ufonauta Elküldve Szeptember24, 2011 Elküldve Szeptember24, 2011 Kesztyűtartó, alatt, van két nagy fekete műanyag zár. 90 fokot balra, nyílik. Hátul, alul, van két fehér biztosító fül. Kipattintod. Alulról bal oldalon találod a zsalu mozgató mechanikát, és a rácsatlakozó vezetéket. Lehúzod és többé nem "zúg". (A jobb oldalon, vastagabb kábelek mennek a ventilátorra.) itt Majd később leírom, hogyan lehet megjavítani, hogy örökös legyen. (nem kicserélni, használtra, 20-25000-ért!) Szia! Köszi! Valóban a cserétől akarom megkímélni magam, mivel nem is használtam soha, így nem szeretnék rá költeni. Bár ha meg lehet ólcsón és tartósan berhelni, akkor az nem árthat neki. :D
Alex75 Elküldve Szeptember24, 2011 Elküldve Szeptember24, 2011 Sziasztok! Tudja valaki, hogy G Astrához lehet külön kapni fényszóró lámpabúrát önmagában, vagy csak egész lámpatestet árúsítanak? Köszi! Összetört?
imy Elküldve Szeptember24, 2011 Elküldve Szeptember24, 2011 Összetört? lehet karcos volt....azaz besárgult, ha lett polírozva volt
Alex75 Elküldve Szeptember24, 2011 Elküldve Szeptember24, 2011 Gondolkoztam melyik topikba írjak, de hátha itt jó helyen lesz. A problémám, hogy a fényszórók műanyag része nagyon matt. Házilag orvosolható-e ez a probléma, ha igen hogyan? Nézegettem a neten és kb. 5.000,- ft-ért vállalnák a fényszórók polírozását /db. Nem tudom, hogy megéri-e, mert egy kicsivel megpótolva már új fényszórót is lehet venni. Tehát a kérdésem, hogy javítható-e ez házilag? Válaszotokat köszi! Házilag is felpolíroz6od, csak gépet kell hozzá bérelned, ill meg kell venni az anyagot. Kb feléből megold6od...
steve78 Elküldve Szeptember24, 2011 Elküldve Szeptember24, 2011 Házilag is felpolíroz6od, csak gépet kell hozzá bérelned, ill meg kell venni az anyagot. Kb feléből megold6od... Pontosan mit is kell venni? A gép még megoldható.
Alex75 Elküldve Szeptember24, 2011 Elküldve Szeptember24, 2011 Pontosan mit is kell venni? A gép még megoldható. lámpapolír
Atis25 Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Sziasztok! Régen voltam erre, de sajnos van egy kis probléma. Z14XE motoros Astra. Nem akar menni, úgy gyorsul mint egy leharcolt IFA. Elindul, aztán egyszer csak megtorpan, padló gázzal is épp csak vánszorog a fordulatszámmérő felfelé, majd egyszer csak megint elkezd húzni. Semmi különösebb hangja nincs, megy minden henger, hibajelzés nincs. Van valakinek ötlete vagy tapasztalat esetleg? Előre is köszi!
Korzika Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Sziasztok! Régen voltam erre, de sajnos van egy kis probléma. Z14XE motoros Astra. Nem akar menni, úgy gyorsul mint egy leharcolt IFA. Elindul, aztán egyszer csak megtorpan, padló gázzal is épp csak vánszorog a fordulatszámmérő felfelé, majd egyszer csak megint elkezd húzni. Semmi különösebb hangja nincs, megy minden henger, hibajelzés nincs. Van valakinek ötlete vagy tapasztalat esetleg? Előre is köszi! Lehet,hogy csak el van lustulva,koszolódva.Egy kis folytószelep ,agr ,vákumcsövek,légút tisztítás helyrehozza!
Atis25 Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Lehet,hogy csak el van lustulva,koszolódva.Egy kis folytószelep ,agr ,vákumcsövek,légút tisztítás helyrehozza! Köszi a gyors véleményt! Az EGR le van zárva, így az nem hiszem, a másik kettő játszhat a dologban, bár az elkoszolódást azért nem tartom valószínűnek, mert elég sokat járok hosszú távon, és meg is szoktam hajtani. De meglátjuk. Egy délutánt majd rászánok. Köszi még 1x.
Alex75 Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Pontosan mit is kell venni? A gép még megoldható. videóval szemléltetve.
tjanika Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Szevasztok! Na ahogy bejött a "hűvösebb" idő( reggel 8-12 fok),újra meglátogatott a sárga lámpa... Egy 50 km-es út 4.-ben 90-110km/h-val megoldotta a problémát,kíváncsi leszek meddig... Lehet mostmár tényleg trafócsere következik?
bzsoltee Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Sziasztok! Régen voltam erre, de sajnos van egy kis probléma. Z14XE motoros Astra. Nem akar menni, úgy gyorsul mint egy leharcolt IFA. Elindul, aztán egyszer csak megtorpan, padló gázzal is épp csak vánszorog a fordulatszámmérő felfelé, majd egyszer csak megint elkezd húzni. Semmi különösebb hangja nincs, megy minden henger, hibajelzés nincs. Van valakinek ötlete vagy tapasztalat esetleg? Előre is köszi! Üzemanyagszűrőt cseréltél mostanában?
PGA Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Szevasztok! Na ahogy bejött a "hűvösebb" idő( reggel 8-12 fok),újra meglátogatott a sárga lámpa... Egy 50 km-es út 4.-ben 90-110km/h-val megoldotta a problémát,kíváncsi leszek meddig... Lehet mostmár tényleg trafócsere következik? Pl. városban, vagy lassabb haladáskor 3. fokozat fölé ne is menj, ha 2500-3000 között tartod a fordulatot, nem annyira taknyosodik el az orra.
Atis25 Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Üzemanyagszűrőt cseréltél mostanában? Aha, év elején volt cserélve. Van benne azóta 8 ezer km. Előtte meg mióta nálam van 5 éve nem volt. Ma mentem vele, semmi gond. Olyan jól húzott. Ez a baj, ha elviszem szerelőhöz, és nem produkálja magát, akkor csak tippelgetnek nem kevés pénzért.
mind_the_gap Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Úgy néz ki, hogy a vízfogyásos problémámra a hengerfej javítás lesz a gyógyír.. Uhuhunak volt igaza.... sajnos.. :D
Flyfish Elküldve Szeptember26, 2011 Elküldve Szeptember26, 2011 Szevasztok Urak! Barátom fölhívott, hogy menjek át "bebikázni" a verdáját ("G" Astra) Tipikus "lemerült akksi szindróma" jeleit produkálta a kocsi, jóllehet az akksi "szeme" zöld volt. Bikázásra be is indult, szépen járt. Az utastérvilágítás alig észrevehetően vibrált, ezért mondtam Neki, hogy délután rámérünk majd a töltésre mert generátor hibára gyanakszom, de most nincs nálam a műszer. Viszont a délutánig már el sem jutottunk, ugyanis bement vele Békásról a Városmajorig, ott leállt és megint bikázni kellett és eltűnt a szervo-ja is. Kemény fékkel és kormánnyal hazalavírozott valahogy. Mivel én Fordos vagyok, így lövésem sincs, mi lehet a gond, a cimbi meg aztán végképp egy műszaki antitalentum. Volna valakinek ötlete, hogy hova nyúljak, vagy vigyük el szerelőhöz? ...és milyen szerelőhöz? Egyszerű villanyászhoz, vagy ez inkább vákum hiba lehet? (én ez utóbbi mellet tenném le a nagy esküt) Kössz előre is a segítséget!!!
N1kolaosz Elküldve Szeptember26, 2011 Elküldve Szeptember26, 2011 Sziasztok! Le tudná nekem valaki írni, hogy milyen hibajelenségekkel jár ha rossz az ARG/ERG szelep? Azon kívül, hogy világít a motorhiba lámpa. Előre i köszi N1kolaosz
Stofl Elküldve Szeptember26, 2011 Elküldve Szeptember26, 2011 Sziasztok! Le tudná nekem valaki írni, hogy milyen hibajelenségekkel jár ha rossz az ARG/ERG szelep? Azon kívül, hogy világít a motorhiba lámpa. Előre i köszi N1kolaosz Alacsony fordulatszámon rángatás. (1800-2200 környékén). Kis gázpedál állásnál rángatás. Gondolok itt olyanra, hogy enyhe leejtőm, mikor motorfékkel illetve üresben lassulna az autó, ezért kicsit rá kell lépni a gázpedálra. Továbbá másoknál a lomhaság is előfordult. Elméletileg alapjáraton és nagy gáznál nem szól bele, de ha rosszúl működik nagyon akkor megteheti.
Korzika Elküldve Szeptember26, 2011 Elküldve Szeptember26, 2011 Alacsony fordulatszámon rángatás. (1800-2200 környékén). Kis gázpedál állásnál rángatás. Gondolok itt olyanra, hogy enyhe leejtőm, mikor motorfékkel illetve üresben lassulna az autó, ezért kicsit rá kell lépni a gázpedálra. Továbbá másoknál a lomhaság is előfordult. Elméletileg alapjáraton és nagy gáznál nem szól bele, de ha rosszúl működik nagyon akkor megteheti. Tartós nagy gáznál lehet,hogy nem,de nekem például még a másik X16XEL-nél hirtelen kigyorsításkor ill. gázadáskor jött elő a fulladozás!
N1kolaosz Elküldve Szeptember26, 2011 Elküldve Szeptember26, 2011 Tartós nagy gáznál lehet,hogy nem,de nekem például még a másik X16XEL-nél hirtelen kigyorsításkor ill. gázadáskor jött elő a fulladozás! és pl azt okozhatja hogy alapjáraton "dudorog" a motor? elég gyakran ránt egyet, és fel-le jár a fordulatszám.
Korzika Elküldve Szeptember26, 2011 Elküldve Szeptember26, 2011 és pl azt okozhatja hogy alapjáraton "dudorog" a motor? elég gyakran ránt egyet, és fel-le jár a fordulatszám. Akkor inkább az alapjárati motorra gondolnék és/vagy a fojtószelepre. :D
N1kolaosz Elküldve Szeptember26, 2011 Elküldve Szeptember26, 2011 Akkor inkább az alapjárati motorra gondolnék és/vagy a fojtószelepre. :D Az remek, mert akkor mindkettővel hiba van, mivel azokat amiket írtál, az ARG/ERG szelep hibára azokat is tapasztalom. Kösznöm
mr. bb Elküldve Szeptember26, 2011 Elküldve Szeptember26, 2011 Szevasztok Urak! Barátom fölhívott, hogy menjek át "bebikázni" a verdáját ("G" Astra) Tipikus "lemerült akksi szindróma" jeleit produkálta a kocsi, jóllehet az akksi "szeme" zöld volt. Bikázásra be is indult, szépen járt. Az utastérvilágítás alig észrevehetően vibrált, ezért mondtam Neki, hogy délután rámérünk majd a töltésre mert generátor hibára gyanakszom, de most nincs nálam a műszer. Viszont a délutánig már el sem jutottunk, ugyanis bement vele Békásról a Városmajorig, ott leállt és megint bikázni kellett és eltűnt a szervo-ja is. Kemény fékkel és kormánnyal hazalavírozott valahogy. Mivel én Fordos vagyok, így lövésem sincs, mi lehet a gond, a cimbi meg aztán végképp egy műszaki antitalentum. Volna valakinek ötlete, hogy hova nyúljak, vagy vigyük el szerelőhöz? ...és milyen szerelőhöz? Egyszerű villanyászhoz, vagy ez inkább vákum hiba lehet? (én ez utóbbi mellet tenném le a nagy esküt) Kössz előre is a segítséget!!! egyértelműen generátor hiba dióda sor talán
Korzika Elküldve Szeptember26, 2011 Elküldve Szeptember26, 2011 Az remek, mert akkor mindkettővel hiba van, mivel azokat amiket írtál, az ARG/ERG szelep hibára azokat is tapasztalom. Kösznöm Majd akkor köszönd,ha megjavul! :D Lehet nem is az a baja,hanem mondjuk a benzin..... :P
Recommended Posts