roli86 Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 ECU javítás: http://auto-elektronika.uw.hu/ (Bár nem hiszem, hogy az a hiba!!!) Sziasztok,a másik szaki is beleásta magát a gépbe,és ő is komputert mondta,de nem kell cserélni mindent(vezérlő,immo,kulcs)mint amit másik brigád mondott,hanem újraprogramozzák és kész a gép.Írok ha van fejlemény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 Sziasztok,a másik szaki is beleásta magát a gépbe,és ő is komputert mondta,de nem kell cserélni mindent(vezérlő,immo,kulcs)mint amit másik brigád mondott,hanem újraprogramozzák és kész a gép.Írok ha van fejlemény. Okés, ha csak újraprogramozni, de az sem a semmitől sérült meg szerintem... Ott valamit alaposan elcseszett az előző brigád... Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 Üdv! Két probléma jelentkezett mostanában az autómnál. Az egyik, hogy eszi a hűtővizet. Még nem tudom, mennyire, de gumicserénél szóltak hogy meg akarták nézni hogy kell a fagyálló, és nem volt a tartályban egy csepp folyadék se, pedig olyan 3-4hete töltöttem fel. Ismerősök azt mondták, hogy jó esetben hengerfej tömités, rosszabb esetben meg van repedve a hengerfej. Lehetséges? Rendesen indul, gyakorlatilag menet közbe sincs semmi baja, pedig napi szinten rakok bele 100-120km-ert városban. Másik gond, megfigyeltem reggelente, hogy a kocsi alatt képződik egy viszonylag nagy olaj tócsa, néztem a motort, szemböl nézve a bal fele kb telibe olajos, viszont az olaj szintem nem csökken, pedig már 9000km van a kocsiban az olajcsere óta, de 1 decit se kellett utántölteni, honnan a francból folyhat? Szervó nem lehet, annak sincs baja. Jah, még 1 harmadik: hátul kopogó hang, néha hallani csak, főleg lámpák előtt, vagy döcögősebb úton, lengéscsillapítók hibátlanok. A silent mehetett ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Üdv! Két probléma jelentkezett mostanában az autómnál. Az egyik, hogy eszi a hűtővizet. Még nem tudom, mennyire, de gumicserénél szóltak hogy meg akarták nézni hogy kell a fagyálló, és nem volt a tartályban egy csepp folyadék se, pedig olyan 3-4hete töltöttem fel. Ismerősök azt mondták, hogy jó esetben hengerfej tömités, rosszabb esetben meg van repedve a hengerfej. Lehetséges? Rendesen indul, gyakorlatilag menet közbe sincs semmi baja, pedig napi szinten rakok bele 100-120km-ert városban. Másik gond, megfigyeltem reggelente, hogy a kocsi alatt képződik egy viszonylag nagy olaj tócsa, néztem a motort, szemböl nézve a bal fele kb telibe olajos, viszont az olaj szintem nem csökken, pedig már 9000km van a kocsiban az olajcsere óta, de 1 decit se kellett utántölteni, honnan a francból folyhat? Szervó nem lehet, annak sincs baja. Jah, még 1 harmadik: hátul kopogó hang, néha hallani csak, főleg lámpák előtt, vagy döcögősebb úton, lengéscsillapítók hibátlanok. A silent mehetett ki? Bal oldali olaj nem lehet főtengely szimering? Egy képet azért csinálj róla. Hűtővíz pedig érdemes megnézni, hogy a lábtérnél nem-e vizes, mert ott szokott leggyakrabban folyatni, de nem árt a motortérben is nézelődni. (csak nehogy valami hűtőtömítőt tegyél a kocsiba!