Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ha üanyomás probléma, akkor miért kezdene el magasabb fordulatszámon újra húzni?

Haldokló AC képes ilyenre, vagy esetleg határoló szelep ami az AC ba van. Haver F astrája ugyanezt csinálta jól fél éven keresztül még nem teljesen megállt a szivattyú. De lehet beégett AC relé hibás kontakt kábelhálózaton (nem kap elég powert és nem szállít eleget).

Alex: a kérdésedre a konkrét válasz pedig. Valószínű azért kezd húzni újra mert akkor helyreáll a szivattyúba vmi, és megjön a nyomás.

Link to comment
Megosztás:

Haldokló AC képes ilyenre, vagy esetleg határoló szelep ami az AC ba van. Haver F astrája ugyanezt csinálta jól fél éven keresztül még nem teljesen megállt a szivattyú. De lehet beégett AC relé hibás kontakt kábelhálózaton (nem kap elég powert és nem szállít eleget).

Alex: a kérdésedre a konkrét válasz pedig. Valószínű azért kezd húzni újra mert akkor helyreáll a szivattyúba vmi, és megjön a nyomás.

Holnap megtudjuk. Egyébként én is erre gondolok. Nem tud eleget szállítani, mert üresben ha nyomok egy kövéret neki simán felpörög, viszont sebességben terhelés alatt már nem. Akkor pedig többet kell szállítania.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Szeretnék tanácsot kérni. Mi lehet a baja az Astrámnak ???

Opel Astra G. 1.4. twinport 16 szelepes 2006-os évjárat. 95.000 km-rel.

Eleinte amikor beindítottam és felpörgött a motor akkor kerepelő, csörgő hang

hallatszott pár másodpercig a motorból, de ez pár másodperc után meg is szünt.

Mostanában pedig hidegen teljesen normálisan jár a motor indításkor, viszont ha

bemelegszik akkor ugyan ez a csörgő, kerepelő hang hallható, de már

folyamatosan és egyre gyakrabban. Ismerősöm azt mondta, hogy valószínűleg a

hidrotőke kopott el és az csörög benne. Kérdésem az lenne, ha valóban ez okozza

a csörgést akkor ártok e vele jobban a motornak ha így tovább használom az

autót? Ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan használjam igy is , mert nem lesz

tőle semmi baj csak csörögni fog és enni fogja az olajat. Kérdeztem egy

szerelőt is aki meg azt mondta, hogy azonnal cseréltessem ki a hidrotőkéket, és

ha a szelepeket is szétverte a hidrotőke akkor teljes motor generált kell

csináltatnom!!!!! Légyszíves irjatok minél hamarabb, hogy mi a véleményetek.

Remélem tudtok tanácsot adni. Előre is köszi!!!!! Sziasztok.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Szeretnék tanácsot kérni. Mi lehet a baja az Astrámnak ???

Opel Astra G. 1.4. twinport 16 szelepes 2006-os évjárat. 95.000 km-rel.

Eleinte amikor beindítottam és felpörgött a motor akkor kerepelő, csörgő hang

hallatszott pár másodpercig a motorból, de ez pár másodperc után meg is szünt.

Mostanában pedig hidegen teljesen normálisan jár a motor indításkor, viszont ha

bemelegszik akkor ugyan ez a csörgő, kerepelő hang hallható, de már

folyamatosan és egyre gyakrabban. Ismerősöm azt mondta, hogy valószínűleg a

hidrotőke kopott el és az csörög benne. Kérdésem az lenne, ha valóban ez okozza

a csörgést akkor ártok e vele jobban a motornak ha így tovább használom az

autót? Ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan használjam igy is , mert nem lesz

tőle semmi baj csak csörögni fog és enni fogja az olajat. Kérdeztem egy

szerelőt is aki meg azt mondta, hogy azonnal cseréltessem ki a hidrotőkéket, és

ha a szelepeket is szétverte a hidrotőke akkor teljes motor generált kell

csináltatnom!!!!! Légyszíves irjatok minél hamarabb, hogy mi a véleményetek.

Remélem tudtok tanácsot adni. Előre is köszi!!!!! Sziasztok.

Vezérműtengely lefogató csavar ellenőrzése megvolt????

Reméljük nem az lesz a gond,mert az sok pénz... :D

Ne nagyon járj addig vele!

Link to comment
Megosztás:

Igen van benne olaj. :D nemrég cseréltem, azóta 4000 km-t mentem vele. jelenleg Castrol magnatec 5W-40 van benne . Te milyet használsz? milyenre cserélted amivel megoldódott a probléma?

Ki beszélt itt olajról? :P

A vezérműtengely lefogató csavarokat kérdeztem,mert ez a széria ami neked is van,beleesik abba amit a gyárban

nem jól húztak meg.Ha elengedi a csavar ,szétveri a motorod és újíthatod fel!!!!!

Az olaj az külön téma! :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Szeretnék tanácsot kérni. Mi lehet a baja az Astrámnak ???

Opel Astra G. 1.4. twinport 16 szelepes 2006-os évjárat. 95.000 km-rel.

Eleinte amikor beindítottam és felpörgött a motor akkor kerepelő, csörgő hang

hallatszott pár másodpercig a motorból, de ez pár másodperc után meg is szünt.

Mostanában pedig hidegen teljesen normálisan jár a motor indításkor, viszont ha

bemelegszik akkor ugyan ez a csörgő, kerepelő hang hallható, de már

folyamatosan és egyre gyakrabban. Ismerősöm azt mondta, hogy valószínűleg a

hidrotőke kopott el és az csörög benne. Kérdésem az lenne, ha valóban ez okozza

a csörgést akkor ártok e vele jobban a motornak ha így tovább használom az

autót? Ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan használjam igy is , mert nem lesz

tőle semmi baj csak csörögni fog és enni fogja az olajat. Kérdeztem egy

szerelőt is aki meg azt mondta, hogy azonnal cseréltessem ki a hidrotőkéket, és

ha a szelepeket is szétverte a hidrotőke akkor teljes motor generált kell

csináltatnom!!!!! Légyszíves irjatok minél hamarabb, hogy mi a véleményetek.

Remélem tudtok tanácsot adni. Előre is köszi!!!!! Sziasztok.

Vezérműlánc nem lehet?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Szeretnék tanácsot kérni. Mi lehet a baja az Astrámnak ???

Opel Astra G. 1.4. twinport 16 szelepes 2006-os évjárat. 95.000 km-rel.

Eleinte amikor beindítottam és felpörgött a motor akkor kerepelő, csörgő hang

valszeg láncfeszítő lesz a probléma...

én pont tegnap hallottam ilyet...

egy taxiból ... indításkor diesel hangja volt majd elcsendesedett ,és szintén 1.4 twp

Link to comment
Megosztás:

valszeg láncfeszítő lesz a probléma...

én pont tegnap hallottam ilyet...

egy taxiból ... indításkor diesel hangja volt majd elcsendesedett ,és szintén 1.4 twp

Addig nincs gond, amíg nem ugrik át a lánc.

Ezekben olaj nyomás fejti ki a feszítő erőt, vagy pedig rugós? (gondolom az utóbbi)

Link to comment
Megosztás:

Addig nincs gond, amíg nem ugrik át a lánc.

Ezekben olaj nyomás fejti ki a feszítő erőt, vagy pedig rugós? (gondolom az utóbbi)

pfff

talán mindkettő

mert akkor mitől múlt a csörgés kb 2 sec után ,csak az olajnyomástál ...

valahol olvastam ,hogy a motornak kell 200-300 fordulat mire mindenhol normális olajnyomás van...

van benne valami...

az kb10-15sec lehet

Link to comment
Megosztás:

pfff

talán mindkettő

mert akkor mitől múlt a csörgés kb 2 sec után ,csak az olajnyomástál ...

valahol olvastam ,hogy a motornak kell 200-300 fordulat mire mindenhol normális olajnyomás van...

van benne valami...

az kb10-15sec lehet

Még ez lenne a jobbik eset! :P

De azért majd nézesse meg a csavarokat meg azt a kis műanyag csonkot vagy mit! :D

De sok baj van ezekkel a XEP-ekkel!!! :P

Link to comment
Megosztás:

Addig nincs gond, amíg nem ugrik át a lánc.

Ezekben olaj nyomás fejti ki a feszítő erőt, vagy pedig rugós? (gondolom az utóbbi)

Olajnyomás feszíti a láncot.

Ezért csörren be, ha elhasznált az olaj, vagy nem megfelelő.

Elvileg a feszítőnek tartania kellene a nyomást, de ha elengedi, akkor tovább csörren indítás után. ( pár másodperc)

Link to comment
Megosztás:

Üdv

2004 Astra G, Z14XE motorral. Erős ütemesen csattogó hang jön a motorból, inkább alulról mint felülről. A csattogás fordulatfüggő, emelt fordulatnál gyorsabb. Szétszedés még nem volt, a szerelő hallgatása folytán két dolgot említett:

1, hajtókar csapágy

2, de inkább olajszivattyú.

Hidrotőke kilőve, mert melegen is ugyanúgy csattog.

Óra szerint 110.000 km van bent, amúgy szerintem több.

A kettő közül melyik a gázosabb, és kb. mit jelent ez munkában, költségben?

Link to comment
Megosztás:

Üdv

2004 Astra G, Z14XE motorral. Erős ütemesen csattogó hang jön a motorból, inkább alulról mint felülről. A csattogás fordulatfüggő, emelt fordulatnál gyorsabb. Szétszedés még nem volt, a szerelő hallgatása folytán két dolgot említett:

1, hajtókar csapágy

2, de inkább olajszivattyú.

Hidrotőke kilőve, mert melegen is ugyanúgy csattog.

Óra szerint 110.000 km van bent, amúgy szerintem több.

A kettő közül melyik a gázosabb, és kb. mit jelent ez munkában, költségben?

Szia! Ha nem 300 ezer van benne, én az elsőt is kizárnám. Ahhoz szerintem vagy nagyon sok km., vagy hosszú távon nem odaillő olaj, vagy olajhiány kell. Mióta van nálad?

Link to comment
Megosztás:

Üdv

2004 Astra G, Z14XE motorral. Erős ütemesen csattogó hang jön a motorból, inkább alulról mint felülről. A csattogás fordulatfüggő, emelt fordulatnál gyorsabb. Szétszedés még nem volt, a szerelő hallgatása folytán két dolgot említett:

1, hajtókar csapágy

2, de inkább olajszivattyú.

Hidrotőke kilőve, mert melegen is ugyanúgy csattog.

Óra szerint 110.000 km van bent, amúgy szerintem több.

A kettő közül melyik a gázosabb, és kb. mit jelent ez munkában, költségben?

Szia!

Én úgy tudom, hogy ha rossz lenne valamelyik hidrotőke, akkor már meleg motornál is csattogna.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő problémával találkozott már valaki?

1. Eg yidelye az 1.8-as g astra (x18xe1)reggeli indításnál hidegen fullad, durrog alig lehet vele elindulni csak nagyon finom gázzal.

Ha felmelegszik már jó.

2. Ez már régebb óta megvan, de ez sem mindig, motorféknél kis fordulatnál nem egyenletesen lassul hanem rángat, kis gázt adva ugyanúgy rángatva gyorsul.

Egr szelep új, ac új, trafóhíd próbakép cserélve(semmi), folytószelepház cserélve. Fals levegőt nem szív.

Köszi!

Tamás

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.