atom Elküldve Július6, 2011 Megoszt Elküldve Július6, 2011 Ha szükségem lesz rá élni fogok a lehetőséggel. Csak a hétvége jó neked? általában hétvégén vagyok csepelen.... de ha nagyon kell megoldható máshogy is,megbeszélés kérdése... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július6, 2011 Megoszt Elküldve Július6, 2011 Bakker! Akkor milyen árréssel tolják az autósboltok. Meg a szerelők. " hagyd itt a kocsit, majd hozom az alkatrészt, 'oszt kicserélem" hát van árrés.......:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Le kell venni a kormányburkolatot, ahhoz meg tekerni kell a kormányon, a kormányzár meg lezár... Csak barmolni lehet. A betét is csak úgy csúszik ki, ha el van fordítva a kulcs. Úh, az nem jó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
fanatik Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Hali. Igen jol tudod.2 müanyag patent van ott.De elözö tulaj anno megtörte vszinü, s nem biztositos javitás lehetett. Mert a lökö és géptetö közt kb 1 cm a hézag,ami nekem meg másnak sem tünt fel anno. Mondjuk engem ez jelenleg sem zawar. De én a patentok helyet pici 6lapfejü csavarral rögzitettem a lököt, mert folyamatosam elnyirta a rázkodás. Ezért tudtam levenni, mert kis villáskulcs befért a hézagon. És igen,földi vagyok! :D Hát remélem ennél egyszerűbb lesz nekem megoldani, bár valószínű, hogy el kell vinnem mesterhez. A bowden szépen nyitja, viszont a kis biztonsági kallantyút hiába húzom, nem engedi. Nem tud küldeni nekem valaki egy képet, hogy mi az amit a kis biztonsági zárnyelv kiakaszt, hogy nyitható legyen a motorháztető. Egy dróttal betudok nyúlni a motortérbe, szóval ha elérhető, akkor talán ki tudnám nyitni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Tiszteletem! Volna nekem egy problémám, ami a következőképpen néz ki. Adott egy 2004-es Astra G Elegance 1.6 ha jól tudom Z16XE. Körülbelül 2 hete csinálja azt, hogy a műszerfal eddig semmivel összefüggésbe nem hozható okból fogja magát és nem működik. Konkrétan a műszeregység van mikor el sem indul, van mikor menet közben áll le. Biztosítékokat átnéztük, volt egy 20A-es eldurranva, cseréltem, de nem oldódott meg a dolog. Elég idegesítő a dolog, az autó nem az enyém, és igazság szerint nem nyúlnék nagyon bele, mert tök más mint az F astra mechanikus cumója. Köszi előre is a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Tiszteletem, G Astra z16xe hol méri a hűtővíz hőmérsékletét? Csak mert nem tudom, hogy a termosztátom halt-e be, vagy a vízhőfokmérőm :S. Próbából vagy tévedésből meg nem nagyon van k?d?vem venni termosztátot, mert annyira nem olcsó, mint a régi jó 8v cuccok:S. A jelenségem annyi, hogy van, hogy felmegy normál hőfokra a víz, van, hogy nem. (Út hosszúságától függetlenül). Ma nem ment fel, pedig elég szép meleg van. Mikor leállítottam, megfogtam a hűtőt, égetett. Ezért nem vagyok bizonyos benne, hogy a termosztát a rossz, mert amikor a régi autómban volt rossz, akkor abban a hűtő maximum langyoska volt. 1. Lehet, hogy két helyen is mér vízhőfokot? Egyiket a hőfok órának, egyet a kompjuternek? 2. Termosztátot csak házzal együtt lehet venni? 3. A termosztát kb. hány fokos víznél kell nyisson? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Sziasztok! Tegnapi napon megjártam a szervizt. Kicserélték a toronycsapágy szilenteket, így több mint 1cm-el feljebb került végre az autó. Remélhetőleg a téli nyikorgás is el fog múlni. Most felemelve sincs lötyögése a keréknek, eddig volt, ha jó erősen rángatták. További dolog, hogy mondtam a szervizben hogy nézzék meg a kéziféket, mert nem vagyok vele megelégedve. Azt is megcsinálták. Sokkal jobb lett mint volt. A fékdobok kopása körbe le lett köszörülve, fékbetétek kicsit megsmirglizve, és az utánaállító csavaron rengeteget állítottak. Azt mondta a szerelő, hogy ezek gyárilag nem jók az opelnál. Ezért két évente sokat futott autónál után kellene állítani, és nézni, hogy kell-e köszörülni. Mert előfordulhat, hogy ha sokat kopik a dob, akkor csak a fék letépésével lehet szétszedni. Ami még érdekes volt, hogy egy darabokra törött dugattyús 1.4 twinport astra volt a műhelyben...., plusz szeleptörés, meg hengerfej KO.. 55e km volt az autóban. Erre meg azt mondta a szerelő, hogy náluk ilyen még nem volt, tehát nem mondana típushibát... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Tiszteletem, G Astra z16xe hol méri a hűtővíz hőmérsékletét? Csak mert nem tudom, hogy a termosztátom halt-e be, vagy a vízhőfokmérőm :S. Próbából vagy tévedésből meg nem nagyon van k?d?vem venni termosztátot, mert annyira nem olcsó, mint a régi jó 8v cuccok:S. A jelenségem annyi, hogy van, hogy felmegy normál hőfokra a víz, van, hogy nem. (Út hosszúságától függetlenül). Ma nem ment fel, pedig elég szép meleg van. Mikor leállítottam, megfogtam a hűtőt, égetett. Ezért nem vagyok bizonyos benne, hogy a termosztát a rossz, mert amikor a régi autómban volt rossz, akkor abban a hűtő maximum langyoska volt. 1. Lehet, hogy két helyen is mér vízhőfokot? Egyiket a hőfok órának, egyet a kompjuternek? 2. Termosztátot csak házzal együtt lehet venni? 3. A termosztát kb. hány fokos víznél kell nyisson? Köszönöm! Elindítod a hideg autót, majd 1-2 perc múlva ha a hűtő fele menő cső melegszik, akkor a termosztátod a rossz, ha nem akkor a gomba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Nem tud küldeni nekem valaki egy képet, hogy mi az amit a kis biztonsági zárnyelv kiakaszt, hogy nyitható legyen a motorháztető. Egy dróttal betudok nyúlni a motortérbe, szóval ha elérhető, akkor talán ki tudnám nyitni. Tessék: Egyszer. Kétszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Elindítod a hideg autót, majd 1-2 perc múlva ha a hűtő fele menő cső melegszik, akkor a termosztátod a rossz, ha nem akkor a gomba. Ezt az 1-2 percet kitolnám 5-6-ra is álló helyzetben.. Mondjuk én utoljára télen figyelgettem.. :/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Sziasztok! Tegnapi napon megjártam a szervizt. Kicserélték a toronycsapágy szilenteket, így több mint 1cm-el feljebb került végre az autó. Remélhetőleg a téli nyikorgás is el fog múlni. Most felemelve sincs lötyögése a keréknek, eddig volt, ha jó erősen rángatták. További dolog, hogy mondtam a szervizben hogy nézzék meg a kéziféket, mert nem vagyok vele megelégedve. Azt is megcsinálták. Sokkal jobb lett mint volt. A fékdobok kopása körbe le lett köszörülve, fékbetétek kicsit megsmirglizve, és az utánaállító csavaron rengeteget állítottak. Azt mondta a szerelő, hogy ezek gyárilag nem jók az opelnál. Ezért két évente sokat futott autónál után kellene állítani, és nézni, hogy kell-e köszörülni. Mert előfordulhat, hogy ha sokat kopik a dob, akkor csak a fék letépésével lehet szétszedni. Ami még érdekes volt, hogy egy darabokra törött dugattyús 1.4 twinport astra volt a műhelyben...., plusz szeleptörés, meg hengerfej KO.. 55e km volt az autóban. Erre meg azt mondta a szerelő, hogy náluk ilyen még nem volt, tehát nem mondana típushibát... Szia, Érdeklődhetnék, hogy ezek a műveletek kb mennyibe fájtak neked? A kézifékkel pl én sem vagyok megelégedve. Lejtőn is fogja rendesen az autót, de volt rá példa, hogy az asszony elfelejtette kiengedni a kéziféket és kb 100 méter után jött rá, hogy a kézifék miatt "nincs ereje" az autónak... :/ Szerintem behúzott kéziféknél kb el se indulhatott volna az autó szerintem.. vagy csak nagyon nehezen szétpörgetve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Szia, Érdeklődhetnék, hogy ezek a műveletek kb mennyibe fájtak neked? A kézifékkel pl én sem vagyok megelégedve. Lejtőn is fogja rendesen az autót, de volt rá példa, hogy az asszony elfelejtette kiengedni a kéziféket és kb 100 méter után jött rá, hogy a kézifék miatt "nincs ereje" az autónak... :/ Szerintem behúzott kéziféknél kb el se indulhatott volna az autó szerintem.. vagy csak nagyon nehezen szétpörgetve. ha jó a kézi,illik észrevenni,hogy induláskor leül a fara a kocsinak,vagy esetleg nyikorog valami.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 ha jó a kézi,illik észrevenni,hogy induláskor leül a fara a kocsinak,vagy esetleg nyikorog valami.. Én is ezt mondom.. :/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Elindítod a hideg autót, majd 1-2 perc múlva ha a hűtő fele menő cső melegszik, akkor a termosztátod a rossz, ha nem akkor a gomba. Hmm. Ez jó ötlet, köszi, ott a pont, csak sztem kicsit tovább fogom járatni. De ma mentem megint az óttóval, és egy idő múlva eléri a hőfokot, szóval valszeg nyitva meghalt termosztátról lesz szó Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Szia, Érdeklődhetnék, hogy ezek a műveletek kb mennyibe fájtak neked? A kézifékkel pl én sem vagyok megelégedve. Lejtőn is fogja rendesen az autót, de volt rá példa, hogy az asszony elfelejtette kiengedni a kéziféket és kb 100 méter után jött rá, hogy a kézifék miatt "nincs ereje" az autónak... :/ Szerintem behúzott kéziféknél kb el se indulhatott volna az autó szerintem.. vagy csak nagyon nehezen szétpörgetve. Nekem gyárilag is jól be kellett rántanom, meg most is, ha nem húzom fel teljesen (maxtól 2 kattanásig) akkor nem fogja meg rendesen a kocsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 ha jó a kézi,illik észrevenni,hogy induláskor leül a fara a kocsinak,vagy esetleg nyikorog valami.. Vagy van egy visszajelzője a műszerfalon, lehet hogy csak rá kéne nézni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Vagy van egy visszajelzője a műszerfalon, lehet hogy csak rá kéne nézni? :icon4: Ne nekem mond. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Szia, Érdeklődhetnék, hogy ezek a műveletek kb mennyibe fájtak neked? A kézifékkel pl én sem vagyok megelégedve. Lejtőn is fogja rendesen az autót, de volt rá példa, hogy az asszony elfelejtette kiengedni a kéziféket és kb 100 méter után jött rá, hogy a kézifék miatt "nincs ereje" az autónak... :/ Szerintem behúzott kéziféknél kb el se indulhatott volna az autó szerintem.. vagy csak nagyon nehezen szétpörgetve. Pontos árat tudok mondani. A gyári torony szilentek cseréje munka díjjal együtt 33e Ft-ba voltak. Szerviz 4+ban került ennyibe, gyakorlatilag a munkadíj ingyen volt. A hátsó fék + kézifék beállítása fékpadi mérés, 1 doboz féktisztító, köszörüléssel stb. munkadíjjal együtt került 3600Ft-ba. Ez ingyen volt szerintem. Azt hozzá kell tenni, hogy nekem 7 kattanásnál is elgurult az autó, és 4. kattanásnál kezdett csak keményedni a kézifék. Most max 5 kattanásig lehet húzni. Igaz az 5.-et két kézzel. De így már jó. Egyébként jó kézifék esetén ha csak 2-3 kattanást húz az ember akkor simán lehet vele menni, de hát észre kellene venni. De a lényeg hogy az autó elviszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július7, 2011 Megoszt Elküldve Július7, 2011 Vagy van egy visszajelzője a műszerfalon, lehet hogy csak rá kéne nézni? :D ha műkszik.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Tiszteletem! Volna nekem egy problémám, ami a következőképpen néz ki. Adott egy 2004-es Astra G Elegance 1.6 ha jól tudom Z16XE. Körülbelül 2 hete csinálja azt, hogy a műszerfal eddig semmivel összefüggésbe nem hozható okból fogja magát és nem működik. Konkrétan a műszeregység van mikor el sem indul, van mikor menet közben áll le. Biztosítékokat átnéztük, volt egy 20A-es eldurranva, cseréltem, de nem oldódott meg a dolog. Elég idegesítő a dolog, az autó nem az enyém, és igazság szerint nem nyúlnék nagyon bele, mert tök más mint az F astra mechanikus cumója. Köszi előre is a segítséget. Esetleg gyújtás kapcsoló okozhat ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Esetleg gyújtás kapcsoló okozhat ilyet? Én nem tartom valószínűnek, mert az nem csak a műszeregységre lenne kihatással. Első körben a műszeregység csatlakozójának kontakthibájára gyanakodnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lelike Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Sziasztok Kis gond: Tudja vki hogy lehet kiszedni az elemet az autókulcsból? Van neki valami technikája? Nem szeretném feszengetni fölöslegesen.... A kulcsot már szétbontottam, de az elemet nem sikerült kibogarászni belőle.. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Bovden, bovden papapa Bovden, bovden papapapa Bovden, bovden, papapa Fékbovden, papapapa :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Bovden, bovden papapa Bovden, bovden papapapa Bovden, bovden, papapa Fékbovden, papapapa :D Ezt mire érted? Lemaradtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Bovden, bovden papapa Bovden, bovden papapapa Bovden, bovden, papapa Fékbovden, papapapa :D biztos előrehozott karácsony volt náluk,és ezt kapta,vagy elgurult a kis zöld bogyója reggel:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts