Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok.újabb fejlemény ha valakit érdekel.Ma voltam megnézni az autót,totál tanácstalan arcokkal találkoztam,nem tudják mi lett vele,és nem értik miért pont náluk mert nem csináltak semmit .Levették a váltót kicserélték a kinyomócsapágyat összerakták,és nem indul az autó.Holnap jön az okos gép tech 2 vagy mi és majd akkor talán többet tudnak.Most azon a ponton vagyok ha holnap sem mondanak érdemlegeset akkor lehet,hogy elhozatom az autót olyan autóvillamosságihoz aki ért hozzá és megcsinálja,csak ezt tuti nekem kéne fizetnem,mert ők továbbra is állítják,hogy semmi olyanhoz nem nyúltak ami miatt nem indul az autó(amiben egy picit egyet is kell értenem velük,mert mivan akkor ha tényleg olyan baja van ami a következő indításnál nálam jött volna elő,akkor erről ők tényleg nem tehetnek)csak ezzel nem vagyok előbbre.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.újabb fejlemény ha valakit érdekel.Ma voltam megnézni az autót,totál tanácstalan arcokkal találkoztam,nem tudják mi lett vele,és nem értik miért pont náluk mert nem csináltak semmit .Levették a váltót kicserélték a kinyomócsapágyat összerakták,és nem indul az autó.Holnap jön az okos gép tech 2 vagy mi és majd akkor talán többet tudnak.Most azon a ponton vagyok ha holnap sem mondanak érdemlegeset akkor lehet,hogy elhozatom az autót olyan autóvillamosságihoz aki ért hozzá és megcsinálja,csak ezt tuti nekem kéne fizetnem,mert ők továbbra is állítják,hogy semmi olyanhoz nem nyúltak ami miatt nem indul az autó(amiben egy picit egyet is kell értenem velük,mert mivan akkor ha tényleg olyan baja van ami a következő indításnál nálam jött volna elő,akkor erről ők tényleg nem tehetnek)csak ezzel nem vagyok előbbre.

Hali!

Hibakód lámpa világít, vagy villog-e, ki lett a computer "faggatva", önindító forgatja a motort, benzin ellátás meg lett nézve (injektorhídon benzinnyomás van-e indítózás után), akkut kiszerelték, ha igen mit szedtek még szét a cseréhez a motortérben, csatikat összedugták rendesen?

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Hibakód lámpa világít, vagy villog-e, ki lett a computer "faggatva", önindító forgatja a motort, benzin ellátás meg lett nézve (injektorhídon benzinnyomás van-e indítózás után), akkut kiszerelték, ha igen mit szedtek még szét a cseréhez a motortérben, csatikat összedugták rendesen?

Helló.Igen hibakód lámpa világít,computert kifaggaták,de semmi érdemleges állítólag.önindító forgat,benzin ellátás nem tökéletes mert nem megy a benzinpumpa,ha rövidrezárják a relénél,hogy folyamatosan kapjon benzint az autó akkor sem indul,relét cseréltek ,de úgy sem indul(csak úgy indul,ha a légszűrőnél befújnak neki,de akkor is csak arra a pár pillanatra amíg tart a befújt cucc (1-2 mp))akku lett kiszedve,váltó,2 csatlakozó,tolatólámpa csati meg a fodulatszám jeladó.minden visszadugva. és nem értik mi lett vele

Link to comment
Megosztás:

Helló.Igen hibakód lámpa világít,computert kifaggaták,de semmi érdemleges állítólag.önindító forgat,benzin ellátás nem tökéletes mert nem megy a benzinpumpa,ha rövidrezárják a relénél,hogy folyamatosan kapjon benzint az autó akkor sem indul,relét cseréltek ,de úgy sem indul(csak úgy indul,ha a légszűrőnél befújnak neki,de akkor is csak arra a pár pillanatra amíg tart a befújt cucc (1-2 mp))akku lett kiszedve,váltó,2 csatlakozó,tolatólámpa csati meg a fodulatszám jeladó.minden visszadugva. és nem értik mi lett vele

Olyan hogy fordulhat elő, hogy nem indul az autód, de egy aktív hibakód "semmi érdemleges"??? Ha már kiolvasták, én rákérdeznék, hogy mégis mi az, hátha valaki járt már úgy, mint te, és tudna segíteni. Amúgy remélem nincs igazam, de kicsit olyan, mintha az ECU szállt volna el.

Link to comment
Megosztás:

Helló.Igen hibakód lámpa világít,computert kifaggaták,de semmi érdemleges állítólag.önindító forgat,benzin ellátás nem tökéletes mert nem megy a benzinpumpa,ha rövidrezárják a relénél,hogy folyamatosan kapjon benzint az autó akkor sem indul,relét cseréltek ,de úgy sem indul(csak úgy indul,ha a légszűrőnél befújnak neki,de akkor is csak arra a pár pillanatra amíg tart a befújt cucc (1-2 mp))akku lett kiszedve,váltó,2 csatlakozó,tolatólámpa csati meg a fodulatszám jeladó.minden visszadugva. és nem értik mi lett vele

Nem lehet hogy az immo. okozza ezt a hibát? (mintha valaki már szívott volna ilyennel itt)

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet hogy az immo. okozza ezt a hibát? (mintha valaki már szívott volna ilyennel itt)

Lehet érdemes megnézetni. Nekem a renault 19 csinált ilyet azzal a különbséggel, hogy nekem a járó motor állt le. Akkor azt mondták az immobiliser adta meg magát és az tiltja a befecskendezést.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne hogy eléggé érdekes dolgot csinál az autóm.

Ki gyullad két lámpa az egyik a szervíz kulcsos kocsi a másik meg egy radiátor alakú cucc amibe van egy csillag és eltűnik a fordulat szám mérőm, és egy ilyan érdekes hangot ad ki mint ha le akarna folyamatosan fulladni. Mi lehet ennek az oka? Kérlek segítsetek.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne hogy eléggé érdekes dolgot csinál az autóm.

Ki gyullad két lámpa az egyik a szervíz kulcsos kocsi a másik meg egy radiátor alakú cucc amibe van egy csillag és eltűnik a fordulat szám mérőm, és egy ilyan érdekes hangot ad ki mint ha le akarna folyamatosan fulladni. Mi lehet ennek az oka? Kérlek segítsetek.

Milyen motor?Mikori autó?

Link to comment
Megosztás:

Hello ,

most volt időm visszaolvasni a fórumt.Erről a hibáról már írtam ,csak még annyit tennék hozzá,mivel a szelep külön nem rendelhető az ACkomplet meg drága. Ezért a szelepben lévő rugó nyomó erejét kell növelni,így csak az üzemi nyomás felett nyitna ki (ha dugulás keletkezne a filterben).Én egy-két mm vastag alátetet tennék a rugó végéhez,és ez megemelné a nyomást nehány mbar-ral.

A tanksapka kifúrása azért nem jó,mert mindig szüretlen (poros)levegő megy a tartályba.Felborulásnál kifolyik a benzin ,tűz veszély.A gyár ezt úgy oldotta meg szoftveressen,hogy ha az AC állandóan működig (mivel nem ér bele a benzinbe),akkor a szellőztető szelepet nem nyitja ki az ECU.E védelem miatt keletkezik vákum a tartályban.Azt kell elérni,hogy 130-135 nél az AC továbbra is, szakaszossan(négyszögjel vezérlés) dolgozzon, akkor lesz szellőztetés.

Kedves ktibor!

Nem sokat értek a technikai részekből, négyszögjel vezérlés és társai.

Azt mondd el nekem kérlek- de ha lehet emberi nyelven- hogy nekem miért csak az autópályán jelentkezik a probléma, és egyáltalán miért jelentkezik, amikor a gép gázos, tehát a pályán nem is fogy egy csepp benzin sem?

Elindulás után egy órával jelentkezik csak a probléma, és nem induláskor, amikor tényleg fogy 1-2 deci.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne hogy eléggé érdekes dolgot csinál az autóm.

Ki gyullad két lámpa az egyik a szervíz kulcsos kocsi a másik meg egy radiátor alakú cucc amibe van egy csillag és eltűnik a fordulat szám mérőm, és egy ilyan érdekes hangot ad ki mint ha le akarna folyamatosan fulladni. Mi lehet ennek az oka? Kérlek segítsetek.

Ha menet közben is világít a kulcsos lámpa,akkor ne menj a kocsival!Nézd meg a gépkönyvben,dízelnél azt írja

ilyenkor vészprogramra vált,vidd szerelőhöz mihamarabb.Lehet vezérléshiba!

Link to comment
Megosztás:

Helló.Igen hibakód lámpa világít,computert kifaggaták,de semmi érdemleges állítólag.önindító forgat,benzin ellátás nem tökéletes mert nem megy a benzinpumpa,ha rövidrezárják a relénél,hogy folyamatosan kapjon benzint az autó akkor sem indul,relét cseréltek ,de úgy sem indul(csak úgy indul,ha a légszűrőnél befújnak neki,de akkor is csak arra a pár pillanatra amíg tart a befújt cucc (1-2 mp))akku lett kiszedve,váltó,2 csatlakozó,tolatólámpa csati meg a fodulatszám jeladó.minden visszadugva. és nem értik mi lett vele

Ha a benzinpumpa relét direktbe kötik, akkor a benzinhídon a befecskendező szelepek előtt benzinnyomás van, a pumpa egyáltalán megy?

Ha befújásra beröffen, szerintem gyújtás vezérlés ok., nafta viszont nincs! Befecskendező szelepek reléje OK?

Csatikat tessék újra leellenőriztetni! Hibakód lámpa világít akkor lennie kell hibának is!!! Elég balf.sz szerelőcsapat lehet!

Link to comment
Megosztás:

Olyan hogy fordulhat elő, hogy nem indul az autód, de egy aktív hibakód "semmi érdemleges"??? Ha már kiolvasták, én rákérdeznék, hogy mégis mi az, hátha valaki járt már úgy, mint te, és tudna segíteni. Amúgy remélem nincs igazam, de kicsit olyan, mintha az ECU szállt volna el.

Sziasztok.Na megnézték a tech 2-vel és ecu hiba,átnézték az összes vezetéket minden jeladót,minden-mindent,ugyhogy azt mondták,hogy kell nekem motorvezérlő,immó,és kulcsok,mert nemtudom az immonak a biztonsági kódját ha tudnám akkor csak motorvezérlő kéne,de igy most minden.Körbeérdeklődtem okosabb embereknél,hogy mit lehet tenni,ha tényleg a motorvezérlő megy el,ebben az esetben kit kell okolni stb....Hát állítólag a motorvezérlő,annál sokkal jobban le van védve,hogy egy kinyomócsapágy cserénél tönkre lehessen tenni.Nagyon kicsi az esélye.Sokkal valószínübb,hogy most adta meg magát pont ott,bár arra is nagyon kicsi az esély,hogy megadja magát.Így most nem is nagyon okolhatom a szerelőt,mert a következő indításnál nálam nem indult volna.Véleményeket szívesen fogadok.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Na megnézték a tech 2-vel és ecu hiba,átnézték az összes vezetéket minden jeladót,minden-mindent,ugyhogy azt mondták,hogy kell nekem motorvezérlő,immó,és kulcsok,mert nemtudom az immonak a biztonsági kódját ha tudnám akkor csak motorvezérlő kéne,de igy most minden.Körbeérdeklődtem okosabb embereknél,hogy mit lehet tenni,ha tényleg a motorvezérlő megy el,ebben az esetben kit kell okolni stb....Hát állítólag a motorvezérlő,annál sokkal jobban le van védve,hogy egy kinyomócsapágy cserénél tönkre lehessen tenni.Nagyon kicsi az esélye.Sokkal valószínübb,hogy most adta meg magát pont ott,bár arra is nagyon kicsi az esély,hogy megadja magát.Így most nem is nagyon okolhatom a szerelőt,mert a következő indításnál nálam nem indult volna.Véleményeket szívesen fogadok.

Keresd Weszit :http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1617 vagy http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=w...mp;o=FvCYNqVkge

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Na megnézték a tech 2-vel és ecu hiba,átnézték az összes vezetéket minden jeladót,minden-mindent,ugyhogy azt mondták,hogy kell nekem motorvezérlő,immó,és kulcsok,mert nemtudom az immonak a biztonsági kódját ha tudnám akkor csak motorvezérlő kéne,de igy most minden.Körbeérdeklődtem okosabb embereknél,hogy mit lehet tenni,ha tényleg a motorvezérlő megy el,ebben az esetben kit kell okolni stb....Hát állítólag a motorvezérlő,annál sokkal jobban le van védve,hogy egy kinyomócsapágy cserénél tönkre lehessen tenni.Nagyon kicsi az esélye.Sokkal valószínübb,hogy most adta meg magát pont ott,bár arra is nagyon kicsi az esély,hogy megadja magát.Így most nem is nagyon okolhatom a szerelőt,mert a következő indításnál nálam nem indult volna.Véleményeket szívesen fogadok.

Tudod, én már rég nem hiszek a véletlenekben...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

G Astra vásárlás előtt állok, mai napon "próbáltam ki" egy példányon (2006, 5 ajtós, 1.4 90LE) a szervíz kód villogtatást. A leírt módon gáz kopp, fék kopp, gyújtás ráad, majd számoltam. 12-ig jutottam el szünet nélkül, majd ott levettem a lábam a pedálokról, akkor abbamaradt. Ez mit jelent? Elvileg csak max. tízet szabadna villognia szünet nélkül, nem? Egy 2007/2 példánynál is hasonló módon működik a módszer?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

G Astra vásárlás előtt állok, mai napon "próbáltam ki" egy példányon (2006, 5 ajtós, 1.4 90LE) a szervíz kód villogtatást. A leírt módon gáz kopp, fék kopp, gyújtás ráad, majd számoltam. 12-ig jutottam el szünet nélkül, majd ott levettem a lábam a pedálokról, akkor abbamaradt. Ez mit jelent? Elvileg csak max. tízet szabadna villognia szünet nélkül, nem? Egy 2007/2 példánynál is hasonló módon működik a módszer?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Ha nincs semmi gond, akkor villog folyamatosan én úgy tudom.

Azért hagyta abba, mert megszakítottad.

Hagyd végig, hogy 4x10-et villogjon minimum, elvileg akkor lesz jó, illetve amit legelőször is írtam akkor. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Na megnézték a tech 2-vel és ecu hiba,átnézték az összes vezetéket minden jeladót,minden-mindent,ugyhogy azt mondták,hogy kell nekem motorvezérlő,immó,és kulcsok,mert nemtudom az immonak a biztonsági kódját ha tudnám akkor csak motorvezérlő kéne,de igy most minden.Körbeérdeklődtem okosabb embereknél,hogy mit lehet tenni,ha tényleg a motorvezérlő megy el,ebben az esetben kit kell okolni stb....Hát állítólag a motorvezérlő,annál sokkal jobban le van védve,hogy egy kinyomócsapágy cserénél tönkre lehessen tenni.Nagyon kicsi az esélye.Sokkal valószínübb,hogy most adta meg magát pont ott,bár arra is nagyon kicsi az esély,hogy megadja magát.Így most nem is nagyon okolhatom a szerelőt,mert a következő indításnál nálam nem indult volna.Véleményeket szívesen fogadok.

Szerintem a kulcsokkal az új vezérlőt szoftveresen össze lehet illeszteni. Nem hiszem,hogy egy vezérlő elektronika csak úgy gondol egyet és nem működik többé (hány éves a verda, motorkód, vezérlő a motortérben van-e).

Még mindig azt mondom, hogy ez 1 balfa.. csapat, én a helyedben elviném máshova a szekeret!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.