Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok Úgy villogtattam ki a hibát,hogy először gyújtás,aztán rövidre zártam,és így már 1405 azaz EGR.

Sziasztok,

Nem gyári riasztós.

Lehet a tied is az lesz akkor KGR! :lol:

Elküldve

Sziasztok. Múlt héten voltak cserélve a kopott futóműalkazrészek. Egy hiba továbbra is fenn áll. 60-70 közötti sebességnél enyhe kormányszitálás. Ezt téli-nyári gumival egyaránt csinálja. Kopott féktárcsa okozhatja-e?

Elküldve
Én is jártam így.

Ahogy Stofl mondja, lehet nincs jól beakadva a támla.

Elég, ha pl a huzatot odacsíped (nekem az volt).

A gombnak, amit nyomsz lenyitáskor, fel kell ugrania.

Köszi - holnap megpróbálom akkor helyére pofozni - üléshuzat valóban van, lehet tényleg az nem engedi.

Elküldve

Sziasztok!!

Olyan problémám lenne hogy a kormányműből folyik a szervo olaj, alul középen a csavarnál amit ugy tudok hogy egy rugos szelep is egyben.A kormány amugy teljesen jó nem recseg jól mükszik!Szerintetek cserés az egész kormány szervo vagy tömitéssel megoldható?

Elküldve

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001 Astra GCC 1,4 16v.

A gondom hogy úgy 2000 -nél rángat néha, ez benzinszűrő és gyertya csere után többször csinálja.

Az egyik autószerelő azt mondja ecu baja lehet nem tudja 100% ra.

A másik azt mondja szoftver frissítés kellene neki.

Tanácstalan vagyok, de szeretnék utána járni. Én kezdeném szoftver frissítéssel az nem lehet olyan sok.

Bács megyében tudtok ilyet???

Köszönettel: Karesz

Elküldve
Én is jártam így.

Ahogy Stofl mondja, lehet nincs jól beakadva a támla.

Elég, ha pl a huzatot odacsíped (nekem az volt).

A gombnak, amit nyomsz lenyitáskor, fel kell ugrania.

Igen - köszönöm nektek - ez volt a probléma. Kicsit megigazítottam az üléshuzatot és sikerült a helyére tenni a háttámlát, így már működik.

Elküldve
Igen - köszönöm nektek - ez volt a probléma. Kicsit megigazítottam az üléshuzatot és sikerült a helyére tenni a háttámlát, így már működik.

Örülünk! :lol:

Elküldve
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001 Astra GCC 1,4 16v.

A gondom hogy úgy 2000 -nél rángat néha, ez benzinszűrő és gyertya csere után többször csinálja.

Az egyik autószerelő azt mondja ecu baja lehet nem tudja 100% ra.

A másik azt mondja szoftver frissítés kellene neki.

Tanácstalan vagyok, de szeretnék utána járni. Én kezdeném szoftver frissítéssel az nem lehet olyan sok.

Bács megyében tudtok ilyet???

Köszönettel: Karesz

Nem biztos az hogy ECU. Vidd el normális szerelőhöz. Meg kell nézni, hogy nincs-e hibakód, illetve menni vele műszerrel, s figyelni az értékeket....

Elküldve
Sziasztok!!

Olyan problémám lenne hogy a kormányműből folyik a szervo olaj, alul középen a csavarnál amit ugy tudok hogy egy rugos szelep is egyben.A kormány amugy teljesen jó nem recseg jól mükszik!Szerintetek cserés az egész kormány szervo vagy tömitéssel megoldható?

Mennyire folyik? Vagy csak nedves? Mennyi idő alatt megy ki x dl?

Én olyan 60e km-nél töltettem utánna 2dl-t, most nem sok hiányzik belőle, de kicsit szivárog. Azt mondták, ha több fogy, akkor lesz érdemes vele foglalkozni...

Elküldve
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001 Astra GCC 1,4 16v.

A gondom hogy úgy 2000 -nél rángat néha, ez benzinszűrő és gyertya csere után többször csinálja.

Az egyik autószerelő azt mondja ecu baja lehet nem tudja 100% ra.

A másik azt mondja szoftver frissítés kellene neki.

Tanácstalan vagyok, de szeretnék utána járni. Én kezdeném szoftver frissítéssel az nem lehet olyan sok.

Bács megyében tudtok ilyet???

Köszönettel: Karesz

Én Bács megyéből is Törökbálintra mentem Wesszhez, ő cserélt nekem szoftvert. 2000 körüli rángatás AGR szelep is lehet. Ajánlani szoktak egy intenzív meghajtást, minimum 4000-es fordulattal kb. 30 km-t.

Hátha segít.

Elküldve
Sziasztok. Múlt héten voltak cserélve a kopott futóműalkazrészek. Egy hiba továbbra is fenn áll. 60-70 közötti sebességnél enyhe kormányszitálás. Ezt téli-nyári gumival egyaránt csinálja. Kopott féktárcsa okozhatja-e?

Ma sem javult meg magától. :lol:

Elküldve

Sziasztok,

'99as G astra X16SZR autómban pár napja bugyogó hang hallható, mintha buborékok mennének a vízkörben. Főleg amikor gázt adok. A hűtővíz szépen lassan fogyogatott, de nem láttam vizet sehol a motortérben vagy az autó alatt..

Szervizben megállapították, hogy a vízpumpánál folyik a víz, kicseréltettem..

Amikor hoztam el az autót nem csinálta, de aztán megint elkezdte. Lehet, hogy még levegős a rendszer vagy más baja lehet?

Elküldve
Sziasztok,

'99as G astra X16SZR autómban pár napja bugyogó hang hallható, mintha buborékok mennének a vízkörben. Főleg amikor gázt adok. A hűtővíz szépen lassan fogyogatott, de nem láttam vizet sehol a motortérben vagy az autó alatt..

Szervizben megállapították, hogy a vízpumpánál folyik a víz, kicseréltettem..

Amikor hoztam el az autót nem csinálta, de aztán megint elkezdte. Lehet, hogy még levegős a rendszer vagy más baja lehet?

szerintem még van benne levegő valahol ...

Elküldve
szerintem még van benne levegő valahol ...

Lehet. Nem értek hozzá, de beugrott egy cikk a Totalcar oldalról, amikor Csikós régi mercijét, Erát úgy sikerült légteleníteni csak, hogy az elejét villással megemelték. Csak így "büfögött fel" minden légbuborék :lol:

Elküldve
Lehet. Nem értek hozzá, de beugrott egy cikk a Totalcar oldalról, amikor Csikós régi mercijét, Erát úgy sikerült légteleníteni csak, hogy az elejét villással megemelték. Csak így "büfögött fel" minden légbuborék :lol:

:D

én se értek hozzá :lol:,de meg lehet azt is próbálni :D

Elküldve
Sziasztok,

'99as G astra X16SZR autómban pár napja bugyogó hang hallható, mintha buborékok mennének a vízkörben. Főleg amikor gázt adok. A hűtővíz szépen lassan fogyogatott, de nem láttam vizet sehol a motortérben vagy az autó alatt..

Szervizben megállapították, hogy a vízpumpánál folyik a víz, kicseréltettem..

Amikor hoztam el az autót nem csinálta, de aztán megint elkezdte. Lehet, hogy még levegős a rendszer vagy más baja lehet?

hengerfejes

nyomkodd meg a vízcsövet valahol, meleg, járó motornál. betonkemény... és ezért folyt a vízpumpa, mert a túlnyomás kinyomta a szimeringet....

igazamvan?

Elküldve

Astra simán légtelenedik. Automata légtelenítős rendszer. Párszor meleg motornál levett hűtősapkával pörgesd meg álló helyzetben 5000 ig. Ezen a fordulaton már jól szállít a vízpumpa és a visszafolyó ágon kidolgozza a levegőt. Mikor vezérlés+vízpumpa csere volt nekem is bugyborgott akkor én is ezt csináltam a szerelő haver mondta. Lényeg hogy meleg motornál óvatosan tekerd le a sapkát, ha lehet akkor jó vastag kesztyű+rongy.

Elküldve
hengerfejes

nyomkodd meg a vízcsövet valahol, meleg, járó motornál. betonkemény... és ezért folyt a vízpumpa, mert a túlnyomás kinyomta a szimeringet....

igazamvan?

Nyomkodtam, olyankor a kiegyenlítő tartályba több vizet köp, de nem tűnt keménynek..

Elküldve
Nyomkodtam, olyankor a kiegyenlítő tartályba több vizet köp, de nem tűnt keménynek..

akkor nem hengerfejes :lol:

akkor szokott bugyborékolni, ha a tömités elfáradt, és telenyomja levegővel a rendszert....

akkor nem tudom :lol:

Elküldve

Megoldódotta a szervóolajos kormánymű!!A szervószivattyú ahol össze van illesztve a kormányművel ott egy gumi gyürünél engedte az olajat egy kicsit!Köszi a válaszokat!!

Elküldve
akkor nem hengerfejes :lol:

akkor szokott bugyborékolni, ha a tömités elfáradt, és telenyomja levegővel a rendszert....

akkor nem tudom :lol:

Azért nagyon remélem, hogy nem hengerfejes.. MIlyen jelei lehetnek még?

MIt lehet tenni? tömítés csere vagy az kevés?

Elküldve

Hali!

Arra lettem figyelmes a kocsi pár hónapos kora után, hogy kulcs a gyújtáskapcsolóban/vezető oldali ajtó nyitva:

- nincs szirénázás

- távzár egy nyomásra dolgozik

- második nyomásra nem

Volt hogy magától megjavult, főleg mikor szervizre mentem!

Nemrég szintén előjött, de ma nem sikerült bezárni távolról. Ajtóba dugva dolgozik, majd távolról nyitva szintén.

Bezárni viszont nem sikerült távolról.

Párszor megnyomtam ajtókapcsolót és sípol is, záródik is.

Milyen kapcsolatban van a vezető felőli ajtókapcsoló a központi zárral?

Másik problémám, hogy 40-60km/h-nél ismétlődő hangot hallok talán valamelyik hátsó keréktől.

Voltam egyensúlyoztatni kerekeket, de nem segített. Abban sem vagyok biztos hogy honnan jön.

Megszakadhatott drót az abroncsban vagy csapágy mehetett tönkre? (25000km/gyári Dunlop)

Hogyan ellenőrizzem le?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.