Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok. Múlt héten voltak cserélve a kopott futóműalkazrészek. Egy hiba továbbra is fenn áll. 60-70 közötti sebességnél enyhe kormányszitálás. Ezt téli-nyári gumival egyaránt csinálja. Kopott féktárcsa okozhatja-e?

Link to comment
Megosztás:

Én is jártam így.

Ahogy Stofl mondja, lehet nincs jól beakadva a támla.

Elég, ha pl a huzatot odacsíped (nekem az volt).

A gombnak, amit nyomsz lenyitáskor, fel kell ugrania.

Köszi - holnap megpróbálom akkor helyére pofozni - üléshuzat valóban van, lehet tényleg az nem engedi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001 Astra GCC 1,4 16v.

A gondom hogy úgy 2000 -nél rángat néha, ez benzinszűrő és gyertya csere után többször csinálja.

Az egyik autószerelő azt mondja ecu baja lehet nem tudja 100% ra.

A másik azt mondja szoftver frissítés kellene neki.

Tanácstalan vagyok, de szeretnék utána járni. Én kezdeném szoftver frissítéssel az nem lehet olyan sok.

Bács megyében tudtok ilyet???

Köszönettel: Karesz

Link to comment
Megosztás:

Én is jártam így.

Ahogy Stofl mondja, lehet nincs jól beakadva a támla.

Elég, ha pl a huzatot odacsíped (nekem az volt).

A gombnak, amit nyomsz lenyitáskor, fel kell ugrania.

Igen - köszönöm nektek - ez volt a probléma. Kicsit megigazítottam az üléshuzatot és sikerült a helyére tenni a háttámlát, így már működik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001 Astra GCC 1,4 16v.

A gondom hogy úgy 2000 -nél rángat néha, ez benzinszűrő és gyertya csere után többször csinálja.

Az egyik autószerelő azt mondja ecu baja lehet nem tudja 100% ra.

A másik azt mondja szoftver frissítés kellene neki.

Tanácstalan vagyok, de szeretnék utána járni. Én kezdeném szoftver frissítéssel az nem lehet olyan sok.

Bács megyében tudtok ilyet???

Köszönettel: Karesz

Nem biztos az hogy ECU. Vidd el normális szerelőhöz. Meg kell nézni, hogy nincs-e hibakód, illetve menni vele műszerrel, s figyelni az értékeket....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Olyan problémám lenne hogy a kormányműből folyik a szervo olaj, alul középen a csavarnál amit ugy tudok hogy egy rugos szelep is egyben.A kormány amugy teljesen jó nem recseg jól mükszik!Szerintetek cserés az egész kormány szervo vagy tömitéssel megoldható?

Mennyire folyik? Vagy csak nedves? Mennyi idő alatt megy ki x dl?

Én olyan 60e km-nél töltettem utánna 2dl-t, most nem sok hiányzik belőle, de kicsit szivárog. Azt mondták, ha több fogy, akkor lesz érdemes vele foglalkozni...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001 Astra GCC 1,4 16v.

A gondom hogy úgy 2000 -nél rángat néha, ez benzinszűrő és gyertya csere után többször csinálja.

Az egyik autószerelő azt mondja ecu baja lehet nem tudja 100% ra.

A másik azt mondja szoftver frissítés kellene neki.

Tanácstalan vagyok, de szeretnék utána járni. Én kezdeném szoftver frissítéssel az nem lehet olyan sok.

Bács megyében tudtok ilyet???

Köszönettel: Karesz

Én Bács megyéből is Törökbálintra mentem Wesszhez, ő cserélt nekem szoftvert. 2000 körüli rángatás AGR szelep is lehet. Ajánlani szoktak egy intenzív meghajtást, minimum 4000-es fordulattal kb. 30 km-t.

Hátha segít.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Múlt héten voltak cserélve a kopott futóműalkazrészek. Egy hiba továbbra is fenn áll. 60-70 közötti sebességnél enyhe kormányszitálás. Ezt téli-nyári gumival egyaránt csinálja. Kopott féktárcsa okozhatja-e?

Ma sem javult meg magától. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

'99as G astra X16SZR autómban pár napja bugyogó hang hallható, mintha buborékok mennének a vízkörben. Főleg amikor gázt adok. A hűtővíz szépen lassan fogyogatott, de nem láttam vizet sehol a motortérben vagy az autó alatt..

Szervizben megállapították, hogy a vízpumpánál folyik a víz, kicseréltettem..

Amikor hoztam el az autót nem csinálta, de aztán megint elkezdte. Lehet, hogy még levegős a rendszer vagy más baja lehet?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

'99as G astra X16SZR autómban pár napja bugyogó hang hallható, mintha buborékok mennének a vízkörben. Főleg amikor gázt adok. A hűtővíz szépen lassan fogyogatott, de nem láttam vizet sehol a motortérben vagy az autó alatt..

Szervizben megállapították, hogy a vízpumpánál folyik a víz, kicseréltettem..

Amikor hoztam el az autót nem csinálta, de aztán megint elkezdte. Lehet, hogy még levegős a rendszer vagy más baja lehet?

szerintem még van benne levegő valahol ...

Link to comment
Megosztás:

Lehet. Nem értek hozzá, de beugrott egy cikk a Totalcar oldalról, amikor Csikós régi mercijét, Erát úgy sikerült légteleníteni csak, hogy az elejét villással megemelték. Csak így "büfögött fel" minden légbuborék :lol:

:D

én se értek hozzá :lol:,de meg lehet azt is próbálni :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

'99as G astra X16SZR autómban pár napja bugyogó hang hallható, mintha buborékok mennének a vízkörben. Főleg amikor gázt adok. A hűtővíz szépen lassan fogyogatott, de nem láttam vizet sehol a motortérben vagy az autó alatt..

Szervizben megállapították, hogy a vízpumpánál folyik a víz, kicseréltettem..

Amikor hoztam el az autót nem csinálta, de aztán megint elkezdte. Lehet, hogy még levegős a rendszer vagy más baja lehet?

hengerfejes

nyomkodd meg a vízcsövet valahol, meleg, járó motornál. betonkemény... és ezért folyt a vízpumpa, mert a túlnyomás kinyomta a szimeringet....

igazamvan?

Link to comment
Megosztás:

Astra simán légtelenedik. Automata légtelenítős rendszer. Párszor meleg motornál levett hűtősapkával pörgesd meg álló helyzetben 5000 ig. Ezen a fordulaton már jól szállít a vízpumpa és a visszafolyó ágon kidolgozza a levegőt. Mikor vezérlés+vízpumpa csere volt nekem is bugyborgott akkor én is ezt csináltam a szerelő haver mondta. Lényeg hogy meleg motornál óvatosan tekerd le a sapkát, ha lehet akkor jó vastag kesztyű+rongy.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Arra lettem figyelmes a kocsi pár hónapos kora után, hogy kulcs a gyújtáskapcsolóban/vezető oldali ajtó nyitva:

- nincs szirénázás

- távzár egy nyomásra dolgozik

- második nyomásra nem

Volt hogy magától megjavult, főleg mikor szervizre mentem!

Nemrég szintén előjött, de ma nem sikerült bezárni távolról. Ajtóba dugva dolgozik, majd távolról nyitva szintén.

Bezárni viszont nem sikerült távolról.

Párszor megnyomtam ajtókapcsolót és sípol is, záródik is.

Milyen kapcsolatban van a vezető felőli ajtókapcsoló a központi zárral?

Másik problémám, hogy 40-60km/h-nél ismétlődő hangot hallok talán valamelyik hátsó keréktől.

Voltam egyensúlyoztatni kerekeket, de nem segített. Abban sem vagyok biztos hogy honnan jön.

Megszakadhatott drót az abroncsban vagy csapágy mehetett tönkre? (25000km/gyári Dunlop)

Hogyan ellenőrizzem le?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.