igen, hogy tök hideg a kézifék kar és a váltó ill. a kézifék alatti doboz.

Honnan jöhet a levegő és hogyan kell szétszedni azt a részt hozzá?

A szivargyújtónál szerintem nem jöhet,én inkább a sebváltónál nézelődnék.Vedd fel a szoknyát a karról és ott

nézelődjél ! :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.