Atis25 Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Először is, köszi a hozzászólásokat! EGR cserélve volt tavaly, utána lezárva, így ezt kizárnám. Nekem is az injector jutott eszembe, viszont ami érdekes, hogy amikor csak nem gyorsult, az olyan 3000-ig tartott, utána húzott megint, de alatta sem mindig csinálta. De persze egy próbát megér. A kipufogó rendszerrel nincs gond, mert azt megnézték a múltkor, hogy nem-e onnan fojtja vissza valami a motort. De rendben volt, a katalizátornál mértek nyomást, az is rendben volt. Fojtószelep házat is kitakarítottam már. Ami a leginkább aggaszt, ez az, hogy abszolút nincs alapjárat. Kuplungot kinyomom és meg is áll, és nem reagál egyből a gázpedálra sem, és elég nagyokat beleránt. Jó reggelt! Nos egy újabb pár nap a szerelőnél, és az eredmény az, hogy EGR. Ami nekem csak azért érdekes, mert 1 éve volt cserélve, és le is volt zárva egy pár hónapja már. Viszont a hibák jellege tényleg ezt támasztja alá. Mondjuk ha jól tudom, a halódó EGR tud ilyen hibát produkálni akkor is, ha le van zárva, mert a rendszer a szelep helyzetet érzékeli, ha pedig megszorul és rossz adatot ad, akkor a vezértő beavatkozik és úgy korrigálja az értékeket. Mi a véleménytek erről? Hogy rossz az EGR az tuti, mert előttem vették le és meg akarták mozgatni, ami nem igazán ment, megszorult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni tőletek,de első sorban Uhuhu-tól mert ő dolgozik opel szervízben,hogy a motorra mint fődarabra is két év a jótállás mert most múlt három éves az autó 23400km van benne és a vízpumpának olyan brummogó hangja lett egyik pillanatról a másikra. Ha a motorra lenne még garancia akkor a szervízben megnézetném,hogy mi a fene lett vele ilyen kevés kilométer alatt. Válaszotokat előre is köszönöm. rolleyes.gif sajnos a vizpumpa nem fődarab. arra csak 2 év garancia jár. Ha végig vezetett a szervizkönyved, akkor méltányosságban egy költségmegosztásos javítás elképzelhető. ( amugy nem szokott baj lenni a vízpumpákkal....) Link to comment Megosztás: More sharing options...
api Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Hali! Köszi a választ,és ha baj van kb. mennyi fáj egy csere teljes árban és megosztva,amúgy rendesen van vezetve most vinném a 4+-ra is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 sajnos a vizpumpa nem fődarab. arra csak 2 év garancia jár. Ha végig vezetett a szervizkönyved, akkor méltányosságban egy költségmegosztásos javítás elképzelhető. ( amugy nem szokott baj lenni a vízpumpákkal....) Miért, bármi másra ami fődarab adnak 2 évnél több garanciát? (szerintem nem) Nagyszüleim régi suzukijára 3 év gari volt, és majdnem 4 évesen a motorvezérlő megadta magát úgy, hogy úgy kellett a garázsból elvinni. Suzuki kivizsgálta és mindent benyeltek, nem fájt nekik semmibe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Ma kerékcserénél észre vettem, hogy valahonnan szivárog az olaj... Alámásztam, és arra jutottam, hogy a motorszűrő betét háztól szivárog, ahol a blokkhoz csatlakozik... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gumisember Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Sziasztok! A következő problémám adódott. A sebváltó gombja mit hátramenetbe kapcsoláskor kell felhúzni nem ugrik vissza a helyére. Úgy kell visszatolni alaphelyzetbe. Valószínűleg valami rugó adta meg magát benne. Hogyan lehet az ilyet javítani? A gombhoz kapcsolódó rudazatot próbáltam kenni szerviz spray-vel ami a szoknya alatt van, hátha az szorul de nem lett sokkal jobb. Találkozott már valaki ilyennel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Sziasztok! A következő problémám adódott. A sebváltó gombja mit hátramenetbe kapcsoláskor kell felhúzni nem ugrik vissza a helyére. Úgy kell visszatolni alaphelyzetbe. Valószínűleg valami rugó adta meg magát benne. Hogyan lehet az ilyet javítani? A gombhoz kapcsolódó rudazatot próbáltam kenni szerviz spray-vel ami a szoknya alatt van, hátha az szorul de nem lett sokkal jobb. Találkozott már valaki ilyennel? Ha jól emlékszem le lehet szedni külön a váltógombot és akkor alatta meglátod a mechanikát. Bár én még nem cseréltem váltógombot de van akik szeretnek így tutningolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Sziasztok! Izgalmas állapotba került az autóm: eltűnik a hűtővízem, de kb 50km alatt a kiegyenlítő tartály jelzett részétől teljesen a csőcsatlakozásig. ez talán 2-3 dl. Z14XEP motor 15000km és decemberben lessz 4 éves. A dunaföldvári opel megnézte ilyen műszaki előtti átvizsgálás keretében és a válasz: vízpumpa. A vízköröm sehol nem ereszt szemmel láthatóan, de kb 200km után a garázs előtt még fél óráig ment az autó és ott sem láttam alatta vízfoltot sem gőzölgés nyomait. a vizem stabil 90 fokon van mindíg. Merre kéne elmenni a dologgal mert nekem meg a hengerfej tömítés jutott eszembe, de az olajam nem habosodik a nívópálcánál csak a betöltőnél van ocsmány, takony szerű habképződés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Sziasztok! Izgalmas állapotba került az autóm: eltűnik a hűtővízem, de kb 50km alatt a kiegyenlítő tartály jelzett részétől teljesen a csőcsatlakozásig. ez talán 2-3 dl. Z14XEP motor 15000km és decemberben lessz 4 éves. A dunaföldvári opel megnézte ilyen műszaki előtti átvizsgálás keretében és a válasz: vízpumpa. A vízköröm sehol nem ereszt szemmel láthatóan, de kb 200km után a garázs előtt még fél óráig ment az autó és ott sem láttam alatta vízfoltot sem gőzölgés nyomait. a vizem stabil 90 fokon van mindíg. Merre kéne elmenni a dologgal mert nekem meg a hengerfej tömítés jutott eszembe, de az olajam nem habosodik a nívópálcánál csak a betöltőnél van ocsmány, takony szerű habképződés. bent a lábtér nem vizes?? de az is lehet hogy nem veszed észre ott se mert a csepptálcába megy egyből az meg kifolyik ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Sziasztok! Izgalmas állapotba került az autóm: eltűnik a hűtővízem, de kb 50km alatt a kiegyenlítő tartály jelzett részétől teljesen a csőcsatlakozásig. ez talán 2-3 dl. Z14XEP motor 15000km és decemberben lessz 4 éves. A dunaföldvári opel megnézte ilyen műszaki előtti átvizsgálás keretében és a válasz: vízpumpa. A vízköröm sehol nem ereszt szemmel láthatóan, de kb 200km után a garázs előtt még fél óráig ment az autó és ott sem láttam alatta vízfoltot sem gőzölgés nyomait. a vizem stabil 90 fokon van mindíg. Merre kéne elmenni a dologgal mert nekem meg a hengerfej tömítés jutott eszembe, de az olajam nem habosodik a nívópálcánál csak a betöltőnél van ocsmány, takony szerű habképződés. Ugyanezzel idegeskedtem én is. Uhuhu megnyugtatott, ezek a motorok nagyon ritkán hengerfejesek. Ő is a vízpumpát, s a hűtő lábait ajánlotta megnézni. S biza az volt. A vízpumpa tömbszelence szivárgott át, csak nagyon nehezen lehetett észrevenni. Csak melegen csinálta ugyanis, s akkor a szivárgó hűtővíz azonnal el is párolgott a forró blokkról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
156er Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 sziasztok. 99es astrag 2.0 dti nél hol keressem a tolatólámpa kapcsolóját? váltón merre ha azon van? alulról lehet csak hozzáférni? kösz üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Ugyanezzel idegeskedtem én is. Uhuhu megnyugtatott, ezek a motorok nagyon ritkán hengerfejesek. Ő is a vízpumpát, s a hűtő lábait ajánlotta megnézni. S biza az volt. A vízpumpa tömbszelence szivárgott át, csak nagyon nehezen lehetett észrevenni. Csak melegen csinálta ugyanis, s akkor a szivárgó hűtővíz azonnal el is párolgott a forró blokkról. Még amikor motoroztam, a motorom is ott eresztett, de az csak hidegen, amikor bemelegedett elmúlt. Nem bántottam, néha kellett 1-1dl-t utána önteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kozi Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Sziasztok! A következő problémám adódott. A sebváltó gombja mit hátramenetbe kapcsoláskor kell felhúzni nem ugrik vissza a helyére. Úgy kell visszatolni alaphelyzetbe. Valószínűleg valami rugó adta meg magát benne. Hogyan lehet az ilyet javítani? A gombhoz kapcsolódó rudazatot próbáltam kenni szerviz spray-vel ami a szoknya alatt van, hátha az szorul de nem lett sokkal jobb. Találkozott már valaki ilyennel? Ez nekem is megvan ;) valaki elmondaná, hogyan lehet szétszedni a gombot? esetleg építő jellegű tanács? Nagyon megköszönném Kozi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Ez nekem is megvan ;) valaki elmondaná, hogyan lehet szétszedni a gombot? esetleg építő jellegű tanács? Nagyon megköszönném Kozi Ha jól emlékszem, akkor erősen le kell húzni, mert valami kúpra megy rá. De aki szétszedte megmondja neked, de nekem nagyon ez rémlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Én egyszer leszedtem. Asszem csak jó erősen meg kellet húzni felfelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Én egyszer leszedtem. Asszem csak jó erősen meg kellet húzni felfelé. Így van van, jó erősen felfelé kell húzni, mert azon a részen a váltórúd enyhén kúpos bordázott tengely. Alatta pedig ott a "hátramenet-pöcök" és a rugó Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 sziasztok. 99es astrag 2.0 dti nél hol keressem a tolatólámpa kapcsolóját? váltón merre ha azon van? alulról lehet csak hozzáférni? kösz üdv hy egy kis segitség!!!!!!!!!OPEL_ASTRA_G_igy_csinald http://upload.indamail.hu/dl/?tid=831a6582...dbcb3df30a67ea3 rarban van kicsomagolod aztán átolvas!!!! :lol: ;) kétszer válaszolok ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alkalmas Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Sziasztok ! Feltűnt egy dolog az autón kb 40 km/h sebbeségnél.Valami ütemes dobogó hang jön előröl de nem a motorból. Mintha a jobb első keréktől jönne.Ahogy gyorsítok szaporább erősebb lesz ez a hang. ;) Az a helyzet hogy nemrég vettem az autót (kb 2hete)úgyhogy nincs viszonyítási alapom. Azt gondoltam a rossz minőségű út zaját hallom de nem így van.Most az óra szerint 137 000 van benne. Ahogy az eddigi előéletét ismerem nem nyúltak féltengelyhez,kerékcsapágyhoz, futóműhöz. Lehet hogy ezek közül valamelyik lesz a hibás?Vagy esetleg gumi v. felni probléma? Várok valami tanácsot,tippet THX Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Sziasztok ! Feltűnt egy dolog az autón kb 40 km/h sebbeségnél.Valami ütemes dobogó hang jön előröl de nem a motorból. Mintha a jobb első keréktől jönne.Ahogy gyorsítok szaporább erősebb lesz ez a hang. ;) Az a helyzet hogy nemrég vettem az autót (kb 2hete)úgyhogy nincs viszonyítási alapom. Azt gondoltam a rossz minőségű út zaját hallom de nem így van.Most az óra szerint 137 000 van benne. Ahogy az eddigi előéletét ismerem nem nyúltak féltengelyhez,kerékcsapágyhoz, futóműhöz. Lehet hogy ezek közül valamelyik lesz a hibás?Vagy esetleg gumi v. felni probléma? Várok valami tanácsot,tippet THX hy egy probát megér a hátsó gumit rakd elöre! lehet hogy kagylosra van kopva az elsögumi a annak a hangját hallod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Sziasztok ! Feltűnt egy dolog az autón kb 40 km/h sebbeségnél.Valami ütemes dobogó hang jön előröl de nem a motorból. Mintha a jobb első keréktől jönne.Ahogy gyorsítok szaporább erősebb lesz ez a hang. ;) Az a helyzet hogy nemrég vettem az autót (kb 2hete)úgyhogy nincs viszonyítási alapom. Azt gondoltam a rossz minőségű út zaját hallom de nem így van.Most az óra szerint 137 000 van benne. Ahogy az eddigi előéletét ismerem nem nyúltak féltengelyhez,kerékcsapágyhoz, futóműhöz. Lehet hogy ezek közül valamelyik lesz a hibás?Vagy esetleg gumi v. felni probléma? Várok valami tanácsot,tippet THX Kerékcsavarok meg vannak húzva?Vagy kavics a gumiban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alkalmas Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 hy egy probát megér a hátsó gumit rakd elöre! lehet hogy kagylosra van kopva az elsögumi a annak a hangját hallod! Állítólag nemrég lettek a gumik cserélve (Pirelli P6).Bár egy évig állt az autó.Meg hát mondani mindent lehet. De szemlátomást jónak látszanak a gumik.De persze nem vagyok gumis ;) Azért Thx a tippet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alkalmas Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Kerékcsavarok meg vannak húzva?Vagy kavics a gumiban? Most ezért tüzetessebben átnézem gumikat. Örülnék ha csak egy kavics lenne ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alkalmas Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 hy egy probát megér a hátsó gumit rakd elöre! lehet hogy kagylosra van kopva az elsögumi a annak a hangját hallod! Meg ha kagylósra van kopva egy gumi az valami alkatrésznek a hibája nem? Vagy nem feltétlenül igaz ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Meg ha kagylósra van kopva egy gumi az valami alkatrésznek a hibája nem? Vagy nem feltétlenül igaz ez? Igen, a lengéscsillapítóé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Október24, 2011 Megoszt Elküldve Október24, 2011 Szeretném megkérdezni, hogy az első kerekekhez kellene cserélnem a fékpofákat, ugyanis ritkán, de elkezdett csikorogni fékezésnél. Milyet vegyek ami jó és kb. mennyibe fog az kerülni? 45.000-nél kophat el úgy, hogy azért vigyáztam rá (motorfék..., igaz én csak 12.000 tettem bele, az előző tulajt nem tudom....) ? Köszi előre is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts