Kombitomi Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Akkor 1 végső kérdés,holvan G astrában a fűtéscsap pontosan??Mert az enyémben a csövek ugyanilyenek http://www.auto-szrot.com/5003-opel-elektr...559837-0243250# de nincs rajtuk ez a csap ami itt a képen látható,akkor az enyémben hol a csap? Szia! Első kérdésem, hogy BEHR-es rendszerű-e a fűtésed? Ha igen, 2000-2001-es évjárattól megszüntette az opel a fűtéscsapos radiátor adaptert. A vezeték oda megy, van is helye az adapterben, ez azért van, hogy ne lógjon a levegőben, mivel a régebbi csapos kiviteleket is cserélni kellene az opel szerint a csap nélkülire, a sok meghibásodás miatt. A csapos kivitel két ága nem tud egymástól függetlenül tekeredni a hő hatására, ezért engedi el könnyebben az "O" gyűrű a hűtőfolyadékot, és még a csap szerkezete is meg szokott szorulni. A csap nélkülinél meg van adva neki a lehetőség a két ág laza kapcsolódása miatt a hő általi mozgásnak - ezért kisebb az előfordulása a hűtőfolyadék szivárgásának. Össze szerelésnél használj szilikon zsírt az "O" gyűrűknél, ezzel hosszabb ideig nem szárad ki a gumi karika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 hy három fajta fütéscsap van kettön van motor egyik amit korábban belinkeltem az a behr,a másik azon is van motor csak a csatlakozások 120 fokos szöget zárnak be egymással, a harmadik azon nincs motor, csak a terelőlapáttal szabájzod a meleglevegő áramlást:!! http://www.willhaben.at/iad/viewimage?adId=32496722#3 Már csak az itt, általad belinkelt radiátor adaptert engedélyezi az opel beszerelni, csapos kivitelt el kell felejteni, a terelőlapát a levegő rendszerben a régebbi csapos kivitelnél is bent van - ez a csap csak egy plusz biztonsági szerkezet volt, hogy véletlenül se kapjon meleget a beáramló levegő. Csak a probléma volt vele, ezért lett "felejtős" ez az alkatrész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Sziasztok.Előzményben írtam a fűtőradiátorom csepegéséről,na a csepegés tőmítéscserével hatalmas szopás árán megoldva,radiátor visszatéve,próbaindítás,és a a radiátor nem melegszik. A kérdésem hogy milyen fűtéscsap van benne és hol?És nagyjából hogy működik? 2001.2 Z16xe kombi klimás és annak ellenére hogy imádja szereltetni magát IMÁDOM:DHajtsd meg jól az autót, hogy dolgozzon a vízpumpa, utánna álló helyzetbe járasd a motort, amíg be nem kapcsolódik a hűtőventillátor, akkor légteleníti ki magát rendesen a rendszer. A fűtőradiátorból távozik el a legkésőbb és a legnehezebben a levegő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kevin_81 Elküldve November27, 2011 Megoszt Elküldve November27, 2011 Sziasztok.Előzményben írtam a fűtőradiátorom csepegéséről,na a csepegés tőmítéscserével hatalmas szopás árán megoldva,radiátor visszatéve,próbaindítás,és a a radiátor nem melegszik. A kérdésem hogy milyen fűtéscsap van benne és hol?És nagyjából hogy működik? 2001.2 Z16xe kombi klimás és annak ellenére hogy imádja szereltetni magát IMÁDOM:D Sziasztok! Nem tudom nekem hasonló-e a problémám, tanácsra van szükségem. Az enyém '98-as 1,4 16V, és tavaly óta a motor jobb első részén úgy fél évente egyszer szétugrik két cső, amiből kifolyik a hűtővíz. Hallottam olyat, hogy kezdődő hengerfej-probléma, illetve annyi van még, hogy télen és nyáron is simán elfolyik a hűtővíz, a kocsi jobb első kereke környékén hatalmas tócsa van, utána önthetem a kiegyenlítőbe a vizet ismét. Van, hogy napokig semmi nem történik, de pl legutóbb 2 napos állás után úgy 5-6 dl elfolyt. Kérdésem, hogy mi lehet a probléma, és nem árt-e az autónak a folyamatos utántöltés. Vagy lehet, hogy van egy hengerfej-probléma (kemény is a cső elöl) és egy külön hűtőszivárgás egymástól függetlenül? Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve November27, 2011 Megoszt Elküldve November27, 2011 Szép estét mindenkinek! A kérdésem az lenne, hogy távolsági fényszórót lehet-e külön állítani a tompítottól vagy ez csak együtt oldható meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November27, 2011 Megoszt Elküldve November27, 2011 ugyemlékszem csak együtt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve November27, 2011 Megoszt Elküldve November27, 2011 ugyemlékszem csak együtt... Akkor marad így ahogy van. Bár egy kicsit a bal oldali tompított vihetne kicsit messzebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lunimaci Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Sziasztok! Van egy kis gond a váltókarommal: a hátramenet reteszelés tolatás után is felhúzva marad, szorul. Szétszedtem, kimostam, befújtam WD40-nel, de csak még rosszabb lett. Van valakinek ötlete, hogy mit csináljak vele? Vaterán találtam H Astrához való váltókart: Astra H váltókar, érdeklődnék, hogy az jó lehet-e G Astrára? (A váltószoknya biztos nem, de a csuklógolyók képről jónak tűnnek.) Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
