ampervadasz Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 igen tökéletesen indul mind 2 kulcsal illetve manuálisan is nyitják és zárják az ajtókat Akkor lehet, hogy a vezérlőelektronikával lesz baj, de innentől ez már csak találgatás, látni kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
N1kolaosz Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 Akkor lehet, hogy a vezérlőelektronikával lesz baj, de innentől ez már csak találgatás, látni kéne. ha a biztosíték rossz kulcsal sem nyílik ki az ajtó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Augusztus31, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2011 ha a biztosíték rossz kulcsal sem nyílik ki az ajtó? Nem akarok hülyeséget írni, de úgy emlékszem a kapcsolási rajzról, hogy több biztosíték van aminek köze van hozzá, így egy próbát megér átnézni őket. A zármotoroknak közösítve van a vezetékei, így ha azok megkapják az áramot akkor elvileg kulcsra működik az elektronika nélkül is. De így hogy nincs előttem se a kapcsolási rajz se az autó csak találgatok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Sziasztok! Mostanában tapasztalom hidegindításkor a következőket (Z14XEP): tolatással állok ki a parkolóhelyemről, a kapuig elmegyek (kb. 20 méter), kapu felmegy, eddig minden OK. Majd mikor indulok tovább, a kocsi valami hihetetlen lomhán indul, mintha 10 LE lenne benne kb. Ezt csinálja amíg kettesbe nem váltok, vagy kicsit feljebb (kb. 2500) nem megy a fordulat. Ezek után minden OK. Bár LPG-s a kocsi, de szerintem nem ez a gondja, ezen az eseten kívül hibátlanul megy mind gázzal, mind benzinnel. Van ötletetek? Köszi, Zoli Erre van valakinek ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Erre van valakinek ötlete? Nem akkor vált gázra?Nyomjad neki és kész! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Nem akkor vált gázra?Nyomjad neki és kész! Nem. OK :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Nem akkor vált gázra?Nyomjad neki és kész! Olyan gyorsan nem vált. 40 fokos víz, és egyszeri 2000-es fordulatról, 1300 környékére kell visszaesni, akkor vált Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 (edited) zfarkas írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Olyan gyorsan nem vált. 40 fokos víz, és egyszeri 2000-es fordulatról, 1300 környékére kell visszaesni, akkor vált Beállítás kérdése. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Szia! Nekem is volt gázos autóm, de nem Opel. Amikor hidegen "nem megy" (kb évente) reduktorban a membránt kellett cserélni. A tied mikor volt cserélve? Komputeres autókban, a beállítások megváltoznak. Sokat mész gázzal, az ECU gyűjti az adatokat. Mindent a gázhoz állít. Próbáld meg kinullázni. Régebbi típusoknál, este leveszed az akku saruját, reggelre nullázott. Próba cseresznye. :lol: Hidegen benzinnel nem megy, de csak nagy ritkán. Gázon 100%-os a kocsi. Membrán sosem volt cserélve. ECU-t hogyan nullázzam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 (edited) zfarkas írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 Sziasztok! Rég voltam itt...:-) Meg vagyok lőve. Lassan alig tudom kinyitni a motorháztetőt, a nyitó kallantyúja lötyög, és játszanom kell vele. Lehet ezen állítani? Hol? Bowdenes? Mit kell megbontanom hogy lássam? Vagy egyáltalán hogy működik ez az egész? Előre is köszönöm mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 (edited) bzsoltee írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve Szeptember1, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2011 itt Ahhhha, kösz, van pár a közelemben is ahogy nézem Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 Pont ezt írtam. Hidegen benzinnel nem megy. AZ ECU "átállt" gáz értékekre. Azért nem megy benzinnel. Nem üzem melegen gázzal sem akar menni. A membrán felpuhult. Csere! A reduktor használatakor hőt von el a rendszertől. A cseppfolyós gáz, halmazállapot változása, hűt! (hűtő, klíma) Vagyis, ha még hideg a víz, és a membrán nyúlott, ledermed, és elzárja a gáz útját. Viszont ha meleg, akkor nem sokat lehet észrevenni. Membrán csere! Ha nem felejt az ECU, akkor több száz kilómétert kell megtenni, hogy az értékekhez beálljon. 2 ECU van az újabb gázosoknál. A landirenzonál az LPG ECU-t a benzines alapján lövik be, de visszafele nem hat egymásra, ha benzinnel megy akkor a benzines vezérli, és nem számolja az LPG-s értékből. Úgymond független egymástól... Membrán meg rengeteget elmegy, azt mondták, hogy akár több mint 150e km-t is. Van kollégám, akinek már 125e van a rendszerében, s még nem nyúltak a reduktorjához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kriszko123 Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 ÉN elvittem óráshoz,és ő kicserélte,egy ezres volt aszzem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 2 ECU van az újabb gázosoknál. A landirenzonál az LPG ECU-t a benzines alapján lövik be, de visszafele nem hat egymásra, ha benzinnel megy akkor a benzines vezérli, és nem számolja az LPG-s értékből. Úgymond független egymástól... Membrán meg rengeteget elmegy, azt mondták, hogy akár több mint 150e km-t is. Van kollégám, akinek már 125e van a rendszerében, s még nem nyúltak a reduktorjához. azért erről a 2 ecu össze vesz arról uhuhu tudna mesélni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 ÉN elvittem óráshoz,és ő kicserélte,egy ezres volt aszzem! Mit cserélt ki az órás?A membránt? Vagy mire válaszoltál?? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 (edited) Korzika írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 Szerintem, a távkapcsolós kulcsot. :lol: A jobb hátsó kerék a kocsin néha ,ötletszerűen leenged 1,9-ig,akkor azt hova vigyem?Az óráshoz vagy inkább cipészhez?? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 A jobb hátsó kerék a kocsin néha ,ötletszerűen leenged 1,9-ig,akkor azt hova vigyem?Az óráshoz vagy inkább cipészhez?? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 A jobb hátsó kerék a kocsin néha ,ötletszerűen leenged 1,9-ig,akkor azt hova vigyem?Az óráshoz vagy inkább cipészhez?? :lol: Lehet inkább a sarki ácshoz, hogy nézze meg hátha elveszített valamit amit a Te gumid futófelületében lehet megtalálhat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 A jobb hátsó kerék a kocsin néha ,ötletszerűen leenged 1,9-ig,akkor azt hova vigyem?Az óráshoz vagy inkább cipészhez?? :lol: Attól függ. Ha tényleg csak 1.9-ig enged akkor óráshoz, ha jobban akkor már nagy a baj, csak a cipész tud segíteni. Én esetleg még a hentesnek is megmutatnám magam, hátha nem látott még ekkora marhát. :lol: (nem ám megsértődni, vicceltem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 A jobb hátsó kerék a kocsin néha ,ötletszerűen leenged 1,9-ig,akkor azt hova vigyem?Az óráshoz vagy inkább cipészhez?? :lol: Told be a lucernásba! Tudod! A szomszéd tehene is ott fújódott fel! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 Told be a lucernásba! Tudod! A szomszéd tehene is ott fújódott fel! :lol: :lol: :D :D Jól indul a reggel! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts