Alex75 Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Sziasztok... egy olyan problémám van, vagyis a családi vectrának, hogy nem megy egy henger... ki lett cserélve a trafósor. Egyébként Z18XE-ről van szó. Azt hittük, hogy a trafóval minden oké lesz, de nem. Még mindig cseszekedik, nem indul be egy henger. Az új sor az jó, kipróbáltuk másik X18XE-ben. Kimértük a főtengely és a vez.tengely jeladót is, jók. Innentől már csak egy dolog van, a vezérlő. Már kutatják, de sajna nem jártak sikerrel. Nem tud esetleg valaki itt a fórumon olyan helyet, ahol találnánk? A kocsi eléggé fontos lenne, hogy jó legyen. De 300ezret nem kéne kiadni egy új sz@rért.... Vagy esetleg találkoztatok már ilyen problémával és esetleg nem a vezérlő lett volna a hibás? Az 1-es henger nem kap üzemanyagot, nincs injektor vezérlés... Szóval gáz. Ha valaki tud segíteni, megköszönném! Üdv Gábor Keresd Weszit Törökbálinton! Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Igen, pont pár napja volt, hogy be kellett ülnöm egy "H"-ba 1 napig, az első mozzanatban ezt kerestem, de sehol sem találtam. Sőt, minek a műszerfal :lol: Kabaré. Z16XER MŰSZERFAL Céges Ford Focus 1.6-ban a vízhőfok jelző kb. 2 perc alatt beáll alapjáraton 90 fokra, ha -10 van akkor is. Ez is érdekes, de tuti nincs 90 fokos ennyi idő alatt. Nálunk a céges kocsinál (WV polo) is hamar beáll 90 fokra a mutató kb 2 km alatt. És tuti nem annyira meleg, mert kb 5 perc után visszahül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Nálunk a céges kocsinál (WV polo) is hamar beáll 90 fokra a mutató kb 2 km alatt. És tuti nem annyira meleg, mert kb 5 perc után visszahül. Jah, az szinte képtelenség, én ilyen hidegekben reggel (-5fok) amig kiállok a garázsból és az udbarból, majd 3-4km múlva lesz 40 fokos avíz, kb 6-7 km-nél éri el a 90fokot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Igen, pont pár napja volt, hogy be kellett ülnöm egy "H"-ba 1 napig, az első mozzanatban ezt kerestem, de sehol sem találtam. Sőt, minek a műszerfal :lol: Kabaré. Z16XER MŰSZERFAL Céges Ford Focus 1.6-ban a vízhőfok jelző kb. 2 perc alatt beáll alapjáraton 90 fokra, ha -10 van akkor is. Ez is érdekes, de tuti nincs 90 fokos ennyi idő alatt. Test módban meg lehet nézni a vízhőfokot,mert ott kiírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Igen,nálam is hallatszik néha ez a hang(általában ilyenkor télen,nyáron nem jellemző),más is írt már itt erről a turbinaszerű hangról,de nem jöttünk rá ,hogy mi okozza. De milyen hang? nekem mint ha kifújna valami!! De a mai napon semmi!! Nem lehet, hogy gyengusz az akkumlátorom? most 6 éves és e miatt csinálja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 De milyen hang? nekem mint ha kifújna valami!! De a mai napon semmi!! Nem lehet, hogy gyengusz az akkumlátorom? most 6 éves és e miatt csinálja? Nekem sem mindig csinálja,csak néha a reggeli első indításkor! Amint írták is,egy önindítótisztogatást lehet megérne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Üdv a klubban! :lol: Ha nyugodtan akarsz aludni, néz(es)d meg a vezérmű tengely lefogató csavarokat! Z14XEP "típushiba"... Köszönöm az infót. Már ki is nyomtattam a levelet és a kocsival együtt ez is megy a szerelőhöz. Nem szeretnék én is egy százezres számlát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Sziasztok! Keresek egy nagy alkatrészes szakit, aki meg tudja mondani, hogy a képen szerepló OBD csatlakozó fedélből melyik szín az N'JOY változaté? Sajnos egy gyártási számon fut mind a három, így ebből kideríteni nem tudtam. Hivatalosan a RPO/POC listában a középkonzolom szine fémes szén (VU3 = KÖZPONTI MŰSZERFAL, CHARCOAL METALLIC (FÉMES SZÉN) , de ilyet nem találtam a felsoroltak között. Szertnék venni egy ilyen borítást, de nem tudja senki sem megmondani (szalon) melyik a passzoló szín. Az autó 2003-as Astra G Caravan 1.7 DTI N'JOY felszereltségű. Köszönöm előre is a segítséget! Sziasztok! Esetleg alvázszám alapján tudna valaki segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Emiatt ne bontsd le a kárpitot. Az enyém is ilyen volt. Letekered az ablakot, és egyszerűen kihúzod a gédert, Majd a megfelelő magasságban visszanyomod. Az a baj, hogy ezek a géderek nem mennek sehová. Kézzel egyáltalán nem lehet megmozdítani, fogóval meg tuti elszakítanám a gumit. Ezért gondoltam arra, hogy lebontom a kárpitot és úgy hátha könnyebben visszamegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Sziasztok! Esetleg alvázszám alapján tudna valaki segíteni? a bal felső sarokba üsd be az alvázszámot, és elméletileg leszüri.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Test módban meg lehet nézni a vízhőfokot,mert ott kiírja. Na látod idáig már nem jutottam el, mert nem tudtam akkor ilyenekkel foglalkozni sajnos. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November22, 2011 Megoszt Elküldve November22, 2011 Na látod idáig már nem jutottam el, mert nem tudtam akkor ilyenekkel foglalkozni sajnos. :lol: Én is nagyon hiányoltam belőle a vízhőmérő órát,de amikor megtudtam,hogy a középkonzol kijelzőjén meg lehet nézni,szinte minden beindítás után az volt az első,hogy beállítottam. De akkor is azt "mondom"hogy nagy felelőtlenség volt kihagyni belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 a bal felső sarokba üsd be az alvázszámot, és elméletileg leszüri....Szia! Be van ütve, csak kitöröltem mielőtt közszemlére tettem. A képen szereplő 3 lehetőség közül kellene választani. A környékemen lévő szalonok egyike sem vállalta a találomra való rendelést. Létezik "ultra vin szűrő" az EPC-ben, de sajnos nálam nem működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Szia! Be van ütve, csak kitöröltem mielőtt közszemlére tettem. A képen szereplő 3 lehetőség közül kellene választani. A környékemen lévő szalonok egyike sem vállalta a találomra való rendelést. Létezik "ultra vin szűrő" az EPC-ben, de sajnos nálam nem működik. Ami benne van, annak a száma nem utal a színre is? (nem tudom, csak találgatok :lol: ) Bontóban személyesen? És akkor össze tudod nézni... Más nem jut eszembe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Ami benne van, annak a száma nem utal a színre is? (nem tudom, csak találgatok :lol: ) Bontóban személyesen? És akkor össze tudod nézni... Más nem jut eszembe.Egy alkatrész száma van az összesnek, bontóban találni, olyan mint a fehér holló (N'Joy). Az enyém meg van, csak lehámlott róla a gyári festés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pippo Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Sziasztok!! Z14XEP Ismét érdekes dologra lettem figyelmes a G astrámnál! Első indítózásnál reggel érdekes hang jelentkezik, olyan mint ha tulpörgetnép az önindító, persze csak 1 pillanatra van ez az érdekes hang! Ha leállítom és újra indítózok akkor már semmi!!! Vajon ez mi lehet? Mint ha valami a nyomás miatt kifújna! Szerintetek? Ilyen sziszegős hangot ad ki egy pillanatra? Ha igen azt az enyém is csinállja. Nem rég beszéltem egy szakival aki azt mondta h meg kellene tisztítani az önindítót, mert lehet beragad a kis fogaskerék......:lol: Persze nem biztos h nálad is ez a problem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balageaxe Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Akksi alapállapotban 12,35V, indításkor 9,5-re is lement, járó motornál 14,58V. Döglött az akksim? Most lett feltöltve, de kicsit szenved az önindítóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Egy alkatrész száma van az összesnek, bontóban találni, olyan mint a fehér holló (N'Joy). Az enyém meg van, csak lehámlott róla a gyári festés. hi! király ezüst? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Volna egy laikus kérdésem hozzátok.Miért van az hogy a hátsó kerekek befelé dőlnek egy kicsit?A többi autótípuson nem nagyon látok ilyet, csak az astrákon.Nem kopik emiatt a gumi belső oldala jobban?Bocs ha hülyeséget kérdeztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Volna egy laikus kérdésem hozzátok.Miért van az hogy a hátsó kerekek befelé dőlnek egy kicsit?A többi autótípuson nem nagyon látok ilyet, csak az astrákon.Nem kopik emiatt a gumi belső oldala jobban?Bocs ha hülyeséget kérdeztem. Nem kérdeztél hülyeséget én szerintem. Ez a dolog már nálam is felmerült mivel cserések lesznek tavasszal a hátsó nyári gumik. A belső oldalt valóban jobban lekoptatta. Nézegettem, de nemigen lehet rajta állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
.totesz. Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Sziasztok. Még mindig az utastérbe szivárgó hűtővízzel küzdök. A fűtőradiátor csatlakozásánál szivárog azt már kiderítettem,a kérdés csak annyi hogy lebombáztam már mindent a radiátor kiszereléséhez,de az anyósülés felöli oldalon a műanyagtálca ami a a radiátor alatt van valamiért nem akar engedni így nem tudom kiszedni a radiátort sem:D Nincs véletlenül valakinek tapasztalata radiátor kiszerelésben? Vagy esetleg leírás róla? A kérdés második része a kiegyenlítő tartály kupakja,normális az hogy amikor letekerem melegen,dolgozó lány nagy nyomás van benne? Nem kellene kiengednie némi nyomást a kupaknak? Végül a jól ismert rángatás amit most kezdett nemrégen:D Egr em ledugozva,Fojtószelepem tiszta,kipróbáltam lehúzott lambdákkal is,a rángatás szinte minden sebességben 1500-2000 es ford között jön elő,mintha kenguru lenne:D Esetleg további ötletek? Még annyi ,hogy a fogyasztásom is megugrott majdnem 1,5 literrel. Astra G kombi Z16xe 2001 es klimás. Előre is köszi:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Nem kérdeztél hülyeséget én szerintem. Ez a dolog már nálam is felmerült mivel cserések lesznek tavasszal a hátsó nyári gumik. A belső oldalt valóban jobban lekoptatta. Nézegettem, de nemigen lehet rajta állítani. így stabilabb kanyarban. ha a felső része dőlne ki akkor egyenesben stabilabb lenne stb. Amúgy nézzetek meg pl egy ford c-maxot. kb 3x jobban beval dőlve. meg nekem is jobban dől és nem mutatható ki "kopásmérővel" hogy jobban kopna. nem kell azt elállítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Sziasztok. Még mindig az utastérbe szivárgó hűtővízzel küzdök. A fűtőradiátor csatlakozásánál szivárog azt már kiderítettem,a kérdés csak annyi hogy lebombáztam már mindent a radiátor kiszereléséhez,de az anyósülés felöli oldalon a műanyagtálca ami a a radiátor alatt van valamiért nem akar engedni így nem tudom kiszedni a radiátort sem:D Nincs véletlenül valakinek tapasztalata radiátor kiszerelésben? Vagy esetleg leírás róla? A kérdés második része a kiegyenlítő tartály kupakja,normális az hogy amikor letekerem melegen,dolgozó lány nagy nyomás van benne? Nem kellene kiengednie némi nyomást a kupaknak? Végül a jól ismert rángatás amit most kezdett nemrégen:D Egr em ledugozva,Fojtószelepem tiszta,kipróbáltam lehúzott lambdákkal is,a rángatás szinte minden sebességben 1500-2000 es ford között jön elő,mintha kenguru lenne:D Esetleg további ötletek? Még annyi ,hogy a fogyasztásom is megugrott majdnem 1,5 literrel. Astra G kombi Z16xe 2001 es klimás. Előre is köszi:D hy az anyosoldalon, aknábol a tüzfalon a motortérben.alul van egy hosszu csavar az ha nem veszed ki nem tudodod kivenni a tálcát :lol: t torx csavar ,jo szar kicsavarni!!a kondenzvizelvezetésnél!! a nyomás meg normális ,asszem 1,4bár felett enged a kupak Link to comment Megosztás: More sharing options...
.totesz. Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 hy az anyosoldalon, aknábol a tüzfalon a motortérben.alul van egy hosszu csavar az ha nem veszed ki nem tudodod kivenni a tálcát :lol: t torx csavar ,jo szar kicsavarni!!a kondenzvizelvezetésnél!! Köszönöm szépen. Erre nem gondoltam volna,olvasgattam most 1 csomót utána, elvileg valami O gyűrük lehetnek oda és azért csöpöghet a radiátor csatlakozásnál ahol a biztosító szegek is vannak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Az iment hazafele felgyulladt az osszes belso vilagita a kocsiban (visszapillanto folott, hatso ajtok kapaszkodoinal) es egve is van mar 40 perce. A belso vilagitas kapcsolot (lampa gomb kihuz) mar megnyomkodtam. Motort leallitottam, kulcsot kihuztam, kp zarat bezartam. Ajtokat, vsonagtartot kinyitottam, ajzokat becsapkodtam, erzekelo tudkeket az ajtoknsl megnyomkodtam, de sehogy sem alszik el a vilagitas. Tuneti kezelesnek elol kiszedtem az izzot, hatul kapcsoloval lekapcsoltam a lampakat, igy mar nem eg ki a szemem hazaig... Van vmi otletetek? Koszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts