roli86 Elküldve November7, 2011 Elküldve November7, 2011 Sziasztok.újabb fejlemény ha valakit érdekel.Ma voltam megnézni az autót,totál tanácstalan arcokkal találkoztam,nem tudják mi lett vele,és nem értik miért pont náluk mert nem csináltak semmit .Levették a váltót kicserélték a kinyomócsapágyat összerakták,és nem indul az autó.Holnap jön az okos gép tech 2 vagy mi és majd akkor talán többet tudnak.Most azon a ponton vagyok ha holnap sem mondanak érdemlegeset akkor lehet,hogy elhozatom az autót olyan autóvillamosságihoz aki ért hozzá és megcsinálja,csak ezt tuti nekem kéne fizetnem,mert ők továbbra is állítják,hogy semmi olyanhoz nem nyúltak ami miatt nem indul az autó(amiben egy picit egyet is kell értenem velük,mert mivan akkor ha tényleg olyan baja van ami a következő indításnál nálam jött volna elő,akkor erről ők tényleg nem tehetnek)csak ezzel nem vagyok előbbre.
zfarkas Elküldve November7, 2011 Elküldve November7, 2011 Sziasztok! Enyhe fékezésnél nyikorgás, intenzívebbnél semmi. Cserés a betét?
Kzotya Elküldve November7, 2011 Elküldve November7, 2011 Sziasztok.újabb fejlemény ha valakit érdekel.Ma voltam megnézni az autót,totál tanácstalan arcokkal találkoztam,nem tudják mi lett vele,és nem értik miért pont náluk mert nem csináltak semmit .Levették a váltót kicserélték a kinyomócsapágyat összerakták,és nem indul az autó.Holnap jön az okos gép tech 2 vagy mi és majd akkor talán többet tudnak.Most azon a ponton vagyok ha holnap sem mondanak érdemlegeset akkor lehet,hogy elhozatom az autót olyan autóvillamosságihoz aki ért hozzá és megcsinálja,csak ezt tuti nekem kéne fizetnem,mert ők továbbra is állítják,hogy semmi olyanhoz nem nyúltak ami miatt nem indul az autó(amiben egy picit egyet is kell értenem velük,mert mivan akkor ha tényleg olyan baja van ami a következő indításnál nálam jött volna elő,akkor erről ők tényleg nem tehetnek)csak ezzel nem vagyok előbbre. Hali! Hibakód lámpa világít, vagy villog-e, ki lett a computer "faggatva", önindító forgatja a motort, benzin ellátás meg lett nézve (injektorhídon benzinnyomás van-e indítózás után), akkut kiszerelték, ha igen mit szedtek még szét a cseréhez a motortérben, csatikat összedugták rendesen?
Mc-elek Elküldve November7, 2011 Elküldve November7, 2011 Sziasztok! Enyhe fékezésnél nyikorgás, intenzívebbnél semmi. Cserés a betét? nálam is van ilyen ... no para... 61e nél ok a tárcsa és a betét is... legalább is nálam ;)
roli86 Elküldve November7, 2011 Elküldve November7, 2011 Hali! Hibakód lámpa világít, vagy villog-e, ki lett a computer "faggatva", önindító forgatja a motort, benzin ellátás meg lett nézve (injektorhídon benzinnyomás van-e indítózás után), akkut kiszerelték, ha igen mit szedtek még szét a cseréhez a motortérben, csatikat összedugták rendesen? Helló.Igen hibakód lámpa világít,computert kifaggaták,de semmi érdemleges állítólag.önindító forgat,benzin ellátás nem tökéletes mert nem megy a benzinpumpa,ha rövidrezárják a relénél,hogy folyamatosan kapjon benzint az autó akkor sem indul,relét cseréltek ,de úgy sem indul(csak úgy indul,ha a légszűrőnél befújnak neki,de akkor is csak arra a pár pillanatra amíg tart a befújt cucc (1-2 mp))akku lett kiszedve,váltó,2 csatlakozó,tolatólámpa csati meg a fodulatszám jeladó.minden visszadugva. és nem értik mi lett vele
bzsoltee Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Helló.Igen hibakód lámpa világít,computert kifaggaták,de semmi érdemleges állítólag.önindító forgat,benzin ellátás nem tökéletes mert nem megy a benzinpumpa,ha rövidrezárják a relénél,hogy folyamatosan kapjon benzint az autó akkor sem indul,relét cseréltek ,de úgy sem indul(csak úgy indul,ha a légszűrőnél befújnak neki,de akkor is csak arra a pár pillanatra amíg tart a befújt cucc (1-2 mp))akku lett kiszedve,váltó,2 csatlakozó,tolatólámpa csati meg a fodulatszám jeladó.minden visszadugva. és nem értik mi lett vele Olyan hogy fordulhat elő, hogy nem indul az autód, de egy aktív hibakód "semmi érdemleges"??? Ha már kiolvasták, én rákérdeznék, hogy mégis mi az, hátha valaki járt már úgy, mint te, és tudna segíteni. Amúgy remélem nincs igazam, de kicsit olyan, mintha az ECU szállt volna el.
