Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Kesztyűtartó, alatt, van két nagy fekete műanyag zár. 90 fokot balra, nyílik. Hátul, alul, van két fehér biztosító fül.

Kipattintod. Alulról bal oldalon találod a zsalu mozgató mechanikát, és a rácsatlakozó vezetéket. Lehúzod és többé nem "zúg".

(A jobb oldalon, vastagabb kábelek mennek a ventilátorra.) itt

Majd később leírom, hogyan lehet megjavítani, hogy örökös legyen. (nem kicserélni, használtra, 20-25000-ért!)

Szia!

Köszi! Valóban a cserétől akarom megkímélni magam, mivel nem is használtam soha, így nem szeretnék rá költeni. Bár ha meg lehet ólcsón és tartósan berhelni, akkor az nem árthat neki. :D

Link to comment
Megosztás:

Gondolkoztam melyik topikba írjak, de hátha itt jó helyen lesz. A problémám, hogy a fényszórók műanyag része nagyon matt. Házilag orvosolható-e ez a probléma, ha igen hogyan? Nézegettem a neten és kb. 5.000,- ft-ért vállalnák a fényszórók polírozását /db. Nem tudom, hogy megéri-e, mert egy kicsivel megpótolva már új fényszórót is lehet venni. Tehát a kérdésem, hogy javítható-e ez házilag?

Válaszotokat köszi!

Házilag is felpolíroz6od, csak gépet kell hozzá bérelned, ill meg kell venni az anyagot. Kb feléből megold6od...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Régen voltam erre, de sajnos van egy kis probléma. Z14XE motoros Astra. Nem akar menni, úgy gyorsul mint egy leharcolt IFA. Elindul, aztán egyszer csak megtorpan, padló gázzal is épp csak vánszorog a fordulatszámmérő felfelé, majd egyszer csak megint elkezd húzni. Semmi különösebb hangja nincs, megy minden henger, hibajelzés nincs.

Van valakinek ötlete vagy tapasztalat esetleg?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Régen voltam erre, de sajnos van egy kis probléma. Z14XE motoros Astra. Nem akar menni, úgy gyorsul mint egy leharcolt IFA. Elindul, aztán egyszer csak megtorpan, padló gázzal is épp csak vánszorog a fordulatszámmérő felfelé, majd egyszer csak megint elkezd húzni. Semmi különösebb hangja nincs, megy minden henger, hibajelzés nincs.

Van valakinek ötlete vagy tapasztalat esetleg?

Előre is köszi!

Lehet,hogy csak el van lustulva,koszolódva.Egy kis folytószelep ,agr ,vákumcsövek,légút tisztítás helyrehozza!

Link to comment
Megosztás:

Lehet,hogy csak el van lustulva,koszolódva.Egy kis folytószelep ,agr ,vákumcsövek,légút tisztítás helyrehozza!

Köszi a gyors véleményt!

Az EGR le van zárva, így az nem hiszem, a másik kettő játszhat a dologban, bár az elkoszolódást azért nem tartom valószínűnek, mert elég sokat járok hosszú távon, és meg is szoktam hajtani. De meglátjuk. Egy délutánt majd rászánok.

Köszi még 1x.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Régen voltam erre, de sajnos van egy kis probléma. Z14XE motoros Astra. Nem akar menni, úgy gyorsul mint egy leharcolt IFA. Elindul, aztán egyszer csak megtorpan, padló gázzal is épp csak vánszorog a fordulatszámmérő felfelé, majd egyszer csak megint elkezd húzni. Semmi különösebb hangja nincs, megy minden henger, hibajelzés nincs.

Van valakinek ötlete vagy tapasztalat esetleg?

Előre is köszi!

Üzemanyagszűrőt cseréltél mostanában?

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Na ahogy bejött a "hűvösebb" idő( reggel 8-12 fok),újra meglátogatott a sárga lámpa...

Egy 50 km-es út 4.-ben 90-110km/h-val megoldotta a problémát,kíváncsi leszek meddig... Lehet mostmár tényleg trafócsere következik?

Pl. városban, vagy lassabb haladáskor 3. fokozat fölé ne is menj, ha 2500-3000 között tartod a fordulatot, nem annyira taknyosodik el az orra.

Link to comment
Megosztás:

Üzemanyagszűrőt cseréltél mostanában?

Aha, év elején volt cserélve. Van benne azóta 8 ezer km. Előtte meg mióta nálam van 5 éve nem volt.

Ma mentem vele, semmi gond. Olyan jól húzott. Ez a baj, ha elviszem szerelőhöz, és nem produkálja magát, akkor csak tippelgetnek nem kevés pénzért.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok Urak!

Barátom fölhívott, hogy menjek át "bebikázni" a verdáját ("G" Astra) Tipikus "lemerült akksi szindróma" jeleit produkálta a kocsi, jóllehet az akksi "szeme" zöld volt. Bikázásra be is indult, szépen járt. Az utastérvilágítás alig észrevehetően vibrált, ezért mondtam Neki, hogy délután rámérünk majd a töltésre mert generátor hibára gyanakszom, de most nincs nálam a műszer. Viszont a délutánig már el sem jutottunk, ugyanis bement vele Békásról a Városmajorig, ott leállt és megint bikázni kellett és eltűnt a szervo-ja is. Kemény fékkel és kormánnyal hazalavírozott valahogy.

Mivel én Fordos vagyok, így lövésem sincs, mi lehet a gond, a cimbi meg aztán végképp egy műszaki antitalentum. Volna valakinek ötlete, hogy hova nyúljak, vagy vigyük el szerelőhöz? ...és milyen szerelőhöz? Egyszerű villanyászhoz, vagy ez inkább vákum hiba lehet? (én ez utóbbi mellet tenném le a nagy esküt)

Kössz előre is a segítséget!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Le tudná nekem valaki írni, hogy milyen hibajelenségekkel jár ha rossz az ARG/ERG szelep?

Azon kívül, hogy világít a motorhiba lámpa.

Előre i köszi

N1kolaosz

Alacsony fordulatszámon rángatás. (1800-2200 környékén). Kis gázpedál állásnál rángatás. Gondolok itt olyanra, hogy enyhe leejtőm, mikor motorfékkel illetve üresben lassulna az autó, ezért kicsit rá kell lépni a gázpedálra.

Továbbá másoknál a lomhaság is előfordult. Elméletileg alapjáraton és nagy gáznál nem szól bele, de ha rosszúl működik nagyon akkor megteheti.

Link to comment
Megosztás:

Alacsony fordulatszámon rángatás. (1800-2200 környékén). Kis gázpedál állásnál rángatás. Gondolok itt olyanra, hogy enyhe leejtőm, mikor motorfékkel illetve üresben lassulna az autó, ezért kicsit rá kell lépni a gázpedálra.

Továbbá másoknál a lomhaság is előfordult. Elméletileg alapjáraton és nagy gáznál nem szól bele, de ha rosszúl működik nagyon akkor megteheti.

Tartós nagy gáznál lehet,hogy nem,de nekem például még a másik X16XEL-nél hirtelen kigyorsításkor

ill. gázadáskor jött elő a fulladozás!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok Urak!

Barátom fölhívott, hogy menjek át "bebikázni" a verdáját ("G" Astra) Tipikus "lemerült akksi szindróma" jeleit produkálta a kocsi, jóllehet az akksi "szeme" zöld volt. Bikázásra be is indult, szépen járt. Az utastérvilágítás alig észrevehetően vibrált, ezért mondtam Neki, hogy délután rámérünk majd a töltésre mert generátor hibára gyanakszom, de most nincs nálam a műszer. Viszont a délutánig már el sem jutottunk, ugyanis bement vele Békásról a Városmajorig, ott leállt és megint bikázni kellett és eltűnt a szervo-ja is. Kemény fékkel és kormánnyal hazalavírozott valahogy.

Mivel én Fordos vagyok, így lövésem sincs, mi lehet a gond, a cimbi meg aztán végképp egy műszaki antitalentum. Volna valakinek ötlete, hogy hova nyúljak, vagy vigyük el szerelőhöz? ...és milyen szerelőhöz? Egyszerű villanyászhoz, vagy ez inkább vákum hiba lehet? (én ez utóbbi mellet tenném le a nagy esküt)

Kössz előre is a segítséget!!!

egyértelműen generátor hiba

dióda sor talán

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.