Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hali mindenki!

Már korábban küzdöttem ezzel a problémával de sajna nem jutottam előbbre. A probléma generátor oldali. A töltőfeszültségem hidegen elindított motornál terhelés melett simán 14,1-2 de ha felmelegszik a kocsi akkor terhelés hatására a töltőfesz 13,4-5 re lecsökken. Hiába adok gázt max 1-2 tized voltot tudom emelni. Az akksim új a fesszabályzó új gyári bosch. Szerintetek mi lehet az oka? Amit még megnéztem hogy a generátor és az akku között nem-e veszik el a fesz de sajna a generátor kapcson is azt mérem mint az akksin. Még testre gondoltam de azok sem turhásak ahogy nézegettem. Meg nem tudok mérni feszültséget az akku negatív és a generátor ház között. Elvileg ha test problem akkor tudnák mérni. Szerintetek mi lehet a gond? Dióda híd? Netán tekercselés?????

Elküldve

Üdv!

Ha valaki még emlékszik rám és a problémámra...

Iszonyú rángatás minden erősebb gyorsításnál; műszer szerint 2-es és 3-as hengerben gyújtáskimaradás...

A megoldás a gyertya+trafóhídcsere kombó volt. A trafóhíd a sógoromé, úgyhogy ha valaki esetleg tudna olcsón, új trafót, kérem jelezzen! Apropó, találtam 21e-ért Beru-t, de a gyári az Delphi, illetve van még 16e-ért valami nóném, de az gyanús... Van-e valakinek a már említett Beru trafója, vagy esetleg hallott-e már róla (vezérlésben nem rossz...) valaki?

Köszönöm a figyelmet, kérdés esetén az irodámban megtaláltok!

Elküldve
A megoldás a gyertya+trafóhídcsere kombó volt. A trafóhíd a sógoromé, úgyhogy ha valaki esetleg tudna olcsón, új trafót, kérem jelezzen! Apropó, találtam 21e-ért Beru-t, de a gyári az Delphi, illetve van még 16e-ért valami nóném, de az gyanús... Van-e valakinek a már említett Beru trafója, vagy esetleg hallott-e már róla (vezérlésben nem rossz...) valaki?

Köszönöm a figyelmet, kérdés esetén az irodámban megtaláltok!

szerintem:

a beru nem rossz,utángyártott felesleges pénzkidobás,delphi a legjobb megoldás.

vagy GM delphi + 20-30e a delphihez képest.

Elküldve
Hali mindenki!

Már korábban küzdöttem ezzel a problémával de sajna nem jutottam előbbre. A probléma generátor oldali. A töltőfeszültségem hidegen elindított motornál terhelés melett simán 14,1-2 de ha felmelegszik a kocsi akkor terhelés hatására a töltőfesz 13,4-5 re lecsökken. Hiába adok gázt max 1-2 tized voltot tudom emelni. Az akksim új a fesszabályzó új gyári bosch. Szerintetek mi lehet az oka? Amit még megnéztem hogy a generátor és az akku között nem-e veszik el a fesz de sajna a generátor kapcson is azt mérem mint az akksin. Még testre gondoltam de azok sem turhásak ahogy nézegettem. Meg nem tudok mérni feszültséget az akku negatív és a generátor ház között. Elvileg ha test problem akkor tudnák mérni. Szerintetek mi lehet a gond? Dióda híd? Netán tekercselés?????

Hali!

A csapágyakat is ellenőrizd (forgórészen) és a csúszógyűrűk kopását.

Elküldve

Hali, mint a legtöbb Astrásnak, nekem is meggyűlt a bajom az AGR szeleppel, fél éve vettem az autót (x14xe) , már alapbol rángatott, haver mondta h ez a baja, huzzuk le a tápot róla. Azóta jobb, de 1000-1700-as fordulat körül igy is rángat, viszont igy tettem a kocsiba 9000km-t, 3percet ég a motor visszajelző, 5-öt nem. Érheti vmi baj igy a motort, más üzemmódba vált, többet fogyaszthat? Kicsit sokallom a fogyasztást városban, nagypapásan 9,5l ha pörgetem 8,5. :D Olvastam h ki lehet ütni számitógéppel, és le lehet zárni véglegesen. Voltam autó elektronikásnál, aztmondta x14xe-nél nem lehet, z-snél is csak z16 felett, ez tényleg igy van? próbáltam rákeresni de AGR-szelepre kidob a kereső vagy 60 oldalt, nincs sajnos 3-4 napom csak olvasgatni :D Ha tényleg nem lehet kiütni akkor mi tévő legyek? takaritsam ki és használjam ameddig birja, vagy olvastam valami fémlapkás elzárást, azt csináljam meg? előre is köszi a tanácsokat.

Elküldve
Hali, mint a legtöbb Astrásnak, nekem is meggyűlt a bajom az AGR szeleppel, fél éve vettem az autót (x14xe) , már alapbol rángatott, haver mondta h ez a baja, huzzuk le a tápot róla. Azóta jobb, de 1000-1700-as fordulat körül igy is rángat, viszont igy tettem a kocsiba 9000km-t, 3percet ég a motor visszajelző, 5-öt nem. Érheti vmi baj igy a motort, más üzemmódba vált, többet fogyaszthat? Kicsit sokallom a fogyasztást városban, nagypapásan 9,5l ha pörgetem 8,5. :D Olvastam h ki lehet ütni számitógéppel, és le lehet zárni véglegesen. Voltam autó elektronikásnál, aztmondta x14xe-nél nem lehet, z-snél is csak z16 felett, ez tényleg igy van? próbáltam rákeresni de AGR-szelepre kidob a kereső vagy 60 oldalt, nincs sajnos 3-4 napom csak olvasgatni :D Ha tényleg nem lehet kiütni akkor mi tévő legyek? takaritsam ki és használjam ameddig birja, vagy olvastam valami fémlapkás elzárást, azt csináljam meg? előre is köszi a tanácsokat.

beszélj Wess-sel. Ő talán tud segíteni.

Elküldve
hy

1.22 percnél nézd meg

Szia!

Akkor még sem írtam le jól! :D

Nekem hátul is féktárcsám van nem dob! OPEL Astra G 1.8 16V Elegance :D :D :P :lol: :lol: :lol: :D

Elküldve

Ez a cső (pirossal jelölve) ki van repedezve eléggé szépen. Ez a szelepfedél bal oldalától indul, a vékonyabbik cső. (Z14XEP motor)

Semmi más nincs kirepedezve, csak ez, azért szégyen 4 éves kocsin.

Mi a funkciója a csőnek, illetve mit okoz, ha annyira gáz lesz, hogy fals levegőt szív? Illetve mi lehet a gyári száma?

DSCF0316-m_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Szia!

Akkor még sem írtam le jól! :D

Nekem hátul is féktárcsám van nem dob! OPEL Astra G 1.8 16V Elegance

De azért az autó típusa az biztos ugye?Nem ilyen 4 egyforma karika van az elején

vagy 3 ágú csillag,vagy oroszlán vagy rombusz??? :D

A hibára pedig fenntartom amit előzőben leírtam!(mivel képem azóta sincs)

Elküldve
Ez a cső (pirossal jelölve) ki van repedezve eléggé szépen. Ez a szelepfedél bal oldalától indul, a vékonyabbik cső. (Z14XEP motor)

Semmi más nincs kirepedezve, csak ez, azért szégyen 4 éves kocsin.

Mi a funkciója a csőnek, illetve mit okoz, ha annyira gáz lesz, hogy fals levegőt szív? Illetve mi lehet a gyári száma?

Bakker, kimentem megnézni, hogy mi lehet az, és nekem is ki van repedezve!

De legalább az enyém már öregebb.(5 éves :D )

Érdekel a válasz!

Elküldve
Bakker, kimentem megnézni, hogy mi lehet az, és nekem is ki van repedezve!

De legalább az enyém már öregebb.(5 éves :D )

Érdekel a válasz!

Nah az akkor nem jó. Már tavaly is csúnya volt, de egyre rosszabb. :D

Vajon miért repedezik ki, olyanok ott a körülmények, vagy csak az anyaga nem jó?

Ezek után oda gyári csövet nem veszek, vagy meggondolom 2x.

Másnak milyen a cső?

És mire jó az, milyen hibát okoz, ha kilyukad? :D

Elküldve
Nah az akkor nem jó. Már tavaly is csúnya volt, de egyre rosszabb. :D

Vajon miért repedezik ki, olyanok ott a körülmények, vagy csak az anyaga nem jó?

Ezek után oda gyári csövet nem veszek, vagy meggondolom 2x.

Másnak milyen a cső?

És mire jó az, milyen hibát okoz, ha kilyukad? :D

Nekem a vékonyabb és a vastagabb is ki van repedezve. Íme a gyári számuk:

55351522 - szellőző tömlő, hengerfej fedél a levegőszűrő könyökcsőhöz

55556031 - tömlő, szellőzés, hengerfej fedél a pillangószelep testhez

Ezek a kartercsövek, azért sztem nem jó ha falsot szív, de a kocsi nem fog leállni tőle. Valószínűnek tartom, hogy a télen repedezik ki, amikor az olajos trutyi esetleg belefagy vagy rohadt hideg lesz, aztán meg menet közben jól felmelegszik. Nem bírja a hőingadozást...

Még nem jutottam el a cseréig...

Elküldve
Akkor Tőlem is egy probléma, ami megoldásért kiált:

Menet közben kigyullad az ABS visszajelző a műszerfalon, és ugyanekkor a sebességmérő visszaáll a nulla pontra. Néhány másodperc múlva a sebességmérő már a valós értéket mutatja, viszont az ABS visszajelző lámpa égve marad. Újraindítás után szépen elalszik, ahogy kell. Ez a hiba az utóbbi időben jött elő, változó rendszerességgel.

Kérdés:

Mi okozhatja a hibát?

Köszi

Úgy néz ki, hogy megoldódott a dolog! Ha minden igaz, kontakthibás volt a csatlakozó! Befújtam mindkét oldalon kontakt tisztítóval, és 4 napja nem dobta a hibajelet. Kop-kop. :D

Elküldve
Hali, mint a legtöbb Astrásnak, nekem is meggyűlt a bajom az AGR szeleppel, fél éve vettem az autót (x14xe) , már alapbol rángatott, haver mondta h ez a baja, huzzuk le a tápot róla. Azóta jobb, de 1000-1700-as fordulat körül igy is rángat, viszont igy tettem a kocsiba 9000km-t, 3percet ég a motor visszajelző, 5-öt nem. Érheti vmi baj igy a motort, más üzemmódba vált, többet fogyaszthat? Kicsit sokallom a fogyasztást városban, nagypapásan 9,5l ha pörgetem 8,5. :D Olvastam h ki lehet ütni számitógéppel, és le lehet zárni véglegesen. Voltam autó elektronikásnál, aztmondta x14xe-nél nem lehet, z-snél is csak z16 felett, ez tényleg igy van? próbáltam rákeresni de AGR-szelepre kidob a kereső vagy 60 oldalt, nincs sajnos 3-4 napom csak olvasgatni :icon4: Ha tényleg nem lehet kiütni akkor mi tévő legyek? takaritsam ki és használjam ameddig birja, vagy olvastam valami fémlapkás elzárást, azt csináljam meg? előre is köszi a tanácsokat.

Erre valakinek vmi ötlet? wessz nem igazán reagáll. Szeretném eladni a verdát, de égő motorvisszajelzővel/kis fordulaton dadogva nehézkes lesz. :icon4:

Elküldve
Erre valakinek vmi ötlet? wessz nem igazán reagáll. Szeretném eladni a verdát, de égő motorvisszajelzővel/kis fordulaton dadogva nehézkes lesz. :D

Emiatt szeretnéd eladni? :icon4:

Ha azt akarod,hogy egyáltalán ne jöjjön vissza a sárga, akkor AGR-t kell venni bele.

Ha nem akarsz venni,akkor tisztítás után lezárhatjátok egy lemezzel az AGR-t,ilyenkor megy az autód

rendesen,nem rángat,fullad ilyesmi....,viszont néha-nagy ritkán dobni fog egy sárgát.

A dadogás oka meg lehet folytószelepház vagy alapjárati motor koszolódás.

Elküldve

Tudom , hogy ez off topik de hát a Zafiras fórumonn nem hemzsegnek a tagok......

Tegnap menet közbenn a müszerfalonn kigyult a motorelektronikát jelzö lámpa meg a

hütésvezérlés lámpa, és ezzel egyidöben nullára ált a fordulatszámmérö..... hazajöttem a verdával , majd egy pár óra múlva újraindítottam , hidegen semmi probléma de ahogy eléri az üzemhömérsékletet, ismét produkálja a tüneteket....majd ha kihül a motor ismét semmi gond....

Az autó egy Zafira 2.0 DI 2000-es.

Semmi ötletem nincs mi lehet a gond....

Elküldve
Tudom , hogy ez off topik de hát a Zafiras fórumonn nem hemzsegnek a tagok......

Tegnap menet közbenn a müszerfalonn kigyult a motorelektronikát jelzö lámpa meg a

hütésvezérlés lámpa, és ezzel egyidöben nullára ált a fordulatszámmérö..... hazajöttem a verdával , majd egy pár óra múlva újraindítottam , hidegen semmi probléma de ahogy eléri az üzemhömérsékletet, ismét produkálja a tüneteket....majd ha kihül a motor ismét semmi gond....

Az autó egy Zafira 2.0 DI 2000-es.

Semmi ötletem nincs mi lehet a gond....

És ez az összes hibajelenség?Nem áll le,fullad,gyenge?Olvasd ki a hibakódot!Akksi ,milyen?

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget kérnék, az első ablaktörlő lassan jár, megvan mind3 fázisa, csak olyan mint ha erőlködne!egy új ablaktörlő motor 80000ft,utángyártott 20000 bontott 5000ft!ki lehet cserélni házilag?az autóm 1.6 1.6v astra g 2000évj.

Elküldve

Sziasztok!

Please HELP! :D

Adott egy Z14XEP motor és annak a fojtószelep háza. Mögötte van egy műanyag bilincs, az alatt meg a tankszellőztető szelep. Nagyon hozzá szeretnék férni a szelephez, hogy kivegyem, de az egyik csavarjához nem férek hozzá a bilincs miatt és nem jövök rá, hogyan lehet azt onnan kiműteni. Ez lenne az:

http://www.kephost.com/view3.php?filename=...w10mwr05btt.jpg

Ha van valakinek ötlete, megköszönném.

Elküldve

Sziasztok!

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy egy 2000-ben gyártott Astrában a sima mezei központi zár javítására milyen módszereket ajánlanátok?

Az autó kulccsal működtethető központival rendelkezik ami még egy hete a vezetőoldali ajtóban elfordítva a kulcsot nyitotta-zárta az összes ajtót ahogy azt kell.

Egyik napról a másikra pedig elromlott, nemvolt tudomásom szerint semmi olyan körülmény ami ezt kiválthatta volna.

Eddig én szakértelmem hiányában csak annyit tudtam tenni, hogy a központizár vezérlő egységet és csatlakozóját átfújtam kontakt tisztítóval, de ez nem hozta helyre sajnos.

Előre is köszönöm, ha tudtok javaslatot a probléma megoldására.

Üdv, Bence.

Elküldve
Sziasztok!

Please HELP! :D

Adott egy Z14XEP motor és annak a fojtószelep háza. Mögötte van egy műanyag bilincs, az alatt meg a tankszellőztető szelep. Nagyon hozzá szeretnék férni a szelephez, hogy kivegyem, de az egyik csavarjához nem férek hozzá a bilincs miatt és nem jövök rá, hogyan lehet azt onnan kiműteni. Ez lenne az:

https://dl-web.dropbox.com/get/K%C3%A9p0167.jpg?w=9f471fb5

Ha van valakinek ötlete, megköszönném.

Nááándi !!!

nem jó a link

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.