imy Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Helló.Igen hibakód lámpa világít,computert kifaggaták,de semmi érdemleges állítólag.önindító forgat,benzin ellátás nem tökéletes mert nem megy a benzinpumpa,ha rövidrezárják a relénél,hogy folyamatosan kapjon benzint az autó akkor sem indul,relét cseréltek ,de úgy sem indul(csak úgy indul,ha a légszűrőnél befújnak neki,de akkor is csak arra a pár pillanatra amíg tart a befújt cucc (1-2 mp))akku lett kiszedve,váltó,2 csatlakozó,tolatólámpa csati meg a fodulatszám jeladó.minden visszadugva. és nem értik mi lett vele Nem lehet hogy az immo. okozza ezt a hibát? (mintha valaki már szívott volna ilyennel itt)
palicska Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Nem lehet hogy az immo. okozza ezt a hibát? (mintha valaki már szívott volna ilyennel itt) Lehet érdemes megnézetni. Nekem a renault 19 csinált ilyet azzal a különbséggel, hogy nekem a járó motor állt le. Akkor azt mondták az immobiliser adta meg magát és az tiltja a befecskendezést.
DarthVödör Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 (edited) roli86 írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
balazs90 Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Üdv mindenkinek! Egy olyan kérdésem lenne hogy eléggé érdekes dolgot csinál az autóm. Ki gyullad két lámpa az egyik a szervíz kulcsos kocsi a másik meg egy radiátor alakú cucc amibe van egy csillag és eltűnik a fordulat szám mérőm, és egy ilyan érdekes hangot ad ki mint ha le akarna folyamatosan fulladni. Mi lehet ennek az oka? Kérlek segítsetek.
Korzika Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Üdv mindenkinek! Egy olyan kérdésem lenne hogy eléggé érdekes dolgot csinál az autóm. Ki gyullad két lámpa az egyik a szervíz kulcsos kocsi a másik meg egy radiátor alakú cucc amibe van egy csillag és eltűnik a fordulat szám mérőm, és egy ilyan érdekes hangot ad ki mint ha le akarna folyamatosan fulladni. Mi lehet ennek az oka? Kérlek segítsetek. Milyen motor?Mikori autó?
balazs90 Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Milyen motor?Mikori autó? X20DTH (2.0 DTI) 2001-es évjárat
ACRONKA Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Hello , most volt időm visszaolvasni a fórumt.Erről a hibáról már írtam ,csak még annyit tennék hozzá,mivel a szelep külön nem rendelhető az ACkomplet meg drága. Ezért a szelepben lévő rugó nyomó erejét kell növelni,így csak az üzemi nyomás felett nyitna ki (ha dugulás keletkezne a filterben).Én egy-két mm vastag alátetet tennék a rugó végéhez,és ez megemelné a nyomást nehány mbar-ral. A tanksapka kifúrása azért nem jó,mert mindig szüretlen (poros)levegő megy a tartályba.Felborulásnál kifolyik a benzin ,tűz veszély.A gyár ezt úgy oldotta meg szoftveressen,hogy ha az AC állandóan működig (mivel nem ér bele a benzinbe),akkor a szellőztető szelepet nem nyitja ki az ECU.E védelem miatt keletkezik vákum a tartályban.Azt kell elérni,hogy 130-135 nél az AC továbbra is, szakaszossan(négyszögjel vezérlés) dolgozzon, akkor lesz szellőztetés. Kedves ktibor! Nem sokat értek a technikai részekből, négyszögjel vezérlés és társai. Azt mondd el nekem kérlek- de ha lehet emberi nyelven- hogy nekem miért csak az autópályán jelentkezik a probléma, és egyáltalán miért jelentkezik, amikor a gép gázos, tehát a pályán nem is fogy egy csepp benzin sem? Elindulás után egy órával jelentkezik csak a probléma, és nem induláskor, amikor tényleg fogy 1-2 deci.
DarthVödör Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 (edited) balazs90 írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör
Korzika Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Üdv mindenkinek! Egy olyan kérdésem lenne hogy eléggé érdekes dolgot csinál az autóm. Ki gyullad két lámpa az egyik a szervíz kulcsos kocsi a másik meg egy radiátor alakú cucc amibe van egy csillag és eltűnik a fordulat szám mérőm, és egy ilyan érdekes hangot ad ki mint ha le akarna folyamatosan fulladni. Mi lehet ennek az oka? Kérlek segítsetek. Ha menet közben is világít a kulcsos lámpa,akkor ne menj a kocsival!Nézd meg a gépkönyvben,dízelnél azt írja ilyenkor vészprogramra vált,vidd szerelőhöz mihamarabb.Lehet vezérléshiba!
balazs90 Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 "radiátor alakú cucc amibe van egy csillag" :hűtőrendszer elégtelensége. "eltűnik a fordulat szám mérőm" vissza esik 0-ra? Igen vissza esik 0-ra.
balazs90 Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Ha menet közben is világít a kulcsos lámpa,akkor ne menj a kocsival!Nézd meg a gépkönyvben,dízelnél azt írja ilyenkor vészprogramra vált,vidd szerelőhöz mihamarabb.Lehet vezérléshiba! Igen menet közbe is világít
Kzotya Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Helló.Igen hibakód lámpa világít,computert kifaggaták,de semmi érdemleges állítólag.önindító forgat,benzin ellátás nem tökéletes mert nem megy a benzinpumpa,ha rövidrezárják a relénél,hogy folyamatosan kapjon benzint az autó akkor sem indul,relét cseréltek ,de úgy sem indul(csak úgy indul,ha a légszűrőnél befújnak neki,de akkor is csak arra a pár pillanatra amíg tart a befújt cucc (1-2 mp))akku lett kiszedve,váltó,2 csatlakozó,tolatólámpa csati meg a fodulatszám jeladó.minden visszadugva. és nem értik mi lett vele Ha a benzinpumpa relét direktbe kötik, akkor a benzinhídon a befecskendező szelepek előtt benzinnyomás van, a pumpa egyáltalán megy? Ha befújásra beröffen, szerintem gyújtás vezérlés ok., nafta viszont nincs! Befecskendező szelepek reléje OK? Csatikat tessék újra leellenőriztetni! Hibakód lámpa világít akkor lennie kell hibának is!!! Elég balf.sz szerelőcsapat lehet!
roli86 Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Olyan hogy fordulhat elő, hogy nem indul az autód, de egy aktív hibakód "semmi érdemleges"??? Ha már kiolvasták, én rákérdeznék, hogy mégis mi az, hátha valaki járt már úgy, mint te, és tudna segíteni. Amúgy remélem nincs igazam, de kicsit olyan, mintha az ECU szállt volna el. Sziasztok.Na megnézték a tech 2-vel és ecu hiba,átnézték az összes vezetéket minden jeladót,minden-mindent,ugyhogy azt mondták,hogy kell nekem motorvezérlő,immó,és kulcsok,mert nemtudom az immonak a biztonsági kódját ha tudnám akkor csak motorvezérlő kéne,de igy most minden.Körbeérdeklődtem okosabb embereknél,hogy mit lehet tenni,ha tényleg a motorvezérlő megy el,ebben az esetben kit kell okolni stb....Hát állítólag a motorvezérlő,annál sokkal jobban le van védve,hogy egy kinyomócsapágy cserénél tönkre lehessen tenni.Nagyon kicsi az esélye.Sokkal valószínübb,hogy most adta meg magát pont ott,bár arra is nagyon kicsi az esély,hogy megadja magát.Így most nem is nagyon okolhatom a szerelőt,mert a következő indításnál nálam nem indult volna.Véleményeket szívesen fogadok.
palicska Elküldve November8, 2011 Elküldve November8, 2011 Sziasztok.Na megnézték a tech 2-vel és ecu hiba,átnézték az összes vezetéket minden jeladót,minden-mindent,ugyhogy azt mondták,hogy kell nekem motorvezérlő,immó,és kulcsok,mert nemtudom az immonak a biztonsági kódját ha tudnám akkor csak motorvezérlő kéne,de igy most minden.Körbeérdeklődtem okosabb embereknél,hogy mit lehet tenni,ha tényleg a motorvezérlő megy el,ebben az esetben kit kell okolni stb....Hát állítólag a motorvezérlő,annál sokkal jobban le van védve,hogy egy kinyomócsapágy cserénél tönkre lehessen tenni.Nagyon kicsi az esélye.Sokkal valószínübb,hogy most adta meg magát pont ott,bár arra is nagyon kicsi az esély,hogy megadja magát.Így most nem is nagyon okolhatom a szerelőt,mert a következő indításnál nálam nem indult volna.Véleményeket szívesen fogadok. Keresd Weszit :http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1617 vagy http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=w...mp;o=FvCYNqVkge
Balageaxe Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Sziasztok.Na megnézték a tech 2-vel és ecu hiba,átnézték az összes vezetéket minden jeladót,minden-mindent,ugyhogy azt mondták,hogy kell nekem motorvezérlő,immó,és kulcsok,mert nemtudom az immonak a biztonsági kódját ha tudnám akkor csak motorvezérlő kéne,de igy most minden.Körbeérdeklődtem okosabb embereknél,hogy mit lehet tenni,ha tényleg a motorvezérlő megy el,ebben az esetben kit kell okolni stb....Hát állítólag a motorvezérlő,annál sokkal jobban le van védve,hogy egy kinyomócsapágy cserénél tönkre lehessen tenni.Nagyon kicsi az esélye.Sokkal valószínübb,hogy most adta meg magát pont ott,bár arra is nagyon kicsi az esély,hogy megadja magát.Így most nem is nagyon okolhatom a szerelőt,mert a következő indításnál nálam nem indult volna.Véleményeket szívesen fogadok. Tudod, én már rég nem hiszek a véletlenekben...
BlackDog Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Sziasztok! G Astra vásárlás előtt állok, mai napon "próbáltam ki" egy példányon (2006, 5 ajtós, 1.4 90LE) a szervíz kód villogtatást. A leírt módon gáz kopp, fék kopp, gyújtás ráad, majd számoltam. 12-ig jutottam el szünet nélkül, majd ott levettem a lábam a pedálokról, akkor abbamaradt. Ez mit jelent? Elvileg csak max. tízet szabadna villognia szünet nélkül, nem? Egy 2007/2 példánynál is hasonló módon működik a módszer? Előre is köszönöm a válaszokat!
Konkesz Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Sziasztok! G Astra vásárlás előtt állok, mai napon "próbáltam ki" egy példányon (2006, 5 ajtós, 1.4 90LE) a szervíz kód villogtatást. A leírt módon gáz kopp, fék kopp, gyújtás ráad, majd számoltam. 12-ig jutottam el szünet nélkül, majd ott levettem a lábam a pedálokról, akkor abbamaradt. Ez mit jelent? Elvileg csak max. tízet szabadna villognia szünet nélkül, nem? Egy 2007/2 példánynál is hasonló módon működik a módszer? Előre is köszönöm a válaszokat! Ha nincs semmi gond, akkor villog folyamatosan én úgy tudom. Azért hagyta abba, mert megszakítottad. Hagyd végig, hogy 4x10-et villogjon minimum, elvileg akkor lesz jó, illetve amit legelőször is írtam akkor. ;)
Kzotya Elküldve November9, 2011 Elküldve November9, 2011 Sziasztok.Na megnézték a tech 2-vel és ecu hiba,átnézték az összes vezetéket minden jeladót,minden-mindent,ugyhogy azt mondták,hogy kell nekem motorvezérlő,immó,és kulcsok,mert nemtudom az immonak a biztonsági kódját ha tudnám akkor csak motorvezérlő kéne,de igy most minden.Körbeérdeklődtem okosabb embereknél,hogy mit lehet tenni,ha tényleg a motorvezérlő megy el,ebben az esetben kit kell okolni stb....Hát állítólag a motorvezérlő,annál sokkal jobban le van védve,hogy egy kinyomócsapágy cserénél tönkre lehessen tenni.Nagyon kicsi az esélye.Sokkal valószínübb,hogy most adta meg magát pont ott,bár arra is nagyon kicsi az esély,hogy megadja magát.Így most nem is nagyon okolhatom a szerelőt,mert a következő indításnál nálam nem indult volna.Véleményeket szívesen fogadok. Szerintem a kulcsokkal az új vezérlőt szoftveresen össze lehet illeszteni. Nem hiszem,hogy egy vezérlő elektronika csak úgy gondol egyet és nem működik többé (hány éves a verda, motorkód, vezérlő a motortérben van-e). Még mindig azt mondom, hogy ez 1 balfa.. csapat, én a helyedben elviném máshova a szekeret!
Recommended Posts