Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok...

egy olyan problémám van, vagyis a családi vectrának, hogy nem megy egy henger... ki lett cserélve a trafósor. Egyébként Z18XE-ről van szó.

Azt hittük, hogy a trafóval minden oké lesz, de nem. Még mindig cseszekedik, nem indul be egy henger.

Az új sor az jó, kipróbáltuk másik X18XE-ben. Kimértük a főtengely és a vez.tengely jeladót is, jók. Innentől már csak egy dolog van, a vezérlő.

Már kutatják, de sajna nem jártak sikerrel. Nem tud esetleg valaki itt a fórumon olyan helyet, ahol találnánk?

A kocsi eléggé fontos lenne, hogy jó legyen. De 300ezret nem kéne kiadni egy új sz@rért....

Vagy esetleg találkoztatok már ilyen problémával és esetleg nem a vezérlő lett volna a hibás?

Az 1-es henger nem kap üzemanyagot, nincs injektor vezérlés...

Szóval gáz. Ha valaki tud segíteni, megköszönném!

Üdv

Gábor

Keresd Weszit Törökbálinton!

Elküldve
Igen, pont pár napja volt, hogy be kellett ülnöm egy "H"-ba 1 napig, az első mozzanatban ezt kerestem, de sehol sem találtam.

Sőt, minek a műszerfal :lol:

Kabaré.

Z16XER MŰSZERFAL

Céges Ford Focus 1.6-ban a vízhőfok jelző kb. 2 perc alatt beáll alapjáraton 90 fokra, ha -10 van akkor is.

Ez is érdekes, de tuti nincs 90 fokos ennyi idő alatt.

Nálunk a céges kocsinál (WV polo) is hamar beáll 90 fokra a mutató kb 2 km alatt. És tuti nem annyira meleg, mert kb 5 perc után visszahül.

Elküldve
Nálunk a céges kocsinál (WV polo) is hamar beáll 90 fokra a mutató kb 2 km alatt. És tuti nem annyira meleg, mert kb 5 perc után visszahül.

Jah, az szinte képtelenség, én ilyen hidegekben reggel (-5fok) amig kiállok a garázsból és az udbarból, majd 3-4km múlva lesz 40 fokos avíz, kb 6-7 km-nél éri el a 90fokot...

Elküldve
Igen, pont pár napja volt, hogy be kellett ülnöm egy "H"-ba 1 napig, az első mozzanatban ezt kerestem, de sehol sem találtam.

Sőt, minek a műszerfal :lol:

Kabaré.

Z16XER MŰSZERFAL

Céges Ford Focus 1.6-ban a vízhőfok jelző kb. 2 perc alatt beáll alapjáraton 90 fokra, ha -10 van akkor is.

Ez is érdekes, de tuti nincs 90 fokos ennyi idő alatt.

Test módban meg lehet nézni a vízhőfokot,mert ott kiírja.

Elküldve
Igen,nálam is hallatszik néha ez a hang(általában ilyenkor télen,nyáron nem jellemző),más is

írt már itt erről a turbinaszerű hangról,de nem jöttünk rá ,hogy mi okozza.

De milyen hang? nekem mint ha kifújna valami!! De a mai napon semmi!!

Nem lehet, hogy gyengusz az akkumlátorom? most 6 éves és e miatt csinálja?

Elküldve
De milyen hang? nekem mint ha kifújna valami!! De a mai napon semmi!!

Nem lehet, hogy gyengusz az akkumlátorom? most 6 éves és e miatt csinálja?

Nekem sem mindig csinálja,csak néha a reggeli első indításkor!

Amint írták is,egy önindítótisztogatást lehet megérne.

Elküldve
Üdv a klubban! :lol: Ha nyugodtan akarsz aludni, néz(es)d meg a vezérmű tengely lefogató csavarokat! Z14XEP "típushiba"...

Köszönöm az infót. Már ki is nyomtattam a levelet és a kocsival együtt ez is megy a szerelőhöz. Nem szeretnék én is egy százezres számlát.

Elküldve
Sziasztok!

Keresek egy nagy alkatrészes szakit, aki meg tudja mondani, hogy a képen szerepló OBD csatlakozó fedélből melyik szín az N'JOY változaté? Sajnos egy gyártási számon fut mind a három, így ebből kideríteni nem tudtam. Hivatalosan a RPO/POC listában a középkonzolom szine fémes szén (VU3 = KÖZPONTI MŰSZERFAL, CHARCOAL METALLIC (FÉMES SZÉN) , de ilyet nem találtam a felsoroltak között. Szertnék venni egy ilyen borítást, de nem tudja senki sem megmondani (szalon) melyik a passzoló szín. Az autó 2003-as Astra G Caravan 1.7 DTI N'JOY felszereltségű. Köszönöm előre is a segítséget! 17176_1321516602.jpg

Sziasztok!

Esetleg alvázszám alapján tudna valaki segíteni?

Elküldve
Emiatt ne bontsd le a kárpitot. Az enyém is ilyen volt.

Letekered az ablakot, és egyszerűen kihúzod a gédert, Majd a megfelelő magasságban visszanyomod.

Az a baj, hogy ezek a géderek nem mennek sehová. Kézzel egyáltalán nem lehet megmozdítani, fogóval meg tuti elszakítanám a gumit. Ezért gondoltam arra, hogy lebontom a kárpitot és úgy hátha könnyebben visszamegy.

Elküldve
Test módban meg lehet nézni a vízhőfokot,mert ott kiírja.

Na látod idáig már nem jutottam el, mert nem tudtam akkor ilyenekkel foglalkozni sajnos. :lol:

Elküldve
Na látod idáig már nem jutottam el, mert nem tudtam akkor ilyenekkel foglalkozni sajnos. :lol:

Én is nagyon hiányoltam belőle a vízhőmérő órát,de amikor megtudtam,hogy a középkonzol kijelzőjén meg lehet nézni,szinte minden beindítás után az volt az első,hogy beállítottam.

De akkor is azt "mondom"hogy nagy felelőtlenség volt kihagyni belőle.

Elküldve
a bal felső sarokba üsd be az alvázszámot, és elméletileg leszüri....
Szia! Be van ütve, csak kitöröltem mielőtt közszemlére tettem. A képen szereplő 3 lehetőség közül kellene választani. A környékemen lévő szalonok egyike sem vállalta a találomra való rendelést. Létezik "ultra vin szűrő" az EPC-ben, de sajnos nálam nem működik.
Elküldve
Szia! Be van ütve, csak kitöröltem mielőtt közszemlére tettem. A képen szereplő 3 lehetőség közül kellene választani. A környékemen lévő szalonok egyike sem vállalta a találomra való rendelést. Létezik "ultra vin szűrő" az EPC-ben, de sajnos nálam nem működik.

Ami benne van, annak a száma nem utal a színre is? (nem tudom, csak találgatok :lol: )

Bontóban személyesen? És akkor össze tudod nézni...

Más nem jut eszembe.

Elküldve
Ami benne van, annak a száma nem utal a színre is? (nem tudom, csak találgatok :lol: )

Bontóban személyesen? És akkor össze tudod nézni...

Más nem jut eszembe.

Egy alkatrész száma van az összesnek, bontóban találni, olyan mint a fehér holló (N'Joy). Az enyém meg van, csak lehámlott róla a gyári festés.
Elküldve
Sziasztok!! Z14XEP

Ismét érdekes dologra lettem figyelmes a G astrámnál!

Első indítózásnál reggel érdekes hang jelentkezik, olyan mint ha tulpörgetnép az önindító, persze csak 1 pillanatra van ez az érdekes hang!

Ha leállítom és újra indítózok akkor már semmi!!! Vajon ez mi lehet?

Mint ha valami a nyomás miatt kifújna!

Szerintetek?

Ilyen sziszegős hangot ad ki egy pillanatra? Ha igen azt az enyém is csinállja. Nem rég beszéltem egy szakival aki azt mondta h meg kellene tisztítani az önindítót, mert lehet beragad a kis fogaskerék......:lol: Persze nem biztos h nálad is ez a problem...

Elküldve
Egy alkatrész száma van az összesnek, bontóban találni, olyan mint a fehér holló (N'Joy). Az enyém meg van, csak lehámlott róla a gyári festés.

hi!

király ezüst?

Elküldve

Volna egy laikus kérdésem hozzátok.Miért van az hogy a hátsó kerekek befelé dőlnek egy kicsit?A többi autótípuson nem nagyon látok ilyet, csak az astrákon.Nem kopik emiatt a gumi belső oldala jobban?Bocs ha hülyeséget kérdeztem.

Elküldve
Volna egy laikus kérdésem hozzátok.Miért van az hogy a hátsó kerekek befelé dőlnek egy kicsit?A többi autótípuson nem nagyon látok ilyet, csak az astrákon.Nem kopik emiatt a gumi belső oldala jobban?Bocs ha hülyeséget kérdeztem.

Nem kérdeztél hülyeséget én szerintem. Ez a dolog már nálam is felmerült mivel cserések lesznek tavasszal a hátsó nyári gumik. A belső oldalt valóban jobban lekoptatta. Nézegettem, de nemigen lehet rajta állítani.

Elküldve

Sziasztok.

Még mindig az utastérbe szivárgó hűtővízzel küzdök. A fűtőradiátor csatlakozásánál szivárog azt már kiderítettem,a kérdés csak annyi hogy lebombáztam már mindent a radiátor kiszereléséhez,de az anyósülés felöli oldalon a műanyagtálca ami a a radiátor alatt van valamiért nem akar engedni így nem tudom kiszedni a radiátort sem:D Nincs véletlenül valakinek tapasztalata radiátor kiszerelésben? Vagy esetleg leírás róla?

A kérdés második része a kiegyenlítő tartály kupakja,normális az hogy amikor letekerem melegen,dolgozó lány nagy nyomás van benne? Nem kellene kiengednie némi nyomást a kupaknak?

Végül a jól ismert rángatás amit most kezdett nemrégen:D Egr em ledugozva,Fojtószelepem tiszta,kipróbáltam lehúzott lambdákkal is,a rángatás szinte minden sebességben 1500-2000 es ford között jön elő,mintha kenguru lenne:D Esetleg további ötletek? Még annyi ,hogy a fogyasztásom is megugrott majdnem 1,5 literrel.

Astra G kombi Z16xe 2001 es klimás.

Előre is köszi:D

Elküldve
Nem kérdeztél hülyeséget én szerintem. Ez a dolog már nálam is felmerült mivel cserések lesznek tavasszal a hátsó nyári gumik. A belső oldalt valóban jobban lekoptatta. Nézegettem, de nemigen lehet rajta állítani.

így stabilabb kanyarban. ha a felső része dőlne ki akkor egyenesben stabilabb lenne stb.

Amúgy nézzetek meg pl egy ford c-maxot. kb 3x jobban beval dőlve. meg nekem is jobban dől és nem mutatható ki "kopásmérővel" hogy jobban kopna.

nem kell azt elállítani.

Elküldve
Sziasztok.

Még mindig az utastérbe szivárgó hűtővízzel küzdök. A fűtőradiátor csatlakozásánál szivárog azt már kiderítettem,a kérdés csak annyi hogy lebombáztam már mindent a radiátor kiszereléséhez,de az anyósülés felöli oldalon a műanyagtálca ami a a radiátor alatt van valamiért nem akar engedni így nem tudom kiszedni a radiátort sem:D Nincs véletlenül valakinek tapasztalata radiátor kiszerelésben? Vagy esetleg leírás róla?

A kérdés második része a kiegyenlítő tartály kupakja,normális az hogy amikor letekerem melegen,dolgozó lány nagy nyomás van benne? Nem kellene kiengednie némi nyomást a kupaknak?

Végül a jól ismert rángatás amit most kezdett nemrégen:D Egr em ledugozva,Fojtószelepem tiszta,kipróbáltam lehúzott lambdákkal is,a rángatás szinte minden sebességben 1500-2000 es ford között jön elő,mintha kenguru lenne:D Esetleg további ötletek? Még annyi ,hogy a fogyasztásom is megugrott majdnem 1,5 literrel.

Astra G kombi Z16xe 2001 es klimás.

Előre is köszi:D

hy

az anyosoldalon, aknábol a tüzfalon a motortérben.alul van egy hosszu csavar az ha nem veszed ki nem tudodod kivenni a tálcát :lol: t torx csavar ,jo szar kicsavarni!!a kondenzvizelvezetésnél!!

a nyomás meg normális ,asszem 1,4bár felett enged a kupak

Elküldve
hy

az anyosoldalon, aknábol a tüzfalon a motortérben.alul van egy hosszu csavar az ha nem veszed ki nem tudodod kivenni a tálcát :lol: t torx csavar ,jo szar kicsavarni!!a kondenzvizelvezetésnél!!

Köszönöm szépen. Erre nem gondoltam volna,olvasgattam most 1 csomót utána, elvileg valami O gyűrük lehetnek oda és azért csöpöghet a radiátor csatlakozásnál ahol a biztosító szegek is vannak?

Elküldve

Az iment hazafele felgyulladt az osszes belso vilagita a kocsiban (visszapillanto folott, hatso ajtok kapaszkodoinal) es egve is van mar 40 perce. A belso vilagitas kapcsolot (lampa gomb kihuz) mar megnyomkodtam. Motort leallitottam, kulcsot kihuztam, kp zarat bezartam. Ajtokat, vsonagtartot kinyitottam, ajzokat becsapkodtam, erzekelo tudkeket az ajtoknsl megnyomkodtam, de sehogy sem alszik el a vilagitas. Tuneti kezelesnek elol kiszedtem az izzot, hatul kapcsoloval lekapcsoltam a lampakat, igy mar nem eg ki a szemem hazaig...

Van vmi otletetek?

Koszi!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.