Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!Nekem egy olyan gondom lenne az G Astrámmal,hogy a légzsák+övfeszítő visszajelzője a műszerfalon 4 másodperc után rendesen elalszik,ám utánna pár másodperc múlva újra kigyullad,és folyamatosan világít!Mi okozhatja ezt?Köszi előre is a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nekem egy olyan gondom lenne az G Astrámmal,hogy a légzsák+övfeszítő visszajelzője a műszerfalon 4 másodperc után rendesen elalszik,ám utánna pár másodperc múlva újra kigyullad,és folyamatosan világít!Mi okozhatja ezt?Köszi előre is a segítséget!

Sok értelme van a gyűjteménynek.

:arrow: ]http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=75...tart=15

Link to comment
Megosztás:

Szevsztok!

Figyó ha hátramenetbe kapcsolok pici KKKrrrrrrEEECCSSSSSS hallatszik!

Azt mondták az okosok hogy csak a fogaskerekek nem jól találkoznak ezért!

Szerintetek? Nektek milyen! Olyan gáz!!! Nem sűrűn fordul elő!

CSAK HA VALAMI FORGALMAS NYILVÁNOS HELYEN VAGYOK AKKOR TUTI!

Otthol ahol senki nem hajjja ott bezzeg jó!

:lol:

Már nem merek lükvercet használni waze!

Link to comment
Megosztás:

Tehát!

Kuplung Be! 2-s Majd hátramenet!! És kuplung ki!!!!?????

Remélem így nem fog recsizni!! Miért van ez uhu? :lol:

azé, mert a hátramenet nem szinkronizált. a kettes igen.

amikor kettest kapcsolsz, akkor leállitod a váltó forgását. és aztán szépen reccsenésmentesen veszi a hátramenetet.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a recsegést a Corsám csinálta. 5 váltásból 3-szor. Uhuhu féle 2-ből felrakni egy mozdulatta R-be tökéletesen működött ott is. Nekem direkt felhívták a figyelmemet a márkakereskedésben, hogy mivel hidraulikus a kuplung (Corsánál asszem nem) kicsit késleltetve müxik, ezért R kapcsolása előtt kell egy kis "hatásszünetet" tartani, ahogy Amusing mondta. Nekem néha nem akarja bevenni az R-t, valszeg úgy állnak meg a fogaskerekek. Ilyenkor 1-be, autó megmozgat és minden megy normálisan. Astrámnál idáig talán 3-szor reccsentettem R-nél.

Hozzáteszem, hogy a Corsámnál valszeg a váltórudazat konstrukciós hibája miatt is recseghetett. 25ezer km-nél ki kellett cserélni a rudazat egy részét, mert 1-esbe már csak két kézzel lehetett betenni... :oops:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nekem egy olyan gondom lenne az G Astrámmal,hogy a légzsák+övfeszítő visszajelzője a műszerfalon 4 másodperc után rendesen elalszik,ám utánna pár másodperc múlva újra kigyullad,és folyamatosan világít!Mi okozhatja ezt?Köszi előre is a segítséget!

Hali!

A télen nekem is volt hasonló problémám, az UHU tanácsát követve először egy hibakód kiolvasás történt, ott megállapították, hogy AGR szelep hiba! A márkaszervizes javitás kb 50 ezer, ha elég ügyes vagy ( két csavar+egy elektromos csatlakozó) akkor veszel egyet valahol és kb 15 perc alatt kicseréled.

Még csak annyi, hogy az AGR szelep csere után kb 1,5 literrel kevesebbet fogyaszt a szekér.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A télen nekem is volt hasonló problémám, az UHU tanácsát követve először egy hibakód kiolvasás történt, ott megállapították, hogy AGR szelep hiba! A márkaszervizes javitás kb 50 ezer, ha elég ügyes vagy ( két csavar+egy elektromos csatlakozó) akkor veszel egyet valahol és kb 15 perc alatt kicseréled.

Még csak annyi, hogy az AGR szelep csere után kb 1,5 literrel kevesebbet fogyaszt a szekér.

halló! hogy függ össze a légzsák ,és az AGR?????? :shock: :lol: :lol: :lol:

amugy örülökl hogy megint jót mondtam :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

A légkondim mikor bekapcsolom érdekes bugó-kerregő hangot ad kb 10 másodpercig. Igaz, hogy nincs benne elég gáz? A kompresszornak van baja?

Egy éves a kocsi 40000 km-el.

Csak 10 mp-ig? Nagy melegben nem morog/búg folyamatosan, mint egy turbina időnként erősebben, néha esetleg halkabban? Mert a 2003 utáni szériáknál szokott előfordulni ez a hang (érdekes, innentől van csak 1 hűtőventi a 2 helyett), és ezeknél ez normálisnak mondható.

Egyébként nem hinném, hogy 1 év alatt jelentősen csökkent volna a gázmennyiség, bár franc tudja... De talán attól még nincs ilyen hangja.

Link to comment
Megosztás:

Az a helyzet, hogy itt a cégnél sok Astra van cégautóként, és a srácok mondták, hogy nekik ez volt a baj.

A pesti utak csodákra képesek. A futóművemet már kellett javítani.

A 40000 km-ből kb 30000 Pesten futott.

De remélem nem lesz gond. A hűtőereje érezhetően csökkent a rendszernek. Új korában jéghideget is tudott, most inkább hűvös.

Link to comment
Megosztás:

Az a helyzet, hogy itt a cégnél sok Astra van cégautóként, és a srácok mondták, hogy nekik ez volt a baj.

A pesti utak csodákra képesek. A futóművemet már kellett javítani.

A 40000 km-ből kb 30000 Pesten futott.

De remélem nem lesz gond. A hűtőereje érezhetően csökkent a rendszernek. Új korában jéghideget is tudott, most inkább hűvös.

Akkor passz... Lehet, hogy ez a gond. Nézesd meg a klímát szervízben. Szólj, ha vmit sikerült intézned az ügyben!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A télen nekem is volt hasonló problémám, az UHU tanácsát követve először egy hibakód kiolvasás történt, ott megállapították, hogy AGR szelep hiba! A márkaszervizes javitás kb 50 ezer, ha elég ügyes vagy ( két csavar+egy elektromos csatlakozó) akkor veszel egyet valahol és kb 15 perc alatt kicseréled.

Még csak annyi, hogy az AGR szelep csere után kb 1,5 literrel kevesebbet fogyaszt a szekér.

És hol találom pontosan ezt az AGR szelepet?Én nem nagyon értek a kocsikhoz,de a nagybátyjám vágja az ilyen szerelési dolgokat,csak még G Astrát nem nagyon csinált!Ha egyszerű cserélni,akkor nekivágunk!

Ja,még két kérdés:2-esben alacsony sebességnél,amikor csak finoman nyomom neki a gázt,akkor előfordul,hogy rángat az autó,ezt is az AGR szelep okozza?Vagy valami más?

Most akarok egy kis hangtechnikát bekötni,csak nem tudom,hogy a kábeleket hol húzzam el a csomagtartóig.Én a küszöb felszedésén gondolkozom!Szerintetek?Nehéz felszedni a küszöböt?Csak a csavarok tartjál a műanyagot,vagy pattintós is?

Köszi a segítségeteket!

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt!

Van egy észrevételem! Az inditókulcs kivételekor néha - néha nem ugrik ki a zár és akkor a magnó tovább szól+ a kötponti zár sem működik!

Akkor visszagyömöszölöm a kulcsot majd újra kihúzom és ha kiugrik a zár kb fél centit akkor már minden jó!!!

Szerintetek? A zár a szar??? Vagy meg kell kenni???? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt!

Van egy észrevételem! Az inditókulcs kivételekor néha - néha nem ugrik ki a zár és akkor a magnó tovább szól+ a kötponti zár sem működik!

Akkor visszagyömöszölöm a kulcsot majd újra kihúzom és ha kiugrik a zár kb fél centit akkor már minden jó!!!

Szerintetek? A zár a szar??? Vagy meg kell kenni???? :lol:

meg kell kenni....... én a zárolajozó-jégoldóval szoktam.....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.