lunimaci Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Bocs, az előző kétszer ment el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli0524 Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Hy! Segítségeteket szeretném kérni!!A probléma az hogy felvillant a kip. visszajelzöm és folyamatosan világit, az EGR szelepem le van falazva már kb. 1,5 éve és eddig nem volt probléma!Bár mostanában kb. 1 hónapja csak városban használom viszonylag alacsony fordulaton de viszont most este pörgettem egy kicsit és akkor villant fel a jelecske.A teljesítmény nem változott, rendesen megy!Szerintetek elég lenne ha csak kinyomják a hibakódot?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Hy! Segítségeteket szeretném kérni!!A probléma az hogy felvillant a kip. visszajelzöm és folyamatosan világit, az EGR szelepem le van falazva már kb. 1,5 éve és eddig nem volt probléma!Bár mostanában kb. 1 hónapja csak városban használom viszonylag alacsony fordulaton de viszont most este pörgettem egy kicsit és akkor villant fel a jelecske.A teljesítmény nem változott, rendesen megy!Szerintetek elég lenne ha csak kinyomják a hibakódot?! Milyen az a kip. visszajelző? :lol: Olvassátok ki mindenképp a kódot,ha EGR hiba ,akkor szerintem vedd ki és tisztísd meg. Amúgy milyen autó és milyen motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Milyen az a kip. visszajelző? :lol: Olvassátok ki mindenképp a kódot,ha EGR hiba ,akkor szerintem vedd ki és tisztísd meg. Amúgy milyen autó és milyen motor? mit vegyen ki ,ha falazva van ? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli0524 Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 A motor Z16xe és pontos neve a kis sárga lámpásnak károsanyag kibocsátás-szabályzás visszajelző lámpa, de az EGR le van falazva akkor elvileg nem szabadna hogy nagyon koszolodjon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 mit vegyen ki ,ha falazva van ? :lol: Akinek nincs is az ne szóljon bele! :) ;) Le van neki falazva,de nincs kivéve gondolom! A motor Z16xe és pontos neve a kis sárga lámpásnak károsanyag kibocsátás-szabályzás visszajelző lámpa, de az EGR le van falazva akkor elvileg nem szabadna hogy nagyon koszolodjon! Akkor lehet katalizátor probléma lesz! Ne higgyétek amúgy,hogy hülyeséget írtam,megvan az oka!Ha lezárod is az EGR-t a vezetéket ugye rajta hagyod.Azon keresztül az agy néha ránéz és amikor észreveszi,hogy nem látja az EGR-t akkor kivillantja a lámpát.Ezért írtam,hogy olvasd ki a hibát és ha az EGR-t írja akkor vedd ki nézd át a csatlakozót vagy lehet a lemez elcsúszott,elmozdult,megszorult a tengelye stb.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli0524 Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Akinek nincs is az ne szóljon bele! ;) :lol: Le van neki falazva,de nincs kivéve gondolom! Akkor lehet katalizátor probléma lesz! Ne higgyétek amúgy,hogy hülyeséget írtam,megvan az oka!Ha lezárod is az EGR-t a vezetéket ugye rajta hagyod.Azon keresztül az agy néha ránéz és amikor észreveszi,hogy nem látja az EGR-t akkor kivillantja a lámpát.Ezért írtam,hogy olvasd ki a hibát és ha az EGR-t írja akkor vedd ki nézd át a csatlakozót vagy lehet a lemez elcsúszott,elmozdult,megszorult a tengelye stb.... Na majd ránézek meg kivillogtatom és kiderül!Köszönöm a segítséget!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Na majd ránézek meg kivillogtatom és kiderül!Köszönöm a segítséget!! Hogyan van lefalazva az AGR-ed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Na majd ránézek meg kivillogtatom és kiderül! Indulhatsz is,megvárjuk! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli0524 Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Hogyan van lefalazva az AGR-ed? Egy klasszikus lemezdarabbal aminek lukas a közepe hogy a tengely mozogni tudjon, így megy már kb. 1,5 éve!A sok városozásra gondoltam hogy az piszkálta meg, vagy rosszul gondolom?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli0524 Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Indulhatsz is,megvárjuk! :lol: ok!!;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 ok!!:lol: Na ,mi van,mit villogott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 Egy klasszikus lemezdarabbal aminek lukas a közepe hogy a tengely mozogni tudjon, így megy már kb. 1,5 éve!A sok városozásra gondoltam hogy az piszkálta meg, vagy rosszul gondolom?! Akkor elkoszolódott az AGR-ed, valószínű 0400-t fog dobni. Ugyanis ezzel a fajta lezárással csak a szívósorra menő ágat zárod le (nem fog lefulladni az autó, ha nyitva ragad meg a szelep), viszont a szelepbe ugyanúgy bemegy a kipufogógáz, ugyanúgy kokszolja. Érdemes csináltatni egy közbetétet, akkor teljesen le lehet zárni, valamelyik topikban tettem fel fényképet az enyémről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Segítséget kérnék a fényszórók kiszerelését illetően: azon a két csavaron kívül ami felül látszik, fogja még másutt is valami?. Jól látom, hogy a lökhárítót is le kell szerelni hozzá? Ugyan nincs sok kedvem kiszedni őket, de most vettem észre, hogy a frissen vásárolt autóm jobb első fényszórójának tompított részébe bele van esve egy H7-es izzó feje. Valószínűleg egy régebbi cserekor valahogy beletörték. A bal első fényszórónak meg nem működik a magasságállítása. Amikor tegnap kivettem a mozgatómotort akkor látom, hogy a mozgatószár végén lévő gömbfejről le van esve a foncsorhoz csatlakozó elem, amit szerencsére dróttal sikerült kipiszkálnom. A csatlakozó elem vissza tételéhez mindenképpen ki kell vennem a lámpát mert nem lehet kitapogatni, hogy miként is pattintsam a helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Segítséget kérnék a fényszórók kiszerelését illetően: azon a két csavaron kívül ami felül látszik, fogja még másutt is valami?. Jól látom, hogy a lökhárítót is le kell szerelni hozzá? Ugyan nincs sok kedvem kiszedni őket, de most vettem észre, hogy a frissen vásárolt autóm jobb első fényszórójának tompított részébe bele van esve egy H7-es izzó feje. Valószínűleg egy régebbi cserekor valahogy beletörték. A bal első fényszórónak meg nem működik a magasságállítása. Amikor tegnap kivettem a mozgatómotort akkor látom, hogy a mozgatószár végén lévő gömbfejről le van esve a foncsorhoz csatlakozó elem, amit szerencsére dróttal sikerült kipiszkálnom. A csatlakozó elem vissza tételéhez mindenképpen ki kell vennem a lámpát mert nem lehet kitapogatni, hogy miként is pattintsam a helyére. Én már cseréltem fényszórót. Az a két csavar fogja csak, viszont jól látod. A lökhárítót is le kell venni hozzá. A Lököst összesen 4 (vagy 6? :lol: ) csavar fogja. Közvetlen a motorháztető zár melletti részen 2 db. valamint az első kerékíveknél 2 vagy 4db.. Itt nem vagyok biztos. Már rég volt. A fényszórót ne szedd szét, ha van rá mód, mivel be fog párásodni később. Próbáld meg valahogy kipiszkálni belőle forgatás közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 A fényszórót ne szedd szét, ha van rá mód, mivel be fog párásodni később. Próbáld meg valahogy kipiszkálni belőle forgatás közben. Nem is óhajtottam szétszedni. Szerintem ha lyukkal lefelé tartom, akkor kipottyan az égőfej. A másikba pedig egy csőrös fogóval vissza tudom tenni azt a műanyag bizbaszt, csak most nem férek hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pippo Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Hali. Olyan kerdesem lenne h miert van az h a kocsim ha bemelegszik a motor ill. kicsit gyorsabban megyek vele pl. 90 km/h felett :lol: az alapärat hangosabb, kicsit mintha csorogne...Gondoltam a lancos vezerlesre h esetleg megnyult a lanc, de csak akkor csinalla ha bemelgszik, ill leallitaskor mintha a lanc beleerne valamibe ugy all le...... 1.2 es 2001 es G ASTRA 150.000 km-el. kb. 3 honapja csinallja, de mas rendellenesseget nem tapasztaltam.... szerintetek....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts