Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Z14XE (2002 es sedan) ebbe melyik van?

Meg akartam neked nézni, de az opel-infos.de-n a G Astránál nem is szerepel ez a motor, sőt egyáltalán semmilyen 1.4-es. :D

A németeknél ezek szerint az 1.2 16V-t rögtön az 1.6-os követte volna a palettán és 1.4-el nem is árulták volna a G Astrát? Nálunk meg kvázi ez a legnépszerűbb motor...

Link to comment
Megosztás:

Meg akartam neked nézni, de az opel-infos.de-n a G Astránál nem is szerepel ez a motor, sőt egyáltalán semmilyen 1.4-es. :D

A németeknél ezek szerint az 1.2 16V-t rögtön az 1.6-os követte volna a palettán és 1.4-el nem is árulták volna a G Astrát? Nálunk meg kvázi ez a legnépszerűbb motor...

Én már nagyon megbántam hogy nem 1,6 vagy 1,7dti lett.

Link to comment
Megosztás:

Meg akartam neked nézni, de az opel-infos.de-n a G Astránál nem is szerepel ez a motor, sőt egyáltalán semmilyen 1.4-es. :D

A németeknél ezek szerint az 1.2 16V-t rögtön az 1.6-os követte volna a palettán és 1.4-el nem is árulták volna a G Astrát? Nálunk meg kvázi ez a legnépszerűbb motor...

ezt kerested ? :P

http://www.opel-infos.de/getriebe/f13_5.html

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Kis segítséget kérnék tőletek!

Mitől lehet az,hogy az Astránknak az olajszűrűjénél (a gumi tömítésnél) folyik kifelé az olaj?

Lecseréltem az olajat (GM 10W-40) lecseréltem a szűrőt (gyári GM) majd tettem rá egy kisebb tömítő gumigyűrűt is,de ugyan úgy folyik!

Ha jobban meghúzom,kinyomja a gumitömítést,ha csak kevésbé,akkor kinyomja mellette!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Kis segítséget kérnék tőletek!

Mitől lehet az,hogy az Astránknak az olajszűrűjénél (a gumi tömítésnél) folyik kifelé az olaj?

Lecseréltem az olajat (GM 10W-40) lecseréltem a szűrőt (gyári GM) majd tettem rá egy kisebb tömítő gumigyűrűt is,de ugyan úgy folyik!

Ha jobban meghúzom,kinyomja a gumitömítést,ha csak kevésbé,akkor kinyomja mellette!

Nem sokat töltöttél bele? :D

Link to comment
Megosztás:

Nem sokat töltöttél bele? :D

Attól lehet hogy ott nyomja ki?Ha balra-jobbra vagy előre néz a mérőpálcán a recés rész,akkor a harmadik csíkig van benne!Ha magam felé fordítom a mérőpálca recés felét és úgy nézem meg,akkor kicsit a maximum felett van!

Próbáljak meg akkor egy kicsit leengedni belőle és megnézni utána?

Ja,még valami eszembe jutott!Természetesen amikor észrevettem hogy nyomja ki az olajat leállítottam a kocsit!Rá pár másodpercre

elkezd valami szürcsögni a motor bal oldalában,azaz nem a szűrő felöli részen!Ezt nem mindig csinálja és nem is biztos hogy ez miatt,de hátha segít...

Link to comment
Megosztás:

Attól lehet hogy ott nyomja ki?Ha balra-jobbra vagy előre néz a mérőpálcán a recés rész,akkor a harmadik csíkig van benne!Ha magam felé fordítom a mérőpálca recés felét és úgy nézem meg,akkor kicsit a maximum felett van!

Próbáljak meg akkor egy kicsit leengedni belőle és megnézni utána?

Ja,még valami eszembe jutott!Természetesen amikor észrevettem hogy nyomja ki az olajat leállítottam a kocsit!Rá pár másodpercre

elkezd valami szürcsögni a motor bal oldalában,azaz nem a szűrő felöli részen!Ezt nem mindig csinálja és nem is biztos hogy ez miatt,de hátha segít...

Ha kihúzod akkor a legfelső felett nem lehet, nem értem, hogy minek forgatod...

Link to comment
Megosztás:

Mert kb 4 deci különbség van a két mérés között... :D Merre kell néznie a recének,(előre vagy felém)ezt írd inkább meg!

Könyv szerint meleg motor megállít, majd kb. 15 perc múlva:

1, Kihúzod a pálcát, megtörlöd.

2, Visszadugod.

3, Kihúzod, és függőlegesen tartod, nem forgatod ide-oda...

4, Megnézed így, hogy meddig van olajjal, az első bekezdés alulról a minimum, a felső pedig a maximum...

Remélem így érthető a folyamat... A korábbi hozzászólásodat nem tudtam értelmezni, hogy máshonnan nézve 4dl a különbség... Egyértelmű hogy nem a felső a minimum, az alsó meg a maximum, és hogy nem játszunk zorrost, hogy a szintjelzőn az olaj elfojon, és azt sem tudjuk, hogy mennyi is van a kocsiban...

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Kis segítséget kérnék tőletek!

Mitől lehet az,hogy az Astránknak az olajszűrűjénél (a gumi tömítésnél) folyik kifelé az olaj?

Lecseréltem az olajat (GM 10W-40) lecseréltem a szűrőt (gyári GM) majd tettem rá egy kisebb tömítő gumigyűrűt is,de ugyan úgy folyik!

Ha jobban meghúzom,kinyomja a gumitömítést,ha csak kevésbé,akkor kinyomja mellette!

Illetve milyen motor van a kocsiban? Mert vannak szűrős motorok, és betétesek... Illetve egy képet is ha tennél fel, lehetne jobban ötletelni...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! olyan problémám lenne hogy: Most vettem egy G Astrat az indexben szerettem volna égő cserélni mert nem villogott a bal első! De valami kontár módszerrel volt összerakva nem volt meg gyári tartója az égőnek(szigszalaggal ráragasztva a vezeték az égőre...) ahogy szétszedtem összeért a két vezeték :S Elment a műszerfal világításom egy index sem villog, nem megy a fordulatszám mérő km-óra egyszóval semmi!!!!!!!!! Csak a fedélzeti computer felül! Az index biztosítéka kimen de azt kicseréltem! De továbbra sincs semmi :S:S Ha valaki tud légyszi segítsen!! Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Illetve milyen motor van a kocsiban? Mert vannak szűrős motorok, és betétesek... Illetve egy képet is ha tennél fel, lehetne jobban ötletelni...

Rendben,nem játszunk Zorrósat :P A leírtak alapján nézem a szintet,de

bocsánat,lehet félreérthetően írtam ezt a dolgot!Motor:Z12XE és csinálok képet róla hogy hol folyik!

T Fort!

Az az olaj (GM 10W-40) nem való abba a motorba (Z12XE).

Mi a szűrőbetét cikkszáma?

Mióta nálunk van az autó,ilyen olajat tettek bele a szervízben és forgalmi alapján is ilyet adtak több boltban is! :D

A betét cikkszáma gondolom rajta van a betéten,mert a dobozát szerintem kidobtam!Megnézem...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Mindig írjátok, hogy a nívópálcán 1-2-3-as csík. Nekem nincs ilyen a nívópálcán. Van gy ovális műanyag a végén, amin van 2 barázda. Közötte recés lapos rész. Az egyik a minimum, másik a maximum... Lehetséges, hogy nekem valami utángyártott van?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Mindig írjátok, hogy a nívópálcán 1-2-3-as csík. Nekem nincs ilyen a nívópálcán. Van gy ovális műanyag a végén, amin van 2 barázda. Közötte recés lapos rész. Az egyik a minimum, másik a maximum... Lehetséges, hogy nekem valami utángyártott van?

Elképzelhető mert fémből van a nívó pálcája (a Z s motorkódúnak biztos) és a végén van 1 fém henger bevágva és becsíkozva.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! olyan problémám lenne hogy: Most vettem egy G Astrat az indexben szerettem volna égő cserélni mert nem villogott a bal első! De valami kontár módszerrel volt összerakva nem volt meg gyári tartója az égőnek(szigszalaggal ráragasztva a vezeték az égőre...) ahogy szétszedtem összeért a két vezeték :S Elment a műszerfal világításom egy index sem villog, nem megy a fordulatszám mérő km-óra egyszóval semmi!!!!!!!!! Csak a fedélzeti computer felül! Az index biztosítéka kimen de azt kicseréltem! De továbbra sincs semmi :S:S Ha valaki tud légyszi segítsen!! Előre is köszi!

Minden biztosítékot nézz át, lehet, nem csak az index-ét vágta ki, hanem a motortérben a világítás főbiztosítékot is. A kicserélt biztosítékon megvan a feszültség, vagy már ott sincs?

A kocsi egyébként indul, rendben megy, csak a belső világítás és index nem megy?

Egyébként, ha minden biztosíték jó, akkor kapcsolási rajzot néznék, honnan kapja a világítás a feszültséget és elkezdeni méregetni műszerrel, meddig van meg a feszültség, hol vész el...

Link to comment
Megosztás:

Rendben,nem játszunk Zorrósat :P A leírtak alapján nézem a szintet,de

bocsánat,lehet félreérthetően írtam ezt a dolgot!Motor:Z12XE és csinálok képet róla hogy hol folyik!

Mióta nálunk van az autó,ilyen olajat tettek bele a szervízben és forgalmi alapján is ilyet adtak több boltban is! :D

A betét cikkszáma gondolom rajta van a betéten,mert a dobozát szerintem kidobtam!Megnézem...

Igen félreérthető volt, mert nem értettem a forgatást, de így már világos neked is, hogy hogyan kell nézni. :P A képek után okosabbak leszünk.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki!

Sajnos a hideg idők beköszöntével újra előjött a nyikorgás az első futóműből. Tavaly vizsgán mondták hogy elég gyengék a lengőkar szilentjei de még most elmegy a kötkezőre tutti cserélni kell. Igy mivel valaki írta hogy azoknak a cseréjével megoldódik a nyikorgás, ezért ki is cseréltettem mind a 4et de sajna a nyikorgás maradt. Kérdésem hogy még mi nyikoroghat mikor az összes lengőkar szilent új, továbbá a stabilzátorkar szilenteket is kicseréltem még 1,5 éve. Egyszerűen nem hiszem el hogy minden szilent új és mégis nyekereg egy fekvőrendőrön áthaladva a futómű. Szerintetek mi lehet még az oka ennek a hangnak?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.