killermedve Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Köszönöm szépen. Erre nem gondoltam volna,olvasgattam most 1 csomót utána, elvileg valami O gyűrük lehetnek oda és azért csöpöghet a radiátor csatlakozásnál ahol a biztosító szegek is vannak? hy általában a a gumitömitésnél enged mert kikeményedik a gumigyürü es elengedi a vizet! én már kétszer cseréltem! csak uj tömitést tegyél bele , semmilyen tömitöpasztát ne használj!! :lol: a sasszegeket kihuzod és szétjön az egész!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Az iment hazafele felgyulladt az osszes belso vilagita a kocsiban (visszapillanto folott, hatso ajtok kapaszkodoinal) es egve is van mar 40 perce. A belso vilagitas kapcsolot (lampa gomb kihuz) mar megnyomkodtam. Motort leallitottam, kulcsot kihuztam, kp zarat bezartam. Ajtokat, vsonagtartot kinyitottam, ajzokat becsapkodtam, erzekelo tudkeket az ajtoknsl megnyomkodtam, de sehogy sem alszik el a vilagitas. Tuneti kezelesnek elol kiszedtem az izzot, hatul kapcsoloval lekapcsoltam a lampakat, igy mar nem eg ki a szemem hazaig... Van vmi otletetek? Koszi! Esetleg valamelyik ajtónál a becsukás-nyitás érzékelője az a kis fekete pöcök elromlott.Próbáld megnyomogatni őket hátha helyrejön! Jó nagy dili vagyok,pont ezt írtad te is!Azért mégiscsak próbálkozz vele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Srácok! Van valakinek EPC-je? Corsa C-hez lenne szükségem egy cikkszámra... S.O.S. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Srácok! Van valakinek EPC-je? Corsa C-hez lenne szükségem egy cikkszámra... S.O.S. :lol: Corsa C ABS-es, bal hátsó kerékcsapágy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Esetleg valamelyik ajtónál a becsukás-nyitás érzékelője az a kis fekete pöcök elromlott.Próbáld megnyomogatni őket hátha helyrejön! Jó nagy dili vagyok,pont ezt írtad te is!Azért mégiscsak próbálkozz vele! Most ertem haza es meg lett a megoldas. Tegnap voltam olajcseren es valszeg nem csuktak le rendesen a gephaztetot es felpattant egy picit, igy az az erzekelo jelzett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Most ertem haza es meg lett a megoldas. Tegnap voltam olajcseren es valszeg nem csuktak le rendesen a gephaztetot es felpattant egy picit, igy az az erzekelo jelzett. :lol: Na akkor mégiscsak valamelyik nyitásérzékelő volt a ludas! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Most ertem haza es meg lett a megoldas. Tegnap voltam olajcseren es valszeg nem csuktak le rendesen a gephaztetot es felpattant egy picit, igy az az erzekelo jelzett. :lol: ÁLLJ! Ezt most nem mondod komolyan,hogy ha a gépháztetőt kinyitom,akkor is világit a belső lámpa? ;) BESZARÁS! De ez nem mindegyiken,vagy igen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 ÁLLJ! Ezt most nem mondod komolyan,hogy ha a gépháztetőt kinyitom,akkor is világit a belső lámpa? :lol: BESZARÁS! De ez nem mindegyiken,vagy igen? Ott kapcsoló, nem tudok én róla. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 ÁLLJ! Ezt most nem mondod komolyan,hogy ha a gépháztetőt kinyitom,akkor is világit a belső lámpa? :lol: BESZARÁS! De ez nem mindegyiken,vagy igen? Se szülőkén se enyémen nincs ilyen.... Azt tudom, hogy a riasztósoknak ott van kapcsolója, de hogy az a világítást is kapcsolja-e.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 az utolagos riasztót azt a belső világitásra kötik. kinyotpd az ajtót, felgyullad a lámpa, megszolal a riasztó. ezeknek a kapcsolója van a motortérbe szerelve, és akkor müködik a motorháztető - belső világitás.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Sziasztok, Na ilyet sem pipáltam még... tegnap hazafelé bal hátulról olyan hang jött, mintha beragadt volna a fékpofa. Kerék nem szorult meg, de veszett büdös volt, a felni meg forró. Óvatosan hazagurultam, majd ma reggel nekiestem. Az egyik fékbetétet rögzítő stift leszorító anyája adta meg magát... hallottatok már ilyet? Emiatt az a betét elszabadult, a munkahenger dugattyú azon oldala meg persze kiesett a rugóval együtt... mind ott volt benne a dobban :lol: Szerencsére egy új fékrögzítő szettel (4e), meg 3 órai melóval a fagyban megúsztam, most voltam vele próbakörön összerakás, légtelenítés után, úgy néz ki nem lett nagyobb baja sem a dugattyúnak, sem a betétnek, sem másnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Sziasztok, Na ilyet sem pipáltam még... tegnap hazafelé bal hátulról olyan hang jött, mintha beragadt volna a fékpofa. Kerék nem szorult meg, de veszett büdös volt, a felni meg forró. Óvatosan hazagurultam, majd ma reggel nekiestem. Az egyik fékbetétet rögzítő stift leszorító anyája adta meg magát... hallottatok már ilyet? Emiatt az a betét elszabadult, a munkahenger dugattyú azon oldala meg persze kiesett a rugóval együtt... mind ott volt benne a dobban :lol: Szerencsére egy új fékrögzítő szettel (4e), meg 3 órai melóval a fagyban megúsztam, most voltam vele próbakörön összerakás, légtelenítés után, úgy néz ki nem lett nagyobb baja sem a dugattyúnak, sem a betétnek, sem másnak. Ez itt ni: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Sziasztok, Na ilyet sem pipáltam még... tegnap hazafelé bal hátulról olyan hang jött, mintha beragadt volna a fékpofa. Kerék nem szorult meg, de veszett büdös volt, a felni meg forró. Óvatosan hazagurultam, majd ma reggel nekiestem. Az egyik fékbetétet rögzítő stift leszorító anyája adta meg magát... hallottatok már ilyet? Emiatt az a betét elszabadult, a munkahenger dugattyú azon oldala meg persze kiesett a rugóval együtt... mind ott volt benne a dobban :lol: Szerencsére egy új fékrögzítő szettel (4e), meg 3 órai melóval a fagyban megúsztam, most voltam vele próbakörön összerakás, légtelenítés után, úgy néz ki nem lett nagyobb baja sem a dugattyúnak, sem a betétnek, sem másnak. Szerencsésen megúsztad, rosszabbul is végződhetett volna. Elég hamar elfáradt az anyag, ahhoz képest, hogy 2005-ös az autód. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 NEM SZOKOTT.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 NEM SZOKOTT.... Ez volt a kivétel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barnus Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Sziasztok, Na ilyet sem pipáltam még... tegnap hazafelé bal hátulról olyan hang jött, mintha beragadt volna a fékpofa. Kerék nem szorult meg, de veszett büdös volt, a felni meg forró. Óvatosan hazagurultam, majd ma reggel nekiestem. Az egyik fékbetétet rögzítő stift leszorító anyája adta meg magát... hallottatok már ilyet? Emiatt az a betét elszabadult, a munkahenger dugattyú azon oldala meg persze kiesett a rugóval együtt... mind ott volt benne a dobban :lol: Szerencsére egy új fékrögzítő szettel (4e), meg 3 órai melóval a fagyban megúsztam, most voltam vele próbakörön összerakás, légtelenítés után, úgy néz ki nem lett nagyobb baja sem a dugattyúnak, sem a betétnek, sem másnak. Hány ezernél csinálta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Hány ezernél csinálta? Nem hiszem, hogy van összefüggés, de 156e... Ahogy Ákos is mondta, sztem sem olyan, amitől tartani kell. Valószínű ezt a kocsit péntek 13-án rakták össze... általában olyan száll el rajta, aminek nem kellene... Mindenesetre az fura, hogy amit a Bárdinál adtak, utángyártott, jóval erősebbnek tűnik, mint amilyen a gyári volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Nem hiszem, hogy van összefüggés, de 156e... Ahogy Ákos is mondta, sztem sem olyan, amitől tartani kell. Valószínű ezt a kocsit péntek 13-án rakták össze... általában olyan száll el rajta, aminek nem kellene... Mindenesetre az fura, hogy amit a Bárdinál adtak, utángyártott, jóval erősebbnek tűnik, mint amilyen a gyári volt... Eszembe jutott valami, lehet nem ide kéne írnom, csak most vetődött fel bennem: Olyat nem lehetne, hogy összegyűjtögetnénk egy csokorba hogy miből, melyikből érdemes gyárit, utángyártottat, márkát stb.t választani, külön-külön kategóriában / vezérléstől kezdve az apró cseprő dolgokig stb. / :lol: Nem mindig a gyári a legjobb alapon, néha van kivétel azért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
.totesz. Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Sziasztok.Előzményben írtam a fűtőradiátorom csepegéséről,na a csepegés tőmítéscserével hatalmas szopás árán megoldva,radiátor visszatéve,próbaindítás,és a a radiátor nem melegszik. A kérdésem hogy milyen fűtéscsap van benne és hol?És nagyjából hogy működik? 2001.2 Z16xe kombi klimás és annak ellenére hogy imádja szereltetni magát IMÁDOM:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 a fűtéscsap a radiátoron van rajta, fekete műanyag. ez előtt meg már csak a csövek vannak amik a motortérből jönnek. lehet nem dugtad vissza a motor csatlakozóját vagy fordítva raktad be a csapot és azért nem raktad rá a csatit :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
.totesz. Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 a fűtéscsap a radiátoron van rajta, fekete műanyag. ez előtt meg már csak a csövek vannak amik a motortérből jönnek. lehet nem dugtad vissza a motor csatlakozóját vagy fordítva raktad be a csapot és azért nem raktad rá a csatit :lol: Na itt a gond annyi,hogy semmiféle csap nincs a radiátor műanyag csővein,a csatlakozó ami megy a csövekre az is csak oda van dugva és semmi nem csatlakozik hozzá,lehet marhára elnéztem valamit a szétszedésnél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
.totesz. Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Na itt a gond annyi,hogy semmiféle csap nincs a radiátor műanyag csővein,a csatlakozó ami megy a csövekre az is csak oda van dugva és semmi nem csatlakozik hozzá,lehet marhára elnéztem valamit a szétszedésnél? Akkor 1 végső kérdés,holvan G astrában a fűtéscsap pontosan??Mert az enyémben a csövek ugyanilyenek http://www.auto-szrot.com/5003-opel-elektr...559837-0243250# de nincs rajtuk ez a csap ami itt a képen látható,akkor az enyémben hol a csap? Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Na itt a gond annyi,hogy semmiféle csap nincs a radiátor műanyag csővein,a csatlakozó ami megy a csövekre az is csak oda van dugva és semmi nem csatlakozik hozzá,lehet marhára elnéztem valamit a szétszedésnél? Szerintem csak simán levegős a rendszered. Mivel automata légtelenítős ezért kicsavart kiegyenlítő tartályal járasd a motort kb 80 fokosra (belső óra szerint) majd mikor a termosztát elkezd nyitni, nézd meg hogy melegszik-e az alsó cső kint a hűtőnél. 2500-3000rpm ig 80 fokos motornál pár mp ideig pörgesd meg akkor kiviszi a légbuborékot. A radiátor van a legmesszeb azért nem melegedik mert levegős. Persze a procedúra alatt figyeld a kiegyenlítőt nehogy eltűnjön a wasser belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Na itt a gond annyi,hogy semmiféle csap nincs a radiátor műanyag csővein,a csatlakozó ami megy a csövekre az is csak oda van dugva és semmi nem csatlakozik hozzá,lehet marhára elnéztem valamit a szétszedésnél? Szerintem csak simán levegős a rendszered. Mivel automata légtelenítős ezért kicsavart kiegyenlítő tartályal járasd a motort kb 80 fokosra (belső óra szerint) majd mikor a termosztát elkezd nyitni, nézd meg hogy melegszik-e az alsó cső kint a hűtőnél. 2500-3000rpm ig 80 fokos motornál pár mp ideig pörgesd meg akkor kiviszi a légbuborékot. A radiátor van a legmesszeb azért nem melegedik mert levegős. Persze a procedúra alatt figyeld a kiegyenlítőt nehogy eltűnjön a wasser belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Na itt a gond annyi,hogy semmiféle csap nincs a radiátor műanyag csővein,a csatlakozó ami megy a csövekre az is csak oda van dugva és semmi nem csatlakozik hozzá,lehet marhára elnéztem valamit a szétszedésnél? hy három fajta fütéscsap van kettön van motor egyik amit korábban belinkeltem az a behr,a másik azon is van motor csak a csatlakozások 120 fokos szöget zárnak be egymással, a harmadik azon nincs motor, csak a terelőlapáttal szabájzod a meleglevegő áramlást:!! http://www.willhaben.at/iad/viewimage?adId=32496722#3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts