_Robi_ Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Ha üanyomás probléma, akkor miért kezdene el magasabb fordulatszámon újra húzni? Haldokló AC képes ilyenre, vagy esetleg határoló szelep ami az AC ba van. Haver F astrája ugyanezt csinálta jól fél éven keresztül még nem teljesen megállt a szivattyú. De lehet beégett AC relé hibás kontakt kábelhálózaton (nem kap elég powert és nem szállít eleget). Alex: a kérdésedre a konkrét válasz pedig. Valószínű azért kezd húzni újra mert akkor helyreáll a szivattyúba vmi, és megjön a nyomás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Haldokló AC képes ilyenre, vagy esetleg határoló szelep ami az AC ba van. Haver F astrája ugyanezt csinálta jól fél éven keresztül még nem teljesen megállt a szivattyú. De lehet beégett AC relé hibás kontakt kábelhálózaton (nem kap elég powert és nem szállít eleget). Alex: a kérdésedre a konkrét válasz pedig. Valószínű azért kezd húzni újra mert akkor helyreáll a szivattyúba vmi, és megjön a nyomás. Holnap megtudjuk. Egyébként én is erre gondolok. Nem tud eleget szállítani, mert üresben ha nyomok egy kövéret neki simán felpörög, viszont sebességben terhelés alatt már nem. Akkor pedig többet kell szállítania. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atika08 Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Egyszerű a megoldás: ha az olajszint tuti jó, akkor a szenzor a hibás ami az olajteknőben van. Csere. És az kb mennyibe fájna nekem?? Inkább szervizben próbálkozzak?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomy84 Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Sziasztok!!! Szeretnék tanácsot kérni. Mi lehet a baja az Astrámnak ??? Opel Astra G. 1.4. twinport 16 szelepes 2006-os évjárat. 95.000 km-rel. Eleinte amikor beindítottam és felpörgött a motor akkor kerepelő, csörgő hang hallatszott pár másodpercig a motorból, de ez pár másodperc után meg is szünt. Mostanában pedig hidegen teljesen normálisan jár a motor indításkor, viszont ha bemelegszik akkor ugyan ez a csörgő, kerepelő hang hallható, de már folyamatosan és egyre gyakrabban. Ismerősöm azt mondta, hogy valószínűleg a hidrotőke kopott el és az csörög benne. Kérdésem az lenne, ha valóban ez okozza a csörgést akkor ártok e vele jobban a motornak ha így tovább használom az autót? Ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan használjam igy is , mert nem lesz tőle semmi baj csak csörögni fog és enni fogja az olajat. Kérdeztem egy szerelőt is aki meg azt mondta, hogy azonnal cseréltessem ki a hidrotőkéket, és ha a szelepeket is szétverte a hidrotőke akkor teljes motor generált kell csináltatnom!!!!! Légyszíves irjatok minél hamarabb, hogy mi a véleményetek. Remélem tudtok tanácsot adni. Előre is köszi!!!!! Sziasztok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Anti83Harlanc Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Durva tünetek egy fiatal autótól...azért pár kérdés:olaj van benne?Ha igen,mikor cserélted?milyenre?Mert nekem eljátszotta hidegindításkor ugyanezt,de szar olajam volt csak,csere után megoldódott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Sziasztok!!! Szeretnék tanácsot kérni. Mi lehet a baja az Astrámnak ??? Opel Astra G. 1.4. twinport 16 szelepes 2006-os évjárat. 95.000 km-rel. Eleinte amikor beindítottam és felpörgött a motor akkor kerepelő, csörgő hang hallatszott pár másodpercig a motorból, de ez pár másodperc után meg is szünt. Mostanában pedig hidegen teljesen normálisan jár a motor indításkor, viszont ha bemelegszik akkor ugyan ez a csörgő, kerepelő hang hallható, de már folyamatosan és egyre gyakrabban. Ismerősöm azt mondta, hogy valószínűleg a hidrotőke kopott el és az csörög benne. Kérdésem az lenne, ha valóban ez okozza a csörgést akkor ártok e vele jobban a motornak ha így tovább használom az autót? Ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan használjam igy is , mert nem lesz tőle semmi baj csak csörögni fog és enni fogja az olajat. Kérdeztem egy szerelőt is aki meg azt mondta, hogy azonnal cseréltessem ki a hidrotőkéket, és ha a szelepeket is szétverte a hidrotőke akkor teljes motor generált kell csináltatnom!!!!! Légyszíves irjatok minél hamarabb, hogy mi a véleményetek. Remélem tudtok tanácsot adni. Előre is köszi!!!!! Sziasztok. Vezérműtengely lefogató csavar ellenőrzése megvolt???? Reméljük nem az lesz a gond,mert az sok pénz... :D Ne nagyon járj addig vele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomy84 Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Igen van benne olaj. :D nemrég cseréltem, azóta 4000 km-t mentem vele. jelenleg Castrol magnatec 5W-40 van benne . Te milyet használsz? milyenre cserélted amivel megoldódott a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Igen van benne olaj. :D nemrég cseréltem, azóta 4000 km-t mentem vele. jelenleg Castrol magnatec 5W-40 van benne . Te milyet használsz? milyenre cserélted amivel megoldódott a probléma? Ki beszélt itt olajról? :P A vezérműtengely lefogató csavarokat kérdeztem,mert ez a széria ami neked is van,beleesik abba amit a gyárban nem jól húztak meg.Ha elengedi a csavar ,szétveri a motorod és újíthatod fel!!!!! Az olaj az külön téma! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Sziasztok!!! Szeretnék tanácsot kérni. Mi lehet a baja az Astrámnak ??? Opel Astra G. 1.4. twinport 16 szelepes 2006-os évjárat. 95.000 km-rel. Eleinte amikor beindítottam és felpörgött a motor akkor kerepelő, csörgő hang hallatszott pár másodpercig a motorból, de ez pár másodperc után meg is szünt. Mostanában pedig hidegen teljesen normálisan jár a motor indításkor, viszont ha bemelegszik akkor ugyan ez a csörgő, kerepelő hang hallható, de már folyamatosan és egyre gyakrabban. Ismerősöm azt mondta, hogy valószínűleg a hidrotőke kopott el és az csörög benne. Kérdésem az lenne, ha valóban ez okozza a csörgést akkor ártok e vele jobban a motornak ha így tovább használom az autót? Ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan használjam igy is , mert nem lesz tőle semmi baj csak csörögni fog és enni fogja az olajat. Kérdeztem egy szerelőt is aki meg azt mondta, hogy azonnal cseréltessem ki a hidrotőkéket, és ha a szelepeket is szétverte a hidrotőke akkor teljes motor generált kell csináltatnom!!!!! Légyszíves irjatok minél hamarabb, hogy mi a véleményetek. Remélem tudtok tanácsot adni. Előre is köszi!!!!! Sziasztok. Vezérműlánc nem lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Anti83Harlanc Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 5w40-nel csinálta és eszegette is,de a korzikai kolléga nem mond hülyeséget a csavarokkal!!Lánc is lehetne,de azt folyamatosan hallanád,tehát ha nem is kaptál"behívót",azért irány a szervíz(opel) és nézesd meg a veztengelylefogatókat.Ha törik,drága lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Vezérműtengely lefogató csavar ellenőrzése megvolt???? Reméljük nem az lesz a gond,mert az sok pénz... :D Ne nagyon járj addig vele! Igen az az évjárat, és érdekes, ha nem volt visszahívva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Igen az az évjárat, és érdekes, ha nem volt visszahívva... Lehet nem első tulaj , nem tudom meddig mennek ilyenkor utána az eladásoknak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Sziasztok!!! Szeretnék tanácsot kérni. Mi lehet a baja az Astrámnak ??? Opel Astra G. 1.4. twinport 16 szelepes 2006-os évjárat. 95.000 km-rel. Eleinte amikor beindítottam és felpörgött a motor akkor kerepelő, csörgő hang valszeg láncfeszítő lesz a probléma... én pont tegnap hallottam ilyet... egy taxiból ... indításkor diesel hangja volt majd elcsendesedett ,és szintén 1.4 twp Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 valszeg láncfeszítő lesz a probléma... én pont tegnap hallottam ilyet... egy taxiból ... indításkor diesel hangja volt majd elcsendesedett ,és szintén 1.4 twp Addig nincs gond, amíg nem ugrik át a lánc. Ezekben olaj nyomás fejti ki a feszítő erőt, vagy pedig rugós? (gondolom az utóbbi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Lehet nem első tulaj , nem tudom meddig mennek ilyenkor utána az eladásoknak! Akkor lehet az eredeti tulajnak szóltak, csak nem adta tovább.... :D Ezért jó az új kocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Addig nincs gond, amíg nem ugrik át a lánc. Ezekben olaj nyomás fejti ki a feszítő erőt, vagy pedig rugós? (gondolom az utóbbi) pfff talán mindkettő mert akkor mitől múlt a csörgés kb 2 sec után ,csak az olajnyomástál ... valahol olvastam ,hogy a motornak kell 200-300 fordulat mire mindenhol normális olajnyomás van... van benne valami... az kb10-15sec lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 pfff talán mindkettő mert akkor mitől múlt a csörgés kb 2 sec után ,csak az olajnyomástál ... valahol olvastam ,hogy a motornak kell 200-300 fordulat mire mindenhol normális olajnyomás van... van benne valami... az kb10-15sec lehet Még ez lenne a jobbik eset! :P De azért majd nézesse meg a csavarokat meg azt a kis műanyag csonkot vagy mit! :D De sok baj van ezekkel a XEP-ekkel!!! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 De azért majd nézesse meg a csavarokat meg azt a kis műanyag csonkot vagy mit! :D ne szójjjááá beee :P meg egyébként is ,erre van külön emberem aki megírja helyettem :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 (edited) DarthVödör írta: Módosítva Április9, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Addig nincs gond, amíg nem ugrik át a lánc. Ezekben olaj nyomás fejti ki a feszítő erőt, vagy pedig rugós? (gondolom az utóbbi) Olajnyomás feszíti a láncot. Ezért csörren be, ha elhasznált az olaj, vagy nem megfelelő. Elvileg a feszítőnek tartania kellene a nyomást, de ha elengedi, akkor tovább csörren indítás után. ( pár másodperc) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargata Elküldve Szeptember30, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2011 Üdv 2004 Astra G, Z14XE motorral. Erős ütemesen csattogó hang jön a motorból, inkább alulról mint felülről. A csattogás fordulatfüggő, emelt fordulatnál gyorsabb. Szétszedés még nem volt, a szerelő hallgatása folytán két dolgot említett: 1, hajtókar csapágy 2, de inkább olajszivattyú. Hidrotőke kilőve, mert melegen is ugyanúgy csattog. Óra szerint 110.000 km van bent, amúgy szerintem több. A kettő közül melyik a gázosabb, és kb. mit jelent ez munkában, költségben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Szeptember30, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2011 Üdv 2004 Astra G, Z14XE motorral. Erős ütemesen csattogó hang jön a motorból, inkább alulról mint felülről. A csattogás fordulatfüggő, emelt fordulatnál gyorsabb. Szétszedés még nem volt, a szerelő hallgatása folytán két dolgot említett: 1, hajtókar csapágy 2, de inkább olajszivattyú. Hidrotőke kilőve, mert melegen is ugyanúgy csattog. Óra szerint 110.000 km van bent, amúgy szerintem több. A kettő közül melyik a gázosabb, és kb. mit jelent ez munkában, költségben? Szia! Ha nem 300 ezer van benne, én az elsőt is kizárnám. Ahhoz szerintem vagy nagyon sok km., vagy hosszú távon nem odaillő olaj, vagy olajhiány kell. Mióta van nálad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargata Elküldve Szeptember30, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2011 Szia! Ha nem 300 ezer van benne, én az elsőt is kizárnám. Ahhoz szerintem vagy nagyon sok km., vagy hosszú távon nem odaillő olaj, vagy olajhiány kell. Mióta van nálad? 2 hónapja, az előző tulaj is csak 1 évig rángatta. Gyanús kellett volna, hogy legyen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
adyy Elküldve Szeptember30, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2011 Üdv 2004 Astra G, Z14XE motorral. Erős ütemesen csattogó hang jön a motorból, inkább alulról mint felülről. A csattogás fordulatfüggő, emelt fordulatnál gyorsabb. Szétszedés még nem volt, a szerelő hallgatása folytán két dolgot említett: 1, hajtókar csapágy 2, de inkább olajszivattyú. Hidrotőke kilőve, mert melegen is ugyanúgy csattog. Óra szerint 110.000 km van bent, amúgy szerintem több. A kettő közül melyik a gázosabb, és kb. mit jelent ez munkában, költségben? Szia! Én úgy tudom, hogy ha rossz lenne valamelyik hidrotőke, akkor már meleg motornál is csattogna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tom74 Elküldve Október1, 2011 Megoszt Elküldve Október1, 2011 Sziasztok! A következő problémával találkozott már valaki? 1. Eg yidelye az 1.8-as g astra (x18xe1)reggeli indításnál hidegen fullad, durrog alig lehet vele elindulni csak nagyon finom gázzal. Ha felmelegszik már jó. 2. Ez már régebb óta megvan, de ez sem mindig, motorféknél kis fordulatnál nem egyenletesen lassul hanem rángat, kis gázt adva ugyanúgy rángatva gyorsul. Egr szelep új, ac új, trafóhíd próbakép cserélve(semmi), folytószelepház cserélve. Fals levegőt nem szív. Köszi! Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts