Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám,remélem jó helyre írok:

A bal első ajtómban szorul az ablakom ha felér az ablakkeretbe.Teljesen letekert állapotban elkezdem felfelé tekerni és addig nincs is semmi gond míg az üveg eleje fel nem ér a tükörháromszögig,ott elkezd szorulni és kézzel kell felfelé húznom az ablakot,hogy ne szoruljon be az eleje és fel tudjam teljesen tekerni.

Mi lehet a probléma? Köszi a válaszokat előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám,remélem jó helyre írok:

A bal első ajtómban szorul az ablakom ha felér az ablakkeretbe.Teljesen letekert állapotban elkezdem felfelé tekerni és addig nincs is semmi gond míg az üveg eleje fel nem ér a tükörháromszögig,ott elkezd szorulni és kézzel kell felfelé húznom az ablakot,hogy ne szoruljon be az eleje és fel tudjam teljesen tekerni.

Mi lehet a probléma? Köszi a válaszokat előre is!

lehet hogy az egyik szegecs elengedett ,és ezért keresztbe áll ,és befeszül ...

kárpit le :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Termosztát ügyben kérném segítségeteket

Nagyon nehezen melegszik fel indulás után a motor(1.6 8V)kb. 6km kell neki hidegindítás után,hogy megmoduljon a mutató úgy hogy a kinti hőmérséklet 30 fok körűl van

Menet közben tartja 85-90 fokot nem hűl vissza és dugban való araszolgatásban sen melegszik 90 fok fölé

A hűtő felső víz csöve már indtás után nem sokkal melegszik sztem ez nem jó

Termosztát csere?vagy a mutató pontatlan?

Link to comment
Megosztás:

semmi nehézség nincs benne ...

csavarok és patentok..

talán a ablaktekerő karral ,van alatta egy omega gyűrű azt kell kitolni és le lehet húzni :D

Sikerült leszedni,bár az omega gyűrűt először sikeresen ellőttem,de meglett :lol:

A problémás ajtó sínjei agyon voltak zsírozva a jobbos ajtóban pedig szinte alig volt rajta zsír,ebböl gondolom,hogy ezzel az előző tulajnak is gondja volt...

Ha jól láttam az a gond,hogy az ablakemelő szerkezet az ablak hátulját előbb kezdi el emelni mint az elejét,de nem tudtam állítani rajta mert nincs hozzá való csavarfejem :lol: ,de az első sín szivacsa kapott egy kis hintőport így perpill nem szorul meg.Szerzek csavarfejet és majd állítok rajta ha lesz időm.

Köszi szépen a segítséged mégegyszer!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Termosztát ügyben kérném segítségeteket

Nagyon nehezen melegszik fel indulás után a motor(1.6 8V)kb. 6km kell neki hidegindítás után,hogy megmozduljon a mutató úgy hogy a kinti hőmérséklet 30 fok körűl van

Menet közben tartja 85-90 fokot nem hűl vissza és dugban való araszolgatásban sen melegszik 90 fok fölé

A hűtő felső víz csöve már indtás után nem sokkal melegszik sztem ez nem jó

Termosztát csere?vagy a mutató pontatlan?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Termosztát ügyben kérném segítségeteket

Nagyon nehezen melegszik fel indulás után a motor(1.6 8V)kb. 6km kell neki hidegindítás után,hogy megmoduljon a mutató úgy hogy a kinti hőmérséklet 30 fok körűl van

Menet közben tartja 85-90 fokot nem hűl vissza és dugban való araszolgatásban sen melegszik 90 fok fölé

A hűtő felső víz csöve már indtás után nem sokkal melegszik sztem ez nem jó

Termosztát csere?vagy a mutató pontatlan?

ha meleg a hűtő 2-3 perc után akkor csere

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most 7 éves a gépem, 1.4-es (Z14XE). Közel fél éve vettük, eddig csak a klíma volt problémás (mostanra az jó), viszont most a motor kezdett betegeskedni. Semmi hibajelzés nincs, azonban a motor nagyon gyenge lett pár napja (3000-ig még elmegy, onnan már inkább csak bőg, de nem nagyon gyorsul, 5000 fölött pedig már szinte halott). Próbálkoztam injektor tisztító adalékkal (kb. 60 km-t mentem vele azóta), de még mintha rosszabb lenne. A fórumot olvasgatva EGR szelepre gyanakszom, viszont többen írták, hogy az hibajelzéssel is társult, így lehet, hogy más a baj. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Termosztát ügyben kérném segítségeteket

Nagyon nehezen melegszik fel indulás után a motor(1.6 8V)kb. 6km kell neki hidegindítás után,hogy megmozduljon a mutató úgy hogy a kinti hőmérséklet 30 fok körűl van

Menet közben tartja 85-90 fokot nem hűl vissza és dugban való araszolgatásban sen melegszik 90 fok fölé

A hűtő felső víz csöve már indtás után nem sokkal melegszik sztem ez nem jó

Termosztát csere?vagy a mutató pontatlan?

Akkor az termosztát csere lesz... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most 7 éves a gépem, 1.4-es (Z14XE). Közel fél éve vettük, eddig csak a klíma volt problémás (mostanra az jó), viszont most a motor kezdett betegeskedni. Semmi hibajelzés nincs, azonban a motor nagyon gyenge lett pár napja (3000-ig még elmegy, onnan már inkább csak bőg, de nem nagyon gyorsul, 5000 fölött pedig már szinte halott). Próbálkoztam injektor tisztító adalékkal (kb. 60 km-t mentem vele azóta), de még mintha rosszabb lenne. A fórumot olvasgatva EGR szelepre gyanakszom, viszont többen írták, hogy az hibajelzéssel is társult, így lehet, hogy más a baj. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj?

Vákuum csövek, légtömeg mérő, EGR tisztítás, így első körben ezeket kellene megnézni szerintem, vagy még esetleg gyertya, de arra dobná a hibajelzést, ha kimaradna a gyújtás...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Most csatlakozta a foromhoz és kicsit nem is tudom , hogy hol mik találhatók.

Nekem is van egy 2003 as 1,7 cdti isuzu motoros g astram és nagyon meg vagyok vele elégedve, de mostanába valami nem működik megfelelően.

Elmesélem, hogy mit tapasztalok:

alapjáraton szépen jár a motor aztán gondolt egyet kivillant a sárga szervizlámpa és abban a pillanatba meg is állt az autó,

utána próbáltam elindítani de gyújtáskor se aludt el a szervizlámba és csak hajtott a motor de nem indult el többszöri indításra se. aztán kb 20 - 25 perc mulva megint próbáltam és akkor egyből el is aludt a szervizlámpa és pöcre elindult, nem dadogva nem rángatva nem füstölve.

ezt a jelenséget már 3 szor elkövette de az esetek között mindig használtam és simán mentm vele 3 -500 km-et és akkor viszont meg semmi hiba.

meg let nézetve diagnosztikai műszerrel de semmi hibát nem tárolt el.

mi lehet a baja????

az feltünt nekem, hogy csak akkor állt meg ha vagy alapjáraton vagy lassan mentem vele, nem tudom h köze lehet e hozzá

egyik autószerelő ismerősöm a nyomás szabályzó - ra gyanakszik

ha esetlek vki tudna akkor szivesen megköszönném

üdv

Zsolt

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Most csatlakozta a foromhoz és kicsit nem is tudom , hogy hol mik találhatók.

Nekem is van egy 2003 as 1,7 cdti isuzu motoros g astram és nagyon meg vagyok vele elégedve, de mostanába valami nem működik megfelelően.

Elmesélem, hogy mit tapasztalok:

alapjáraton szépen jár a motor aztán gondolt egyet kivillant a sárga szervizlámpa és abban a pillanatba meg is állt az autó,

utána próbáltam elindítani de gyújtáskor se aludt el a szervizlámba és csak hajtott a motor de nem indult el többszöri indításra se. aztán kb 20 - 25 perc mulva megint próbáltam és akkor egyből el is aludt a szervizlámpa és pöcre elindult, nem dadogva nem rángatva nem füstölve.

ezt a jelenséget már 3 szor elkövette de az esetek között mindig használtam és simán mentm vele 3 -500 km-et és akkor viszont meg semmi hiba.

meg let nézetve diagnosztikai műszerrel de semmi hibát nem tárolt el.

mi lehet a baja????

az feltünt nekem, hogy csak akkor állt meg ha vagy alapjáraton vagy lassan mentem vele, nem tudom h köze lehet e hozzá

egyik autószerelő ismerősöm a nyomás szabályzó - ra gyanakszik

ha esetlek vki tudna akkor szivesen megköszönném

üdv

Zsolt

keresd WESSZ-t ö mindenre megadja a választ,én töle tudom hogy az adagoloelktronika hibát nem jelzi ki a komp. legalább is az y17dti-nél nem . fék-gáz hibaolvasásnál folyamatos a cseking villogás ami azt jelent hogy nincs hiba.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem a gyári a központi záras kulcsaimmal, vannak gondok.

Mégpedig az hogy nem nyitják és zárják az ajtót a távirányítóról.

Ha a zárban használom őket tökéletes, de a távirányító nem.

Elemet cseréletem bennük de még így sem.

Szereztem egy G Astrás könyvet és abban lírták hogy hogyan kell újraprogramozni a kulcsokat.

30mp áll rendelkezésre

ráadom a gyújtást és röviden meg kell nyomni az egyik gombot és kész is.

Csak nem nekem.

Valami ötlet, vagy javaslat?

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem a gyári a központi záras kulcsaimmal, vannak gondok.

Mégpedig az hogy nem nyitják és zárják az ajtót a távirányítóról.

Ha a zárban használom őket tökéletes, de a távirányító nem.

Elemet cseréletem bennük de még így sem.

Szereztem egy G Astrás könyvet és abban lírták hogy hogyan kell újraprogramozni a kulcsokat.

30mp áll rendelkezésre

ráadom a gyújtást és röviden meg kell nyomni az egyik gombot és kész is.

Csak nem nekem.

Valami ötlet, vagy javaslat?

Üdv

Lehet nem érintkezik az elem,szoktak beletenni egy kis papírt (ilyesmit),hogy jobban odanyomja.

Ma egyébként nekem is lemerült az elem.Milyen kell bele?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mostanában tapasztalom hidegindításkor a következőket (Z14XEP): tolatással állok ki a parkolóhelyemről, a kapuig elmegyek (kb. 20 méter), kapu felmegy, eddig minden OK. Majd mikor indulok tovább, a kocsi valami hihetetlen lomhán indul, mintha 10 LE lenne benne kb. Ezt csinálja amíg kettesbe nem váltok, vagy kicsit feljebb (kb. 2500) nem megy a fordulat. Ezek után minden OK.

Bár LPG-s a kocsi, de szerintem nem ez a gondja, ezen az eseten kívül hibátlanul megy mind gázzal, mind benzinnel.

Van ötletetek?

Köszi,

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Vákuum csövek, légtömeg mérő, EGR tisztítás, így első körben ezeket kellene megnézni szerintem, vagy még esetleg gyertya, de arra dobná a hibajelzést, ha kimaradna a gyújtás...

Lekötöttük ma a kipufogót a katalizátor alatt, és sajna semmi változás nem volt, még a hangja se nőtt meg, vagyis nagyon valószínű, hogy a katalizátor eldugult. Ráadásul sajna ennél a kipufogócsonkkal egybe van építve, így elég húzós tétel lesz szerelő szerint... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.