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Üdv! Két probléma jelentkezett mostanában az autómnál. Az egyik, hogy eszi a hűtővizet. Még nem tudom, mennyire, de gumicserénél szóltak hogy meg akarták nézni hogy kell a fagyálló, és nem volt a tartályban egy csepp folyadék se, pedig olyan 3-4hete töltöttem fel. Ismerősök azt mondták, hogy jó esetben hengerfej tömités, rosszabb esetben meg van repedve a hengerfej. Lehetséges? Rendesen indul, gyakorlatilag menet közbe sincs semmi baja, pedig napi szinten rakok bele 100-120km-ert városban. Másik gond, megfigyeltem reggelente, hogy a kocsi alatt képződik egy viszonylag nagy olaj tócsa, néztem a motort, szemböl nézve a bal fele kb telibe olajos, viszont az olaj szintem nem csökken, pedig már 9000km van a kocsiban az olajcsere óta, de 1 decit se kellett utántölteni, honnan a francból folyhat? Szervó nem lehet, annak sincs baja. Jah, még 1 harmadik: hátul kopogó hang, néha hallani csak, főleg lámpák előtt, vagy döcögősebb úton, lengéscsillapítók hibátlanok. A silent mehetett ki? Érdekes ez a dolog. Hidegben gyakran előjön ez a hűtővíz apadás, vagy eltünés. Lehet valami tömítés enged a hideg hatására. Ha az olajad tiszta és nem fogy, akkor lehet a tócsának is a vízhez van köze. Tuti olaj az? Nem lehet hogy a motorról mos alá valamit? Nekem is csak hidegben fogy a vizem. Nyáron 7e km alatt semmi. Téli 3-4 hónap és 3-4e km alatt pedig fél litert is után kell tölteni. Ki érti ezt.... Egy Mazdás ismerősöm pont ugyan ezt mesélte.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Érdekes ez a dolog. Hidegben gyakran előjön ez a hűtővíz apadás, vagy eltünés. Lehet valami tömítés enged a hideg hatására. Ha az olajad tiszta és nem fogy, akkor lehet a tócsának is a vízhez van köze. Tuti olaj az? Nem lehet hogy a motorról mos alá valamit? Nekem is csak hidegben fogy a vizem. Nyáron 7e km alatt semmi. Téli 3-4 hónap és 3-4e km alatt pedig fél litert is után kell tölteni. Ki érti ezt.... Egy Mazdás ismerősöm pont ugyan ezt mesélte.... Ugyanerre gondoltam: a motor bal oldalán szembe állva van a vízpumpa. Ha az elenged, ott simán jöhet ki a víz, nem? A téli vízfogyás nem lehet fűtőradiátor hiba? Valami hajszálrepedés a fűtőradiátoron, ahol minimálisan megy el a víz, és persze nyáron nem ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Én a helyedben átolvasnám EZT és megcsinálnám, rosszabb esetben is 25e Ft a zsebedben marad... Ha már úgysem megy, én is nekiállnék, mielőtt kikukázom a régit... bajt már nem csinálhatsz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Ugyanerre gondoltam: a motor bal oldalán szembe állva van a vízpumpa. Ha az elenged, ott simán jöhet ki a víz, nem? A téli vízfogyás nem lehet fűtőradiátor hiba? Valami hajszálrepedés a fűtőradiátoron, ahol minimálisan megy el a víz, és persze nyáron nem ;) Hm... Lehet persze. Hogy lehetne ezt kideríteni? A lábtérnél nem találtam semmi vizet. Ez a fogyás ez nagyon pici szivárgásból jöhet össze, max néha cseppen egyet. Lehet meg kell várnom míg valami végleg megagyja magát és akkor kibukik egyből hol a bibi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Hm... Lehet persze. Hogy lehetne ezt kideríteni? A lábtérnél nem találtam semmi vizet. Ez a fogyás ez nagyon pici szivárgásból jöhet össze, max néha cseppen egyet. Lehet meg kell várnom míg valami végleg megagyja magát és akkor kibukik egyből hol a bibi. Na ez az amit sosem szabad. Gondolj bele jönnek a pocsék idők. Szakadó hóban vhol kinnt a kenyában, ahol a madár sem jár elszólja magát a vízpumpa vagy akármi ahol most ereszt akkor azért nem kicsit leszel kutyasz*arban. Én ezeknek igyekszem a végére járni főleg ha nem tom mi okozza. Az megint más ha nincsen rá lóvém, de abban az esetben ki sem teszem a lábam a városból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Hm... Lehet persze. Hogy lehetne ezt kideríteni? A lábtérnél nem találtam semmi vizet. Ez a fogyás ez nagyon pici szivárgásból jöhet össze, max néha cseppen egyet. Lehet meg kell várnom míg valami végleg megagyja magát és akkor kibukik egyből hol a bibi. Na ez az amit sosem szabad. Gondolj bele jönnek a pocsék idők. Szakadó hóban vhol kinnt a kenyában, ahol a madár sem jár elszólja magát a vízpumpa vagy akármi ahol most ereszt akkor azért nem kicsit leszel kutyasz*arban. Én ezeknek igyekszem a végére járni főleg ha nem tom mi okozza. Az megint más ha nincsen rá lóvém, de abban az esetben ki sem teszem a lábam a városból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Sziasztok! G astra 1.8 cabrio z18xe indítás problémáim vannak. Korábban párszor eljátszotta, hogy csak tekert de a motort nem forgatta. Most már ez a gond nincs, hidegen elsőre minden gond nélkül indul. Ellemben melegen. Melegen alig bírja megmozdítani sőt egyet se bír, met megáll. Aztán következő indításra gond nélkül. Aztán leállítom és akkor is. Aztán következőnél megint nem, néha a mutatók is kalimpálnak, mert nem tudják, hogy most beindult-e vagy sem. de ha beindult nincs gond. Fentről le lehet szedni az önindítót, vagy alá kell mászni?! Ha hozzáférek már megoldom, de ha alá kell menni akkor szerelő kellene a x kerületben. Ja és remélem hogy csak önindító! Köszi az infot: szabopsz Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 A lent látható képen a bekeretezett résznél tiszta olaj a kocsim. (Z14XEP motor) Olajszűrő házra tippelek, hogy ott ereszt. Hogyan lehet, hogy most 70e km-es korában jött elő?? (munkatársamnak pár ezer km-esen csinálták a kocsiját ugyanilyen problémával, nála szét kellett szedni az egészet -lökhárító, hűtők le, klímakompreszor, katalizátor le - , mert rosszul volt megmunkálva a motor, forgácsos volt, és a tömítés elengedte az olajat) Próbáltam az egy hozzáférhető csavaron húzni, de nem tudtam. Más is járt így??? ;) Erre valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Erre valaki? Olajszűrő tömítésre gyanakszom. Gondolom cserélted azt is, mikor szűrőt cseréltél, de elnyíródhatott becsavarás közben. Cseréld ki azt első körben sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Olajszűrő tömítésre gyanakszom. Gondolom cserélted azt is, mikor szűrőt cseréltél, de elnyíródhatott becsavarás közben. Cseréld ki azt első körben sztem. Sajnos nem az, mivel a műanyag sapka körül semmi olaj sincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Sajnos nem az, mivel a műanyag sapka körül semmi olaj sincs. Az most hogy jön az olajszűrőhöz? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lorybeee Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Sziasztok! A segítségeteket kérném a következőkben: 2003. júniusi évjáratú Opel Astra 1.4 G típusú gépkocsim 2 éve hideg időjárásra fordultával a következőket csinálja: a gépkocsival elindulva és pár kilométert haladva egy kis lökés érezhető, melynek következtében a motorlámpa elkezd világítani, és a gépkocsi a gázpedál erőteljesebb nyomása ellenére is lassul. A gázpedált nyomva a motorlámpa villog, felengedve folyamatosan világít. Alapjáraton a gépkocsi kis idő múlva lefullad, erősen füstöl, a kipufogó szaggatva dolgozik, az egész kocsi remeg. Alapjáraton a gázpedált benyomva visító hangot ad a motor. A kis műszerrel megnézve azt írja ki, hogy a 2. henger hibája. A gyertyák és a gyújtóhíd ki lett cserélve, illetve idén nyáron a katalizátor is cserélve lett. Menet közben minden kereszteződénél a kuplungot benyomva a gépkocsi lefullad. Kérem segítségeteket, hogy mi okozhatja ezt a gépkocsinál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 A téli vízfogyás nem lehet fűtőradiátor hiba? Valami hajszálrepedés a fűtőradiátoron, ahol minimálisan megy el a víz, és persze nyáron nem ;) Az nem úgy van, hogy a radiátorban mindig áramlik a víz, csak a levegő útjának változtatásával szabályozod a fűtést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Az nem úgy van, hogy a radiátorban mindig áramlik a víz, csak a levegő útjának változtatásával szabályozod a fűtést? Nem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Az most hogy jön az olajszűrőhöz? ;) Mert a szűrőházba megy a betét, amit egy műanyag sapka zár le. És arra a tömítésre gondolt. Így jön az olajszűrőhöz! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Az nem úgy van, hogy a radiátorban mindig áramlik a víz, csak a levegő útjának változtatásával szabályozod a fűtést? Sziasztok! A 2000-ben kiadott G Astráknál még volt elektromos csap. Az enyémben tuti, hogy van ( Behr típusú). Elvileg az újabb típusokban ezt a gyenge láncszemet már kihagyták... Más téma: A "piros" GM Genuine longlife fagyálló keverhető az új GM Dex-cool-lal???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Mert a szűrőházba megy a betét, amit egy műanyag sapka zár le. És arra a tömítésre gondolt. Így jön az olajszűrőhöz! ;) Ja,nekem nem ilyen bonyolult olajszűrőm van! :lol: Csak simán kitekerem utána meg be,nincs ilyen sapkás téma! Én azt hittem az olajbetöltőnél lévő műanyagsapira gondolt ,azt nem értettem,hogy jön az ide!Mostmár képben vagyok,folytathatjuk! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Sziasztok! A 2000-ben kiadott G Astráknál még volt elektromos csap. Az enyémben tuti, hogy van ( Behr típusú). Elvileg az újabb típusokban ezt a gyenge láncszemet már kihagyták... Nekem is valami ilyesmi rémlik, hogy csak az első szériákban volt fűtéscsap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Nem! Ez úgy van. Mindig áramlik benne a víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Erre valaki? nézd meg a váltó tetejét is... ha van ott is akkor csak a levegőztetőn jön ki.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
roli86 Elküldve November15, 2011 Megoszt Elküldve November15, 2011 Okés, ha csak újraprogramozni, de az sem a semmitől sérült meg szerintem... Ott valamit alaposan elcseszett az előző brigád... Hát én már nemtom mit higgyek,amikor elhoztam az előző brigádtól a kocsit,az volt a fura,hogy a szaki kézzel lábbal kapálozott,hogy ne vigyem el,de tényleg ám,szerencsétlen már mondott mindent csak maradjon a gép és megcsinálják,hogy már le van beszélve a,hogy hozzák bele a komputert,immot,kulcsokat öszzetanítják őket és vihetem is csak még 2 nap,aztán mondtam,hogy nemfogom kicseréltetni benne a cuccokat amíg meg nem nézetem mással is,és ha ő is azt mondja,akkor meg muszáj lesz ugyis ,de addig nem,erre mondta,hogy 80ezer lenne az a manőver,de a felét ők kifizetik így csak 40ezer.szóval fura az egész,de egy totál független sráccal is beszéltem,aki szerint a komputer annál sokkal jobban le van védve,hogy valami kontár csak úgy elcsessze.ugyhogy nemtudom,de ez van,remélem minél előbb kész lesz és örülhetek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts