imy Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Kérdésedben ott a válasz. A kapcsolód szedd ki, szedd szét, nézd át. (Forrasztási pontok stb...) Biztosíték is lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Biztosíték is lehet... Lehet persze, de azt írta, hogy "A kapcsoló mostanában rosszalkodott,nem mindig kapcsolta fe a lámpákat. " Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Lehet persze, de azt írta, hogy "A kapcsoló mostanában rosszalkodott,nem mindig kapcsolta fe a lámpákat. " Tudom, de egy próbát megér, annak az ellenőrzése egyszerűbb és gyorsabb... Hátha csak pont a bizti ment ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szucspetiee Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Tudom, de egy próbát megér, annak az ellenőrzése egyszerűbb és gyorsabb... Hátha csak pont a bizti ment ki. Biztosítékok lecsekkolva. Kapcsolót kiszedtem->szétszedtem->kitakarítottam->kontaktspray-vel befújva->visszaszerelve, de a hiba továbbra is fennáll Link to comment Megosztás: More sharing options...
RadosG Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Szia, én vagyok szaki de nekem a az utolsó műszaki előtti felmérésén kb 110 000km-nél a gumi pogácsákat cserélték ki, úgy mondta a szervizes srác hogy ha jól alákapom akkor kopogást hallok ez annak a jele hogy a gumi már összeesett tipikus G astra betegségnek titulálta, pár hétig valóban meg szűnt a dolog de most kb 115000-nél már újra hallom nekem ez úgy rémlik 6 ezerbe fájt. ez tavaly nov. volt és 1,4es benzines caravannál Ha gondolod beszélj vmi szakival hátha tényleg van benne valami és nem csak lehúztak :D :D Köszi az ötletet, utánna járok, de nekem enyhe konymármuzdulatoknál jelentkezik, amikor a másik irányba kezdem tekerni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RadosG Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Szervófolyadék hogy áll? Van benne elég, nem csöpög valahol? Csak amiatt tapogatózok erre, hogy felmelegedés után csinálja. Ha valami mechanikus kopás lenne, az hidegen is előjönne. Én is gondoltam már e miatt a szervófolyadékra. Én még nem néztem meg, ma vagy holnap megteszem, de az első szervizes azt monda, hogy az rendben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RadosG Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Biztosítékok lecsekkolva. Kapcsolót kiszedtem->szétszedtem->kitakarítottam->kontaktspray-vel befújva->visszaszerelve, de a hiba továbbra is fennáll Enyémben már a harmadik kapcsoló van. Az elsőt garanciában cserélték, a másodikat én cseréltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Enyémben már a harmadik kapcsoló van. Az elsőt garanciában cserélték, a másodikat én cseréltem. Azt meg hogy csináltad, annyi kapcsoló behalt.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szucspetiee Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Üdv ismét! A probléma mégiscsak az izzó volt de semmit nem lehet látni rajta mégsem működött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szatdav Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Sziasztok! Tudja valaki, hogy mit jelent az "loss IPM serial data" hiba, mármint nem kapott jelet az IPMtől, de az mi, mekkora a baj, le tudom-e ellenőrizni meg tudom-e javítani itthon vagy muszáj a szervíz? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ktibor Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Sziasztok! Tudom, hogy volt már szó erről a problémáról, de újra felhoznám, ha nem baj. Szóval, kb. két hete azt vettem észre, hogy az üzemanyag-szintmérőm "fél" töltöttségről menet közben elindul felfelé, egészen a "tele" szintig, majd - fordulattól függően - vissza és fel megint. Megállás után lecsavartam a tanksapkát és durván 5 másodpercig a tank csak úgy szívta befelé az éltető levegőt. :D Azóta is fennáll a probléma, amit ideiglenesen azzal orvosolok, hogy a tanksapkát alig tekerem vissza és így nem keletkezik vákuum. Tanksapkacserével már próbálkoztam, eredménytelenül. Annyit vettem észre, hogy a korábban bosszantó üzemanyag szellőztető szelep "kopogás" megszűnt, gondolom, mert nem működik. A tankot soha nem csurgatom tele, egy kattanás után nem kap több naftát. Szerintetek hol keressem a hiba forrását? Esetleg a jobb első belső sárvédő alatt lévő szűrő csere segíthet? Attól tartok leginkább, hogy az AC elf.ssa magát szellőzés híján. Köszönöm előre is a válaszotokat! Szia! Nekem is volt ilyen hibám,ha visszakeresel a fórumon megtalálod a megoldást.Akkor egy kérdést tettem fel: Mi köze van a benzin visszavezető szelepnek, a tank szellőztetéséhez? Válasz még nem érkezett,ézért mivel újból felmerült a téma leírok egy lehetőséget.Mivel írod,hogy szellőztető szelep "kopogás" megszűnt,szerintem meg kell mérni,hogy van-e rajta feszültség(0V és 12-14V a kopogással szinkronba kell,hogy változzon ).Ha ez a jel megvan, akkor lehet az előbb leírt szelep, a hibás.Ha nincs,akkor lehet a benzin visszavezető szelep,mivel ennek a funkciója a AC pumpa védelme és ez a szelep nyiva marad(hibás) ezért az AC pumpa állandóan dolgozik, mert csak így tudja a nyomást tartani a rendszerben.A normális üzemben az AC is ki-be kapcsolgat az üzemanyagszükséglettel öszhangban,hogy stabil legyen a megadott nyomás érték.No ez az állandó müködésel nem tud mit kezdeni az ECU( lehet,hogy igy is programozták) és nem engedélyezi a szellőztető szelep kinyitását.Egyenlőre ennyit ,nekem ez volt a hiba ,ha leállítottam és újból midjárt ráadtam a gyujtást a vákum megszünt és csak hosszabb úton jelentkezett ismét. Nekem gariba cseréltek 2009-be csak a szelepet, Uhuhu írta,hogy csak az AC-val rendelhető eggyütt, ezért ajánlatos pontos hibafeltárást végezni,mert más is okozhatja a hibát. Üdv. Tibor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Titó Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Biztosítékok lecsekkolva. Kapcsolót kiszedtem->szétszedtem->kitakarítottam->kontaktspray-vel befújva->visszaszerelve, de a hiba továbbra is fennáll Mérjél rá a csatira mikor fel van kapcsolva hogy van e benne villany! Ha van villany akkor izzó! Ha nincs villany akkor lehet bizti vagy valami vezeték baj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Sziasztok! Tudom, hogy volt már szó erről a problémáról, de újra felhoznám, ha nem baj. Szóval, kb. két hete azt vettem észre, hogy az üzemanyag-szintmérőm "fél" töltöttségről menet közben elindul felfelé, egészen a "tele" szintig, majd - fordulattól függően - vissza és fel megint. Megállás után lecsavartam a tanksapkát és durván 5 másodpercig a tank csak úgy szívta befelé az éltető levegőt. :D Azóta is fennáll a probléma, amit ideiglenesen azzal orvosolok, hogy a tanksapkát alig tekerem vissza és így nem keletkezik vákuum. Tanksapkacserével már próbálkoztam, eredménytelenül. Annyit vettem észre, hogy a korábban bosszantó üzemanyag szellőztető szelep "kopogás" megszűnt, gondolom, mert nem működik. A tankot soha nem csurgatom tele, egy kattanás után nem kap több naftát. Szerintetek hol keressem a hiba forrását? Esetleg a jobb első belső sárvédő alatt lévő szűrő csere segíthet? Attól tartok leginkább, hogy az AC elf.ssa magát szellőzés híján. Köszönöm előre is a válaszotokat! Szerintem ,akkor uhuhu megírta,hogy mit kell kicserélni! :D Meg rajtam is röhögtek egy sort a szellőző tanksapkán! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RadosG Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Azt meg hogy csináltad, annyi kapcsoló behalt.... :D Be bizony! Volt, hogy gyufával kellett kitámasztanom. Szerintem ezeket még nem az állandó ki-be kapcsolásra tervezték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Szerintem ,akkor uhuhu megírta,hogy mit kell kicserélni! :D Meg rajtam is röhögtek egy sort a szellőző tanksapkán! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hradam Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Kösz a válaszokat. de egyelőre nem cserélek kuplungot, megoldom nagyobb gázzal. Nálunk is Astra a szolgálati Gk van,F-G-H-J egyaránt (G nem Classic) és ezek nem rángatnak. Csak ezzel a szerencsétlen Classic-kal van ennyi baj. Az én autóm is csinálja hidegen, főleg télen vagy nyirkos időben.Classic a drága, de nagyobb gáz és nincs is probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Nálunk is Astra a szolgálati Gk van,F-G-H-J egyaránt (G nem Classic) és ezek nem rángatnak. Csak ezzel a szerencsétlen Classic-kal van ennyi baj. Milyen céged van,hogy ilyen a járműpark?Egyenruhás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gazsi1 Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Milyen céged van,hogy ilyen a járműpark?Egyenruhás? Papíripar, német tulajdonos, lotifuti autónak kizárólag az Astrát engedélyezi. 250e-nél venni kell újat,350e eladni a régit.Igy mindig van egy párdarab, az F most kerül, eladósorba állítólag 80e Ft kérnek érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Mc-elek Köszi, majd nézelődök. Csak aggaszt, hogy a szerelőm is csak pislog a problémára, még jó, hogy márkaszerviz-vezető. ha meglesz még a probléma amikor megyek arra fele akkor megnézem neked ha akarod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 milyen probléma ez? lusta vagyok visszakeresni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Sziasztok! Tudom, hogy volt már szó erről a problémáról, de újra felhoznám, ha nem baj. Szóval, kb. két hete azt vettem észre, hogy az üzemanyag-szintmérőm "fél" töltöttségről menet közben elindul felfelé, egészen a "tele" szintig, majd - fordulattól függően - vissza és fel megint. Megállás után lecsavartam a tanksapkát és durván 5 másodpercig a tank csak úgy szívta befelé az éltető levegőt. :D Azóta is fennáll a probléma, amit ideiglenesen azzal orvosolok, hogy a tanksapkát alig tekerem vissza és így nem keletkezik vákuum. Tanksapkacserével már próbálkoztam, eredménytelenül. Annyit vettem észre, hogy a korábban bosszantó üzemanyag szellőztető szelep "kopogás" megszűnt, gondolom, mert nem működik. A tankot soha nem csurgatom tele, egy kattanás után nem kap több naftát. Szerintetek hol keressem a hiba forrását? Esetleg a jobb első belső sárvédő alatt lévő szűrő csere segíthet? Attól tartok leginkább, hogy az AC elf.ssa magát szellőzés híján. Köszönöm előre is a válaszotokat! E ni!A tanksapkaszellőző szelleme visszatért! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 milyen probléma ez? lusta vagyok visszakeresni :D tankszellőzés.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Akkor Tőlem is egy probléma, ami megoldásért kiált: Menet közben kigyullad az ABS visszajelző a műszerfalon, és ugyanekkor a sebességmérő visszaáll a nulla pontra. Néhány másodperc múlva a sebességmérő már a valós értéket mutatja, viszont az ABS visszajelző lámpa égve marad. Újraindítás után szépen elalszik, ahogy kell. Ez a hiba az utóbbi időben jött elő, változó rendszerességgel. Kérdés: Mi okozhatja a hibát? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Szia! Nekem is volt ilyen hibám,ha visszakeresel a fórumon megtalálod a megoldást.Akkor egy kérdést tettem fel: Mi köze van a benzin visszavezető szelepnek, a tank szellőztetéséhez? Válasz még nem érkezett,ézért mivel újból felmerült a téma leírok egy lehetőséget.Mivel írod,hogy szellőztető szelep "kopogás" megszűnt,szerintem meg kell mérni,hogy van-e rajta feszültség(0V és 12-14V a kopogással szinkronba kell,hogy változzon ).Ha ez a jel megvan, akkor lehet az előbb leírt szelep, a hibás.Ha nincs,akkor lehet a benzin visszavezető szelep,mivel ennek a funkciója a AC pumpa védelme és ez a szelep nyiva marad(hibás) ezért az AC pumpa állandóan dolgozik, mert csak így tudja a nyomást tartani a rendszerben.A normális üzemben az AC is ki-be kapcsolgat az üzemanyagszükséglettel öszhangban,hogy stabil legyen a megadott nyomás érték.No ez az állandó müködésel nem tud mit kezdeni az ECU( lehet,hogy igy is programozták) és nem engedélyezi a szellőztető szelep kinyitását.Egyenlőre ennyit ,nekem ez volt a hiba ,ha leállítottam és újból midjárt ráadtam a gyujtást a vákum megszünt és csak hosszabb úton jelentkezett ismét. Nekem gariba cseréltek 2009-be csak a szelepet, Uhuhu írta,hogy csak az AC-val rendelhető eggyütt, ezért ajánlatos pontos hibafeltárást végezni,mert más is okozhatja a hibát. Üdv. Tibor Köszönöm a segítő hozzászólásodat, olvastam már korábban is. Megpróbálok majd ebbe az irányba elindulni. Sajnos Ákos akkori post-ját is olvastam, hogy az AC csak egyben cserélhető, remélem ezt megúszom. Ma még annyit vettem észre, hogy miután ma bejöttem melóba, a jobb első sárvédő felől erős benzinszag terjeng. Holnap megpróbálom leszerelni a műanyag dobvédőt és megnézem, mi a helyzet. Köszi mégegyszer! Mc-elek Mikor jössz legközelebb? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Akkor Tőlem is egy probléma, ami megoldásért kiált: Menet közben kigyullad az ABS visszajelző a műszerfalon, és ugyanekkor a sebességmérő visszaáll a nulla pontra. Néhány másodperc múlva a sebességmérő már a valós értéket mutatja, viszont az ABS visszajelző lámpa égve marad. Újraindítás után szépen elalszik, ahogy kell. Ez a hiba az utóbbi időben jött elő, változó rendszerességgel. Kérdés: Mi okozhatja a hibát? Köszi Úgy néz ki, hogy a "fakabátoknak" ma csak problémái vannak. :D :D :D A kerékcsapágyak környékén nézelődj, az ABS jeladó szarakodhat, esetleg vezetékszakadás. A sebességjel is onnan jön, ha nem tévedek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts