Aten Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Sziasztok! Lenne egy kis problémám,remélem jó helyre írok: A bal első ajtómban szorul az ablakom ha felér az ablakkeretbe.Teljesen letekert állapotban elkezdem felfelé tekerni és addig nincs is semmi gond míg az üveg eleje fel nem ér a tükörháromszögig,ott elkezd szorulni és kézzel kell felfelé húznom az ablakot,hogy ne szoruljon be az eleje és fel tudjam teljesen tekerni. Mi lehet a probléma? Köszi a válaszokat előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Sziasztok! Lenne egy kis problémám,remélem jó helyre írok: A bal első ajtómban szorul az ablakom ha felér az ablakkeretbe.Teljesen letekert állapotban elkezdem felfelé tekerni és addig nincs is semmi gond míg az üveg eleje fel nem ér a tükörháromszögig,ott elkezd szorulni és kézzel kell felfelé húznom az ablakot,hogy ne szoruljon be az eleje és fel tudjam teljesen tekerni. Mi lehet a probléma? Köszi a válaszokat előre is! lehet hogy az egyik szegecs elengedett ,és ezért keresztbe áll ,és befeszül ... kárpit le :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aten Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 lehet hogy az egyik szegecs elengedett ,és ezért keresztbe áll ,és befeszül ... kárpit le :lol: Köszi!Akkor megnézem valahol hogy kell levenni a kárpitot és műtét :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Köszi!Akkor megnézem valahol hogy kell levenni a kárpitot és műtét :lol: semmi nehézség nincs benne ... csavarok és patentok.. talán a ablaktekerő karral ,van alatta egy omega gyűrű azt kell kitolni és le lehet húzni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Sziasztok! Termosztát ügyben kérném segítségeteket Nagyon nehezen melegszik fel indulás után a motor(1.6 8V)kb. 6km kell neki hidegindítás után,hogy megmoduljon a mutató úgy hogy a kinti hőmérséklet 30 fok körűl van Menet közben tartja 85-90 fokot nem hűl vissza és dugban való araszolgatásban sen melegszik 90 fok fölé A hűtő felső víz csöve már indtás után nem sokkal melegszik sztem ez nem jó Termosztát csere?vagy a mutató pontatlan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aten Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 semmi nehézség nincs benne ... csavarok és patentok.. talán a ablaktekerő karral ,van alatta egy omega gyűrű azt kell kitolni és le lehet húzni :D Sikerült leszedni,bár az omega gyűrűt először sikeresen ellőttem,de meglett :lol: A problémás ajtó sínjei agyon voltak zsírozva a jobbos ajtóban pedig szinte alig volt rajta zsír,ebböl gondolom,hogy ezzel az előző tulajnak is gondja volt... Ha jól láttam az a gond,hogy az ablakemelő szerkezet az ablak hátulját előbb kezdi el emelni mint az elejét,de nem tudtam állítani rajta mert nincs hozzá való csavarfejem :lol: ,de az első sín szivacsa kapott egy kis hintőport így perpill nem szorul meg.Szerzek csavarfejet és majd állítok rajta ha lesz időm. Köszi szépen a segítséged mégegyszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Sziasztok! Termosztát ügyben kérném segítségeteket Nagyon nehezen melegszik fel indulás után a motor(1.6 8V)kb. 6km kell neki hidegindítás után,hogy megmozduljon a mutató úgy hogy a kinti hőmérséklet 30 fok körűl van Menet közben tartja 85-90 fokot nem hűl vissza és dugban való araszolgatásban sen melegszik 90 fok fölé A hűtő felső víz csöve már indtás után nem sokkal melegszik sztem ez nem jó Termosztát csere?vagy a mutató pontatlan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Sziasztok! Termosztát ügyben kérném segítségeteket Nagyon nehezen melegszik fel indulás után a motor(1.6 8V)kb. 6km kell neki hidegindítás után,hogy megmoduljon a mutató úgy hogy a kinti hőmérséklet 30 fok körűl van Menet közben tartja 85-90 fokot nem hűl vissza és dugban való araszolgatásban sen melegszik 90 fok fölé A hűtő felső víz csöve már indtás után nem sokkal melegszik sztem ez nem jó Termosztát csere?vagy a mutató pontatlan? ha meleg a hűtő 2-3 perc után akkor csere Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Sziasztok! Most 7 éves a gépem, 1.4-es (Z14XE). Közel fél éve vettük, eddig csak a klíma volt problémás (mostanra az jó), viszont most a motor kezdett betegeskedni. Semmi hibajelzés nincs, azonban a motor nagyon gyenge lett pár napja (3000-ig még elmegy, onnan már inkább csak bőg, de nem nagyon gyorsul, 5000 fölött pedig már szinte halott). Próbálkoztam injektor tisztító adalékkal (kb. 60 km-t mentem vele azóta), de még mintha rosszabb lenne. A fórumot olvasgatva EGR szelepre gyanakszom, viszont többen írták, hogy az hibajelzéssel is társult, így lehet, hogy más a baj. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Sziasztok! Termosztát ügyben kérném segítségeteket Nagyon nehezen melegszik fel indulás után a motor(1.6 8V)kb. 6km kell neki hidegindítás után,hogy megmozduljon a mutató úgy hogy a kinti hőmérséklet 30 fok körűl van Menet közben tartja 85-90 fokot nem hűl vissza és dugban való araszolgatásban sen melegszik 90 fok fölé A hűtő felső víz csöve már indtás után nem sokkal melegszik sztem ez nem jó Termosztát csere?vagy a mutató pontatlan? Akkor az termosztát csere lesz... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Sziasztok! Most 7 éves a gépem, 1.4-es (Z14XE). Közel fél éve vettük, eddig csak a klíma volt problémás (mostanra az jó), viszont most a motor kezdett betegeskedni. Semmi hibajelzés nincs, azonban a motor nagyon gyenge lett pár napja (3000-ig még elmegy, onnan már inkább csak bőg, de nem nagyon gyorsul, 5000 fölött pedig már szinte halott). Próbálkoztam injektor tisztító adalékkal (kb. 60 km-t mentem vele azóta), de még mintha rosszabb lenne. A fórumot olvasgatva EGR szelepre gyanakszom, viszont többen írták, hogy az hibajelzéssel is társult, így lehet, hogy más a baj. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj? Vákuum csövek, légtömeg mérő, EGR tisztítás, így első körben ezeket kellene megnézni szerintem, vagy még esetleg gyertya, de arra dobná a hibajelzést, ha kimaradna a gyújtás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Vákuum csövek, légtömeg mérő, EGR tisztítás, így első körben ezeket kellene megnézni szerintem, vagy még esetleg gyertya, de arra dobná a hibajelzést, ha kimaradna a gyújtás... kipufógáz büdös és nagyon forró? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsottyó84 Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Sziasztok Most csatlakozta a foromhoz és kicsit nem is tudom , hogy hol mik találhatók. Nekem is van egy 2003 as 1,7 cdti isuzu motoros g astram és nagyon meg vagyok vele elégedve, de mostanába valami nem működik megfelelően. Elmesélem, hogy mit tapasztalok: alapjáraton szépen jár a motor aztán gondolt egyet kivillant a sárga szervizlámpa és abban a pillanatba meg is állt az autó, utána próbáltam elindítani de gyújtáskor se aludt el a szervizlámba és csak hajtott a motor de nem indult el többszöri indításra se. aztán kb 20 - 25 perc mulva megint próbáltam és akkor egyből el is aludt a szervizlámpa és pöcre elindult, nem dadogva nem rángatva nem füstölve. ezt a jelenséget már 3 szor elkövette de az esetek között mindig használtam és simán mentm vele 3 -500 km-et és akkor viszont meg semmi hiba. meg let nézetve diagnosztikai műszerrel de semmi hibát nem tárolt el. mi lehet a baja???? az feltünt nekem, hogy csak akkor állt meg ha vagy alapjáraton vagy lassan mentem vele, nem tudom h köze lehet e hozzá egyik autószerelő ismerősöm a nyomás szabályzó - ra gyanakszik ha esetlek vki tudna akkor szivesen megköszönném üdv Zsolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Sziasztok Most csatlakozta a foromhoz és kicsit nem is tudom , hogy hol mik találhatók. Nekem is van egy 2003 as 1,7 cdti isuzu motoros g astram és nagyon meg vagyok vele elégedve, de mostanába valami nem működik megfelelően. Elmesélem, hogy mit tapasztalok: alapjáraton szépen jár a motor aztán gondolt egyet kivillant a sárga szervizlámpa és abban a pillanatba meg is állt az autó, utána próbáltam elindítani de gyújtáskor se aludt el a szervizlámba és csak hajtott a motor de nem indult el többszöri indításra se. aztán kb 20 - 25 perc mulva megint próbáltam és akkor egyből el is aludt a szervizlámpa és pöcre elindult, nem dadogva nem rángatva nem füstölve. ezt a jelenséget már 3 szor elkövette de az esetek között mindig használtam és simán mentm vele 3 -500 km-et és akkor viszont meg semmi hiba. meg let nézetve diagnosztikai műszerrel de semmi hibát nem tárolt el. mi lehet a baja???? az feltünt nekem, hogy csak akkor állt meg ha vagy alapjáraton vagy lassan mentem vele, nem tudom h köze lehet e hozzá egyik autószerelő ismerősöm a nyomás szabályzó - ra gyanakszik ha esetlek vki tudna akkor szivesen megköszönném üdv Zsolt keresd WESSZ-t ö mindenre megadja a választ,én töle tudom hogy az adagoloelktronika hibát nem jelzi ki a komp. legalább is az y17dti-nél nem . fék-gáz hibaolvasásnál folyamatos a cseking villogás ami azt jelent hogy nincs hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
N1kolaosz Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Sziasztok! Nekem a gyári a központi záras kulcsaimmal, vannak gondok. Mégpedig az hogy nem nyitják és zárják az ajtót a távirányítóról. Ha a zárban használom őket tökéletes, de a távirányító nem. Elemet cseréletem bennük de még így sem. Szereztem egy G Astrás könyvet és abban lírták hogy hogyan kell újraprogramozni a kulcsokat. 30mp áll rendelkezésre ráadom a gyújtást és röviden meg kell nyomni az egyik gombot és kész is. Csak nem nekem. Valami ötlet, vagy javaslat? Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Sziasztok! Nekem a gyári a központi záras kulcsaimmal, vannak gondok. Mégpedig az hogy nem nyitják és zárják az ajtót a távirányítóról. Ha a zárban használom őket tökéletes, de a távirányító nem. Elemet cseréletem bennük de még így sem. Szereztem egy G Astrás könyvet és abban lírták hogy hogyan kell újraprogramozni a kulcsokat. 30mp áll rendelkezésre ráadom a gyújtást és röviden meg kell nyomni az egyik gombot és kész is. Csak nem nekem. Valami ötlet, vagy javaslat? Üdv Lehet nem érintkezik az elem,szoktak beletenni egy kis papírt (ilyesmit),hogy jobban odanyomja. Ma egyébként nekem is lemerült az elem.Milyen kell bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
N1kolaosz Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Lehet nem érintkezik az elem,szoktak beletenni egy kis papírt (ilyesmit),hogy jobban odanyomja. Ma egyébként nekem is lemerült az elem.Milyen kell bele? 3V gombelem, olyan amilyen az számítógép alaplapba kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Az egyik vízcsövem ereszt. Úgy gondolom az, amelyik a termosztátházat köti össze a hűtővel, mivel csak akkor csöpög belőle a folyadék, ha kinyitott a termosztát. Meg tudja mondani valaki, hogy ennek a csőnek mi a cikkszáma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Lehet nem érintkezik az elem,szoktak beletenni egy kis papírt (ilyesmit),hogy jobban odanyomja. Ma egyébként nekem is lemerült az elem.Milyen kell bele? 2032-es gombelem kell bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 3V gombelem, olyan amilyen az számítógép alaplapba kell. 2032-es gombelem kell bele. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Sziasztok! Mostanában tapasztalom hidegindításkor a következőket (Z14XEP): tolatással állok ki a parkolóhelyemről, a kapuig elmegyek (kb. 20 méter), kapu felmegy, eddig minden OK. Majd mikor indulok tovább, a kocsi valami hihetetlen lomhán indul, mintha 10 LE lenne benne kb. Ezt csinálja amíg kettesbe nem váltok, vagy kicsit feljebb (kb. 2500) nem megy a fordulat. Ezek után minden OK. Bár LPG-s a kocsi, de szerintem nem ez a gondja, ezen az eseten kívül hibátlanul megy mind gázzal, mind benzinnel. Van ötletetek? Köszi, Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speede Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Sziasztok! Hátsó rugószettbő jóa bontott vagy érdemes újat venni? Az enyém sajna mind a kettő törött! Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Lehet nem érintkezik az elem,szoktak beletenni egy kis papírt (ilyesmit),hogy jobban odanyomja. Ma egyébként nekem is lemerült az elem.Milyen kell bele? Találtam egy jó kis videót róla: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 Vákuum csövek, légtömeg mérő, EGR tisztítás, így első körben ezeket kellene megnézni szerintem, vagy még esetleg gyertya, de arra dobná a hibajelzést, ha kimaradna a gyújtás... Lekötöttük ma a kipufogót a katalizátor alatt, és sajna semmi változás nem volt, még a hangja se nőtt meg, vagyis nagyon valószínű, hogy a katalizátor eldugult. Ráadásul sajna ennél a kipufogócsonkkal egybe van építve, így elég húzós tétel lesz szerelő szerint... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Augusztus29, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2011 kipufógáz büdös és nagyon forró? Nem forróbb mint kellene (szerintem), szagolgatni meg nem szoktam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts