uhuhu Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 f13 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 Z14XE (2002 es sedan) ebbe melyik van? Meg akartam neked nézni, de az opel-infos.de-n a G Astránál nem is szerepel ez a motor, sőt egyáltalán semmilyen 1.4-es. :D A németeknél ezek szerint az 1.2 16V-t rögtön az 1.6-os követte volna a palettán és 1.4-el nem is árulták volna a G Astrát? Nálunk meg kvázi ez a legnépszerűbb motor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 Meg akartam neked nézni, de az opel-infos.de-n a G Astránál nem is szerepel ez a motor, sőt egyáltalán semmilyen 1.4-es. :D A németeknél ezek szerint az 1.2 16V-t rögtön az 1.6-os követte volna a palettán és 1.4-el nem is árulták volna a G Astrát? Nálunk meg kvázi ez a legnépszerűbb motor... Én már nagyon megbántam hogy nem 1,6 vagy 1,7dti lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 Meg akartam neked nézni, de az opel-infos.de-n a G Astránál nem is szerepel ez a motor, sőt egyáltalán semmilyen 1.4-es. :D A németeknél ezek szerint az 1.2 16V-t rögtön az 1.6-os követte volna a palettán és 1.4-el nem is árulták volna a G Astrát? Nálunk meg kvázi ez a legnépszerűbb motor... ezt kerested ? :P http://www.opel-infos.de/getriebe/f13_5.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 ezt kerested ? :P http://www.opel-infos.de/getriebe/f13_5.html Tudom hogy a váltók között ott vannak az F13 adatai, de itt viszont(ezek a G Astra 5 ajtós adatai) a motorok között nem találsz 1.4-eset... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Tudom hogy a váltók között ott vannak az F13 adatai, de itt viszont(ezek a G Astra 5 ajtós adatai) a motorok között nem találsz 1.4-eset... :D A Mobile.de-n nemigen találni Németországi 1,4- es G Astrát!Szerintem németben nem is forgalmazták 1,4-el! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Én már nagyon megbántam hogy nem 1,6 vagy 1,7dti lett. Inkább 1.6 lenne... De karaván kasznival. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Üdv! Kis segítséget kérnék tőletek! Mitől lehet az,hogy az Astránknak az olajszűrűjénél (a gumi tömítésnél) folyik kifelé az olaj? Lecseréltem az olajat (GM 10W-40) lecseréltem a szűrőt (gyári GM) majd tettem rá egy kisebb tömítő gumigyűrűt is,de ugyan úgy folyik! Ha jobban meghúzom,kinyomja a gumitömítést,ha csak kevésbé,akkor kinyomja mellette! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Üdv! Kis segítséget kérnék tőletek! Mitől lehet az,hogy az Astránknak az olajszűrűjénél (a gumi tömítésnél) folyik kifelé az olaj? Lecseréltem az olajat (GM 10W-40) lecseréltem a szűrőt (gyári GM) majd tettem rá egy kisebb tömítő gumigyűrűt is,de ugyan úgy folyik! Ha jobban meghúzom,kinyomja a gumitömítést,ha csak kevésbé,akkor kinyomja mellette! Nem sokat töltöttél bele? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Nem sokat töltöttél bele? :D Attól lehet hogy ott nyomja ki?Ha balra-jobbra vagy előre néz a mérőpálcán a recés rész,akkor a harmadik csíkig van benne!Ha magam felé fordítom a mérőpálca recés felét és úgy nézem meg,akkor kicsit a maximum felett van! Próbáljak meg akkor egy kicsit leengedni belőle és megnézni utána? Ja,még valami eszembe jutott!Természetesen amikor észrevettem hogy nyomja ki az olajat leállítottam a kocsit!Rá pár másodpercre elkezd valami szürcsögni a motor bal oldalában,azaz nem a szűrő felöli részen!Ezt nem mindig csinálja és nem is biztos hogy ez miatt,de hátha segít... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Attól lehet hogy ott nyomja ki?Ha balra-jobbra vagy előre néz a mérőpálcán a recés rész,akkor a harmadik csíkig van benne!Ha magam felé fordítom a mérőpálca recés felét és úgy nézem meg,akkor kicsit a maximum felett van! Próbáljak meg akkor egy kicsit leengedni belőle és megnézni utána? Ja,még valami eszembe jutott!Természetesen amikor észrevettem hogy nyomja ki az olajat leállítottam a kocsit!Rá pár másodpercre elkezd valami szürcsögni a motor bal oldalában,azaz nem a szűrő felöli részen!Ezt nem mindig csinálja és nem is biztos hogy ez miatt,de hátha segít... Ha kihúzod akkor a legfelső felett nem lehet, nem értem, hogy minek forgatod... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Ha kihúzod akkor a legfelső felett nem lehet, nem értem, hogy minek forgatod... Mert kb 4 deci különbség van a két mérés között... :D Merre kell néznie a recének,(előre vagy felém)ezt írd inkább meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Mert kb 4 deci különbség van a két mérés között... :D Merre kell néznie a recének,(előre vagy felém)ezt írd inkább meg! Könyv szerint meleg motor megállít, majd kb. 15 perc múlva: 1, Kihúzod a pálcát, megtörlöd. 2, Visszadugod. 3, Kihúzod, és függőlegesen tartod, nem forgatod ide-oda... 4, Megnézed így, hogy meddig van olajjal, az első bekezdés alulról a minimum, a felső pedig a maximum... Remélem így érthető a folyamat... A korábbi hozzászólásodat nem tudtam értelmezni, hogy máshonnan nézve 4dl a különbség... Egyértelmű hogy nem a felső a minimum, az alsó meg a maximum, és hogy nem játszunk zorrost, hogy a szintjelzőn az olaj elfojon, és azt sem tudjuk, hogy mennyi is van a kocsiban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Üdv! Kis segítséget kérnék tőletek! Mitől lehet az,hogy az Astránknak az olajszűrűjénél (a gumi tömítésnél) folyik kifelé az olaj? Lecseréltem az olajat (GM 10W-40) lecseréltem a szűrőt (gyári GM) majd tettem rá egy kisebb tömítő gumigyűrűt is,de ugyan úgy folyik! Ha jobban meghúzom,kinyomja a gumitömítést,ha csak kevésbé,akkor kinyomja mellette! Illetve milyen motor van a kocsiban? Mert vannak szűrős motorok, és betétesek... Illetve egy képet is ha tennél fel, lehetne jobban ötletelni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 T Fort! Az az olaj (GM 10W-40) nem való abba a motorba (Z12XE). Mi a szűrőbetét cikkszáma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti1987 Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Sziasztok! olyan problémám lenne hogy: Most vettem egy G Astrat az indexben szerettem volna égő cserélni mert nem villogott a bal első! De valami kontár módszerrel volt összerakva nem volt meg gyári tartója az égőnek(szigszalaggal ráragasztva a vezeték az égőre...) ahogy szétszedtem összeért a két vezeték :S Elment a műszerfal világításom egy index sem villog, nem megy a fordulatszám mérő km-óra egyszóval semmi!!!!!!!!! Csak a fedélzeti computer felül! Az index biztosítéka kimen de azt kicseréltem! De továbbra sincs semmi :S:S Ha valaki tud légyszi segítsen!! Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Illetve milyen motor van a kocsiban? Mert vannak szűrős motorok, és betétesek... Illetve egy képet is ha tennél fel, lehetne jobban ötletelni... Rendben,nem játszunk Zorrósat :P A leírtak alapján nézem a szintet,de bocsánat,lehet félreérthetően írtam ezt a dolgot!Motor:Z12XE és csinálok képet róla hogy hol folyik! T Fort! Az az olaj (GM 10W-40) nem való abba a motorba (Z12XE). Mi a szűrőbetét cikkszáma? Mióta nálunk van az autó,ilyen olajat tettek bele a szervízben és forgalmi alapján is ilyet adtak több boltban is! :D A betét cikkszáma gondolom rajta van a betéten,mert a dobozát szerintem kidobtam!Megnézem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Sziasztok, Mindig írjátok, hogy a nívópálcán 1-2-3-as csík. Nekem nincs ilyen a nívópálcán. Van gy ovális műanyag a végén, amin van 2 barázda. Közötte recés lapos rész. Az egyik a minimum, másik a maximum... Lehetséges, hogy nekem valami utángyártott van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Sziasztok, Mindig írjátok, hogy a nívópálcán 1-2-3-as csík. Nekem nincs ilyen a nívópálcán. Van gy ovális műanyag a végén, amin van 2 barázda. Közötte recés lapos rész. Az egyik a minimum, másik a maximum... Lehetséges, hogy nekem valami utángyártott van? Elképzelhető mert fémből van a nívó pálcája (a Z s motorkódúnak biztos) és a végén van 1 fém henger bevágva és becsíkozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Sziasztok! olyan problémám lenne hogy: Most vettem egy G Astrat az indexben szerettem volna égő cserélni mert nem villogott a bal első! De valami kontár módszerrel volt összerakva nem volt meg gyári tartója az égőnek(szigszalaggal ráragasztva a vezeték az égőre...) ahogy szétszedtem összeért a két vezeték :S Elment a műszerfal világításom egy index sem villog, nem megy a fordulatszám mérő km-óra egyszóval semmi!!!!!!!!! Csak a fedélzeti computer felül! Az index biztosítéka kimen de azt kicseréltem! De továbbra sincs semmi :S:S Ha valaki tud légyszi segítsen!! Előre is köszi! Minden biztosítékot nézz át, lehet, nem csak az index-ét vágta ki, hanem a motortérben a világítás főbiztosítékot is. A kicserélt biztosítékon megvan a feszültség, vagy már ott sincs? A kocsi egyébként indul, rendben megy, csak a belső világítás és index nem megy? Egyébként, ha minden biztosíték jó, akkor kapcsolási rajzot néznék, honnan kapja a világítás a feszültséget és elkezdeni méregetni műszerrel, meddig van meg a feszültség, hol vész el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 (edited) zsolti1987 írta: Módosítva Április9, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Rendben,nem játszunk Zorrósat :P A leírtak alapján nézem a szintet,de bocsánat,lehet félreérthetően írtam ezt a dolgot!Motor:Z12XE és csinálok képet róla hogy hol folyik! Mióta nálunk van az autó,ilyen olajat tettek bele a szervízben és forgalmi alapján is ilyet adtak több boltban is! :D A betét cikkszáma gondolom rajta van a betéten,mert a dobozát szerintem kidobtam!Megnézem... Igen félreérthető volt, mert nem értettem a forgatást, de így már világos neked is, hogy hogyan kell nézni. :P A képek után okosabbak leszünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti1987 Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Megvan a Probléma! Nem csak az indexét vágta ki hanem a egy másikat is! Ami egyben az elakadásjelző, műszerfal világítás műszerek belső világítás! Kapcsolási rajzán megtaláltam! Köszi mindenkinek aki segített! Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Október19, 2011 Megoszt Elküldve Október19, 2011 Hali mindenki! Sajnos a hideg idők beköszöntével újra előjött a nyikorgás az első futóműből. Tavaly vizsgán mondták hogy elég gyengék a lengőkar szilentjei de még most elmegy a kötkezőre tutti cserélni kell. Igy mivel valaki írta hogy azoknak a cseréjével megoldódik a nyikorgás, ezért ki is cseréltettem mind a 4et de sajna a nyikorgás maradt. Kérdésem hogy még mi nyikoroghat mikor az összes lengőkar szilent új, továbbá a stabilzátorkar szilenteket is kicseréltem még 1,5 éve. Egyszerűen nem hiszem el hogy minden szilent új és mégis nyekereg egy fekvőrendőrön áthaladva a futómű. Szerintetek mi lehet még az oka ennek a hangnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Október19, 2011 Megoszt Elküldve Október19, 2011 (edited) zsolti1987 írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts