Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Köszönöm szépen. Erre nem gondoltam volna,olvasgattam most 1 csomót utána, elvileg valami O gyűrük lehetnek oda és azért csöpöghet a radiátor csatlakozásnál ahol a biztosító szegek is vannak?

hy

általában a a gumitömitésnél enged mert kikeményedik a gumigyürü es elengedi a vizet!

én már kétszer cseréltem! csak uj tömitést tegyél bele , semmilyen tömitöpasztát ne használj!! :lol:

a sasszegeket kihuzod és szétjön az egész!!

Link to comment
Megosztás:

Az iment hazafele felgyulladt az osszes belso vilagita a kocsiban (visszapillanto folott, hatso ajtok kapaszkodoinal) es egve is van mar 40 perce. A belso vilagitas kapcsolot (lampa gomb kihuz) mar megnyomkodtam. Motort leallitottam, kulcsot kihuztam, kp zarat bezartam. Ajtokat, vsonagtartot kinyitottam, ajzokat becsapkodtam, erzekelo tudkeket az ajtoknsl megnyomkodtam, de sehogy sem alszik el a vilagitas. Tuneti kezelesnek elol kiszedtem az izzot, hatul kapcsoloval lekapcsoltam a lampakat, igy mar nem eg ki a szemem hazaig...

Van vmi otletetek?

Koszi!

Esetleg valamelyik ajtónál a becsukás-nyitás érzékelője az a kis fekete pöcök elromlott.Próbáld

megnyomogatni őket hátha helyrejön!

Jó nagy dili vagyok,pont ezt írtad te is!Azért mégiscsak próbálkozz vele!

Link to comment
Megosztás:

Esetleg valamelyik ajtónál a becsukás-nyitás érzékelője az a kis fekete pöcök elromlott.Próbáld

megnyomogatni őket hátha helyrejön!

Jó nagy dili vagyok,pont ezt írtad te is!Azért mégiscsak próbálkozz vele!

Most ertem haza es meg lett a megoldas. Tegnap voltam olajcseren es valszeg nem csuktak le rendesen a gephaztetot es felpattant egy picit, igy az az erzekelo jelzett. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Most ertem haza es meg lett a megoldas. Tegnap voltam olajcseren es valszeg nem csuktak le rendesen a gephaztetot es felpattant egy picit, igy az az erzekelo jelzett. :lol:

ÁLLJ! Ezt most nem mondod komolyan,hogy ha a gépháztetőt kinyitom,akkor is világit a belső lámpa? ;) BESZARÁS!

De ez nem mindegyiken,vagy igen?

Link to comment
Megosztás:

ÁLLJ! Ezt most nem mondod komolyan,hogy ha a gépháztetőt kinyitom,akkor is világit a belső lámpa? :lol: BESZARÁS!

De ez nem mindegyiken,vagy igen?

Se szülőkén se enyémen nincs ilyen....

Azt tudom, hogy a riasztósoknak ott van kapcsolója, de hogy az a világítást is kapcsolja-e....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Na ilyet sem pipáltam még... tegnap hazafelé bal hátulról olyan hang jött, mintha beragadt volna a fékpofa. Kerék nem szorult meg, de veszett büdös volt, a felni meg forró. Óvatosan hazagurultam, majd ma reggel nekiestem. Az egyik fékbetétet rögzítő stift leszorító anyája adta meg magát... hallottatok már ilyet? Emiatt az a betét elszabadult, a munkahenger dugattyú azon oldala meg persze kiesett a rugóval együtt... mind ott volt benne a dobban :lol:

Szerencsére egy új fékrögzítő szettel (4e), meg 3 órai melóval a fagyban megúsztam, most voltam vele próbakörön összerakás, légtelenítés után, úgy néz ki nem lett nagyobb baja sem a dugattyúnak, sem a betétnek, sem másnak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Na ilyet sem pipáltam még... tegnap hazafelé bal hátulról olyan hang jött, mintha beragadt volna a fékpofa. Kerék nem szorult meg, de veszett büdös volt, a felni meg forró. Óvatosan hazagurultam, majd ma reggel nekiestem. Az egyik fékbetétet rögzítő stift leszorító anyája adta meg magát... hallottatok már ilyet? Emiatt az a betét elszabadult, a munkahenger dugattyú azon oldala meg persze kiesett a rugóval együtt... mind ott volt benne a dobban :lol:

Szerencsére egy új fékrögzítő szettel (4e), meg 3 órai melóval a fagyban megúsztam, most voltam vele próbakörön összerakás, légtelenítés után, úgy néz ki nem lett nagyobb baja sem a dugattyúnak, sem a betétnek, sem másnak.

Ez itt ni: rearbrake.png

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Na ilyet sem pipáltam még... tegnap hazafelé bal hátulról olyan hang jött, mintha beragadt volna a fékpofa. Kerék nem szorult meg, de veszett büdös volt, a felni meg forró. Óvatosan hazagurultam, majd ma reggel nekiestem. Az egyik fékbetétet rögzítő stift leszorító anyája adta meg magát... hallottatok már ilyet? Emiatt az a betét elszabadult, a munkahenger dugattyú azon oldala meg persze kiesett a rugóval együtt... mind ott volt benne a dobban :lol:

Szerencsére egy új fékrögzítő szettel (4e), meg 3 órai melóval a fagyban megúsztam, most voltam vele próbakörön összerakás, légtelenítés után, úgy néz ki nem lett nagyobb baja sem a dugattyúnak, sem a betétnek, sem másnak.

Szerencsésen megúsztad, rosszabbul is végződhetett volna. Elég hamar elfáradt az anyag, ahhoz képest, hogy 2005-ös az autód.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Na ilyet sem pipáltam még... tegnap hazafelé bal hátulról olyan hang jött, mintha beragadt volna a fékpofa. Kerék nem szorult meg, de veszett büdös volt, a felni meg forró. Óvatosan hazagurultam, majd ma reggel nekiestem. Az egyik fékbetétet rögzítő stift leszorító anyája adta meg magát... hallottatok már ilyet? Emiatt az a betét elszabadult, a munkahenger dugattyú azon oldala meg persze kiesett a rugóval együtt... mind ott volt benne a dobban :lol:

Szerencsére egy új fékrögzítő szettel (4e), meg 3 órai melóval a fagyban megúsztam, most voltam vele próbakörön összerakás, légtelenítés után, úgy néz ki nem lett nagyobb baja sem a dugattyúnak, sem a betétnek, sem másnak.

Hány ezernél csinálta?

Link to comment
Megosztás:

Hány ezernél csinálta?

Nem hiszem, hogy van összefüggés, de 156e... Ahogy Ákos is mondta, sztem sem olyan, amitől tartani kell. Valószínű ezt a kocsit péntek 13-án rakták össze... általában olyan száll el rajta, aminek nem kellene... Mindenesetre az fura, hogy amit a Bárdinál adtak, utángyártott, jóval erősebbnek tűnik, mint amilyen a gyári volt...

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, hogy van összefüggés, de 156e... Ahogy Ákos is mondta, sztem sem olyan, amitől tartani kell. Valószínű ezt a kocsit péntek 13-án rakták össze... általában olyan száll el rajta, aminek nem kellene... Mindenesetre az fura, hogy amit a Bárdinál adtak, utángyártott, jóval erősebbnek tűnik, mint amilyen a gyári volt...

Eszembe jutott valami, lehet nem ide kéne írnom, csak most vetődött fel bennem:

Olyat nem lehetne, hogy összegyűjtögetnénk egy csokorba hogy miből, melyikből érdemes gyárit, utángyártottat, márkát stb.t választani, külön-külön kategóriában / vezérléstől kezdve az apró cseprő dolgokig stb. / :lol:

Nem mindig a gyári a legjobb alapon, néha van kivétel azért.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Előzményben írtam a fűtőradiátorom csepegéséről,na a csepegés tőmítéscserével hatalmas szopás árán megoldva,radiátor visszatéve,próbaindítás,és a a radiátor nem melegszik. A kérdésem hogy milyen fűtéscsap van benne és hol?És nagyjából hogy működik?

2001.2 Z16xe kombi klimás és annak ellenére hogy imádja szereltetni magát IMÁDOM:D

Link to comment
Megosztás:

a fűtéscsap a radiátoron van rajta, fekete műanyag. ez előtt meg már csak a csövek vannak amik a motortérből jönnek.

lehet nem dugtad vissza a motor csatlakozóját vagy fordítva raktad be a csapot és azért nem raktad rá a csatit :lol:

Na itt a gond annyi,hogy semmiféle csap nincs a radiátor műanyag csővein,a csatlakozó ami megy a csövekre az is csak oda van dugva és semmi nem csatlakozik hozzá,lehet marhára elnéztem valamit a szétszedésnél?

Link to comment
Megosztás:

Na itt a gond annyi,hogy semmiféle csap nincs a radiátor műanyag csővein,a csatlakozó ami megy a csövekre az is csak oda van dugva és semmi nem csatlakozik hozzá,lehet marhára elnéztem valamit a szétszedésnél?

Akkor 1 végső kérdés,holvan G astrában a fűtéscsap pontosan??Mert az enyémben a csövek ugyanilyenek http://www.auto-szrot.com/5003-opel-elektr...559837-0243250# de nincs rajtuk ez a csap ami itt a képen látható,akkor az enyémben hol a csap?

Link to comment
Megosztás:

Na itt a gond annyi,hogy semmiféle csap nincs a radiátor műanyag csővein,a csatlakozó ami megy a csövekre az is csak oda van dugva és semmi nem csatlakozik hozzá,lehet marhára elnéztem valamit a szétszedésnél?

Szerintem csak simán levegős a rendszered. Mivel automata légtelenítős ezért kicsavart kiegyenlítő tartályal járasd a motort kb 80 fokosra (belső óra szerint) majd mikor a termosztát elkezd nyitni, nézd meg hogy melegszik-e az alsó cső kint a hűtőnél. 2500-3000rpm ig 80 fokos motornál pár mp ideig pörgesd meg akkor kiviszi a légbuborékot. A radiátor van a legmesszeb azért nem melegedik mert levegős. Persze a procedúra alatt figyeld a kiegyenlítőt nehogy eltűnjön a wasser belőle.

Link to comment
Megosztás:

Na itt a gond annyi,hogy semmiféle csap nincs a radiátor műanyag csővein,a csatlakozó ami megy a csövekre az is csak oda van dugva és semmi nem csatlakozik hozzá,lehet marhára elnéztem valamit a szétszedésnél?

Szerintem csak simán levegős a rendszered. Mivel automata légtelenítős ezért kicsavart kiegyenlítő tartályal járasd a motort kb 80 fokosra (belső óra szerint) majd mikor a termosztát elkezd nyitni, nézd meg hogy melegszik-e az alsó cső kint a hűtőnél. 2500-3000rpm ig 80 fokos motornál pár mp ideig pörgesd meg akkor kiviszi a légbuborékot. A radiátor van a legmesszeb azért nem melegedik mert levegős. Persze a procedúra alatt figyeld a kiegyenlítőt nehogy eltűnjön a wasser belőle.

Link to comment
Megosztás:

Na itt a gond annyi,hogy semmiféle csap nincs a radiátor műanyag csővein,a csatlakozó ami megy a csövekre az is csak oda van dugva és semmi nem csatlakozik hozzá,lehet marhára elnéztem valamit a szétszedésnél?

hy

három fajta fütéscsap van kettön van motor egyik amit korábban belinkeltem az a behr,a másik azon is van motor csak a csatlakozások 120 fokos szöget zárnak be egymással, a harmadik azon nincs motor, csak a terelőlapáttal szabájzod a meleglevegő áramlást:!!

http://www.willhaben.at/iad/viewimage?adId=32496722#3

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.